abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 juli 2019 @ 00:05:31 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_187773580
Laat iedere mensensmokkelaar (iedereen die personen illegaal de EU binnenbrengt) opdraaien voor de kosten van opvang en repatriering in een vliegtuig, bovenop een gevangenis straf. Grenzen bestaan niet voor niets.

Salvini _O_

quote:
Nieuwe rel over reddingsactie van migranten op zee: “Italië is niet van plan enige hotspot van Europa te blijven”

Opnieuw is er een rel ontstaan over het oppikken van migranten op de Middellandse Zee. De Italiaanse minister van Binnenlandse Zaken Matteo Salvini reageerde woest op het bericht dat 65 vluchtelingen van een overvolle opblaasboot geplukt werden. De reddingsactie gebeurde voor de kust van Libië door het schip Alan Kurdi van de Duitse hulporganisatie Sea-Eye.

Salvini eiste van zijn Duitse collega Horst Seehofer dat die zijn verantwoordelijkheid neemt. Hij wil onder geen beding dat de Alan Kurdi koers zet naar Italië, ook niet als er overeenstemming zou zijn over de verdeling van de migranten over de EU. “Als hun situatie aan boord verslechtert, is dat louter een zaak van Duitsland als vlaggenstaat, de kapitein en de bemanning. Italië is absoluut niet van plan de enige hotspot van Europa te blijven”, klinkt het uit zijn mond.

Sea-Eye liet vanavond weten dat het schip naar een Libische haven mag, maar dat aanbod van de kustwacht is afgewezen. “We gaan geen geredde mensen terugbrengen naar Libische gevangenissen om ze daar dan te laten mishandelen.”

“Snelle oplossing nodig”
De Duitse regering lijkt niet van plan haar standpunt in deze kwestie te veranderen. Berlijn vindt nog steeds dat mensen die bescherming nodig hebben geholpen moeten worden. Voorwaarde is wel dat andere landen daarmee akkoord gaan. “We willen een snelle oplossing vinden”, aldus een woordvoerder.

Een doorbraak is er voorlopig ook niet in de zaak van de Sea-Watch 3, die zonder toestemming aanmeerde in de haven van Lampedusa. Kapitein Carola Rackete wordt dinsdag voorgeleid voor verhoor omdat ze “meegeholpen zou hebben aan mensensmokkel”.

https://m.hln.be/nieuws/b(...)te-blijven~aec22dff/
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_187773591
Logisch niet als Duitsers ze oppikken nemen ze deze maar fijn mee naar Duitsland!

Gelijk Nederlanders of andere.
  zaterdag 6 juli 2019 @ 00:08:13 #3
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_187773596
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2019 00:07 schreef john2406 het volgende:
Logisch niet als Duitsers ze oppikken nemen ze deze maar fijn mee naar Duitsland!

Gelijk Nederlanders of andere.
Italië heeft overschot van gelijk. Het is gemakkelijk van de Duitsers om een ander land met al de last op te zadelen en zelf buiten schot te blijven...
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_187773602
Gelijk hebben ze. Lekker de idealen van andere moeten oplossen. Op jouw kosten en met alle negatieve gevolgen van dien. En de idealen zijn ook nog eens absurd en volstrekt immoreel en onhaalbaar.
pi_187773606
quote:
6s.gif Op zaterdag 6 juli 2019 00:08 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Italië heeft overschot van gelijk. Het is gemakkelijk van de Duitsers om een ander land met al de last op te zadelen en zelf buiten schot te blijven...
De reis naar Duitsland duurt ook langer, dus ze zijn langer onderweg.
pi_187773615
Mama zei immers wir schaffen das.
pi_187773680
Zo, over vuist op tafel gesproken :)
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_187773690
Geredde mensen terug brengen naar Libische gevangenissen?

Ik dacht dat die helemaal niet in gevangenissen zaten, maar op een bootje voor de libische kust.

Zet ze daar gewoon af. Niet ons probleem. De wereld is niet van iedereen :r
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_187773717
quote:
4s.gif Op zaterdag 6 juli 2019 00:16 schreef vosss het volgende:

Zet ze daar gewoon af. Niet ons probleem. De wereld is niet van iedereen :r
En die wet voor of van de zee dan, iedereen in nood helpen?

Helpen is wel goed echter andere ermee opzadelen vind ik van niet.
pi_187773747
Deze man verdient gewoon zijn leven lang gratis lasagne
metal up your ass
pi_187773751
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2019 00:18 schreef john2406 het volgende:

[..]

En die wet voor of van de zee dan, iedereen in nood helpen?

Helpen is wel goed echter andere ermee opzadelen vind ik van niet.
Helpen of het bootje aankoppelen en overstappen?
pi_187773767
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2019 00:21 schreef DeKleineTuinman het volgende:

[..]

Helpen of het bootje aankoppelen en overstappen?
Vaar dan langs en kijk de andere zijde op!
Wat ik niet zie kan mij niemand verwijten toch?

Echter ik zal maar onderweg zijn, in mijn kano naar Milano.
  zaterdag 6 juli 2019 @ 00:26:02 #13
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_187773807
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2019 00:20 schreef dokter.knakworst het volgende:
Deze man verdient gewoon zijn leven lang gratis lasagne
Waar kan ik geld storten?
pi_187773820
quote:
6s.gif Op zaterdag 6 juli 2019 00:26 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Doe maar op mijn rekening dan zorg ik dat het voor elkaar komt.

Ik beloof het je hoor.
pi_187773835
Hoeveel mag men in Nederland nog eens houden van het opgehaalde geld?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-07-2019 00:28:16 ]
pi_187773877
quote:
6s.gif Op zaterdag 6 juli 2019 00:26 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Of nog beter, Rutte inruilen voor deze beste man :Y
metal up your ass
pi_187773907
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2019 00:31 schreef dokter.knakworst het volgende:

[..]

Zo slecht is Mark helemaal niet, hij heeft alleen 1 nadeel, hij staat aan de verkeerde kant!
  zaterdag 6 juli 2019 @ 00:33:28 #18
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_187773916
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2019 00:31 schreef dokter.knakworst het volgende:

[..]

_O_
pi_187773954
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2019 00:22 schreef john2406 het volgende:

[..]

Vaar dan langs en kijk de andere zijde op!
Wat ik niet zie kan mij niemand verwijten toch?

Echter ik zal maar onderweg zijn, in mijn kano naar Milano.
Ik bedoel meer dat het gewoon afgesproken werk is in veel gevallen, waar men dan midden in zee even overstapt. Het is gewoon een lijndienst van de smokkelaars naar de ngo's.
pi_187773963
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2019 00:33 schreef john2406 het volgende:

[..]

Zo slecht is Mark helemaal niet, hij heeft alleen 1 nadeel, hij staat aan de verkeerde kant!
Ik zie hem ook liever op de onderkant van de zeebodem ;(
metal up your ass
pi_187773966
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2019 00:37 schreef DeKleineTuinman het volgende:

[..]

Ik bedoel meer dat het gewoon afgesproken werk is in veel gevallen, waar men dan midden in zee even overstapt. Het is gewoon een lijndienst van de smokkelaars naar de ngo's.
Tja ze zullen erop rekenen neem ik aan, echter als dit schip ze opgepikt heeft en naar Duitsland mag varen ermee, dan zien ze geen andere meer in die tussentijd.
pi_187773969
Het moet eens afgelopen zijn met die migrantentaxis, aanzuigende werking tot en met. Gewoon terugbrengen naar Libië, gaat een afschrikwekkende werking van uit.

Met die gevangenissen zal het wel meevallen.
zie email 27 oktober
pi_187773973
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2019 00:37 schreef dokter.knakworst het volgende:

[..]

Ik zie hem ook liever op de onderkant van de zeebodem ;(
Laat hem eerst nog maar hoog vliegen, des te dieper kan die dan vallen.
pi_187774002
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2019 00:39 schreef john2406 het volgende:

[..]

Laat hem eerst nog maar hoog vliegen, des te dieper kan die dan vallen.
Het wordt eerder tijd voor een noodlanding als je het mij vraagt, teveel VVD-ers in opspraak de laatste tijd en het verdwijnt zoals gewoonlijk allemaal weer in de doofpot :N
metal up your ass
pi_187774019
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2019 00:41 schreef dokter.knakworst het volgende:

[..]

Het wordt eerder tijd voor een noodlanding als je het mij vraagt, teveel VVD-ers in opspraak de laatste tijd en het verdwijnt zoals gewoonlijk allemaal weer in de doofpot :N
De laatste tijd, het is nog niet anders geweest en nog steeds zijn ze aan de macht, dus de oppositie doet eraan mee ga ik dan vanuit! Althans die welke gedoogden, die wat resten konden toen toch niks meer betekenen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')