Ah, we hebben hier te maken met een oplettende user.quote:Op zondag 7 juli 2019 11:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik denk dat UitStraling de realiteit en de video's die hij kijkt niet uit elkaar kan houden
quote:Op zondag 7 juli 2019 12:05 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Ah, we hebben hier te maken met een oplettende user.
Iemand die direct doorheeft dat al die verhalen van hem uit z’n grote duim zijn gezogen.
Een 50’er met een narcistische persoonlijkheidsstoornis die verhalen verzint op FOK! om tof gevonden te worden.![]()
Wees wel een beetje coulant aub, want zijn narcistische persoonlijkheid is iets dat aangeboren is. Daar kan hij ook niets aan doen.
Zo danquote:Op zondag 7 juli 2019 12:05 schreef McBrokkie het volgende:
Iemand die direct doorheeft dat al die verhalen van hem uit z’n grote duim zijn gezogen.
Een 50’er met een narcistische persoonlijkheidsstoornis die verhalen verzint op FOK! om tof gevonden te worden.![]()
Wees wel een beetje coulant aub, want zijn narcistische persoonlijkheid is iets dat aangeboren is. Daar kan hij ook niets aan doen.
beetje zoals tong, maar iets minder gestoordquote:Op zondag 7 juli 2019 12:05 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Omg straks is gewoon Tong.quote:Op zondag 7 juli 2019 12:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beetje zoals tong, maar iets minder gestoord
denk het niet. tong had een drankprobleem, bij hem heb ik meer het idee dat het lsd isquote:
Ja dat had ik ook gelezenquote:Op zondag 7 juli 2019 12:13 schreef naatje_1 het volgende:
We kunnen het klimaat helpen door meer te gaan trippen
De titel is intrigerend.quote:Op zondag 7 juli 2019 12:13 schreef naatje_1 het volgende:
We kunnen het klimaat helpen door meer te gaan trippen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
quote:Op zondag 7 juli 2019 12:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar ga niet op een link van vice klikken
quote:Op zondag 7 juli 2019 12:24 schreef Kopjechino het volgende:
Willen jullie een bijzondere anekdote horen over mij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Willen jullie een bijzondere anekdote horen over mij?but why?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Geen zin in. Dit is nog nooit gebeurdquote:
Willen jullie een bijzondere anekdote horen over mij?Nou meid wat bijzonder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij zou kennen is dat bijzonder ja. Dus niet zo denigrerend doen.quote:
Nog niet gezien maar ga ik vanmiddag kijken. Blijft toch een bizar land maar wel interessant.quote:
Zijn er meerderen van. Echt wel tof.quote:Op zondag 7 juli 2019 13:03 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nog niet gezien maar ga ik vanmiddag kijken. Blijft toch een bizar land maar wel interessant.
Zou best wel een keer met z'n reis mee willen gaan..quote:Op zondag 7 juli 2019 13:08 schreef I. het volgende:
[..]
Zijn er meerderen van. Echt wel tof.Heel interessant idd.
Ik ook ja. Het is verder ook gewoon echt een mooi land. Zo zonde dat het allemaal zo dicht staat.quote:Op zondag 7 juli 2019 13:18 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zou best wel een keer met z'n reis mee willen gaan..
Oeiquote:Op zondag 7 juli 2019 13:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ga zo richting opa en oma, gaat niet lukken vandaag
ik denk maar zo, ik kan er nu langer van genietenquote:Op zondag 7 juli 2019 13:44 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Oei
Ben bij 4 nu, lukt nog wel vandaag. Wel jammer dat het maar 8 eps zijn
Ja dat is ook wel weer zoquote:Op zondag 7 juli 2019 13:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik denk maar zo, ik kan er nu langer van genieten
Dat is altijd zoquote:Op zondag 7 juli 2019 13:48 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ja dat is ook wel weer zo
So far is het wel echt goed! Alleen elke aflevering eindigt met een soort cliffhanger lol, dan wil ik gelijk verder kijken
Natuurlijk doen ze dan wel, anders gaat niemand meer verder kijkenquote:Op zondag 7 juli 2019 13:50 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ja maar moeten ze niet doen want ik heb niet altijd de hele dag de tijd
Als je serie goed is echt wel. Twd bijvoorbeeld.doet het ook niet elke.aflevering, wel aan t eind vam het seizoenquote:Op zondag 7 juli 2019 13:56 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Natuurlijk doen ze dan wel, anders gaat niemand meer verder kijken
Heuh en hoe ga je dat vieren?quote:
Ik ben een rebelquote:Op zondag 7 juli 2019 14:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Op je telefoon en fietsen mag niet meer. Foei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |