Gewoon gezellig meepostenquote:Op vrijdag 5 juli 2019 22:57 schreef Firuze60 het volgende:
LOL, ik ben ook geen vriendin van een of andere kookmuts met een winkel.
Nou, stel jezelf maar eens netjes voor dan:quote:Op vrijdag 5 juli 2019 22:57 schreef Firuze60 het volgende:
LOL, ik ben ook geen vriendin van een of andere kookmuts met een winkel.
het houdt het hier wel lekker levendig! Trusten.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 23:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja mensen, het was weer een enerverende avond. Ik ga lekker slapen.
Truste, groetjes aan Piep en J.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 23:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
quote:Op vrijdag 5 juli 2019 23:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh neeeeeeee, knoflookintolerantie maar daar wilde ik altijd al heen. Fuuuuck. Dat is wel de ultieme uitdaging voor mijn pillen. Hmm. Ik ga er eens een nachtje over slapen.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 23:01 schreef Aure het volgende:
Knoflookbinnenkort maar weer eens bij Look eten
Oei ja. Ik zou dan niet voor de kip met 15 tenen gaanquote:Op vrijdag 5 juli 2019 23:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh neeeeeeee, knoflookintolerantie maar daar wilde ik altijd al heen. Fuuuuck. Dat is wel de ultieme uitdaging voor mijn pillen. Hmm. Ik ga er eens een nachtje over slapen.
Tsssk, zodat jij je onmiddelijk een voorstelling van mij kunt maken? Dacht het even niet. Laat het maar even leuk blijven, wat ik wel wil is dat jij morgenochtend een superontbijtje brengt voor Bluezz, want met haar heb ik wel meegeleefd de afgelopen weken..quote:Op vrijdag 5 juli 2019 22:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou, stel jezelf maar eens netjes voor dan:
leeftijd, beroep, maten, relatievorm, lievelingskost, wel of geen knoflook?
Kip met veel knof is enorm lekkerquote:Op vrijdag 5 juli 2019 23:05 schreef Aure het volgende:
[..]
Oei ja. Ik zou dan niet voor de kip met 15 tenen gaanmaar het knoflookijs zou je wel echt een keer geproefd moeten hebben
Zat nog te denken, zou gedroogde knoflook misschien wel kunnen? Mijn zus heeft een intolerantie voor bepaalde bewerkingen van tomaat. Ik ben even kwijt waar ze nou wel tegen kan, volgens mij bewerkt wel maar rauw niet.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 23:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh neeeeeeee, knoflookintolerantie maar daar wilde ik altijd al heen. Fuuuuck. Dat is wel de ultieme uitdaging voor mijn pillen. Hmm. Ik ga er eens een nachtje over slapen.
Heb je creatieve hobby's?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 23:10 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Tsssk, zodat jij je onmiddelijk een voorstelling van mij kunt maken? Dacht het even niet. Laat het maar even leuk blijven, wat ik wel wil is dat jij morgenochtend een superontbijtje brengt voor Bluezz, want met haar heb ik wel meegeleefd de afgelopen weken..
Maar uit mn buurt blijven vandaagquote:Op vrijdag 5 juli 2019 23:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Van wat?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 23:18 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Naast koken als hobby, het maken van miniaturen.
Ik denk dan aan warhammer en zoquote:
Miniatuur piemels?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 23:18 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Naast koken als hobby, het maken van miniaturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |