Hoezo?quote:Op zondag 7 juli 2019 13:05 schreef fetX het volgende:
Ik zou graag een stemming willen aanvragen bij de mods om Klaas weer te laten verdwijnen.
Eens.quote:Op zondag 7 juli 2019 13:05 schreef fetX het volgende:
Ik zou graag een stemming willen aanvragen bij de mods om Klaas weer te laten verdwijnen.
Niks in de recente geschiedenis heeft bij Feyenoord aangetoond dat het een goede strategie isquote:Op zondag 7 juli 2019 11:09 schreef aTypisch het volgende:
[..]
En een kunst.
Feyenoord levert al jaren geen wereldtoppers af, nooit structureel gedaan ook. Daarom is dat geschreeuw om EIGEN JEUGD DE KANS GEVEN bijzonder treurig.
Echt niks in de recente geschiedenis toont aan dat dat een goede strategie voor Feyenoord zou zijn.
Selectie opbouwen en die aanvullen met eigen jeugd is de enige strategie, niet andersom.
Dat is in ieder geval niet veel geld. Ik ken ‘m verder niet maar lees her en der op Twitter dat het best een aardige voetballer is. Technisch, goede passing. Hopelijk Clasie 2.0quote:Op zondag 7 juli 2019 14:29 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Rond de 500k voor Kelly.
Lijkt mij een prima prijs!
https://www.feyenoordping(...)tter_impression=true
Wat ik zag in die filmpjes probeert hij elke keer de oplossing vooruit zoeken. Op die manier kan hij wel voor beter positiespel zorgen.quote:Op zondag 7 juli 2019 16:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval niet veel geld. Ik ken ‘m verder niet maar lees her en der op Twitter dat het best een aardige voetballer is. Technisch, goede passing. Hopelijk Clasie 2.0
Lees vooral veel kritiek op zijn 'mentaliteit', whatever that means. Dan is het aan Stam en de stad Rotterdam om hem een beetje te prikkelen..quote:Op zondag 7 juli 2019 16:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval niet veel geld. Ik ken ‘m verder niet maar lees her en der op Twitter dat het best een aardige voetballer is. Technisch, goede passing. Hopelijk Clasie 2.0
twitter:Feyenoord twitterde op zondag 07-07-2019 om 16:04:24🤝 @LeroyFer8 gaat morgen mee naar Oostenrijk en traint de komende periode mee bij Feyenoord.Lees meer ⤵️ reageer retweet
Zo'n 800.000 in euro's toch?quote:Op zondag 7 juli 2019 14:29 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Rond de 500k voor Kelly.
Lijkt mij een prima prijs!
https://www.feyenoordping(...)tter_impression=true
WE WORDE KAMPIOENquote:Op zondag 7 juli 2019 16:06 schreef Toiletgebruiker het volgende:
twitter:Feyenoord twitterde op zondag 07-07-2019 om 16:04:24🤝 @:LeroyFer8 gaat morgen mee naar Oostenrijk en traint de komende periode mee bij Feyenoord.Lees meer ⤵️ reageer retweet
twitter:SwansOfficial twitterde op vrijdag 21-07-2017 om 20:12:54👀 @LeroyFer8 & Luciano Narsingh have got that handshake down... 🤝😎 #StatesideJacks 🇺🇸 https://t.co/Qd1PKR5r9H reageer retweet
Ben best tevreden over de transfers tot nu toe ja.quote:Op zondag 7 juli 2019 16:09 schreef kapiteintje het volgende:
Op zich wel prima als je Fer lekker laat meetrainen, kun je een mooie inschatting maken wat hij nog kan toevoegen. Ben wel fan van de no-risk policy die er nu m.b.t. de discutabele aanwinsten toegepast wordt.
Overigens wel bijzonder dat dit dan de meest aantrekkelijke optie is voor Fer? Jezelf op de training moeten bewijzen bij Feyenoord.
Stam ramt die mentaliteit er wel inquote:Op zondag 7 juli 2019 16:05 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Lees vooral veel kritiek op zijn 'mentaliteit', whatever that means. Dan is het aan Stam en de stad Rotterdam om hem een beetje te prikkelen..
In zijn joeptoep filmpjes ziet zijn passing en trap er inderdaad goed uit a la Clasie, hopelijk wel met iets meer power.
Eens. Ik vind het een prima optie hem mee te laten trainen. Laat hem maar bewijzen. Ondertussen graag in de verdediging wat erbij nog.quote:Op zondag 7 juli 2019 16:09 schreef kapiteintje het volgende:
Op zich wel prima als je Fer lekker laat meetrainen, kun je een mooie inschatting maken wat hij nog kan toevoegen. Ben wel fan van de no-risk policy die er nu m.b.t. de discutabele aanwinsten toegepast wordt.
Overigens wel bijzonder dat dit dan de meest aantrekkelijke optie is voor Fer? Jezelf op de training moeten bewijzen bij Feyenoord.
Hij kent hem in ieder geval al, dus hopelijk kan hij hem 'raken' ja. Daarna moeten we nog afwachten of hij echt wat toevoegt. Want met Ayoub heb je wel al zo'n type kleine spelverdeler in potentie.quote:
Ik heb liever een échte back erbij dan een CV en St. Juste misbruiken als halfbakken rechtsback. Zoals je zegt vertegenwoordigd hij als één van de weinigen een wat grotere waarde, daar moet je slim mee omgaan.quote:Op zondag 7 juli 2019 16:11 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ben best tevreden over de transfers tot nu toe ja.
Als Berghuis vertrekt moet er nog een aanvaller bij, anders hoop ik nog wel op een of twee verdedigende opties. St Juste is (blijkbaar..) iemand waar we nog op kunnen verdienen, dus die moet gewoon lekker op zijn eigen plekje centraal.
Dan hebben we een echte back nodig en eigenlijk nog een cv naast St Juste.
Zal wel met Janmaat gebeld worden.quote:Op zondag 7 juli 2019 16:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens. Ik vind het een prima optie hem mee te laten trainen. Laat hem maar bewijzen. Ondertussen graag in de verdediging wat erbij nog.
Klopt en El Bouchataoui kan dat ook. Maar wel benieuwd welke jeugdspelers verhuurd gaan worden.quote:Op zondag 7 juli 2019 16:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Hij kent hem in ieder geval al, dus hopelijk kan hij hem 'raken' ja. Daarna moeten we nog afwachten of hij echt wat toevoegt. Want met Ayoub heb je wel al zo'n type kleine spelverdeler in potentie.
Als zo'n Kelly komt is het wel einde verhaal voor Ayoub vrees ik.quote:Op zondag 7 juli 2019 16:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Hij kent hem in ieder geval al, dus hopelijk kan hij hem 'raken' ja. Daarna moeten we nog afwachten of hij echt wat toevoegt. Want met Ayoub heb je wel al zo'n type kleine spelverdeler in potentie.
Met een goede RB en LCV zijn we echt al een heel eind. Dan gaan we wel stevig 3e eindigen vermoed ik. Mag nog wel wat weg ook btw.quote:Op zondag 7 juli 2019 16:15 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Zal wel met Janmaat gebeld worden.
Hopelijk dan wel een talentvolle CB erbij, een nieuwe tropische verrassing.
Als er nu nergens een RB te halen is dan mogen ze wmb Janmaat halen. Dat gezeik op die positie is ook al weer jaren aan de gang, zou wel fijn zijn als je daar niet meer hoeft te rommelen. Is Berghuis ook weer tevreden.quote:Op zondag 7 juli 2019 16:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Met een goede RB en LCV zijn we echt al een heel eind. Dan gaan we wel stevig 3e eindigen vermoed ik. Mag nog wel wat weg ook btw.
Dan schiet ie er daarna weer een stuk of 3 in eigen goalquote:Op zondag 7 juli 2019 16:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wie weet wil AS Monaco wel weer 8 miljoen betalen voor Van Beek.
Die gaan we (helaas) niet kwijtraken denk ik.quote:Op zondag 7 juli 2019 16:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wie weet wil AS Monaco wel weer 8 miljoen betalen voor Van Beek.
Dat zou ontzettend mooi nieuws zijn.quote:Op zondag 7 juli 2019 16:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als zo'n Kelly komt is het wel einde verhaal voor Ayoub vrees ik.
Waarom zou die van een fijn team als watford en basisplaats daar gaan naar een team als Feyenoord en potjes tegen Sparta en go ahead spelen?quote:Op zondag 7 juli 2019 16:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als er nu nergens een RB te halen is dan mogen ze wmb Janmaat halen. Dat gezeik op die positie is ook al weer jaren aan de gang, zou wel fijn zijn als je daar niet meer hoeft te rommelen. Is Berghuis ook weer tevreden.
Omdat ie het zelf schijnt te willen.quote:Op zondag 7 juli 2019 16:33 schreef RipCity het volgende:
[..]
Waarom zou die van een fijn team als watford en basisplaats daar gaan naar een team als Feyenoord en potjes tegen Sparta en go ahead spelen?
Neem aan dat dit tongue-in-cheek comments zijn toch.quote:
Nee.quote:Op zondag 7 juli 2019 16:41 schreef Merkie het volgende:
Fer erbij lijkt me prima.
[..]
Neem aan dat dit tongue-in-cheek comments zijn toch.
Vast weer sportieve redenen.quote:Op zondag 7 juli 2019 16:52 schreef Caland het volgende:
Hij kan toch ook gewoon naar Twente om fit te worden?
Optyven, gauw.
Hij heeft toch zelf gezegd daarvoor open te staan?quote:Op zondag 7 juli 2019 16:33 schreef RipCity het volgende:
[..]
Waarom zou die van een fijn team als watford en basisplaats daar gaan naar een team als Feyenoord en potjes tegen Sparta en go ahead spelen?
wist ik nietquote:Op zondag 7 juli 2019 17:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij heeft toch zelf gezegd daarvoor open te staan?
Omdat een seizoen in de Eredivisie véél lichter is dan in de Premier League, en omdat een belangrijke speler zijn bij een grote club als Feyenoord interessanter is dan anoniem spelen bij een anonieme club als Watford.quote:Op zondag 7 juli 2019 16:33 schreef RipCity het volgende:
[..]
quote:Feyenoord neemt clubloze Leroy Fer mee op trainingskamp
Leroy Fer gaat de komende tijd meetrainen met de selectie van Feyenoord. Bij de club waar hij werd opgeleid, doorbrak en acht seizoenen geleden vertrok, wil de 29-jarige middenvelder zo volledig herstellen van zijn laatste blessure en weer wedstrijdfit worden. Fer is momenteel clubloos. Hij was laatstelijk actief bij Swansea City.
#AnnounceVerdedigersquote:Liam Kelly is volgens onder meer Voetbal International en medisch gekeurd bij Feyenoord. Ook heeft de 23-jarige middenvelder een akkoord weten te bereiken met de Rotterdammers over een meerjarig contract. De Ier hoopt dat clubs er snel uitkomen.
Volgens journalist Courtney Friday van Readingchronicle naderen Feyenoord en Reading FC een akkoord over een transfersom van rond de half miljoen pond en lijkt een definitieve deal slechts een kwestie van tijd.
Als Berghuis blijft wel ja.quote:Op zondag 7 juli 2019 19:39 schreef fetX het volgende:
Inderdaad. Nu nog RB en LCV binnen hengelen en we zitten wel goed.
Er mag ook nog wel wat weg wat mij betreft.quote:Op zondag 7 juli 2019 19:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als Berghuis blijft wel ja.
Misschien nog een aanvaller als stand-in voor Jorgensen.
Maar een RB en LCV hebben nu prioriteit.
Lijstje geijkte namen? Janmaat of Karsdorp lijken me typische transfers, wat betreft een LCV zou ik het niet weten.
ik heb liever fer dan die kut ierquote:
twitter:typischjoost twitterde op zondag 07-07-2019 om 18:53:53@ItzUltraxx @Feyenoord @LeroyFer8 Hij ging toch voor het geld naar PSV en hij is niet fit wat moet je er mee reageer retweet
Ja want Feyenoord is internationaal geen anonieme club (lol)quote:Op zondag 7 juli 2019 17:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Omdat een seizoen in de Eredivisie véél lichter is dan in de Premier League, en omdat een belangrijke speler zijn bij een grote club als Feyenoord interessanter is dan anoniem spelen bij een anonieme club als Watford.
Natuurlijk verdien je twee tot drie keer meer bij Watford en is de uitdaging daar veel groter, maar de hele winter op bevroren kutvelden spelen tegen clubs als Bolton en Bournemouth is echt niet leuk, terwijl clubs als City je doodleuk slachten. Een van Persie benadrukte dat eerste ook.
Bij Feyenoord is het dan toch een stuk meer relaxed spelen, en voetballen in een volle Kuip voor de thuisploeg? Dat blijft prachtig.
Klopt.quote:Op zondag 7 juli 2019 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja want Feyenoord is internationaal geen anonieme club (lol)
Wat maakt dat uit voor het punt? Nationaal gezien is Feyenoord absoluut niet anoniem. Watford toch een stuk meer. Zelfs internationaal gezien is dat zo.quote:Op zondag 7 juli 2019 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja want Feyenoord is internationaal geen anonieme club (lol)
Zelfs nationaal gezien is Feyenoord vrij anoniem de laatste twee seizoenen, zouteloos in de subtop. Nu kan dat met Stam wel veranderen (verwacht het niet) maar het is niet dat het echt een argument is om een topsalaris en topcompetitie bij Watford vaarwel te zeggen. Is anders dan waarom Tadic en Blind terugkwamen die voor de prijzen wilden spelen en Europees wat neerzetten, waar ik bij Feyenoord niet echt uitspraken heb gehoord dat die ambities er zijn.quote:Op zondag 7 juli 2019 20:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit voor het punt? Nationaal gezien is Feyenoord absoluut niet anoniem. Watford toch een stuk meer. Zelfs internationaal gezien is dat zo.
Thuis spelen voor 50.000 man tegenover 20.000 maakt gewoon een groot verschil. Hoe mooi het salaris en soms de tegenstanders ook zijn.
Hou toch opquote:Op zondag 7 juli 2019 20:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelfs nationaal gezien is Feyenoord vrij anoniem de laatste twee seizoenen, zouteloos in de subtop. Nu kan dat met Stam wel veranderen (verwacht het niet) maar het is niet dat het echt een argument is om een topsalaris en topcompetitie bij Watford vaarwel te zeggen. Is anders dan waarom Tadic en Blind terugkwamen die voor de prijzen wilden spelen en Europees wat neerzetten, waar ik bij Feyenoord niet echt uitspraken heb gehoord dat die ambities er zijn.
Afgelopen twee Eredivisieseizoenen waren toch gewoon anoniem en matig? Europees ook niks boeiends laten zien.quote:Op zondag 7 juli 2019 20:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Hou toch op![]()
Meeste prijzen als club afgelopen jaren en dat anoniem noemenNog los van de status als club.
Matig en anoniem zijn verschillende dingen. Met 2 prijzen presteer je niet anoniem hoor. En nationaal is Feyenoord allerminst anoniem natuurlijk.quote:Op zondag 7 juli 2019 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Afgelopen twee Eredivisieseizoenen waren toch gewoon anoniem en matig? Europees ook niks boeiends laten zien.
twitter:SkyKaveh twitterde op zondag 07-07-2019 om 21:15:10Reading midfielder Liam Kelly on his way to Holland to sign for Feyenoord. Will have medical tomorrow & discuss personal terms reageer retweet
Je zusje is ondertussen toch wel ouder geworden?quote:Op zondag 7 juli 2019 21:24 schreef Scarface88 het volgende:
Leroy Fer. Neukt ie nog steeds met 13 jarige chicks?
Ik ben erg benieuwd naar hem. Ons middenveld is nu wel erg breed bezet trouwens:quote:Op zondag 7 juli 2019 21:19 schreef Caland het volgende:
twitter:SkyKaveh twitterde op zondag 07-07-2019 om 21:15:10Reading midfielder Liam Kelly on his way to Holland to sign for Feyenoord. Will have medical tomorrow & discuss personal terms reageer retweet
😂🤣quote:Op zondag 7 juli 2019 21:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Je zusje is ondertussen toch wel ouder geworden?
Áls hij blijft natuurlijk. Na zo’n Copa zullen er best clubs zijn die hem graag willen hebben. Mocht je wat miljoenen kunnen vangen zou ik dat doen.quote:Op zondag 7 juli 2019 22:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat beelden net gezien van de halve finale van Peru. Ik mag toch hopen dat Tapia dat dit seizoen ook bij Feyenoord gaat laten zien. Met 23 jaar moet het nu toch gaan gebeuren.
Is een beetje stoken om het stoken dit hequote:Op zondag 7 juli 2019 20:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelfs nationaal gezien is Feyenoord vrij anoniem de laatste twee seizoenen, zouteloos in de subtop. Nu kan dat met Stam wel veranderen (verwacht het niet) maar het is niet dat het echt een argument is om een topsalaris en topcompetitie bij Watford vaarwel te zeggen. Is anders dan waarom Tadic en Blind terugkwamen die voor de prijzen wilden spelen en Europees wat neerzetten, waar ik bij Feyenoord niet echt uitspraken heb gehoord dat die ambities er zijn.
Nee, maar ik vind dat jullie soms de aantrekkingskracht van de club op dit moment wat overschatten.quote:Op zondag 7 juli 2019 22:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is een beetje stoken om het stoken dit he
Het feit dat je dat zo graag wil delen en vervolgens volledig langs mij heen praat en Ajax erbij betrekt zegt wel genoeg.quote:Op zondag 7 juli 2019 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind dat jullie soms de aantrekkingskracht van de club op dit moment wat overschatten.
Bedankt JRquote:Op zondag 7 juli 2019 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind dat jullie soms de aantrekkingskracht van de club op dit moment wat overschatten.
Ah dan is het vrij simpel ja.quote:Op zondag 7 juli 2019 22:34 schreef aTypisch het volgende:
Tapia loopt uit zijn contract dus het is of verlengen of vertrekken.
En hij gaat niet verlengen.
Om een voorbeeld te geven waarom sommige spelers uit Engeland dan wel terug willen keren.quote:Op zondag 7 juli 2019 22:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het feit dat je dat zo graag wil delen en vervolgens volledig langs mij heen praat en Ajax erbij betrekt zegt wel genoeg.
Dan zijn zowel de Kuip als de minder fysieke tegenstand toch uitstekende argumenten voor Janmaat terug te keren, na vijf jaar middenmoot/degradatievoetbal in Engeland?quote:Op zondag 7 juli 2019 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Om een voorbeeld te geven waarom sommige spelers uit Engeland dan wel terug willen keren.
Zou kunnen, maar ik had het meer over de status van beide clubs internationaalquote:Op zondag 7 juli 2019 22:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan zijn zowel de Kuip als de minder fysieke tegenstand toch uitstekende argumenten voor Janmaat terug te keren, na vijf jaar middenmoot/degradatievoetbal in Engeland?
Laten we dit even afwachten. Het lijkt mij toch dat Stam nadrukkelijk de opdracht heeft gekregen om in te zetten op jeugd. In ieder geval als je ons directeurtje hoorde in interviews.quote:Op zondag 7 juli 2019 22:54 schreef F.M.D. het volgende:
Onder Stam gaan de talenten van Feyenoord weinig kansen krijgen. Hij gaat liever voor zekerheid en heeft weinig oog voor talent. Hij zag zelfs het grote talent van Frenkie de Jong niet bij Jong ajax die vaak wissel was. Hard hoofd in dit seizoen.
Meh, aan Janmaat heb je nu nog potentieel een paar jaar een goede basisspeler. We hebben op die positie voorlopig ook geen talent doorbreken. Tevens vind ik dat Feyenoord voorlopig geen geflopte spelers moet terughalen die onlangs verkocht zijn. Dat patroon begint bijzonder op te vallen.quote:Op zondag 7 juli 2019 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Volg Janmaat verder niet zo dus weet niet wat zijn wensen zijn, kan best dat hij het nu rustiger aan wil doen en misschien ook meer in beeld wil blijven voor Oranje. Al zou ik als Feyenoord dan eerder een poging wagen bij Karsdorp voor een terugkeer, die zit wel op een dood spoor bij Roma.
Wie is Wijnaldem?quote:Op zondag 7 juli 2019 13:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niks in de recente geschiedenis heeft bij Feyenoord aangetoond dat het een goede strategie is
• BMI
• Kongolo
• de Vrij
• Vilhena
• Fer
• Wijnaldem
Bovengenoemde namen hebben Feyenoord min of meer gered van een faillissement.
Wat een ongelooflijke domme opmerking van @:aTypisch .
Watford is een grotere club dan Feyenoord.quote:Op zondag 7 juli 2019 17:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Omdat een seizoen in de Eredivisie véél lichter is dan in de Premier League, en omdat een belangrijke speler zijn bij een grote club als Feyenoord interessanter is dan anoniem spelen bij een anonieme club als Watford.
Natuurlijk verdien je twee tot drie keer meer bij Watford en is de uitdaging daar veel groter, maar de hele winter op bevroren kutvelden spelen tegen clubs als Bolton en Bournemouth is echt niet leuk, terwijl clubs als City je doodleuk slachten. Een van Persie benadrukte dat eerste ook.
Bij Feyenoord is het dan toch een stuk meer relaxed spelen, en voetballen in een volle Kuip voor de thuisploeg? Dat blijft prachtig.
*beterquote:Op zondag 7 juli 2019 23:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Watford is een grotere club dan Feyenoord.
quote:Op zondag 7 juli 2019 23:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Watford is een grotere club dan Feyenoord.
Tja het beste zou zijn dat Feyenoord een talentvolle rechtsback ergens scout die ze later kunnen doorverkopen, maar dat is niet de Feyenoord-manier.quote:Op zondag 7 juli 2019 23:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Meh, aan Janmaat heb je nu nog potentieel een paar jaar een goede basisspeler. We hebben op die positie voorlopig ook geen talent doorbreken. Tevens vind ik dat Feyenoord voorlopig geen geflopte spelers moet terughalen die onlangs verkocht zijn. Dat patroon begint bijzonder op te vallen.
Kijken wat die liam kanquote:Op maandag 8 juli 2019 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja het beste zou zijn dat Feyenoord een talentvolle rechtsback ergens scout die ze later kunnen doorverkopen, maar dat is niet de Feyenoord-manier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |