tjah wat is een junkquote:Op zaterdag 6 juli 2019 21:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dat allemaal nuchter. Je zou toch zeggen dat hij de junk was ipv jij
Hoe gaat het in de liefde?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 21:59 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja lekker, baan rust reinheid regelmaat geen stress meer
Vind je jezelf een junk?quote:
Ik word nu al gestoord van die ontploffende muizen in Stranger Thingsquote:
Ik zal het haar vertellen.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 22:04 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik hoor de hele week al ''loka loka loka'' op de radio en moet steeds aan haar denken
Hoever ben je? Heb net 3:1 gekekenquote:Op zaterdag 6 juli 2019 22:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik word nu al gestoord van die ontploffende muizen in Stranger Things
Tegen het einde van 2 aanquote:Op zaterdag 6 juli 2019 22:05 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hoever ben je? Heb net 3:1 gekeken
Nee, hierna klaar denk ikquote:
Ohja, vervelende is alleen dat je zoveel spoilers gaat krijgen komende dagen. Daarom binge ik het maar snelquote:Op zaterdag 6 juli 2019 22:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, hierna klaar denk ikBen slecht in bingen. Wil te snel weer andere dingen zien of lezen
Maar dan net andersom.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 22:04 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik hoor de hele week al ''loka loka loka'' op de radio en moet steeds aan haar denken
Mwah, valt wel meequote:Op zaterdag 6 juli 2019 22:08 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ohja, vervelende is alleen dat je zoveel spoilers gaat krijgen komende dagen. Daarom binge ik het maar snel
Hier?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 22:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, valt wel meeZou niet weten waar ik ST spoilers zou moeten opvangen
Gewoon topic negerenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |