quote:Op zondag 7 juli 2019 23:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Watford is een grotere club dan Feyenoord.
Als onze scouting een talentvolle rechtsback vindt moeten we binnen een paar jaar zijn contract afkopen jaquote:Op maandag 8 juli 2019 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja het beste zou zijn dat Feyenoord een talentvolle rechtsback ergens scout die ze later kunnen doorverkopen, maar dat is niet de Feyenoord-manier.
quote:Hoogte aanbieding Feyenoord bepaalt toekomst Berghuis
Steven Berghuis zal bij Feyenoord blijven als de aanbieding kan wedijveren met die van andere clubs. Zijn zaakwaarnemer Mino Raiola lijkt op een breuk aan te sturen als Feyenoord niet met een goede aanbieding komt, meldt De Telegraaf.
Een buitenlandse club of PSV zou slechts enkele tonnen salaris meer hoeven te bieden om Berghuis los te weken bij Feyenoord. Met een spelersbudget van 17,5 miljoen voor de complete Feyenoordselectie liggen de tonnen echter niet voor het oprapen in De Kuip. Trainer Jaap Stam heeft al meerdere malen uitgesproken dat hij Berghuis wil behouden en tot nu toe heeft de trainer zijn eisen steeds ingewilligd zien worden.
Berghuis zelf houdt zich op de vlakte. "Ik ben op dit moment gewoon lekker aan het trainen bij Feyenoord en in mijn vakantie heeft Jaap Stam me laten weten dat hij me graag wil houden. In de eerste trainingsweek van Feyenoord hebben we ook nog even gesproken." Het contract van Berghuis loopt nog tot medio 2021. In het ideale geval wordt die overeenkomst verlengd en kan de vleugelaanvaller een loonsverhoging tegemoet zien.
Ik snap echt niet wat sommige supporters in Geertruida zien. Dat gaat helemaal niks worden. Die gaat een Achahbar achterna, te slecht voor Zwolle en daar uitgeleend. Ook over hem werd toen zo gepraatquote:Op zondag 7 juli 2019 23:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Laten we dit even afwachten. Het lijkt mij toch dat Stam nadrukkelijk de opdracht heeft gekregen om in te zetten op jeugd. In ieder geval als je ons directeurtje hoorde in interviews.
Geeft hij ze geen enkele kans, dan mag hij wat mij betreft ook snel weer moven. Spelers als Kokcu, Geertruida en Bouchataoui zitten er toch best dicht tegen aan en wellicht zelfs Azarkan (al is die wel erg iel). Het is niet dat ze constant in de basis moeten, maar op regelmatige basis meedoen lijkt me toch het minste. Derde worden we hoogstwaarschijnlijk toch wel.
Ja, Achahbar, of Sleegers, zo zijn er nog wel 5 talenten te bedenken die door veel supporters helemaal werden opgehemeld maar uiteindelijk brandhout bleken te zijn.quote:Op maandag 8 juli 2019 10:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat sommige supporters in Geertruida zien. Dat gaat helemaal niks worden. Die gaat een Achahbar achterna, te slecht voor Zwolle en daar uitgeleend. Ook over hem werd toen zo gepraat
EL Hankouri in de basis ipv Elia!!quote:Op maandag 8 juli 2019 10:51 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja, Achahbar, of Sleegers, zo zijn er nog wel 5 talenten te bedenken die door veel supporters helemaal werden opgehemeld maar uiteindelijk brandhout bleken te zijn.
Jeugdkenner Timmmmm aan het woord.quote:Op maandag 8 juli 2019 10:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat sommige supporters in Geertruida zien. Dat gaat helemaal niks worden. Die gaat een Achahbar achterna, te slecht voor Zwolle en daar uitgeleend. Ook over hem werd toen zo gepraat
We gaan het zien.quote:Op maandag 8 juli 2019 10:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Schijnt dus al rond te zijn geweest voor de Copaquote:Op maandag 8 juli 2019 10:04 schreef satecl het volgende:
Tapia komt niet voor in de plannen van Jaap Stam. Tapia waarschijnlijk naar Mexico.
Ik mag die Jaap wel.
Er is toch ook gewoon geen concrete belangstelling? Hij probeert gewoon wat meer geld te vangen, aangezien hij toch niet weg kan.quote:Op maandag 8 juli 2019 06:39 schreef Caland het volgende:
Steven Berghuis zal bij Feyenoord blijven als de aanbieding kan wedijveren met die van andere clubs. Zijn zaakwaarnemer Mino Raiola lijkt op een breuk aan te sturen als Feyenoord niet met een goede aanbieding komt, meldt De Telegraaf.
Een buitenlandse club of PSV zou slechts enkele tonnen salaris meer hoeven te bieden om Berghuis los te weken bij Feyenoord. Met een spelersbudget van 17,5 miljoen voor de complete Feyenoordselectie liggen de tonnen echter niet voor het oprapen in De Kuip. Trainer Jaap Stam heeft al meerdere malen uitgesproken dat hij Berghuis wil behouden en tot nu toe heeft de trainer zijn eisen steeds ingewilligd zien worden.
Berghuis zelf houdt zich op de vlakte. "Ik ben op dit moment gewoon lekker aan het trainen bij Feyenoord en in mijn vakantie heeft Jaap Stam me laten weten dat hij me graag wil houden. In de eerste trainingsweek van Feyenoord hebben we ook nog even gesproken." Het contract van Berghuis loopt nog tot medio 2021. In het ideale geval wordt die overeenkomst verlengd en kan de vleugelaanvaller een loonsverhoging tegemoet zien.
Ik word een beetje moe van dat geforceerd onderscheid willen maken tussen Ajax/PSV en Feyenoord en dat komt alleen maar doordat Ajax toevallig weer eens kampioen is geworden en ver komt in de CL. Het staat ook onder letterlijk elk nieuwsbericht tegenwoordig, zelfs als het totaal niet om dit onderwerp gaat. Joh, je hebt toevallig een geniale lichting en succesvolle aankopen. Verder telt Ajax ook internationaal 0,0 mee en word je de komende jaren weer als vertrouwd netjes aan de kant gezet door de Europese top en subtop. Ajax telt internationaal pas weer mee als je 3 tot 5 jaar een rol van betekenis speelt in de CL en dat gaat gewoon niet gebeuren als je structureel geen 40-80 miljoen voor spelers kunt uitgeven.quote:Op zondag 7 juli 2019 20:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelfs nationaal gezien is Feyenoord vrij anoniem de laatste twee seizoenen, zouteloos in de subtop. Nu kan dat met Stam wel veranderen (verwacht het niet) maar het is niet dat het echt een argument is om een topsalaris en topcompetitie bij Watford vaarwel te zeggen. Is anders dan waarom Tadic en Blind terugkwamen die voor de prijzen wilden spelen en Europees wat neerzetten, waar ik bij Feyenoord niet echt uitspraken heb gehoord dat die ambities er zijn.
Hardop gelachen.quote:Op zondag 7 juli 2019 23:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Watford is een grotere club dan Feyenoord.
Ajax voert beleid. Dat is het grote verschil. De nieuwe talenten kloppen al aan de deur samen met de aankopen om de gaten op te vullen.quote:Op maandag 8 juli 2019 11:47 schreef kapiteintje het volgende:
prijzen wilden spelen en Europees wat neerzetten, waar ik bij Feyenoord niet echt uitspraken heb gehoord dat die ambities er zijn.
Ik word een beetje moe van dat geforceerd onderscheid willen maken tussen Ajax/PSV en Feyenoord en dat komt alleen maar doordat Ajax toevallig weer eens kampioen is geworden en ver komt in de CL. Het staat ook onder letterlijk elk nieuwsbericht tegenwoordig, zelfs als het totaal niet om dit onderwerp gaat. Joh, je hebt toevallig een geniale lichting en succesvolle aankopen. Verder telt Ajax ook internationaal 0,0 mee en word je de komende jaren weer als vertrouwd netjes aan de kant gezet door de Europese top en subtop. Ajax telt internationaal pas weer mee als je 3 tot 5 jaar een rol van betekenis speelt in de CL en dat gaat gewoon niet gebeuren als je structureel geen 40-80 miljoen voor spelers kunt uitgeven.
Dat je nationaal onaantastbaar bent moet ook nog maar blijken, maar in ieder geval lijkt dat wel wat reëler, aangezien je financiële positie in Nederland wél onderscheidend is. De realiteit is gewoon dat spelers weggekocht worden of dat spelers zelf weg willen uit de Eredivisie. Elke twee jaar of in ieder geval na elk significant succesje kun je dus gewoon weer compleet opnieuw beginnen en zullen anderen zoals PSV en Feyenoord ook weer kansen krijgen.
Met zo'n Raiola moet je al helemaal geen zaken willen doen. Laat hem maar een monstercontract bij PSV tekenen, lekker de primadonna uithangen op de Herdgang als je jezelf dan toch zo goed vindt. Ze krijgen hem daar ook niet doorverkocht voor een grote som. Voor 15-18 miljoen moet je toch een mooie vervanger kunnen halen lijkt me.quote:
Finale EL en halve Finale CL in drie seizoenen.quote:Op maandag 8 juli 2019 11:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van dat geforceerd onderscheid willen maken tussen Ajax/PSV en Feyenoord en dat komt alleen maar doordat Ajax toevallig weer eens kampioen is geworden en ver komt in de CL. Het staat ook onder letterlijk elk nieuwsbericht tegenwoordig, zelfs als het totaal niet om dit onderwerp gaat. Joh, je hebt toevallig een geniale lichting en succesvolle aankopen. Verder telt Ajax ook internationaal 0,0 mee en word je de komende jaren weer als vertrouwd netjes aan de kant gezet door de Europese top en subtop. Ajax telt internationaal pas weer mee als je 3 tot 5 jaar een rol van betekenis speelt in de CL en dat gaat gewoon niet gebeuren als je structureel geen 40-80 miljoen voor spelers kunt uitgeven.
Dat je nationaal onaantastbaar bent moet ook nog maar blijken, maar in ieder geval lijkt dat wel wat reëeler, aangezien je financiële positie in Nederland wél onderscheidend is. De realiteit is gewoon dat spelers weggekocht worden of dat spelers zelf weg willen uit de Eredivisie. Elke twee jaar of in ieder geval na elk significant succesje kun je dus gewoon weer compleet opnieuw beginnen en zullen anderen zoals PSV en Feyenoord ook weer kansen krijgen.
Heb het idee dat Raiola soms zo high-risk poker speelt dat er soms deuren gesloten worden en dat zijn spelers vervolgens soms naar clubs of competities vertrekken waar ze helemaal niet naar toe wilden.quote:Op maandag 8 juli 2019 11:45 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Er is toch ook gewoon geen concrete belangstelling? Hij probeert gewoon wat meer geld te vangen, aangezien hij toch niet weg kan.
Dat ben ik met je eens. Overigens moeten we nog maar zien hoe die nieuwe talenten het gaan doen, als er één ding is waar ze bij Ajax goed in zijn geweest de afgelopen 10 jaar dan is het talenten ophemelen die vervolgens in de anonimiteit verdwijnen. Ik noem de Viktor Fischers, de Boilessens van deze wereld. Daar kun je er echt letterlijk 20 van opnoemen.quote:Op maandag 8 juli 2019 11:54 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Ajax voert beleid. Dat is het grote verschil. De nieuwe talenten kloppen al aan de deur samen met de aankopen om de gaten op te vullen.
Wat voor feyenoord zorgmakend is, is dat er op dat vlak grote problemen zijn, waardoor aanhaken in de nationale top nog heel lang gaat duren.
Liam Kelly.quote:Op maandag 8 juli 2019 11:48 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Benieuwd wie Stam op 6 gaat zetten nu Tapia vertrekt.
quote:Op maandag 8 juli 2019 11:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Overigens moeten we nog maar zien hoe die nieuwe talenten het gaan doen, als er één ding is waar ze bij Ajax goed in zijn geweest de afgelopen 10 jaar dan is het talenten ophemelen die vervolgens in de anonimiteit verdwijnen. Ik noem de Viktor Fischers, de Boilessens van deze wereld. Daar kun je er echt letterlijk 20 van opnoemen.
quote:Op maandag 8 juli 2019 10:51 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja, Achahbar, of Sleegers, zo zijn er nog wel 5 talenten te bedenken die door veel supporters helemaal werden opgehemeld maar uiteindelijk brandhout bleken te zijn.
Dat lukt met Feyenoorders toch ook wel?quote:Op maandag 8 juli 2019 11:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Overigens moeten we nog maar zien hoe die nieuwe talenten het gaan doen, als er één ding is waar ze bij Ajax goed in zijn geweest de afgelopen 10 jaar dan is het talenten ophemelen die vervolgens in de anonimiteit verdwijnen. Ik noem de Viktor Fischers, de Boilessens van deze wereld. Daar kun je er echt letterlijk 20 van opnoemen.
Finale EL was een incident. CL boven zichzelf uit gestegen. Kan eens gebeuren. Maakt Ajax niet ineens een toonaangevende club op Europees niveau. Ik vind het heel opportunistisch, vlieg je er met exact hetzelfde beleid, spelers en trainer in de 1/8e finale uit (wat heel reëel was) dan hoor je werkelijk niemand over Ajax. En nu zou het ineens een gevestigde Europese club moeten zijn, laat me niet lachen. Ik gebruik incidenten liever niet als maatstaf voor de status van een club. Zo heeft dat hele kampioenschap van Feyenoord mij ook weinig gezegd, dat was een incident.quote:Op maandag 8 juli 2019 11:56 schreef Adames het volgende:
[..]
Finale EL en halve Finale CL in drie seizoenen.
Wat is je argument precies? Je gaat me toch niet proberen wijsmaken dat Feyenoord-talenten meer worden opgehemeld dan Ajax-spelers?quote:
Joh bij Feyenoord zie je toch dat hele ophemelen als potentiële Europese topper gedoe niet.quote:Op maandag 8 juli 2019 12:02 schreef satecl het volgende:
[..]
Dat lukt met Feyenoorders toch ook wel?
Maar inderdaad: Haal bij Ajax De Ligt en van de Beek weg en het valt daar ook allemaal wel mee. Daar hebben ze gewoon goede aankopen gedaan met F de Jong, Blind, Ziyech, Neres en Tadic.
Benieuwd of de talenten bij Feyenoord kunnen aanhaken. Blijft gewoon moeilijk. Zie zo'n Azarkan. Die gaf zelf aan dat hij het shit vindt dat Feyenoord niet in de piramide zit. 'Ik moet het laten zien in de o19'. Schandalig eigenlijk.
Dat het ophemelen van talenten bij vrijwel elke club voor komt.quote:Op maandag 8 juli 2019 12:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is je argument precies? Je gaat me toch niet proberen wijsmaken dat Feyenoord-talenten meer worden opgehemeld dan Ajax-spelers?
Niet zoals bij Ajax.quote:Op maandag 8 juli 2019 12:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat het ophemelen van talenten bij vrijwel elke club voor komt.
moet er ook wel wat op te hemelen zijn, wat dat betreft is het bij Feyenoord altijd minder geweest.quote:
Natuurlijk.quote:Op maandag 8 juli 2019 12:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat het ophemelen van talenten bij vrijwel elke club voor komt.
ach debielen heb je overal, zo'n Bruins werd ook enorm opgehemeld, milkshake Boetius idem dittoquote:Op maandag 8 juli 2019 12:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Lekker over 14-jarigen gaan roepen dat ze de gegarandeerd de wereldtop gaan bereiken. Mooi man.
Wel echt mokerdom van Feyenoord om voor/tijdens het toernooi een akkoord te maken. De Taap had na dit toernooi gerust 5 miljoen kunnen opleveren, buitengewone luxe voor een bankspeler.quote:
Het is vaak ook de wens van de gedachte die dat creëert bij supporters. Nieuwkoop zou wel even de plek van Karsdorp gaan invullen. Nou dat hebben we gewetenquote:Op maandag 8 juli 2019 12:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
ach debielen heb je overal, zo'n Bruins werd ook enorm opgehemeld, milkshake Boetius idem ditto
Zeker in de huidige eredivisie ben je ook al haal je de hoofdmacht bij een topclub nog geen topspeler
misschien was de Taap en z'n management zelf wel zo slim om dat vooraf te doen, beetje tekengeld is mooi meegenomen.quote:Op maandag 8 juli 2019 12:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel echt mokerdom van Feyenoord om voor/tijdens het toernooi een akkoord te maken. De Taap had na dit toernooi gerust 5 miljoen kunnen opleveren, buitengewone luxe voor een bankspeler.
"Toevallig" (lol) Ajax is in de afgelopen tien seizoenen 5x kampioen geworden en de andere 5x tweede waarvan ze nog drie seizoenen tot de laatste speeldag meededen om de landstitel. Vergelijk dat eens met hoe vaak Feyenoord daadwerkelijk om de landstitel heeft meegedaan. Het ver komen in de CL is ook geen gelukje, maar gewoon op basis van beleid (het behouden van talenten en het durven uitgeven aan oudere spelers)quote:Op maandag 8 juli 2019 11:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van dat geforceerd onderscheid willen maken tussen Ajax/PSV en Feyenoord en dat komt alleen maar doordat Ajax toevallig weer eens kampioen is geworden en ver komt in de CL.
Ajax telt internationaal gewoon redelijk mee als je kijkt naar de ranking op de lijst, ja ze zitten niet in het topsegment maar dat denkt ook geen enkele Ajacied. Neemt niet weg dat er vorig seizoen best serieus iets is neergezet wat veel mensen zich nog wel zullen blijven herinneren, en met slimme aankopen en een doorstroom van jeugd kan je Europees wel vaker iets leuks laten zien (halve finale CL elk jaar zie ik niet gebeuren, maar overwinteren in de CL dan wel halve finale EL halen kan prima) Het is ook geen "toeval" dat er een geniale lichting en goede aankopen zijn, dat ligt aan het beleid waar jaren geleden al op is ingezet en waardoor er nu behoorlijk wat geld is (ook om spelers net een jaartje langer te kunnen houden)quote:Het staat ook onder letterlijk elk nieuwsbericht tegenwoordig, zelfs als het totaal niet om dit onderwerp gaat. Joh, je hebt toevallig een geniale lichting en succesvolle aankopen. Verder telt Ajax ook internationaal 0,0 mee en word je de komende jaren weer als vertrouwd netjes aan de kant gezet door de Europese top en subtop. Ajax telt internationaal pas weer mee als je 3 tot 5 jaar een rol van betekenis speelt in de CL en dat gaat gewoon niet gebeuren als je structureel geen 40-80 miljoen voor spelers kunt uitgeven.
Ja ze zullen weggekocht worden, maar als de contracten goed in elkaar zitten krijg je daar behoorlijk wat poen voor dus kan je ook genoeg herinvesteren. Al zie ik PSV het Ajax nog best moeilijk maken inderdaad omdat die vaak ook nog wel gewiekst zijn. Maar in Feyenoord zie ik geen enkele bedreiging de komende jaren nee.quote:Dat je nationaal onaantastbaar bent moet ook nog maar blijken, maar in ieder geval lijkt dat wel wat reëeler, aangezien je financiële positie in Nederland wél onderscheidend is. De realiteit is gewoon dat spelers weggekocht worden of dat spelers zelf weg willen uit de Eredivisie. Elke twee jaar of in ieder geval na elk significant succesje kun je dus gewoon weer compleet opnieuw beginnen en zullen anderen zoals PSV en Feyenoord ook weer kansen krijgen.
Boetius was wel een leuke speler maar als je echt Europese subtop bent komt het er ook wel uit, bij hem was het probleem naar mijn mening dat hij uit stilstand weinig kon en ook niet kon wegdraaien als hij een bal in de voeten kreeg aangespeeld.quote:Op maandag 8 juli 2019 12:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is vaak ook de wens van de gedachte die dat creëert bij supporters. Nieuwkoop zou wel even de plek van Karsdorp gaan invullen. Nou dat hebben we geweten.
Boetius trouwens wel terecht dat die werd opgehemeld, die speelde op een gegeven moment echt gruwelijk. Helaas is dat op de een of andere manier beperkt gebleven tot 1 fantastisch seizoen.
Snap ook nog steeds niet waarom het op een gegeven moment zo is misgegaan met die gozer. Boetius in goede doen is minstens Europese subtop.
1 speler van Ajax levert meer op dan de complete selectie van Feyenoord, Maar volgens @kapiteintje is dat gewoon een incident.quote:Op maandag 8 juli 2019 12:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"Toevallig" (lol) Ajax is in de afgelopen tien seizoenen 5x kampioen geworden en de andere 5x tweede waarvan ze nog drie seizoenen tot de laatste speeldag meededen om de landstitel. Vergelijk dat eens met hoe vaak Feyenoord daadwerkelijk om de landstitel heeft meegedaan. Het ver komen in de CL is ook geen gelukje, maar gewoon op basis van beleid (het behouden van talenten en het durven uitgeven aan oudere spelers)
[..]
Ajax telt internationaal gewoon redelijk mee als je kijkt naar de ranking op de lijst, ja ze zitten niet in het topsegment maar dat denkt ook geen enkele Ajacied. Neemt niet weg dat er vorig seizoen best serieus iets is neergezet wat veel mensen zich nog wel zullen blijven herinneren, en met slimme aankopen en een doorstroom van jeugd kan je Europees wel vaker iets leuks laten zien (halve finale CL elk jaar zie ik niet gebeuren, maar overwinteren in de CL dan wel halve finale EL halen kan prima) Het is ook geen "toeval" dat er een geniale lichting en goede aankopen zijn, dat ligt aan het beleid waar jaren geleden al op is ingezet en waardoor er nu behoorlijk wat geld is (ook om spelers net een jaartje langer te kunnen houden)
[..]
Ja ze zullen weggekocht worden, maar als de contracten goed in elkaar zitten krijg je daar behoorlijk wat poen voor dus kan je ook genoeg herinvesteren. Al zie ik PSV het Ajax nog best moeilijk maken inderdaad omdat die vaak ook nog wel gewiekst zijn. Maar in Feyenoord zie ik geen enkele bedreiging de komende jaren nee.
In goede doen kon hij dat allemaal wel ondanks de fysiek van een kindsoldaat. Was meer op mentaal vlak. Als ergens een actie mislukte was hij daar 2 maanden compleet door van slag en raakte hij meteen geen knikker meer leek het wel.quote:Op maandag 8 juli 2019 12:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Boetius was wel een leuke speler maar als je echt Europese subtop bent komt het er ook wel uit, bij hem was het probleem naar mijn mening dat hij uit stilstand weinig kon en ook niet kon wegdraaien als hij een bal in de voeten kreeg aangespeeld.
hij was goed toen Pelle in de spits stond, die legde de ballen goed voor hem neer die hij op snelheid mee kon nemen, na Pelle heeft hij eigenlijk nooit meer echt indruk gemaaktquote:Op maandag 8 juli 2019 12:40 schreef Elan het volgende:
[..]
In goede doen kon hij dat allemaal wel ondanks de fysiek van een kindsoldaat. Was meer op mentaal vlak. Als ergens een actie mislukte was hij daar 2 maanden compleet door van slag en raakte hij meteen geen knikker meer leek het wel.
In Duitsland doet hij het op een niveautje hoger anders toch wel weer behoorlijk. Met zijn techniek an sich is echt niet veel mis.quote:Op maandag 8 juli 2019 12:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij was goed toen Pelle in de spits stond, die legde de ballen goed voor hem neer die hij op snelheid mee kon nemen, na Pelle heeft hij eigenlijk nooit meer echt indruk gemaakt
ondanks alles wel miljonair neem ik aan dus heel verkeerd doet hij het ook weer nietquote:Op maandag 8 juli 2019 12:57 schreef Elan het volgende:
[..]
In Duitsland doet hij het op een niveautje hoger anders toch wel weer behoorlijk. Met zijn techniek an sich is echt niet veel mis.
Vorig seizoen (of eigenlijk 2 seizoenen geleden) heeft hij de eerste seizoenshelft niks laten zien en daarna toch wel weer een paar aardige wedstrijden gespeeld en nog iets van 7 doelpunten gemaakt.
Probleem is of was echt die extreme wisselvalligheid bij hem. Hij begon op een gegeven moment ook te zeiken op het publiek omdat ze hem zachtjes uitfloten nadat hij weer eens 6 wedstrijden als een complete drol had gespeeld in plaats van naar zijn eigen presteren te kijken.
Ik heb totaal geen verstand van wat er allemaal uit de jeugd aan zit te komen, dus ik zou me geen jeugdkenner willen noemen. In tegenstelling tot al die kenners die kutspelers lopen te hypen als eerdergenoemde Achahbar.quote:Op maandag 8 juli 2019 11:09 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Jeugdkenner Timmmmm aan het woord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |