quote:Op zondag 7 juli 2019 23:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Watford is een grotere club dan Feyenoord.
Als onze scouting een talentvolle rechtsback vindt moeten we binnen een paar jaar zijn contract afkopen jaquote:Op maandag 8 juli 2019 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja het beste zou zijn dat Feyenoord een talentvolle rechtsback ergens scout die ze later kunnen doorverkopen, maar dat is niet de Feyenoord-manier.
quote:Hoogte aanbieding Feyenoord bepaalt toekomst Berghuis
Steven Berghuis zal bij Feyenoord blijven als de aanbieding kan wedijveren met die van andere clubs. Zijn zaakwaarnemer Mino Raiola lijkt op een breuk aan te sturen als Feyenoord niet met een goede aanbieding komt, meldt De Telegraaf.
Een buitenlandse club of PSV zou slechts enkele tonnen salaris meer hoeven te bieden om Berghuis los te weken bij Feyenoord. Met een spelersbudget van 17,5 miljoen voor de complete Feyenoordselectie liggen de tonnen echter niet voor het oprapen in De Kuip. Trainer Jaap Stam heeft al meerdere malen uitgesproken dat hij Berghuis wil behouden en tot nu toe heeft de trainer zijn eisen steeds ingewilligd zien worden.
Berghuis zelf houdt zich op de vlakte. "Ik ben op dit moment gewoon lekker aan het trainen bij Feyenoord en in mijn vakantie heeft Jaap Stam me laten weten dat hij me graag wil houden. In de eerste trainingsweek van Feyenoord hebben we ook nog even gesproken." Het contract van Berghuis loopt nog tot medio 2021. In het ideale geval wordt die overeenkomst verlengd en kan de vleugelaanvaller een loonsverhoging tegemoet zien.
Ik snap echt niet wat sommige supporters in Geertruida zien. Dat gaat helemaal niks worden. Die gaat een Achahbar achterna, te slecht voor Zwolle en daar uitgeleend. Ook over hem werd toen zo gepraatquote:Op zondag 7 juli 2019 23:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Laten we dit even afwachten. Het lijkt mij toch dat Stam nadrukkelijk de opdracht heeft gekregen om in te zetten op jeugd. In ieder geval als je ons directeurtje hoorde in interviews.
Geeft hij ze geen enkele kans, dan mag hij wat mij betreft ook snel weer moven. Spelers als Kokcu, Geertruida en Bouchataoui zitten er toch best dicht tegen aan en wellicht zelfs Azarkan (al is die wel erg iel). Het is niet dat ze constant in de basis moeten, maar op regelmatige basis meedoen lijkt me toch het minste. Derde worden we hoogstwaarschijnlijk toch wel.
Ja, Achahbar, of Sleegers, zo zijn er nog wel 5 talenten te bedenken die door veel supporters helemaal werden opgehemeld maar uiteindelijk brandhout bleken te zijn.quote:Op maandag 8 juli 2019 10:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat sommige supporters in Geertruida zien. Dat gaat helemaal niks worden. Die gaat een Achahbar achterna, te slecht voor Zwolle en daar uitgeleend. Ook over hem werd toen zo gepraat
EL Hankouri in de basis ipv Elia!!quote:Op maandag 8 juli 2019 10:51 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja, Achahbar, of Sleegers, zo zijn er nog wel 5 talenten te bedenken die door veel supporters helemaal werden opgehemeld maar uiteindelijk brandhout bleken te zijn.
Jeugdkenner Timmmmm aan het woord.quote:Op maandag 8 juli 2019 10:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat sommige supporters in Geertruida zien. Dat gaat helemaal niks worden. Die gaat een Achahbar achterna, te slecht voor Zwolle en daar uitgeleend. Ook over hem werd toen zo gepraat
We gaan het zien.quote:Op maandag 8 juli 2019 10:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Schijnt dus al rond te zijn geweest voor de Copaquote:Op maandag 8 juli 2019 10:04 schreef satecl het volgende:
Tapia komt niet voor in de plannen van Jaap Stam. Tapia waarschijnlijk naar Mexico.
Ik mag die Jaap wel.
Er is toch ook gewoon geen concrete belangstelling? Hij probeert gewoon wat meer geld te vangen, aangezien hij toch niet weg kan.quote:Op maandag 8 juli 2019 06:39 schreef Caland het volgende:
Steven Berghuis zal bij Feyenoord blijven als de aanbieding kan wedijveren met die van andere clubs. Zijn zaakwaarnemer Mino Raiola lijkt op een breuk aan te sturen als Feyenoord niet met een goede aanbieding komt, meldt De Telegraaf.
Een buitenlandse club of PSV zou slechts enkele tonnen salaris meer hoeven te bieden om Berghuis los te weken bij Feyenoord. Met een spelersbudget van 17,5 miljoen voor de complete Feyenoordselectie liggen de tonnen echter niet voor het oprapen in De Kuip. Trainer Jaap Stam heeft al meerdere malen uitgesproken dat hij Berghuis wil behouden en tot nu toe heeft de trainer zijn eisen steeds ingewilligd zien worden.
Berghuis zelf houdt zich op de vlakte. "Ik ben op dit moment gewoon lekker aan het trainen bij Feyenoord en in mijn vakantie heeft Jaap Stam me laten weten dat hij me graag wil houden. In de eerste trainingsweek van Feyenoord hebben we ook nog even gesproken." Het contract van Berghuis loopt nog tot medio 2021. In het ideale geval wordt die overeenkomst verlengd en kan de vleugelaanvaller een loonsverhoging tegemoet zien.
Ik word een beetje moe van dat geforceerd onderscheid willen maken tussen Ajax/PSV en Feyenoord en dat komt alleen maar doordat Ajax toevallig weer eens kampioen is geworden en ver komt in de CL. Het staat ook onder letterlijk elk nieuwsbericht tegenwoordig, zelfs als het totaal niet om dit onderwerp gaat. Joh, je hebt toevallig een geniale lichting en succesvolle aankopen. Verder telt Ajax ook internationaal 0,0 mee en word je de komende jaren weer als vertrouwd netjes aan de kant gezet door de Europese top en subtop. Ajax telt internationaal pas weer mee als je 3 tot 5 jaar een rol van betekenis speelt in de CL en dat gaat gewoon niet gebeuren als je structureel geen 40-80 miljoen voor spelers kunt uitgeven.quote:Op zondag 7 juli 2019 20:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelfs nationaal gezien is Feyenoord vrij anoniem de laatste twee seizoenen, zouteloos in de subtop. Nu kan dat met Stam wel veranderen (verwacht het niet) maar het is niet dat het echt een argument is om een topsalaris en topcompetitie bij Watford vaarwel te zeggen. Is anders dan waarom Tadic en Blind terugkwamen die voor de prijzen wilden spelen en Europees wat neerzetten, waar ik bij Feyenoord niet echt uitspraken heb gehoord dat die ambities er zijn.
Hardop gelachen.quote:Op zondag 7 juli 2019 23:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Watford is een grotere club dan Feyenoord.
Ajax voert beleid. Dat is het grote verschil. De nieuwe talenten kloppen al aan de deur samen met de aankopen om de gaten op te vullen.quote:Op maandag 8 juli 2019 11:47 schreef kapiteintje het volgende:
prijzen wilden spelen en Europees wat neerzetten, waar ik bij Feyenoord niet echt uitspraken heb gehoord dat die ambities er zijn.
Ik word een beetje moe van dat geforceerd onderscheid willen maken tussen Ajax/PSV en Feyenoord en dat komt alleen maar doordat Ajax toevallig weer eens kampioen is geworden en ver komt in de CL. Het staat ook onder letterlijk elk nieuwsbericht tegenwoordig, zelfs als het totaal niet om dit onderwerp gaat. Joh, je hebt toevallig een geniale lichting en succesvolle aankopen. Verder telt Ajax ook internationaal 0,0 mee en word je de komende jaren weer als vertrouwd netjes aan de kant gezet door de Europese top en subtop. Ajax telt internationaal pas weer mee als je 3 tot 5 jaar een rol van betekenis speelt in de CL en dat gaat gewoon niet gebeuren als je structureel geen 40-80 miljoen voor spelers kunt uitgeven.
Dat je nationaal onaantastbaar bent moet ook nog maar blijken, maar in ieder geval lijkt dat wel wat reëler, aangezien je financiële positie in Nederland wél onderscheidend is. De realiteit is gewoon dat spelers weggekocht worden of dat spelers zelf weg willen uit de Eredivisie. Elke twee jaar of in ieder geval na elk significant succesje kun je dus gewoon weer compleet opnieuw beginnen en zullen anderen zoals PSV en Feyenoord ook weer kansen krijgen.
Met zo'n Raiola moet je al helemaal geen zaken willen doen. Laat hem maar een monstercontract bij PSV tekenen, lekker de primadonna uithangen op de Herdgang als je jezelf dan toch zo goed vindt. Ze krijgen hem daar ook niet doorverkocht voor een grote som. Voor 15-18 miljoen moet je toch een mooie vervanger kunnen halen lijkt me.quote:
Finale EL en halve Finale CL in drie seizoenen.quote:Op maandag 8 juli 2019 11:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van dat geforceerd onderscheid willen maken tussen Ajax/PSV en Feyenoord en dat komt alleen maar doordat Ajax toevallig weer eens kampioen is geworden en ver komt in de CL. Het staat ook onder letterlijk elk nieuwsbericht tegenwoordig, zelfs als het totaal niet om dit onderwerp gaat. Joh, je hebt toevallig een geniale lichting en succesvolle aankopen. Verder telt Ajax ook internationaal 0,0 mee en word je de komende jaren weer als vertrouwd netjes aan de kant gezet door de Europese top en subtop. Ajax telt internationaal pas weer mee als je 3 tot 5 jaar een rol van betekenis speelt in de CL en dat gaat gewoon niet gebeuren als je structureel geen 40-80 miljoen voor spelers kunt uitgeven.
Dat je nationaal onaantastbaar bent moet ook nog maar blijken, maar in ieder geval lijkt dat wel wat reëeler, aangezien je financiële positie in Nederland wél onderscheidend is. De realiteit is gewoon dat spelers weggekocht worden of dat spelers zelf weg willen uit de Eredivisie. Elke twee jaar of in ieder geval na elk significant succesje kun je dus gewoon weer compleet opnieuw beginnen en zullen anderen zoals PSV en Feyenoord ook weer kansen krijgen.
Heb het idee dat Raiola soms zo high-risk poker speelt dat er soms deuren gesloten worden en dat zijn spelers vervolgens soms naar clubs of competities vertrekken waar ze helemaal niet naar toe wilden.quote:Op maandag 8 juli 2019 11:45 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Er is toch ook gewoon geen concrete belangstelling? Hij probeert gewoon wat meer geld te vangen, aangezien hij toch niet weg kan.
Dat ben ik met je eens. Overigens moeten we nog maar zien hoe die nieuwe talenten het gaan doen, als er één ding is waar ze bij Ajax goed in zijn geweest de afgelopen 10 jaar dan is het talenten ophemelen die vervolgens in de anonimiteit verdwijnen. Ik noem de Viktor Fischers, de Boilessens van deze wereld. Daar kun je er echt letterlijk 20 van opnoemen.quote:Op maandag 8 juli 2019 11:54 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Ajax voert beleid. Dat is het grote verschil. De nieuwe talenten kloppen al aan de deur samen met de aankopen om de gaten op te vullen.
Wat voor feyenoord zorgmakend is, is dat er op dat vlak grote problemen zijn, waardoor aanhaken in de nationale top nog heel lang gaat duren.
Liam Kelly.quote:Op maandag 8 juli 2019 11:48 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Benieuwd wie Stam op 6 gaat zetten nu Tapia vertrekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |