Ik zal maar even beginnen: We zijn van plan om die avond een heel romantisch etentje te hebben, waarbij hij gaat koken ( ). Gewoon gezellig en privé
. Ik heb er nu al zin in
. Waar en dergelijke zien we nog wel
.
quote:weten we weere een stuk meer
Op woensdag 8 januari 2003 18:36 schreef BlaatschaaP het volgende:
Er waren hier wel topics over, maar die waren van vorig jaar of stonden in het gesloten FEE
maar wat k ga doen weet ik nog niet gewoon een droge email sturen
zo`n kartje van kaartenhuis
Helaas vieren we valentijnsdag dit jaar gescheiden, maar wij zijn altijd lief en romantisch dus in principe hebben wij geen "speciale dag" nodig...
Ik doe niet echt aan valentijns dag, maar lieVie komt die dag wel naar toneel kijken
Gewoon omdat vrijdag het beste uitkomt
op m'n opleiding zitten alleen jongens, op m'n werk vallen ze buiten de leeftijdscategorie, en de dames die ik via internet ken hebben óf al een vriendje of geen interesse. verspilde moeite als ik iets onderneem dus
verder is alles oké hoor
quote:zeker alleen een wandeling
Op woensdag 8 januari 2003 18:44 schreef Bulls-Ass het volgende:
ik ga dat week end met mijn vriendin voor 4 dagen naar Duitsland met zen tweetjes, lekker romantisch aan een meer en bos. Wandeling maken en veel praten en uiteraard gezellig samen eten.
Ik kijk er al enorm naar uit
quote:dat zijn zielige mensen die geen leven hebben dus ook geen vriend(in) en dat dan zo proberen op te lossen
Op woensdag 8 januari 2003 18:45 schreef BlaatschaaP het volgende:
Oe!Ik voel de liefde al stromen
.
Willen alle mensen die kotsen op valentijnsdag hier trouwens niet posten? Open een Klaagbaktopic, maar liever niet hier
.
quote:ow shit ... ik dacht dat ik tegen me moeder aan het praten was
Op woensdag 8 januari 2003 18:45 schreef hallo_mensen het volgende:[..]
zeker alleen een wandeling
dacht je dat ik dat geloof
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 18:47 schreef Flying_Vee het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Sorry, ik wens je sterkte maar toch.. liever posten wat je wilt (of wilde) doen..
Op woensdag 8 januari 2003 18:47 schreef hallo_mensen het volgende:[..]
dat zijn zielige mensen die geen leven hebben dus ook geen vriend(in) en dat dan zo proberen op te lossen
Nah, ik weet nog niet wat ik ga doen... Ik ben al hard aan het denken
Oke als je me niet leuk vind dan kan je dat gewoon zeggen, maar omdat nou op zo'n manier te doen....
En nee ik ben geen lelijk eendje als jullie dat denken.
quote:Februari 14e....grapjas
Op woensdag 8 januari 2003 18:47 schreef kayz het volgende:
Hoeveel januarie is dat pcies? Nooit echt veel aan gedaan, dit jaar wel plannen
En dan aan de binnenkant schrijven (met CAPS aan ) Vuile hoeeeeerrrr!!!! ik hoef je nooit meer te zien, zak in de stront jij smerig kutwijf dat je bent etc etc
tjsa, lijkt me lache
Doe ik niet echt hoor, zzo erg is het allemaal niet, maar zou best eens haar gezicht willen zien op dat moment
Oftewel: er zal wel weinig gebeuren:)
Maar is niet erg:)
quote:Tis de schrik denk ik van haar, ik heb er ook ooit een trauma door opgelopen. En toch zal ze het 'stoer' vinden dat ze een kaartje heeft, ego-strelend...
Op woensdag 8 januari 2003 18:48 schreef This_World_Is_Lost het volgende:
ik stuur geen kaartjes meerEr was wel een meisje dat ik leuk vond, zeer weinig gesproken. Maar goed ik had haar een kaartje gestuurd, volgende dag was ze erachter gekomen dat ik het had gestuurd. Ze heeft me zo hard verrot gescholden en beledigd dat ik nu nooit meer wat durf te sturen
Oke als je me niet leuk vind dan kan je dat gewoon zeggen, maar omdat nou op zo'n manier te doen....
Maar ik ga wel werken met Valentijn... Ik moet lolly's met hartjes uitdelen op straat voor me werk, dat is wel gezellig
[Dit bericht is gewijzigd door Jummy op 08-01-2003 21:17]
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 20:45 schreef Joene het volgende:
Ik stuur een kaartje, en verder doe ik er niks an , ik vind het maar commercieel gelul
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 21:04 schreef FouteMensenStaff het volgende:
Niets. Zielig gedoe
quote:Lezen is moeilijk he?
Op woensdag 8 januari 2003 21:10 schreef Jummy het volgende:
Valentijn is onzin!Maar ik ga wel werken met Valentijn... Ik moet lolly's met hartjes uitdelen op straat voor me werk, dat is wel gezellig
quote:
.
Willen alle mensen die kotsen op valentijnsdag hier trouwens niet posten? Open een Klaagbaktopic, maar liever niet hier
.
quote:Topictitel: [Valentijnsdag] Wat ga jij doen?
Op woensdag 8 januari 2003 21:11 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
[..]
[..]Lezen is moeilijk he?
[..]
Op de 14e ga ik waarschijnlijk janken omdat ik geen kaartjes terug heb gehad...
Dat was het wel zo'n beetje,
oh ja ik ga ook mensen die ik niet aardig vind uitlachen als ze ook geen post hebben gehad
quote:Ik klaag niet over valentijn zeikwijf
.
.
quote:mja, dan zal dat het wel zijn. Ze zat ook op het IVBO dus dat verklaard ook een hoop
Op woensdag 8 januari 2003 20:10 schreef Tranceptor het volgende:[..]
Tis de schrik denk ik van haar, ik heb er ook ooit een trauma door opgelopen. En toch zal ze het 'stoer' vinden dat ze een kaartje heeft, ego-strelend...
quote:Precies mijn gedachte, zullen wij elkaar dan maar een kaartje sturen?
Op woensdag 8 januari 2003 18:56 schreef Faithy het volgende:
* Faithy hoopt wel op een klein kaartje ofsow... heb dat nog nooit gehad...
quote:goed idee. Mars lijkt me ook een leuke kampeerplaats vrijdag de 14e
Op donderdag 9 januari 2003 05:02 schreef Jabberwockie het volgende:
Op vakantie naar de maan denk ik. Gezellig naar de zelfde camping waar ik afgelopen kerst ook zat.
Een telefoontje/kaartje/whatever zal ik toch niet krijgen hoe verder ik er weg van ben hoe minder ik er aan hoef te denken
Eigenlijk niet zo romantisch, maarja het was al afgesproken voor ik wat met m'n vriend kreeg...
Daarna ga ik in mijn zondagse outfit voor het raam zitten, om te kijken of er nog prinsen op paarden voorbij komen, die misschien wel naar mij op zoek zijn!
quote:Wat een mega fantastische tekst van K_I_M
Op donderdag 9 januari 2003 10:08 schreef k_i_m het volgende:
Ik denk dat ik een grote poster met mijn liefdes verklaring en een lief gedichtje naar mijn vriendinnetje ga sturen of drop hem even af bij haar appartementje.
's avonds nodig ik haar so wie so uit voor een heerlijk zelf gekookt maaltje vind ze leuk als ik uitgebreid voor haar kook, dus dan doen we het ook. daarna zullen we wel gaan zuipen het is tenslotte vrijdag. 's morgens moet ik weer de mannelijke plicht vervullen en een ontbijtje op bed verzorgen, etc.
Zal wel zo iets worden
( nee, nee, nee, dit kwam zo uit, toen viel het op een zaterdag, en ik moest toen uit mijn kamer in het studentenhuis en mijn vriendin trok net dat appartement in en ik vond haar wel aardig en zij mij ook en toen toen toen........... ( hijg, hijg, hijg, moet leren ademhalen tussen de zinnen door geloof ik) toen ging ik bij haar in en dat was wel toevallig maar niet gepland op 14 februari...........
Dat wordt dus dubbel vieren
quote:Als jij je adres mailt naar mij zorg ik ervoor dat je een kaartje krijgt....
Ik ga om te beginnen mij ziekmelden die dag. Want ik moet natuurlijk de hele dag in mijn slaapzakje voor mijn voordeur liggen, om de post te onderscheppen. Mocht ik geen kaart krijgen, zoals elk ander jaar, dan ruk ik gewoon die postbode zijn post uit z'n klauwen, en dan confisceer de eerste de beste valentijnskaart die ik kan vinden.Daarna ga ik in mijn zondagse outfit voor het raam zitten, om te kijken of er nog prinsen op paarden voorbij komen, die misschien wel naar mij op zoek zijn!
ps. mijn paard past niet in de trein, maar als ik mijn best doe kan ik wel een stalen ros ritselen op het stationsplein.
Mn vriendin denkt er gelukkig ook zo over
quote:
trustThere is no-one left in the world
That I can hold onto
There is really no-one left at all
There is only you
And if you leave me now
You leave all that we were
Undone
There is really no-one left
You are the only oneAnd still the hardest part for you
To put your trust in me
I love you more than I can say
Why won't you just believe?
Je kunt ook iets leuks doen voor je vriendin of iemand die je op het oog hebt zonder naar de winkel te gaan en je dure beertjes-met-hartjes aan te laten smeren.
Het is maar hoe jij je erbij voelt als je iets voor een ander doet/aan geeft dat je haar lief vindt/haar wel leuk vindt.
Het gaat om het gebaar. Plus het feit dat er een dag is waarop je 'iets' kunt verwachten, maar je weet niet wat en van wie. Tuurlijk, dat kan iedere dag, maar dan ben je er niet op bedacht. Het is toch leuk om eens een dag in het jaar stil te staan bij de mogelijkheid dat iemand jou wel eens leuk zou kunnen vinden en dat als je thuis komt van school/werk dat daar een envelop op je ligt te wachten?
Mocht ik op Valentijnsdag thuiskomen (al dan niet van mijn zware kruistocht naar k_i_m, als witte ridder op het knappe paard ) en er ligt daar een envelop op mij te wachten, dan ben je toch ook benieuwd van wie het is en wat het is. Dan denk je toch ook niet bij jezelf: 'die gaat linea recta naar de oud-papier bak, commerciele gedoe'
quote:vrijdag
Op donderdag 9 januari 2003 00:33 schreef Frenkie het volgende:
Hopen dat ik geen kaartje krijg..
wat voor dag is het eigenlijk..???
Ik heb geen idee eigenlijk, iig stuur ik een kaartje en koop ik 'n cadeautje. Vorig jaar zijn we ook nog uit eten geweest. Maar we zien het wel dit jaar
Het zou zelf nooit mijn keuze zijn om op Valentijnsdag te trouwens, maar goed, het is de keuze van het gelukkige bruidspaar.
maakt me eik nix uit als we maar bij elkaar zijn
Mijn vriend gaat voor mij koken, wij gaan uit eten blah blah blah...
Als het nu over een paar dagen was ofzo....
quote:Van Harte gefeliciteerd
Op donderdag 9 januari 2003 13:54 schreef strandbal het volgende:
ik ga op valentijnsdagTROUWEN !!!!
met mijn vriendin.....
quote:Dat zijn dus echt rukdingen om te bezorgen
Op donderdag 9 januari 2003 22:12 schreef DrNizeGuy het volgende:
dit doet t altijd erg goed
quote:Ervaring mee?
Op vrijdag 10 januari 2003 10:34 schreef Elegy het volgende:[..]
Dat zijn dus echt rukdingen om te bezorgen
En misschien kom ik voor die tijd nog iemand tegen die er ook een krijgt... Heb goede hoop
quote:Dank je .....
Op donderdag 9 januari 2003 17:38 schreef -Mellowdy- het volgende:[..]
Van Harte gefeliciteerd
![]()
![]()
quote:*in de zomervakantie postbode was*
Op vrijdag 10 januari 2003 10:41 schreef gathering_storm het volgende:[..]
Ervaring mee?
Ik vind het nogal lastige dingen... En na een week zijn ze toch weer leeggelopen. Ik doe het dit jaar helemaal anders: ik stuur een kaartje naar mezelf. Because I'm worth itEn misschien kom ik voor die tijd nog iemand tegen die er ook een krijgt... Heb goede hoop
*en er bij thuiskomst weer mee verder gaat*
Echt, rotdingen hoor, vallen altijd uit je tassen, zijn veel te groot en de mensen zijn ook nooit thuis
Stuur je mij een kaartje?
Ik heb verder nog nooit wat verstuurd of ontvangen, dit jaar zal wel hetzelfde zijn gok ik zo
quote:Dat is wel heel leuk ja
Op donderdag 9 januari 2003 22:12 schreef DrNizeGuy het volgende:
dit doet t altijd erg goed
Ik weet nog niet precies wat ik ga doen. Ik hoop op een romantisch avondje/weekend, gewoon fijn bij elkaar zijn. Beetje mooi aankleden, lekker eten en het gewoon leuk hebben met elkaar
Kaartje stuur ik altijd (als ik verliefd ben op iemand dan).
Heb trouwens ook nooit aan valentijn gedaan...
Maar wie weer...het is nog maar januari
Is het niet zo dat mensen in de maatschappij die ze heden ten dagen hebben gecreerd, eeuwige liefde een bijkomstigheid is die voor de ouden van dagen is en die geen enkele meerwaarde meer heeft in een op hedonisme gebaseerde levenstijl? Wil de mens het niet allemaal hebben en ervaren met slechts een minimum aan binding en verantwoordelijkheid?
Jullie paringsrituelen zijn vreemd, jullie dubbele en versplinterde opvattingen over de onderwerpen die jullie zo hoog in het vaandel houden zijn vermoeiend en verontrustend. Geen wonder dat jullie jongelingen, arm grut, levend geboren, zich geen weg kunnen vinden in het door jullie opgezette scenario, dat men een functionerende, op psychologische en emotionele toestanden, individualistische samenleving noemt.
quote:En wat zat er in jouw thee?
Op maandag 13 januari 2003 13:14 schreef Cairon het volgende:
Ik doe niet aan zulk een menselijk feest. De rituelen die men tegenwoordig uitvoert op deze datum staan haaks op hetgeen er in de media naar voren komt. Waarom liefhebben of een platonische, diepgaande psychologische aangaan als je het plezier kunt opzoeken voor een enkele nacht, of relatie onderhouden gestoeld op wederzijdse fysieke aantrekkingskracht.Is het niet zo dat mensen in de maatschappij die ze heden ten dagen hebben gecreerd, eeuwige liefde een bijkomstigheid is die voor de ouden van dagen is en die geen enkele meerwaarde meer heeft in een op hedonisme gebaseerde levenstijl? Wil de mens het niet allemaal hebben en ervaren met slechts een minimum aan binding en verantwoordelijkheid?
Jullie paringsrituelen zijn vreemd, jullie dubbele en versplinterde opvattingen over de onderwerpen die jullie zo hoog in het vaandel houden zijn vermoeiend en verontrustend. Geen wonder dat jullie jongelingen, arm grut, levend geboren, zich geen weg kunnen vinden in het door jullie opgezette scenario, dat men een functionerende, op psychologische en emotionele toestanden, individualistische samenleving noemt.
quote:Wat zijn de paringsrituelen dan van jouw soort dan? (wat dat dan ook is)
Ik doe niet aan zulk een menselijk feest. De rituelen die men tegenwoordig uitvoert op deze datum staan haaks op hetgeen er in de media naar voren komt. Waarom liefhebben of een platonische, diepgaande psychologische aangaan als je het plezier kunt opzoeken voor een enkele nacht, of relatie onderhouden gestoeld op wederzijdse fysieke aantrekkingskracht.Is het niet zo dat mensen in de maatschappij die ze heden ten dagen hebben gecreerd, eeuwige liefde een bijkomstigheid is die voor de ouden van dagen is en die geen enkele meerwaarde meer heeft in een op hedonisme gebaseerde levenstijl? Wil de mens het niet allemaal hebben en ervaren met slechts een minimum aan binding en verantwoordelijkheid?
quote:Volgens mij is er iemand nog steeds teleurgesteld dat ie vorig jaar geen valentijnskaartje heeft mogen ontvangen
quote:
Op maandag 13 januari 2003 14:13 schreef FoeiJongHaai het volgende:[..]
Volgens mij is er iemand nog steeds teleurgesteld dat ie vorig jaar geen valentijnskaartje heeft mogen ontvangen
quote:het walgelijke soort stuurt mij ieder jaar weer enkele kaarten, ik snap niet goed waarom ze het doen. Mensen zijn een vreemd soort, zwak en broos en verkeren in een constant onstabiele geestelijke toestand. Neen, mensen zijn walgelijke wezens, ik zou graag zien dat ze ophielden met het mij betrekken in hun inferieure aardse gewoontes en festiviteiten zoals Valentijnsdag.
Op maandag 13 januari 2003 14:13 schreef FoeiJongHaai het volgende:Volgens mij is er iemand nog steeds teleurgesteld dat ie vorig jaar geen valentijnskaartje heeft mogen ontvangen
quote:Ha Zodiakk!
Op maandag 13 januari 2003 14:22 schreef Cairon het volgende:[..]
het walgelijke soort stuurt mij ieder jaar weer enkele kaarten, ik snap niet goed waarom ze het doen. Mensen zijn een vreemd soort, zwak en broos en verkeren in een constant onstabiele geestelijke toestand. Neen, mensen zijn walgelijke wezens, ik zou graag zien dat ze ophielden met het mij betrekken in hun inferieure aardse gewoontes en festiviteiten zoals Valentijnsdag.
ideeën?
quote:Je naam eronder zetten
Op maandag 13 januari 2003 14:53 schreef MahRain het volgende:
Ik ga een kaartje sturen naar iemand... maar ik moet alleen nog een manier bedenken om haar er toch achter te laten komen wie valentijn dan wel niet is...ideeën?
=edit=
Ow, en ik heb zojuist ook iemand een E-kaartje gestuurd
quote:Weet je waarom ze jou kaarten sturen? Om jou de valse hoop te geven dat je interressant genoeg bent.
Op maandag 13 januari 2003 14:22 schreef Cairon het volgende:[..]
het walgelijke soort stuurt mij ieder jaar weer enkele kaarten, ik snap niet goed waarom ze het doen. Mensen zijn een vreemd soort, zwak en broos en verkeren in een constant onstabiele geestelijke toestand. Neen, mensen zijn walgelijke wezens, ik zou graag zien dat ze ophielden met het mij betrekken in hun inferieure aardse gewoontes en festiviteiten zoals Valentijnsdag.
Ik vind je immitatie van een buitenaardse ook best grappig hoor
quote:En wat een lul ben je toch ook he Vosss
Op maandag 13 januari 2003 15:56 schreef vosss het volgende:[..]
Je naam eronder zetten
![]()
=edit=
Ow, en ik heb zojuist ook iemand een E-kaartje gestuurd![]()
quote:Wat extra??? 20 cm Kruppstaal noem ik niet wat extra hoor
Op dinsdag 14 januari 2003 01:28 schreef NFA-DK het volgende:
Nix speciaals... ik heb zoiets van: Elke dag moet ietsie valentijn in zich hebben.. elke dag moet je je meid/vent dat gevoel geven dat ze speciaal zijn en niet alleen maar op 1 dag wat extra...
Wat ook leuk is.. s'ochtends om een uurtje of 6 een mega bord bij iemand op de stoep zetten.. aan de overkant van de straat eigenlijk, meter of 6 breed, 4 meter hoog.. grote koeieletters erop.. en als die iemand dan opstaat en het raam open doet..............
Maar ik koop wel een lief kaartje voor mijn vriendje, en ik heb ook alvast een boxershort voor hem gekocht (ja nu al, anders vergeet ik het weer).
Dat was het denk ik, och misschien kom ik nog met een leuke verrassing maar dat hoeven jullie niet te weten!!!
zoals wij nooit vantevoren weten wat we gaan doen.. niet zo dol op dingen vantevoren plannen enzo.. dus zien wel wat er dan in me (of ons) opkomt en wat er gaat gebeuren...
blijft het in elk geval spontaan.....
Knuf
sorry maar schaf dat hele gebeuren maar af van mij
Ik ga een hele mooie voorstelling weggeven die avond
* Faithy speelt de rol van Cleopatra in "Antonius en Cleopatra" van Shakespeare..
Ik ga hopen op een lief kaartje en een roos...
Ik hou niet van die dag.. omdat het commercieel is... maar toch... ik hoop of iets liefs... van een goeie vriend bijvoorbeeld
quote:Ik vind het idd(!) altijd en elke dag Valentijn met m'n vriend en dus(!) wil ik de 14e nog wat extra leuke dingen doen.
Op vrijdag 24 januari 2003 13:34 schreef Wizard_of_life het volgende:
Ehhh nou ik niks anders dan op andere dagen en-en op al die triest commercieel ingestelde kleffe burgerlijke stelletjes.
Of ben je zo'n slechte vriend/vriendin dat je het een en ander goed te maken hebt
Mensen moeten altijd wat te zeiken hebben.
Tja, je zou toch iets leuks voor je vriend/in kopen of iets leuks gaan doen, wat stom!!!!
Hoe kom ik erbij!
[Dit bericht is gewijzigd door The-What op 26-01-2003 20:03]
quote:Tja je zou es wat leuks doen...
Op zondag 26 januari 2003 20:02 schreef The-What het volgende:[..]
Ik vind het idd(!) altijd en elke dag Valentijn met m'n vriend en dus(!) wil ik de 14e nog wat extra leuke dingen doen.
Mensen moeten altijd wat te zeiken hebben.
Tja, je zou toch iets leuks voor je vriend/in kopen of iets leuks gaan doen, wat stom!!!!
Hoe kom ik erbij!
quote:Mooi!! Wat is je adres dan stuur ik je wel een kaartje
Ik ga om te beginnen mij ziekmelden die dag. Want ik moet natuurlijk de hele dag in mijn slaapzakje voor mijn voordeur liggen, om de post te onderscheppen. Mocht ik geen kaart krijgen, zoals elk ander jaar, dan ruk ik gewoon die postbode zijn post uit z'n klauwen, en dan confisceer de eerste de beste valentijnskaart die ik kan vinden.Daarna ga ik in mijn zondagse outfit voor het raam zitten, om te kijken of er nog prinsen op paarden voorbij komen, die misschien wel naar mij op zoek zijn!
Mijn vriend en ik doen niet aan Valentijnsdag, vinden het commerciele onzin. Als we elkaar iets willen geven of samen iets willen doen, doen we dat wanneer we dat willen en niet omdat het valentijnsdag is.
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 09:10 schreef Koningin het volgende:
Ik moet naar een verjaardag van een vriendin.Mijn vriend en ik doen niet aan Valentijnsdag, vinden het commerciele onzin. Als we elkaar iets willen geven of samen iets willen doen, doen we dat wanneer we dat willen en niet omdat het valentijnsdag is.
quote:Zin in een potje Mortal Kombat?
Op woensdag 29 januari 2003 11:11 schreef Aventura het volgende:
Niks bijzonders. Tenzij er een sercret admirer mij van huis af komt halen op zijn witte paard en mee mee uiteten neemt en we daarna in zijn prive-jet naar een onbewoond eiland vliegen en daar een wilde nacht beleven en daarna in Ls Vegas gaan trouwen.
Maar dat zal wel niet gebeuren, denk ik.
quote:Vertel!
Op maandag 27 januari 2003 16:48 schreef Ryan3 het volgende:
Ik ga met Valentijnsdag als ik het niet vergeet samen met een collega een prank uithalen met twee vrijgezelle collega's (man en vrouw)...
quote:Hehe, ik ga met mn vriendin 2 nachten in het carlton beach hotel (Scheveningen ook dus
Op zondag 2 februari 2003 19:09 schreef Gaatjeniksan het volgende:
Vrijdag lekker stappen in Scheveningen, dan een heerlijke overnachting in het Kurhaus en dan zaterdagavond na een fantastisch diner naar Aïda.
quote:
Op zondag 2 februari 2003 19:49 schreef SheDeviltje het volgende:
Ik ga met mijn schatje en zoontje lekker uit etenDaarna als die uk op bedje ligt flesje champagne open trekken en lekker genieten
quote:Ja, da's een prima alternatief!
Op woensdag 29 januari 2003 13:37 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Zin in een potje Mortal Kombat?
het is trownes een rooie
quote:Oeh, romantisch, gaf een man mij maar eens een goedkope rooie snollenslip van de Texaco
Op maandag 3 februari 2003 03:10 schreef Speedfreaksjj het volgende:
ik heb een string gekocht bij de texaco in amsterdam oost en die zit verpakt als een sooort van roos op een stengel en dan neem ik die mee als ik naar mijn vriendin ga en dan verrass ik haar ermee als we met z'n tweetjes boven in haar kamer zijn ik wil dan dan ze um aantrekt en dan kan ik een paar foto's maken maar die zet ik niet opnline want ik vind dat ze er op fotos wel leuk uitziet soms dan maar ik heb allemaal mapppen op mijn pc staan waar ik al heel veel meiden met strings en ook zonder strings in heb staan en dan maak ik voor haar fotos met string ook wel een map maar die ga ik natuurlijk niet aan andere laten zien iomdat ik niet wil dat andere mensen zie hoe zij eruit ziet alks ik op haar zit om een foto te maken en ik dek dat ze het best wel leuk vint om van mij een stinrg te krijgen
het is trownes een rooie
quote:ontopic:
Op maandag 3 februari 2003 03:10 schreef Speedfreaksjj het volgende:
Nederlands is mijn goeiste vak
Ik heb met een vriendin van mij afgesproken dat we elkaar een kaartje sturen. Krijgen we allebei toch nog post met valentijnsdag
Valentijnsdag in de sneeuw voor ons. And it's gonna be great!
quote:offtopic:
Op maandag 3 februari 2003 10:19 schreef Aventura het volgende:[..]
Oeh, romantisch, gaf een man mij maar eens een goedkope rooie snollenslip van de Texaco
Misschien dat er iets mijn kant op komt ... misschien ook niet.....
*slik*
quote:Da´s wel flex ja,... 15 feb 2 jaar
Op dinsdag 4 februari 2003 10:36 schreef Hurby het volgende:
Hurby gaat 's avonds met zijn vriendinnetje naar een Galaen om 0.00 het exact 2 jarig bestaan van zijn relatie vieren die op de 15e feb in 2001 begon
,
jaja uit valentijnsdag kan iets structureels voortkomen
En nee, ik heb niet geen vriendin, dit voor losers die gaan roepen dat ik een frustro zou zijn.
quote:Duidelijk!
Op dinsdag 4 februari 2003 11:23 schreef KingCold het volgende:
Ik ga helemaal NIKS doen, valentijnsdag is bull.En nee, ik heb niet geen vriendin, dit voor losers die gaan roepen dat ik een frustro zou zijn.
Dit vind ik pas bull Ik heb ff alle reacties doorgelezen en bijna iedereen loopt hier te lullen over 'mijn vriend/vriendin'. Terwijl valentijnsdag juist zo leuk is omdat je dan lekker anoniem naar dat meisje of jongetje wat je stiekem leuk vind iets grappigs, leuks of liefs kan sturen zonder dat je gelijk als een weetikveel stalker overkomt ;-)
Je word geholpen door het feit dat je altijd nog kan zeggen mjaa, het was voor Valentijnsdag...Het is gewoon risicoloos toch zeggen dat je iemand leuk vind!
Naja, just my 2 cent Ik ga in ieder geval een leuk gedicht schrijven en misschien nog wel iets anders leuks doen voor een meisje wie ik wel aardig vind! En ja, ik heb ook een vriendin welke ook wel iets krijgt hoor ;-)
quote:waar?
Op zaterdag 1 februari 2003 12:18 schreef SpleeffY het volgende:
Die ballonnen-link is useful
De I Love You-ballon van 71cm wordt besteld
Als ik niets stuur lig ik geheid op de bank dat weekeinde. Aan de andere kant, het word zo van je verwacht dat je het doet en dan is de neiging om daar tegen in te gaan wel erg verleidelijk.
Ik ben het overigens wel eens met een eerder gemaakte opmerking dat het volgens mij in eerste instantie bedoeld is om ( naast de extra omzet voor het MKB ) zonder jezelf direct bekent te maken de ander te zeggen wat je voelt.
eigenlijk moet de ander het gewoon niet verwachten, dan is het wel weer leuk
Het is me inmiddels wel duidelijk dat ik (nog?) niet geschikt ben om samen met iemand te gaan, dus kan ik nog even m'n eigen vertrouwde zelf zijn. Relaties en pogingen tot verliepen altijd rampzalig en scheiden doet altijd te veel pijn. Nu dus ff niet.
Wel een heel goede voorstelling van Shakespeare weggeven
ik ga ervoor, dat is dan mijn valentijn voor alle mensen die komen kijken en van wie ik hou
Dit jaar zal er ook wel niks inzitten.
quote:valentijn...doe je toch fout als je een speciale dag nodig hebt om iemand te laten zien dat je van hem/haar houdt maar goed ga dan toch maar voor dinertje anders zie ik m'n vriendin weer een heel weekend niet
Op maandag 10 februari 2003 10:06 schreef Lortnoc het volgende:
De enige keer dat ik ooit een kaartje van een niet-vriendin heb gehad was toen ik 12 was ofzo...van het 9 jarige zusje van een vriend van meDit jaar zal er ook wel niks inzitten.
We gaan gezellig met zijn 2-en eten bij een Thais Restaurant; een maand geleden zaten we nog in Thailand.
En als het weer een beetje mee zit gaan we daarna nog even over de boulevard lopen.
Verder heb ik 4 cadeautjes voor mijn vriend gekocht, het stelt allemaal weinig voor maar ik vind het wel grappig. Ik kan alleen niet zeggen wat het zijn want hij leest dit hoogstwaarschijnlijk ook. hoi lieverd
Verder ga ik 's avonds na het werk lekker naar de kroeg met een homofiele vriend. Ontzettend romantisch dus
quote:Wat is dan?
Op maandag 10 februari 2003 17:47 schreef Rulin het volgende:
Op 14 Feb ga ik eens nadenken wat ik nu op 8 March ga doen
Denk dat het een dag van grote vervelende pijnlijke eenzaamheid wordt, en kan niet wachten totdat ze weer voorbij is.
Ik heb ooit eens twee kaarten gestuurd toen we al een jaar hadden. De eerste was overduidelijk van mij en de tweede had ik mijn broertje laten schrijven met een vage tekst en in een ander stad op de bus gedaan (ivm de stempel). Gewoon om te kijken of ze het eerlijk zou toegeven.
Daarna natuurlijk het spelletje even meegspeeld! "Jamaar, er moet toch iemand zijn die je leuk vindt anders had je geen kaartje gekregen! Weet je echt niet van wie hij is?" .
quote:Wel origineel iig!
Op maandag 10 februari 2003 17:46 schreef Ripley het volgende:
Ik krijg altijd alleen een kaartje van mijn vader, dus ik weet ongeveer wat ik moet verwachtenVerder ga ik 's avonds na het werk lekker naar de kroeg met een homofiele vriend. Ontzettend romantisch dus
Nou dat is dus mijn valentijn....een andere vriendin ken ik die dag precies 2 jaar....dus die krijgt ook wel een kaartje
quote:
Op maandag 10 februari 2003 22:00 schreef SilentChaos het volgende:
Zoals ik al vaak verteld heb in verschillende topics ben ik verliefd op mijn beste vriendin....al ruim 1,5 jaar......echte liefde, ik hou gewoon van haar.....zij wil me niet heeft ze laten merken ........................ en de reden waarom ik deze kaart aan jou geef staat erin, ik heb het in 1 zin samengevat.
Dan maakt ze hem open en leest ze: Omdat ik van je hou...
Maar aub als dit niet werkt bespaar je de moeite en wijs haar de deur!!
klinkt hard maar je geneest jezelf erwel van..je zal dan moeten respecteren dat ze niet verliefd op JOU is...het is gewoon niet wederzijds.....zij is te laf/zwak om jou de deur te wijzen en jij bent te verliefd om de situatie te accepteren............ik ken een meisje heel goed en ze is een stuk om te zien en trekt meestal oudere mannen aan, maar ze is eigenlijk nooit wederzijds geinteresseerd in de jongens maar wilt ze wel voor een normale vriendschap!!
....want die aandacht is toch heerlijk....en is toch niks mee denkt ze nee voor haar niet oor die jongens wel...ze hebben allemaal het gevoel dat het later wel zal veranderen ...nou na 3 maanden zitten die gozers te janken...
het gaat altijd fout en vooral emotioneel bij de jongens want haar interesseert het eigenlijk niet zo erg..het is maar een vriend....
het is voor hun en jou zoveel meer!....alle players en lovers gingen er allemaal -eventjes- aan kapot....
just my 2 cents......en natuurlijk het volle recht om mijn advies stom te vinden
wil je niet ontmoedigen hoor mijn beste stille chaos....maar misschien wil je er over praten.............en als je vindt dat ik er niet mee moet bemoeien is ok goed!!!
maar laten we niet gaan slow chatten
mail me maar ofzo dan......
en veel succes ermee natuurlijk
ohw....ff...on topic hahah ..... Valentijnsdag Wat ga jij doen....
mijn meisje zit in canada....dus ik stuur wat foto's die ik heb gemaakt .......bv een mooi groot hart in de sneeuw met onze naam erin en dan van boven in een flat gefotografeerd......en veel leuke en sexy anakdotes(*spelling) want ik ben haar geitje!! [ja dat dier]
etc etc....en vooral veel foto's van mijzelf
ik heb er stuk of 50 in totaal............5 weken op gewerkt lol
she better pays me back very good ......lol....just kidding
en nog beter ze krijgt een vliegticket om 10 dagen in maart bij mij te zijn..........sweet van mij hahahah................
ik heb zelf 2 valentijn kaarten in mijn leven mogen ontvangen
en ooit zelf 2 liefdesverklaringen verstuurd maar niet met valentijn
[Dit bericht is gewijzigd door RaGNaRoK-GoaT op 10-02-2003 23:26]
quote:Is het niet eerder slecht geteld met je relatie als je gaat vragen of ze er ff niks aan wil doen? Mag ze dat nieteens meer zelf weten? En als ze wel wat wil doen ga jij er saggerijnig bijhangen?
Op dinsdag 11 februari 2003 16:09 schreef Roscoo het volgende:
Ik doe niet aan valentijnsdag en heb mn vriendin verzocht mij ook niks te geven. Als zo'n dag nodig om je geliefde duidelijk te maken dat je van elkaar houdt is t slecht gesteld met je relatie. Ik zeg mn meissie elke dag dat ik van haar hou en geef haar liever iets op een moment dat ze het niet verwacht.
Valentijn is gewoon another day hoor.
quote:Harstikke bedankt voor je reactie! Je bent truowens niet de eerste die zo praat over hoe ik met haar om zou moeten gaan....deur wijzen werkt niet, want we zijn beste vrienden en dat wil ik absoluut ook niet kwijt! Hoogstwaarschijnlijk zal er nix gebeuren hoor vrijdag (Idee voor een nieuw topic: Hoe verliep jouw valentijn?)...ze blijft eten, daarna geef ik die kaart en breng ik haar thuis in m'n autotje (eigenlijk van m'n oma maar ja
Op maandag 10 februari 2003 23:16 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
Hele zooi tekst...
PS: Het is nog niet 100% zeker of ze komt.....ze wil wel graag zei ze, gelukkig maar
En die hieronder is leuk
[Dit bericht is gewijzigd door SilentChaos op 11-02-2003 22:31]
Ons lekker in het zweet werken tijdens het fitnessen.
maaruh, zou ik dan eigenlijk ook nog een kaart sturen?
alleen enige probleem is dat ik ben en ook tegelijk bang voor de reactie (nu dan he) :s
quote:nah of een roosje werkt vraag ik me af.. ik had zaterdag een roosje aan een meisje gegeven.. die zei wat heb jij nou bij je.. ik zo voor jou
Op woensdag 12 februari 2003 11:34 schreef Pakspul het volgende:
zie dus iemand wel erg zitten en volgens mij zij mij ook, dus wil haar een roosje geven (gewoon persoonlijk) en kijken wat haar reactie is...alleen enige probleem is dat ik
ben en ook tegelijk bang voor de reactie (nu dan he) :s
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 08:25 schreef David_Aames het volgende:
maaruh, zou ik dan eigenlijk ook nog een kaart sturen?
Ik ga trouwens een kaart op A4 formaat sturen met een heel lief beertje erbij
quote:Volgens mij gewoon de 13e (voor 18:00) dan moet ie als het goed is, de volgende dag nog aankomen.
Op woensdag 12 februari 2003 14:35 schreef nesQuick het volgende:
Wanneer kun je de kaart eigenlijk het beste op de post doen? Vandaag (12e) of morgen (13e)
't is ook zo l*llig als de kaart een dag te vroeg is he
quote:Ja als je hem donderdag voor 18:00 op de bus doet komt'ie de volgende ochtend netjes aan (ik weet't, ik werk bij de TPG
Op woensdag 12 februari 2003 14:35 schreef nesQuick het volgende:
Wanneer kun je de kaart eigenlijk het beste op de post doen? Vandaag (12e) of morgen (13e)Ik ga trouwens een kaart op A4 formaat sturen met een heel lief beertje erbij
Ik verheug me erop en ga morgen lekker wat kopen.
Ook voor m'n ouders (die gescheiden zijn en allebei verder geen relatie hebben) wil ik ook een kaartje sturen.
Of is dit erg abnormaal
quote:Nee is juist lief
Op donderdag 13 februari 2003 03:45 schreef DMaarten het volgende:
Is het raar om je moeder een valentijnskaart te sturen? Niet om dezelfde redenen als m'n vriendin natuurlijk, die krijgt er ook een en nog wat meer
, maar de laatste tijd nu ik terug kijk over gedane zaken begin ik echt het gevoel te krijgen dat ik ma aardig verwaarloosd heb de afgelopen maanden, en zo wil ik haar toch een beetje verassen met een berichtje dat ik toch nog van d'r hou en zo
![]()
Of is dit erg abnormaal
quote:Heel erg lief
Op donderdag 13 februari 2003 03:45 schreef DMaarten het volgende:
Is het raar om je moeder een valentijnskaart te sturen? Niet om dezelfde redenen als m'n vriendin natuurlijk, die krijgt er ook een en nog wat meer
, maar de laatste tijd nu ik terug kijk over gedane zaken begin ik echt het gevoel te krijgen dat ik ma aardig verwaarloosd heb de afgelopen maanden, en zo wil ik haar toch een beetje verassen met een berichtje dat ik toch nog van d'r hou en zo
![]()
Of is dit erg abnormaal
Ik stuur m'n ouders allebei, omdat ze allebei alleen zijn. En m'n vader z'n relatie is net voorbij.
Maar ja... verders steek ik vooral wat vriendinnen een hart onderriep met een kaartje verders niks!?
Vanavond is het denk ik uit tussen ons omdat ze gister heeft gebeld met de mededeling dat ze me vanavond wilde spreken omdat ze vond dat het niet meer werkte tussen ons omdat ik haar alleen in t weekend zie..
zal haar ouders en zussen ook wel een briefje sturen dat het leuk was ze te kennen.............
offtopic..: sneu voor je HIM... sterkte..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |