Waarom is die opeens goed?quote:
Je mag uithuilen over de schouder van vrouwlief neem ik aan?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:52 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
En ik heb Voelzang, en Groenewegen etc.
Het is dat de kliko vol is.
Ik denk dat die daar toch wel alles aan zal doen dus maak je geen zorgenquote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:52 schreef groenen het volgende:
Wel jammer, nu komt de vriendin van Greenways niet in beeld.
Haha, op z'n sloffenquote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Enorm geluk eigenlijk, want Groenewegen had dit niet gewonnen.
dat zou mijn premier cycling team niet leuk vindenquote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:53 schreef Maver24 het volgende:
Lag Thomas nou er ook bij ?? Volgens mij wel
Inderdaad, sterk sprintje trouwens.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Enorm geluk eigenlijk, want Groenewegen had dit niet gewonnen.
2quote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lekker voor de antivlaggetjesbrigade die al juichte toen Groenewegen op z'n bakkes ging.
Ik hoop ‘t niet.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:53 schreef Maver24 het volgende:
Lag Thomas nou er ook bij ?? Volgens mij wel
Die sprint vanaf mei overal al goedquote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:51 schreef Zorro het volgende:
Waarom heeft niemand mij verteld dat Teunissen zo kon sprinten?
quote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:55 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:
[..]
2
Echt mooi voor Nederland. Groenewegen in het groen, Kruiswijk wint het klassement. En meteen al de eerste etappe gewonnen plus gele trui
Behalve op het NK. (lol)quote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:55 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die sprint vanaf mei overal al goed
Maar niemand had verwacht dat die een keer zelf kon sprinten deze tour
Ik denk dat Groenewegen hier trouwens niet had gewonnen.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:55 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die sprint vanaf mei overal al goed
Maar niemand had verwacht dat die een keer zelf kon sprinten deze tour
Ik zag inderdaad een Katjoesja zich als een totaal debieltje gedragen. Hij was echt 1m40.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:56 schreef Frutsel het volgende:
Wie zat er op 200m voor de finish van die rare kopstoten uit te delen?
Tom BosGodquote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:57 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:
Tom Bos is wel erg slecht als uitlegger. Waarom Danny Nelissen niet, of zit hij bij Eurosport?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |