SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door naatje_1 op 06-07-2019 16:34:11 ]Put these foolish ambitions to rest.
Ik ben gewend dat anderen dat doen, dus ik weiger tegenwoordig nog topics te openen.quote:
Idioot.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben gewend dat anderen dat doen, dus ik weiger tegenwoordig nog topics te openen.
Raconteurs vind ik wel een prima album hebben. Two Door Cinema Club wisselend. Black Pumas zit een beetje in het hoekje Durand Jones, maar vond eigenlijk alleen de teaser daarvan echt lekker en overtuigen.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:27 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Die is he-le-maal kut. El Camino kon nog net, maar die ACT hebben ze veel te ver doorgevoerd.
gespoilerdquote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:33 schreef Pino112 het volgende:
Mag die OP na deel 1 in een spoiler? Scroll me de tering.
Gewoon logisch. In VBL ben ik standaard te laat. Dan doe ik het maar niet meer.quote:
Maar er is morgen een ploegentijdrit.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:35 schreef fetX het volgende:
Nog wel wat tijd om te herstellen voordat we echt de bergen in gaan.
Gewoon op J drukken (mits niet op mobiel)quote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:33 schreef Pino112 het volgende:
Mag die OP na deel 1 in een spoiler? Scroll me de tering.
1x raden waar ik nu dus op actief ben.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gewoon op J drukken (mits niet op mobiel)
Klopt, maar daar hoeft Astana het sowieso niet echt van te hebben. Meer schade beperken.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar er is morgen een ploegentijdrit.
Je kunt ook gewoon op page down drukken. Denk dat het meer voor mobiele users is ook.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gewoon op J drukken (mits niet op mobiel)
Een stevige swype is toch niet moeilijk?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
1x raden waar ik nu dus op actief ben.
Ja, en dat wordt lastig nu.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt, maar daar hoeft Astana het sowieso niet echt van te hebben. Meer schade beperken.
Geen autorefresh hč dus dan blijf je bezig.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Een stevige swype is toch niet moeilijk?
20 sec voorsprong pakken en je wint de etappe, dat lukt mij zelfs nogquote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens de 1 seconde per 10 km regel gaat de kopgroep het halen.
Vlak voor de 3km-grens.quote:
twitter:letourdata twitterde op zaterdag 06-07-2019 om 16:39:08Jakob Fuglsang and his teammates averaged 49.0 km/h over 10.5 km to get back to the bunch.#TDF2019 #TDFdata https://t.co/UuEdqSuxXO reageer retweet
Valt dus allemaal wel mee.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:40 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:letourdata twitterde op zaterdag 06-07-2019 om 16:39:08Jakob Fuglsang and his teammates averaged 49.0 km/h over 10.5 km to get back to the bunch.#TDF2019 #TDFdata https://t.co/UuEdqSuxXO reageer retweet
Michel Wuyts minacht je.quote:
Ik mag Wuyts ook totaal niet.quote:
Wel gek dat ze daar dan toch doorheen konden fietsen. Hohoho.quote:
Terecht.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:42 schreef Houtenbeen het volgende:
Gele hesjes protest en er wordt weggeschakeld
EUGodenquote:
En dan zijn we nog niet eens in Frankrijk.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:42 schreef Houtenbeen het volgende:
Gele hesjes protest en er wordt weggeschakeld
Stel je niet zo aan.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik sla voor de eerste van 21 keer een paar kruisjes.
Zo vaak valt Kientena nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik sla voor de eerste van 21 keer een paar kruisjes.
Pech zit in een klein hoekje.quote:
Wonderbaarlijk weinig voor een Colombiaan zelfs.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo vaak valt Kientena nou ook weer niet.
Tijd genoeg nogquote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:43 schreef DeeBee het volgende:
Djumbo droomplan is gigantisch aan het ontsporen
Vechten! Vechten! Vechten!quote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Namen verbasteren is zeer kinderachtig, theeplantje.
Danny Nelissen als commentator?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:44 schreef maxi-mus het volgende:
Mijn verzoek is helaas niet gehonoreerd, kut NOS.
2e worden achter Klep noem ik niet choken.quote:
Bernal heeft ook mijn voorkeur zonder dat ik pooltjesdrang heb.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik sta verder voor 150% achter Bernal.
Klinkt bijna alsof je dat jammer vindt.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:45 schreef El-Stinho het volgende:
Hm, dit parcours leent zich niet voor een valpartij.
Nee, dit is een constatering.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klinkt bijna alsof je dat jammer vindt.
Ik gun het Fuglsang ook wel, of Landa. Of Yates.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bernal heeft ook mijn voorkeur zonder dat ik pooltjesdrang heb.
Thijs werd gisteren gebasht omdat hij Merckx vergeleek met Armstrong qua dopage.quote:
Ik gun het van wat je de favorieten kunt noemen Bernal, Fuglsang en Kruijswijk het meest. Landa en A Yates niet.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik gun het Fuglsang ook wel, of Landa. Of Yates.
Michel gunt het Landa, maar denkt niet dat het gaat lukken. Als Michel dat zegt, heb ik er vrede mee.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik gun het Fuglsang ook wel, of Landa. Of Yates.
Heeft hij ookquote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:48 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Maar hij ging geel pakken..
Dit. Groenewegen choked direct.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:48 schreef PzKpfw het volgende:
Eigen schuld had je maar eerder vooraan moeten zitten met je trein.
Complimenten voor je Stuyven-inzicht.quote:
Zeker.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:51 schreef Aguero het volgende:
Dit is zoveel mooier dan Groenewegen had kunnen zijn
Waarom is die opeens goed?quote:
Je mag uithuilen over de schouder van vrouwlief neem ik aan?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:52 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
En ik heb Voelzang, en Groenewegen etc.
Het is dat de kliko vol is.
Ik denk dat die daar toch wel alles aan zal doen dus maak je geen zorgenquote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:52 schreef groenen het volgende:
Wel jammer, nu komt de vriendin van Greenways niet in beeld.
Haha, op z'n sloffenquote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Enorm geluk eigenlijk, want Groenewegen had dit niet gewonnen.
dat zou mijn premier cycling team niet leuk vindenquote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:53 schreef Maver24 het volgende:
Lag Thomas nou er ook bij ?? Volgens mij wel
Inderdaad, sterk sprintje trouwens.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Enorm geluk eigenlijk, want Groenewegen had dit niet gewonnen.
2quote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lekker voor de antivlaggetjesbrigade die al juichte toen Groenewegen op z'n bakkes ging.
Ik hoop ‘t niet.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:53 schreef Maver24 het volgende:
Lag Thomas nou er ook bij ?? Volgens mij wel
Die sprint vanaf mei overal al goedquote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:51 schreef Zorro het volgende:
Waarom heeft niemand mij verteld dat Teunissen zo kon sprinten?
quote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:55 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:
[..]
2
Echt mooi voor Nederland. Groenewegen in het groen, Kruiswijk wint het klassement. En meteen al de eerste etappe gewonnen plus gele trui
Behalve op het NK. (lol)quote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:55 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die sprint vanaf mei overal al goed
Maar niemand had verwacht dat die een keer zelf kon sprinten deze tour
Ik denk dat Groenewegen hier trouwens niet had gewonnen.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:55 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die sprint vanaf mei overal al goed
Maar niemand had verwacht dat die een keer zelf kon sprinten deze tour
Ik zag inderdaad een Katjoesja zich als een totaal debieltje gedragen. Hij was echt 1m40.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:56 schreef Frutsel het volgende:
Wie zat er op 200m voor de finish van die rare kopstoten uit te delen?
Tom BosGodquote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:57 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:
Tom Bos is wel erg slecht als uitlegger. Waarom Danny Nelissen niet, of zit hij bij Eurosport?
Sagan is niet explosief genoeg, heeft die groene truien alleen maar te danken aan de tussensprintjes.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:56 schreef Szura het volgende:
Sagan kijkt opzij: who the fuck is die gozer
Lol.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:57 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Sagan is niet explosief genoeg, heeft die groene truien alleen maar te danken aan de tussensprintjes.
Wie is dat dan?quote:
Ook onze vriend Han welquote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:58 schreef Max23 het volgende:
Dat interview met de NOS met teun is helemaal goud
helemaal verdwaasd
Ah, zat er dus wel weer direct op.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:56 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dus wel
https://twitter.com/AussieLarry/status/1147519325756149760?s=19
Je kijkt dit jaar voor het eerst ofzo?quote:
Ah. Vitessegoden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny
Debusschere volgens mij best geklasseerdequote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zag inderdaad een Katjoesja zich als een totaal debieltje gedragen. Hij was echt 1m40.
Nee, jij?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:59 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Je kijkt dit jaar voor het eerst ofzo?
quote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lekker voor de antivlaggetjesbrigade die al juichte toen Groenewegen op z'n bakkes ging.
Leek een Cofidis, Laporte of Simon dus.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:56 schreef Frutsel het volgende:
Cavendishquote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:56 schreef Frutsel het volgende:
Oh dat kan ook ja. Dan is het Simon.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Leek een Cofidis, Laporte of Simon dus.
Er zit geen enkele renner in dit Tour-peloton die meer ritten heeft gewonnen.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:57 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Sagan is niet explosief genoeg, heeft die groene truien alleen maar te danken aan de tussensprintjes.
G.?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:02 schreef Maver24 het volgende:
Je ziet thomas aan de rechterkant in de dranghek flikkeren
11 stuks.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Er zit geen enkele renner in dit Tour-peloton die meer ritten heeft gewonnen.
Doet het vrij aardig voor een beginnend analist in medialand. Ik zie wel potentiequote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:57 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:
Tom Bos is wel erg slecht als uitlegger. Waarom Danny Nelissen niet, of zit hij bij Eurosport?
Een schande dat Bertens als nummer 4 van het vrouwentennis in de derde ronde van Wimbledon is uitgeschakeld. Als nummer 4 zijnde hoor je halve finales op grand slams te halen maar dat lukt Bertens al lange tijd niet. Ik vind dat Bertens vandaag een waardeloze mentaliteit hadquote:
Benjamin Thomas.quote:
Thomas Dekkerquote:
Ongelovigequote:
Ongelovige Ongelooflijke Thomas.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |