Daarom hoop ik ook dat dit kabinet z.s.m valt maar dat zal wel niet gebeurenquote:Op zaterdag 6 juli 2019 00:42 schreef john2406 het volgende:
[..]
De laatste tijd, het is nog niet anders geweest en nog steeds zijn ze aan de macht, dus de oppositie doet eraan mee ga ik dan vanuit! Althans die welke gedoogden, die wat resten konden toen toch niks meer betekenen.
Als dan was het allang gebeurt kansen genoeg geweest voor een motie van wantrouwen of noem maar iets.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 00:51 schreef dokter.knakworst het volgende:
[..]
Daarom hoop ik ook dat dit kabinet z.s.m valt maar dat zal wel niet gebeuren
Of wachtgeld opstrijken daar zijn ze ook goed inquote:Op zaterdag 6 juli 2019 00:53 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als dan was het allang gebeurt kansen genoeg geweest voor een motie van wantrouwen of noem maar iets.
Meeste gaven niet thuis, een ander kwam te laat, zo een baas moest ik gehad hebben en dan bij dat salaris, ik kon het lachen niet laten dan!
Als jij of ik wij deden het ook als we de kans kregen, ik ben gekke Henkie niet he!quote:Op zaterdag 6 juli 2019 00:56 schreef dokter.knakworst het volgende:
[..]
Of wachtgeld opstrijken daar zijn ze ook goed in
Als dat nu nog moet komen zijn ze hoeveel jaar te laat?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 00:57 schreef Vollenhoven het volgende:
Het wordt tijd dat er een gezamelijk Europees plan komt.
Overigens leuk om de rommel van Amerika op te ruimen. En Baudet wou nog miljairden overmaken naar de NAVO.
De politiek is altijd te laat. Zo werkt het nou eenmaal in een democratie.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 00:58 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als dat nu nog moet komen zijn ze hoeveel jaar te laat?
Doe maar eerst de waterkoker en de broodrooster, dat andere kan nog altijd, he Fransje!
God schiep de aarde in zes dagen de zevende ruste hij, de EU is naar hoeveel jaar nog niet doordacht?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 01:00 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
De politiek is altijd te laat. Zo werkt het nou eenmaal in een democratie.
Ben jij niet tegelijk tegen de EU? Ik heb de indruk dat je standpunt niet consistent is.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 00:08 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Italië heeft overschot van gelijk. Het is gemakkelijk van de Duitsers om een ander land met al de last op te zadelen en zelf buiten schot te blijven...
Dit lijkt me niet waar. De westerse landen zijn bereid de asielzoekers te verdelen, voor zover mijn informatie reikt. Het zijn landen als Polen en Hongarije die het onmogelijk maken.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 01:08 schreef Elfletterig het volgende:
Italië hoeft van de EU niks te verwachten. Net zoals Nederland ook niks hoeft te verwachten van internationale wet- en regelgeving om illegale migranten met een vertrekplicht daadwerkelijk uit te zetten. Er rest Italië niks dan zélf maatregelen te treffen. Celstraffen voor mensensmokkelaars, aanpak van migranten, enzovoort.
Salvini heeft gewoon gelijk. De huidige situatie is zowel onwenselijk als onhoudbaar. Als de zogenaamde reddingsschepen niet via internationale regels kunnen worden aangepakt, dan moet Italië zelf maar strafrechtelijke vervolging instellen.
Je hebt de plicht om iemand die asiel vraagt als zodanig te behandelen.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 01:10 schreef Posergoth6667 het volgende:
Waarom brengen ze ze niet gewoon terug? Dat kan toch nooit zo moeilijk zijn?
Dit gaat niet over verdelen; dit gaat over het stoppen van de mensensmokkel. Als je gaat verdelen, gaan de praktijken juist door en blijft Italië de hotspot. Dat is precies waar Salvini van af wil. Zijn boodschap is kort gezegd: laat die boten maar naar Duitsland varen; niet meer aanmeren in Italië.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 01:10 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Dit lijkt me niet waar. De westerse landen zijn bereid de asielzoekers te verdelen, voor zover mijn informatie reikt. Het zijn landen als Polen en Hongarije die het onmogelijk maken.
Als je niet gaat verdelen blijft Italie ook de hotspot, dus ik snap niet goed wat hij dan wil. Die boten gaan niet naar Duitsland varen.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 01:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit gaat niet over verdelen; dit gaat over het stoppen van de mensensmokkel. Als je gaat verdelen, gaan de praktijken juist door en blijft Italië de hotspot. Dat is precies waar Salvini van af wil. Zijn boodschap is kort gezegd: laat die boten maar naar Duitsland varen; niet meer aanmeren in Italië.
Ligt eraan hoeveel ze inladen he, ik zou geen oog dichtdoen dan als ik ze zou moeten vertellen ik breng U allen terug.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 01:10 schreef Posergoth6667 het volgende:
Waarom brengen ze ze niet gewoon terug? Dat kan toch nooit zo moeilijk zijn?
Vragen ze dat op het schip al aan?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 01:11 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Je hebt de plicht om iemand die asiel vraagt als zodanig te behandelen.
Ik weet niet hoe dat letterlijk gaat. Het lijkt me op verschillende manieren gaan.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 01:17 schreef john2406 het volgende:
[..]
Vragen ze dat op het schip al aan?
Bij de Duitser dus dan.
Als ze het in de laars doen en die laars laat ze niet aanmeren kunnen ze het niet aanvragen.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 01:20 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat letterlijk gaat. Het lijkt me op verschillende manieren gaan.
Wou deze ook voorzitter worden?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 01:24 schreef Montagui het volgende:
Het geluid van Salvini m.b.t. dit probleem is een verademing.
Hoezo dat dan? Hij slaat meer op de trom dan anderen, maar meer van een oplossing zie ik zo niet?! En laten we wel zijn, vind je dit belangrijker dan gezondheidszorg, economie, cultuur, onderwijs?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 01:24 schreef Montagui het volgende:
Het geluid van Salvini m.b.t. dit probleem is een verademing.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |