Gewoon gezellig meepostenquote:Op vrijdag 5 juli 2019 22:57 schreef Firuze60 het volgende:
LOL, ik ben ook geen vriendin van een of andere kookmuts met een winkel.
Nou, stel jezelf maar eens netjes voor dan:quote:Op vrijdag 5 juli 2019 22:57 schreef Firuze60 het volgende:
LOL, ik ben ook geen vriendin van een of andere kookmuts met een winkel.
het houdt het hier wel lekker levendig! Trusten.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 23:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja mensen, het was weer een enerverende avond. Ik ga lekker slapen.
Truste, groetjes aan Piep en J.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 23:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
quote:Op vrijdag 5 juli 2019 23:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh neeeeeeee, knoflookintolerantie maar daar wilde ik altijd al heen. Fuuuuck. Dat is wel de ultieme uitdaging voor mijn pillen. Hmm. Ik ga er eens een nachtje over slapen.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 23:01 schreef Aure het volgende:
Knoflookbinnenkort maar weer eens bij Look eten
Oei ja. Ik zou dan niet voor de kip met 15 tenen gaanquote:Op vrijdag 5 juli 2019 23:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh neeeeeeee, knoflookintolerantie maar daar wilde ik altijd al heen. Fuuuuck. Dat is wel de ultieme uitdaging voor mijn pillen. Hmm. Ik ga er eens een nachtje over slapen.
Tsssk, zodat jij je onmiddelijk een voorstelling van mij kunt maken? Dacht het even niet. Laat het maar even leuk blijven, wat ik wel wil is dat jij morgenochtend een superontbijtje brengt voor Bluezz, want met haar heb ik wel meegeleefd de afgelopen weken..quote:Op vrijdag 5 juli 2019 22:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou, stel jezelf maar eens netjes voor dan:
leeftijd, beroep, maten, relatievorm, lievelingskost, wel of geen knoflook?
Kip met veel knof is enorm lekkerquote:Op vrijdag 5 juli 2019 23:05 schreef Aure het volgende:
[..]
Oei ja. Ik zou dan niet voor de kip met 15 tenen gaanmaar het knoflookijs zou je wel echt een keer geproefd moeten hebben
Zat nog te denken, zou gedroogde knoflook misschien wel kunnen? Mijn zus heeft een intolerantie voor bepaalde bewerkingen van tomaat. Ik ben even kwijt waar ze nou wel tegen kan, volgens mij bewerkt wel maar rauw niet.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 23:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh neeeeeeee, knoflookintolerantie maar daar wilde ik altijd al heen. Fuuuuck. Dat is wel de ultieme uitdaging voor mijn pillen. Hmm. Ik ga er eens een nachtje over slapen.
Heb je creatieve hobby's?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 23:10 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Tsssk, zodat jij je onmiddelijk een voorstelling van mij kunt maken? Dacht het even niet. Laat het maar even leuk blijven, wat ik wel wil is dat jij morgenochtend een superontbijtje brengt voor Bluezz, want met haar heb ik wel meegeleefd de afgelopen weken..
Maar uit mn buurt blijven vandaagquote:Op vrijdag 5 juli 2019 23:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Van wat?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 23:18 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Naast koken als hobby, het maken van miniaturen.
Ik denk dan aan warhammer en zoquote:
Miniatuur piemels?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 23:18 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Naast koken als hobby, het maken van miniaturen.
quote:Op vrijdag 5 juli 2019 23:28 schreef Firuze60 het volgende:
Inrichting scale 1:12, van alles tot en met meubeltjes, kleding, gordijntjes..oeps..dit klinkt best suf, maar ik heb contacten tot in Australie, aparte wereld, de miniaturen..hihi
wat leuk! Da's weer heel wat anders als breien of zo.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 23:28 schreef Firuze60 het volgende:
Inrichting scale 1:12, van alles tot en met meubeltjes, kleding, gordijntjes..oeps..dit klinkt best suf, maar ik heb contacten tot in Australie, aparte wereld, de miniaturen..hihi
Priegelwerk dus met lijm en verf enzo?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 23:33 schreef Firuze60 het volgende:
Haha, Molo, zo is het bij mij begonnen..ik kocht een oud poppenhuis voor mijn kleindochter, die nog niet eens kon lopen, met het idee..leuk voor haar..
Inmiddels ben ik verslaafd aan het opknappen van oude poppenhuizen..
Tof, zo'n niche-hobby!quote:Op vrijdag 5 juli 2019 23:28 schreef Firuze60 het volgende:
Breien juist ook, met naald nummer 1. Alles moet je uit de kast halen, maar dan in miniatuur. Ik las jouw avontuur met werken met een naaimachine, dat deed ik vroeger veel, zelf kleren maken etc, nu is de uitdaging om dat 12 keer zo klein te doen.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 23:36 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
wat leuk! Da's weer heel wat anders als breien of zo.
Da’s gepriegel van de bovenste plankquote:Op vrijdag 5 juli 2019 23:40 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Breien juist ook, met naald nummer 1. Alles moet je uit de kast halen, maar dan in miniatuur. Ik las jouw avontuur met werken met een naaimachine, dat deed ik vroeger veel, zelf kleren maken etc, nu is de uitdaging om dat 12 keer zo klein te doen.
Awwwquote:Op vrijdag 5 juli 2019 23:48 schreef borisz het volgende:
Avond
Weekend begonnen met Biertjes en een hamburger bij Frits. Mercatorplein Amsterdam. Het plein waar nu ook
[ afbeelding ]
Te zien is.
Heksenboter uit de compostbak??quote:Op vrijdag 5 juli 2019 23:41 schreef minilot het volgende:
Zo, terug van etentje. Net nog een poosje met Günther in de tuin de maan ('naan!') in de lucht bekeken en de uit de compostbak gekropen heksenboter bewonderd en hij viel zojuist in drie minuten in slaap.
Tof hoor!quote:Op vrijdag 5 juli 2019 23:40 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Breien juist ook, met naald nummer 1. Alles moet je uit de kast halen, maar dan in miniatuur. Ik las jouw avontuur met werken met een naaimachine, dat deed ik vroeger veel, zelf kleren maken etc, nu is de uitdaging om dat 12 keer zo klein te doen.
Jaja. Het groeide binnen in de bak op een vochtig stukje nog niet gecomposteerd hout, maar was door een ventilatiegaatje naar buiten geglibberd! Gaaf spul! Schijnt in laboratoriumopzet moeiteloos door een doolhof te kunnen kruipen op zoek naar eten.quote:
Oh ik dacht aan dat heksenkaassmeersspul, ofzo, maar dit klinkt beter eigenlijkquote:Op vrijdag 5 juli 2019 23:58 schreef minilot het volgende:
[..]
Jaja. Het groeide binnen in de bak op een vochtig stukje nog niet gecomposteerd hout, maar was door een ventilatiegaatje naar buiten geglibberd! Gaaf spul! Schijnt in laboratoriumopzet moeiteloos door een doolhof te kunnen kruipen op zoek naar eten.
Slimme slijmzwammen![]()
Had het tot vanavond nog nooit in het echt gezien. Fascinerend spul!
Best wel, maar beetje lui om uit te zoeken hoe ik ze hier kan plaatsen en ook een beetje huiverig om ze te plaatsen op een openbaar platform. Ik snap ook niet dat jullie soms werkelijk behoorlijk intieme zaken onder een zogenaamde afgeschermde quote of zoiets zetten, terwijl iedereen die zich als lid aanmeldt op Fok ze kan lezen, hoezo, zogenaamd onderling?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 23:36 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
wat leuk! Da's weer heel wat anders als breien of zo.
Heb je er ook wat foto's van?
Meteen zin in kaassaus nuquote:Op zaterdag 6 juli 2019 00:04 schreef minilot het volgende:
Ah, mijn lief maakte en tweette er zo te zien een foto van:
[ afbeelding ]
Het zijn eencelligen met een hive mind en geheugen. Eet smakelijk!quote:
Goed doorbakken dusquote:Op zaterdag 6 juli 2019 00:07 schreef minilot het volgende:
[..]
Het zijn eencelligen met een hive mind en geheugen. Eet smakelijk!
En wat is de grap?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 00:21 schreef derLudolf het volgende:
Al heel lang niet meer staande gehouden door de plietsie, maar mocht net blazen in Westerhaar-Vriezenveensewijk of all places![]()
Uiteraard had ik niet gedronken en hield ik me netjes aan het geldende limiet van 50km/u. Toen ik weg reed zei de agent met Twentse tongval "en als de bijrijder ook even z'n gordel om doet ben ik helemaal tevreden"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |