Vreemd account. Veel volgers ook nog eens.quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:17 schreef Ronaldsen het volgende:
Nog meer mensen die zich storen aan dit twitter account https://twitter.com/Derksen_Gelul ?
Zit steeds meer activistische politieke zooi te twitteren, wat dan vervolgens aan Johan Derksen wordt toegeschreven.
Of zit er een Fok!ker achter dit account?
Misschien moet de FOK Twitter Knokploeg hem daar eens op wijzen?quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:17 schreef Ronaldsen het volgende:
Nog meer mensen die zich storen aan dit twitter account https://twitter.com/Derksen_Gelul ?
Zit steeds meer activistische politieke zooi te twitteren, wat dan vervolgens aan Johan Derksen wordt toegeschreven.
Of zit er een Fok!ker achter dit account?
Ja dat is ook het domme. Ik weet wel dat Johan altijd zegt: "dat gelul op social media interesseert mij geen reet en ik heb zelf geen twitter account" .quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:25 schreef BobW het volgende:
Als je die reacties leest, zijn er veel mensen die echt denken dat het Johan is![]()
Ik zal er wel even wat van zeggen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Misschien moet de FOK Twitter Knokploeg hem daar eens op wijzen?
@:jancees
@:ggmm
Goed bezigquote:
twitter:Rene51945738641 twitterde op maandag 05-08-2019 om 11:28:46@Derksen_Gelul Jammer. Dit begon als een leuk parodie-account, maar nu wordt het enkel nog gebruikt voor de kortzichtige proletenmening van de persoon achter dit account. /ontvolgen reageer retweet
Jammer maar begrijpelijk. Hij werd zelf ook beetje moe van het uitvergroten van karikatuur van hemzelf en nu standaard elke week vast inkomen van de NOS rubriek plus al zn andere columns en krokante leesmap. Goede move.quote:
Zijn stukje was gister al beter dan Beuving zijn hele oeuvre.quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:48 schreef RipCity het volgende:
[..]
Jammer maar begrijpelijk. Hij werd zelf ook beetje moe van het uitvergroten van karikatuur van hemzelf en nu standaard elke week vast inkomen van de NOS rubriek plus al zn andere columns en krokante leesmap. Goede move.
Lijkt me ook niks dat je zo'n act bent dat iedereen al in de lach schiet als je één woord zegt op een bepaalde toonquote:Op maandag 5 augustus 2019 15:48 schreef RipCity het volgende:
[..]
Jammer maar begrijpelijk. Hij werd zelf ook beetje moe van het uitvergroten van karikatuur van hemzelf en nu standaard elke week vast inkomen van de NOS rubriek plus al zn andere columns en krokante leesmap. Goede move.
Skipquote:Op maandag 5 augustus 2019 17:31 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Die man is niet van de tv af te slaan. Walgelijk.
Haha idd was goed te zien.quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:07 schreef -XOR- het volgende:
Bas was geloof ik wel een paar kilootjes aangekomen van het lopend buffet in Benidorm.
Kutkrant.quote:Op maandag 5 augustus 2019 18:44 schreef BobW het volgende:
Ik ben benieuwd wat het eerste oude schijtlollige filmpje gaat worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |