Ik kreeg net de opmerking op Tinderquote:
Dat geloof je toch niet?quote:Op donderdag 4 juli 2019 22:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kreeg net de opmerking op Tinder
"Potverdorie zeg je ziet er leuk uit"
Ben ook blonder tegenwoordig.
GENOT
Blonder door de zon of heb je lopen blonderen?quote:Op donderdag 4 juli 2019 22:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
GENOT
Ja wel hoor, alles wat positief is voor mijn egoquote:
Blonderenquote:Op donderdag 4 juli 2019 22:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Blonder door de zon of heb je lopen blonderen?
Dat was ikquote:Op donderdag 4 juli 2019 22:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
GENOT
Neeeeeeeeeeeeeeee waaromquote:Op donderdag 4 juli 2019 22:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja wel hoor, alles wat positief is voor mijn ego
[..]
Blonderen
Ik zie de pics wel verschijnen binnenkort danquote:Op donderdag 4 juli 2019 22:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Blonderen
Jij bent één en al positief.quote:Op donderdag 4 juli 2019 22:02 schreef Flippiee het volgende:
Team no beardquote:Op donderdag 4 juli 2019 22:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik zie de pics wel verschijnen binnenkort dan![]()
Ben ook iets blonder door de zon, maar heb perongeluk m'n baard geschorenDus nu beetje gay
Had laatst m'n beste pot ooit gespeeld. Ik was napoli maatje was Dortmundquote:
Jij bent knapper dan deze man.quote:
Het was of mijn haar afknippen of verven.quote:
Oeeeeei. Dus nu baby facequote:Op donderdag 4 juli 2019 22:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik zie de pics wel verschijnen binnenkort dan![]()
Ben ook iets blonder door de zon, maar heb perongeluk m'n baard geschorenDus nu beetje gay
Dat altijdquote:
Denk dat hij in je broekje wil komen.quote:Op donderdag 4 juli 2019 22:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
GENOT
Beetje wel jaquote:Op donderdag 4 juli 2019 22:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij bent knapper dan deze man.
[..]
Het was of mijn haar afknippen of verven.
[..]
Oeeeeei. Dus nu baby face
[..]
Dat altijd
kan geen andere reden verzinnen waarom je op tinder zou zittenquote:Op donderdag 4 juli 2019 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk dat hij in je broekje wil komen.
Leden zoeken voor de schaakclub?quote:Op donderdag 4 juli 2019 22:09 schreef Solotovski het volgende:
[..]
kan geen andere reden verzinnen waarom je op tinder zou zitten
Hmmmmm. Grensgevalquote:Op donderdag 4 juli 2019 22:07 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Heb nog stoppels, hoor ik er dan bij?
Bedankt voor het compliment chickquote:Op donderdag 4 juli 2019 22:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij bent knapper dan deze man.
[..]
Het was of mijn haar afknippen of verven.
[..]
Oeeeeei. Dus nu baby face
[..]
Dat altijd
Het is fantastischquote:Op donderdag 4 juli 2019 22:07 schreef Solotovski het volgende:
Kiid, blij met narsingh?
Sws wel versterking voor jullie
Voor de bants.quote:Op donderdag 4 juli 2019 22:09 schreef Solotovski het volgende:
[..]
emimich schaakmatquote:Op donderdag 4 juli 2019 22:10 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Leden zoeken voor de schaakclub?
Ff mesje overheen halen voor het slapengaan doet wonderenquote:Op donderdag 4 juli 2019 22:10 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Morgen lig ik er dan sowieso weer uit![]()
Kort lidmaatschap dan.
Je ego te boostenquote:Op donderdag 4 juli 2019 22:09 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dan word ik alsnog wakker met stoppels, als ik 8 uur slaap.quote:Op donderdag 4 juli 2019 22:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ff mesje overheen halen voor het slapengaan doet wonderen
Dan mag ie achteraan de rij sluitenquote:Op donderdag 4 juli 2019 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk dat hij in je broekje wil komen.
Nee haar is net zolangquote:Op donderdag 4 juli 2019 22:07 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Beetje wel jaNiet heel elegant..
Had je teveel dode punten?
Precies mijn gedachtenquote:Op donderdag 4 juli 2019 22:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
Bedankt voor het compliment chick. Afknippen is sowieso een no-go. Er zijn al teveel vrouwen rond de 50 die hun haren kortwieken
Piovan god.quote:Op donderdag 4 juli 2019 22:13 schreef Solotovski het volgende:
[ afbeelding ]
wat een foktijden waren dat
Broer. Ik voel je pijnquote:Op donderdag 4 juli 2019 22:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dan word ik alsnog wakker met stoppels, als ik 8 uur slaap.
Het wordt erg lastig ben ik bang
Tientje dat hij tot op de dag van vandaag nog maagd isquote:Op donderdag 4 juli 2019 22:13 schreef Solotovski het volgende:
[ afbeelding ]
wat een foktijden waren dat
zet ik wel een barkie opquote:Op donderdag 4 juli 2019 22:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Tientje dat hij tot op de dag van vandaag nog maagd is
Beter, niet kaal gaan hoor.quote:Op donderdag 4 juli 2019 22:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan mag ie achteraan de rij sluiten
[..]
Nee haar is net zolang
[..]
Precies mijn gedachten
Lekker man, beste wel zo. Ik moet echt om de 3 dagen trimmen naar 3mm, groeit zo achterlijk hard. Helaas ook een teken dat ik dus vroeg kaal ga worden, dat is minder.quote:Op donderdag 4 juli 2019 22:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Broer. Ik voel je pijn
Je boy kan wel een dag of 3/4 voordat ik weer aan scheren toe ben
Is best wel modieus om je hoofdhaar te ruilen voor gezichtshaar tegenwoordigquote:Op donderdag 4 juli 2019 22:15 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Beter, niet kaal gaan hoor.
[..]
Lekker man, beste wel zo. Ik moet echt om de 3 dagen trimmen naar 3mm, groeit zo achterlijk hard. Helaas ook een teken dat ik dus vroeg kaal ga worden, dat is minder.
Die ken ik niet.quote:Op donderdag 4 juli 2019 22:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ben niet zo van de frikandel speciaal
Geef mij maar een satérol
*pakt secondelijmquote:Op donderdag 4 juli 2019 22:16 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is best wel modieus om je hoofdhaar te ruilen voor gezichtshaar tegenwoordig
Gekke hipster-snor rocken danquote:Op donderdag 4 juli 2019 22:16 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is best wel modieus om je hoofdhaar te ruilen voor gezichtshaar tegenwoordig
Ik verkies ervoor om dit niet op de meest vieze manier op te vatten.quote:Op donderdag 4 juli 2019 22:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan mag ie achteraan de rij sluiten
Ik ook want van mijn gezichtshaar hoef ik het niet te hebbenquote:Op donderdag 4 juli 2019 22:18 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Gekke hipster-snor rocken dan![]()
Liever niet, best wel gesteld op m'n hoofdhaar enzo
Moet je ook maar staan. Sommige hebben het geluk dat het ze niet staat en het niet hebben.quote:Op donderdag 4 juli 2019 22:18 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ook want van mijn gezichtshaar hoef ik het niet te hebben
Ja, je moet er een beetje geluk mee hebben. Een goede baard kan wel mooi zijn en voor menig man ook een boost in de aantrekkelijkheidquote:Op donderdag 4 juli 2019 22:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Moet je ook maar staan. Sommige hebben het geluk dat het ze niet staat en het niet hebben.
M'n beste vriend is eig net als jij, 3 weken niet scheren en wel 2 haartjes
Met ongelimiteerde pindasaus erbij jaag ik die dingen naar binnen alsof mijn leven ervan afhangtquote:Op donderdag 4 juli 2019 22:18 schreef Solotovski het volgende:
ik ben een keer 2de geworden met een frikandellen eetwedstrijd
Je moet het in je hebben hequote:Op donderdag 4 juli 2019 22:22 schreef Solotovski het volgende:
K kan ook nooit baard laten staan.
T zit op z'n best als k 2 nachten heb doorgehaald
Dat ook. Maar sommige mannen zien er best gevaarlijk uit met een baard, weet niet of dat nou zo aantrekkelijk is. Ja, voor vmbo-chickies, maar daar moet je niet voor willen gaan lijkt me. Een baard hebben is 1, goed verzorgen is 2quote:Op donderdag 4 juli 2019 22:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, je moet er een beetje geluk mee hebben. Een goede baard kan wel mooi zijn en voor menig man ook een boost in de aantrekkelijkheid
wel mayo en wegspoelen met waterquote:Op donderdag 4 juli 2019 22:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Met ongelimiteerde pindasaus erbij jaag ik die dingen naar binnen alsof mijn leven ervan afhangt
Misschien kan je ook wel zo'n fast lane pas kopen net als bij pretparken. Betaal je wel wat meer maar je staat niet de hele tijd achteraanquote:Op donderdag 4 juli 2019 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik verkies ervoor om dit niet op de meest vieze manier op te vatten.
Bohquote:Op donderdag 4 juli 2019 22:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Met ongelimiteerde pindasaus erbij jaag ik die dingen naar binnen alsof mijn leven ervan afhangt
Ja, klopt. Net als met alles heb je vrouwen die van hun stoel afglijden en zij die het helemaal niks vindenquote:Op donderdag 4 juli 2019 22:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Je moet het in je hebben he
[..]
Dat ook. Maar sommige mannen zien er best gevaarlijk uit met een baard, weet niet of dat nou zo aantrekkelijk is. Ja, voor vmbo-chickies, maar daar moet je niet voor willen gaan lijkt me. Een baard hebben is 1, goed verzorgen is 2
Wat zei je; "Haha, ja graag"?quote:Op donderdag 4 juli 2019 22:29 schreef Solotovski het volgende:
bestelde laatst bij snackbar frikandel speciaal
vroeg ie MET UITJES?
neger wat
Scheelt iig weer calorieenquote:Op donderdag 4 juli 2019 22:26 schreef Solotovski het volgende:
[..]
wel mayo en wegspoelen met water
13 in 5 min
Hangt van de prijs af.quote:Op donderdag 4 juli 2019 22:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Misschien kan je ook wel zo'n fast lane pas kopen net als bij pretparken. Betaal je wel wat meer maar je staat niet de hele tijd achteraan
die zijn ook wel goed te doen hequote:Op donderdag 4 juli 2019 22:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mijn voorkeur gaat wel uit naar een viandel btw
Jep, maar verzorgen is wel echt een pre. Zie helaas nog genoeg mannen die dan met trots een baard hebben maar het ziet er dan echt niet uit.quote:Op donderdag 4 juli 2019 22:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, klopt. Net als met alles heb je vrouwen die van hun stoel afglijden en zij die het helemaal niks vinden
Ook echt lekker ja. Heb je al een loempidel geprobeerd?quote:Op donderdag 4 juli 2019 22:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mijn voorkeur gaat wel uit naar een viandel btw
loempidelquote:Op donderdag 4 juli 2019 22:32 schreef I. het volgende:
[..]
Ook echt lekker ja. Heb je al een loempidel geprobeerd?
Iedere vorm van frictie gaat verloren als iedereen zijn mannenkwakje achterlaatquote:Op donderdag 4 juli 2019 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hangt van de prijs af.
En sommigen kicken erop om als laatste te zijn of iets.
Nog nooit van gehoord maar je hebt mijn interessequote:Op donderdag 4 juli 2019 22:32 schreef I. het volgende:
[..]
Ook echt lekker ja. Heb je al een loempidel geprobeerd?
Maar als ik mag kiezen dan ga ik wel wat meer voor de high-end snacks. Een kroket of frikandel is mij te simpelquote:
hoe verzinnen ze het hequote:
begin met een halfjequote:
Ik ook niet, maar wel een airfryer en dat werkt ook primaquote:Op donderdag 4 juli 2019 22:35 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Klopt, maar wel lekker.
Al heb ik ook geen frituur in huis
Ja airfryer is ook wel goed, moet er eig ooit 1 kopenquote:Op donderdag 4 juli 2019 22:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar wel een airfryer en dat werkt ook prima
dacht dat simpel je wel zou bekoren als feyenoorder zijndequote:Op donderdag 4 juli 2019 22:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
Maar als ik mag kiezen dan ga ik wel wat meer voor de high-end snacks. Een kroket of frikandel is mij te simpel
Is dat te doen? Vind frituurvoer in de oven altijd beetje matigquote:Op donderdag 4 juli 2019 22:37 schreef Solotovski het volgende:
ik haal vaak van die loempia's voor in de oven
neuh, goed te doen wel. maarja als ik skaffa ben vind ik bijna alles lekker. vreet dan zelfs pot augurken opquote:Op donderdag 4 juli 2019 22:38 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Is dat te doen? Vind frituurvoer in de oven altijd beetje matig
Heel veel simpel gaat vervelen op den duurquote:Op donderdag 4 juli 2019 22:38 schreef Solotovski het volgende:
[..]
dacht dat simpel je wel zou bekoren als feyenoorder zijnde
true truequote:Op donderdag 4 juli 2019 22:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heel veel simpel gaat vervelen op den duur
quote:Op donderdag 4 juli 2019 22:39 schreef Solotovski het volgende:
[..]
neuh, goed te doen wel. maarja als ik skaffa ben vind ik bijna alles lekker. vreet dan zelfs pot augurken op
Is echt goud. Vooral kibbeling is echt een MVPquote:Op donderdag 4 juli 2019 22:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja airfryer is ook wel goed, moet er eig ooit 1 kopen
Airfryer genotquote:Op donderdag 4 juli 2019 22:36 schreef Solotovski het volgende:
heb ook geen frituurpan in huis.. stinkbende
quote:Op donderdag 4 juli 2019 22:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord maar je hebt mijn interesse
quote:
Ja ik sport veel toch dus probeer van die snacks af te blijven, maar te lekkerquote:Op donderdag 4 juli 2019 22:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is echt goud. Vooral kibbeling is echt een MVP
Ik hoop ooit mijn motivatie er weer voor terug te vindenquote:Op donderdag 4 juli 2019 22:40 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja ik sport veel toch dus probeer van die snacks af te blijven, maar te lekker
true, daar kan niks tegenopquote:Op donderdag 4 juli 2019 22:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]ja ja ja
Ja at vroeger nog wel eens kipnuggets uit de oven, maar vind ze uit de frituur of pan toch wel echt beter.
Ja dat is jammer, maar uit de Airfryer is het eten wel veel lekkerderquote:Op donderdag 4 juli 2019 22:41 schreef Kiid het volgende:
Enige punt is wel dat het met trial and error gaat want niet iedere product is erop berekend om de airfryer in te gaan. Je hebt wel speciale die 'juist' voor de airfryer gemaakt zijn maar daar vragen ze dan ook gelijk de hoofdprijs voor
Staat nog op mijn bucketlistquote:Op donderdag 4 juli 2019 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hebben jullie weleens een gefrituurde Marsreep op?
Chilisaus, echt goddelijk.quote:Op donderdag 4 juli 2019 22:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Pffffff, kan daar wel een stapel van op. Met chilisaus of natuurlijk pindasaus
Nope.quote:Op donderdag 4 juli 2019 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
lijkt me niet zo lekker manquote:Op donderdag 4 juli 2019 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Moet daar ook nog saus bij dan?quote:Op donderdag 4 juli 2019 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Midden in de nacht, dronken, in de hoerenbuurt van Edinburghquote:
ik maak niet vaak een zondagochtend meequote:Op donderdag 4 juli 2019 22:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gewoon skaffa worden dan vreet je het als warme broodjes op een zondagochtend
Whatever happens in Edinburgh, stays in Edinburghquote:Op donderdag 4 juli 2019 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Midden in de nacht, dronken, in de hoerenbuurt van Edinburgh
quote:Op donderdag 4 juli 2019 22:43 schreef I. het volgende:
[..]
Chilisaus, echt goddelijk.
[..]
Nope.Lijkt me ook echt smerig.
Is ook smerig.quote:
De gesmolten karamel is de saus die bloedheet op je kin valt.quote:
Denken aan de chicksquote:Op donderdag 4 juli 2019 22:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik hoop ooit mijn motivatie er weer voor terug te vinden
Ja dat sudderen is echt goeiequote:Op donderdag 4 juli 2019 22:42 schreef Solotovski het volgende:
[..]
true, daar kan niks tegenop
dat geluid als je ze in de pan doet mmmmm
Is geen pretje kan ik je vertellenquote:Op donderdag 4 juli 2019 22:44 schreef Solotovski het volgende:
[..]
ik maak niet vaak een zondagochtend mee
Als die al eenmaal binnen is dan is er weinig nog om voor te strijden. Vond het altijd heerlijk maar nadat ik een keer mijn hand brak kon ik daarna nooit meer terug in de ritme komenquote:Op donderdag 4 juli 2019 22:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Denken aan de chicks
[..]
Ja dat sudderen is echt goeie
Ohja, ja ik leef nu single life, dus voor mij is dat motivatie genoegquote:Op donderdag 4 juli 2019 22:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als die al eenmaal binnen is dan is er weinig nog om voor te strijden. Vond het altijd heerlijk maar nadat ik een keer mijn hand brak kon ik daarna nooit meer terug in de ritme komen
omg post 4000 zo trots bedankt onz sc xoxoquote:Op donderdag 4 juli 2019 22:44 schreef Solotovski het volgende:
[..]
ik maak niet vaak een zondagochtend mee
Nee, heb er niet echt last van. Ik denk dat het gewoon een samenloop van omstandigheden is geweest want rond die periode leerde ik ook mijn vriendin kennen. Maar ik baalde toen wel flink van mijn hand want was echt 3 uit de runningquote:Op donderdag 4 juli 2019 22:47 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ohja, ja ik leef nu single life, dus voor mij is dat motivatie genoegHeb je nog echt last van je hand dan ook? Anders kan je het rustig oppakken. Andere kant is het wel weer iets wat je echt bij moet houden, soms kut met werk enzo, als je het niet nodig hebt dan maakt het ook niet echt uit joh. Of je moet echt bodybuild dromen hebben maar dan was je denk al begonnen
quote:Op donderdag 4 juli 2019 22:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Pas toen ik dat voor het eerst at geloofde ik in God
quote:
Alles met gehakt is lekkerquote:Op donderdag 4 juli 2019 22:50 schreef I. het volgende:
[..]Genot joh. Ik dacht dus altijd dat je daar echt saus bij nodig had, maar die vulling is al genot.
Fok tijden veranderenquote:Op donderdag 4 juli 2019 22:52 schreef Solotovski het volgende:
vond onz sc altijd maar kut en minderwaardig
maar hey tijden veranderen
Was je er wel serieus mee bezig voor het gebeurde?quote:Op donderdag 4 juli 2019 22:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, heb er niet echt last van. Ik denk dat het gewoon een samenloop van omstandigheden is geweest want rond die periode leerde ik ook mijn vriendin kennen. Maar ik baalde toen wel flink van mijn hand want was echt 3 uit de running
Ik denk dat ik nog liever doodgaquote:
ik neuk nog liever malaise williamsquote:
Ik liever Alex Morganquote:Op donderdag 4 juli 2019 22:54 schreef Solotovski het volgende:
[..]
ik neuk nog liever malaise williams
Geen idee. Zou kunnenquote:Op donderdag 4 juli 2019 22:55 schreef I. het volgende:
[..]
Is dat dan niet euh, een Schots ei? Of gehaktbal kiekeboe.
Uitstekende keuze mijnheerquote:Op donderdag 4 juli 2019 22:55 schreef Fok-it het volgende:
De satekroket is natuurlijk gewoon superieur
Ook echt genot ja.quote:Op donderdag 4 juli 2019 22:55 schreef Fok-it het volgende:
De satekroket is natuurlijk gewoon superieur
Heee glhf.quote:
Ja toch niet danquote:
Sowieso verkopen ze de eierbal alleen in het noorden gleuf ikquote:Op donderdag 4 juli 2019 22:57 schreef I. het volgende:
[..]
Kan ook wel per gebied verschillen hoor. Hier zit er iig. ragout om het ei heen.
Ik had het dus ook nooit eerder gehad, tot vorig jaar ergens. Toen was het opeens 'snack van de maand'.quote:Op donderdag 4 juli 2019 22:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso verkopen ze de eierbal alleen in het noorden gleuf ik
Ik ging vanavond uit eten voor mijn broertjes slagen, mn oma was er ook bij dus moesten beetje basic eten, pannenkoekengoden. Was echt veruit de grootste die ik tot nu toe heb gegeten tering zegquote:Op donderdag 4 juli 2019 23:01 schreef I. het volgende:
[..]
Ik had het dus ook nooit eerder gehad, tot vorig jaar ergens. Toen was het opeens 'snack van de maand'.Maar smaakte prima.
Nicequote:Op donderdag 4 juli 2019 23:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ging vanavond uit eten voor mijn broertjes slagen, mn oma was er ook bij dus moesten beetje basic eten, pannenkoekengoden. Was echt veruit de grootste die ik tot nu toe heb gegeten tering zeg
Ja, of dame blanchegenotquote:Op donderdag 4 juli 2019 23:09 schreef I. het volgende:
[..]
NiceVroegah ook wel eens op zo'n pannenkoekenschip gegeten, niet best ook wat voor pannenkoeken je daar kreeg. En dan als dessert nog eens zo'n gigantische bananasplit. Kotsmisselijk dat schip weer af.
Zit wat in, ook wel echt genot. Alleen als je echt stampvol zit, is het moeilijk weg te krijgen.quote:Op donderdag 4 juli 2019 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pff nee niet altijd hoor
Als kind wel, maar nu niet meer![]()
Tegenwoordig als dessert:
[ afbeelding ]
Dan is het meer dit ja:quote:Op donderdag 4 juli 2019 23:18 schreef I. het volgende:
[..]
Zit wat in, ook wel echt genot. Alleen als je echt stampvol zit, is het moeilijk weg te krijgen.
Braddie?quote:Op donderdag 4 juli 2019 23:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan is het meer dit ja:
[ afbeelding ]
Braddie had ook wel een goeie geweest voor Mathilda jaquote:
quote:Op donderdag 4 juli 2019 23:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan is het meer dit ja:
[ afbeelding ]
Bulstronkgodin.quote:
Ja, kon daar ook niet vrolijk naar blijven kijken idd.quote:Op donderdag 4 juli 2019 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bulstronkgodin.
Was echt tering eng vroeger
Bazen seriequote:Op donderdag 4 juli 2019 23:28 schreef I. het volgende:
Zo maar eens even beginnen aan Stranger Things.
Eerste twee seizoenen waren al zoo nice.quote:Op donderdag 4 juli 2019 23:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bazen serie![]()
Is de eerste serie die ik samen met mijn vriendin heb gekeken![]()
Schijnt wel goeie recensies te hebben ja.quote:Op donderdag 4 juli 2019 23:33 schreef I. het volgende:
[..]
Eerste twee seizoenen waren al zoo nice.Derde kan niet meer tegenvallen.
Seizoen 1 was strange, seizoen 2 was stranger, nu hopen dat seizoen 3 nog stranger wordquote:Op donderdag 4 juli 2019 23:33 schreef I. het volgende:
[..]
Eerste twee seizoenen waren al zoo nice.Derde kan niet meer tegenvallen.
1 was wel beter dan 2quote:Op donderdag 4 juli 2019 23:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Seizoen 1 was strange, seizoen 2 was stranger, nu hopen dat seizoen 3 nog stranger word
Ik ga voor Georgequote:
So curiousquote:Op donderdag 4 juli 2019 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Schijnt wel goeie recensies te hebben ja.
Kan bijna niet anders.quote:Op donderdag 4 juli 2019 23:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Seizoen 1 was strange, seizoen 2 was stranger, nu hopen dat seizoen 3 nog stranger word
Ik neem echt nooit een toetje bij uit eten gaan.quote:Op donderdag 4 juli 2019 23:14 schreef I. het volgende:
Ik snap mensen niet die dan zo'n vruchtensorbet nemen.Ben ik de enige?
Ik vond de eerste episode maar meh, al hoeft dat niks te zeggen over de rest natuurlijk.quote:Op donderdag 4 juli 2019 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Schijnt wel goeie recensies te hebben ja.
Dat had ik dus bij GoT heel erg.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond de eerste episode maar meh, al hoeft dat niks te zeggen over de rest natuurlijk.
Toetjesquote:Op vrijdag 5 juli 2019 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik neem echt nooit een toetje bij uit eten gaan.
Misschien een kopje koffie ja.
Ik heb het al verholpen, ff vegen met papiertje. Zal wel wat vuil in gekropen zijnquote:
Gewoon rustig uitlaten neukenquote:Op vrijdag 5 juli 2019 01:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik heb het al verholpen, ff vegen met papiertje. Zou wel wat vuil in gekropen zijn
Ik neem dan nog liever een extra voorgerecht.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toetjesis toch lekker gek. nog een bodempje over laten altijd daarvoor
Gewoon alledrie ouwe reusquote:Op vrijdag 5 juli 2019 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik neem dan nog liever een extra voorgerecht.
Hartig >>>> zoetigheid
Maar ik zit meestal gewoon vol na het hoofdgerecht, anders word ik misselijk en daar heb ik geen trek inquote:
Wat neem je als voorgerecht dan? Soepje ofzo?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar ik zit meestal gewoon vol na het hoofdgerecht, anders word ik misselijk en daar heb ik geen trek in
Nee, een salade met vis of vlees is wel fijn vaakquote:Op vrijdag 5 juli 2019 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat neem je als voorgerecht dan? Soepje ofzo?
Dat begin ik sinds kort pas te leren eten dus ben benieuwd of ik het op den duur ook echt lekker ga vindenquote:Op vrijdag 5 juli 2019 01:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, een salade met vis of vlees is wel fijn vaak
Salades? Vis? Vlees?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 01:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat begin ik sinds kort pas te leren eten dus ben benieuwd of ik het op den duur ook echt lekker ga vinden
quote:Op vrijdag 5 juli 2019 01:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Al ben ik eigenlijk ook geen groot fan van uit eten gaan, duurt mij vaak te lang om aan tafel te zitten.
Saladesquote:
Ik raak er echt knettergek van op vakanties, elke dag dat.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik een groot fan. Sowieso gezelligheid gecombineerd met lekker eten is dikke prima, af en toe leuke nieuwe restaurantjes uitproberen. goed man
Sla is toch niet iets wat je moet leren eten? Is alleen iets wat zorgt voor verfrissing, maar geen eten waar je smaakpapillen tegen protesteren.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
SaladesAlles in de salade vind ik vaak wel lekker maar de sla zelf dat was nog wel een dingetje.
Nee klopt. Maar ik denk meer dat het in combinatie met ander eten ervoor zorgt dat ik dat andere eten minder lekker vindtquote:Op vrijdag 5 juli 2019 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sla is toch niet iets wat je moet leren eten? Is alleen iets wat zorgt voor verfrissing, maar geen eten waar je smaakpapillen tegen protesteren.
quote:Op vrijdag 5 juli 2019 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is geen gember ofzo.
Daar ga ik nou meteen van kokhalzen.
Oh ik vind het eigenlijk altijd wel wat toevoegen, zeker als je er dan ook wat vlees of vis bij gooit boh. Stukjes crouton erbij voor de knapperigheid.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee klopt. Maar ik denk meer dat het in combinatie met ander eten ervoor zorgt dat ik dat andere eten minder lekker vindt
Wtf champignons zijn mokerlekker (deed ik gisteren nog op mijn tosti)quote:Op vrijdag 5 juli 2019 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]Dat heeft ook wel hele aparte smaak ja
Nu nog champignons. Maar dat vind ik echt walgelijk
Die hele structuur en brr gadverdamme, ik proef het ook altiojd meteen als er champignons in een gerecht zitten, hoef er geen hap meer van danquote:Op vrijdag 5 juli 2019 01:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wtf champignons zijn mokerlekker (deed ik gisteren nog op mijn tosti)
Dit ja.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die hele structuur en brr gadverdamme, ik proef het ook altiojd meteen als er champignons in een gerecht zitten, hoef er geen hap meer van dan
quote:Op vrijdag 5 juli 2019 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ben ik nog de minst moeilijke eter hier wtf.
Oh ik vind die structuur wel fijn eigenlijk, champignonsoep ook uitstekend.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die hele structuur en brr gadverdamme, ik proef het ook altiojd meteen als er champignons in een gerecht zitten, hoef er geen hap meer van dan
Wat ik echt niet weg krijg? Gember, koriander (smaakt naar zeepsop bij mij), kabeljauwfilet gebakken in vette boterjus zonder kruiden. Vast nog wel meer maar kom ik niet op.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 01:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou, dat weet ik nou ook weer niet
Noem eens dingen die je niet lekker vindt?
koriander is niks inderdaad. Maar je vindt verder alle groenten lekker ja? Dan ben je geen moeilijke eter neequote:Op vrijdag 5 juli 2019 01:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh ik vind die structuur wel fijn eigenlijk, champignonsoep ook uitstekend.
[..]
Wat ik echt niet weg krijg? Gember, koriander (smaakt naar zeepsop bij mij), kabeljauwfilet gebakken in vette boterjus zonder kruiden. Vast nog wel meer maar kom ik niet op.
Heb wel dat ik veel eten gewoon saai vind, maar dat is iets anders dan het niet lekker vinden. Vooral niet interessant.
Nja ligt er erg aan hoe je het klaarmaakt, spruiten gemaakt op de traditionele manier met doodkoken en wat nootmuskaat is niet te eten bijvoorbeeld. Maar in een ovenschotel met een zoete smaak oid erbij wat het in balans brengt is het prima.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
koriander is niks inderdaad. Maar je vindt verder alle groenten lekker ja? Dan ben je geen moeilijke eter nee
Nee, dit kan niet.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 01:49 schreef I. het volgende:
Weet je wat ik ook echt smerig vind? kippendijfilet. Gadverdamme wat is dat ranzig.
Augurkquote:Op vrijdag 5 juli 2019 01:49 schreef Fok-it het volgende:
Groenten: Augurk, asperges, bonen, paprika,olijven, champignons (ik schaar ze even onder de groenten)
Vlees: Alles wel denk ik, behalve die rauwe shit
Vis: Tonijn
Overige: drop,pepermunt, kaas (behalve gesmolten)
Inderdaadquote:
Ik lust vis, want ik eet vissticksquote:Op vrijdag 5 juli 2019 01:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Alle vis lust ik eigenlijk ook wel.
Alleen niet zo dol op kibbeling want te vettig en te saaie smaak, en een walgelijke hype van mensen die verder geen vis lusten maar dat dan ineens wel.
quote:
Smerige troep. Bah.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 01:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad
Kippendijen is juist beste kip
Hoe heb je dit ooit gegeten dan?quote:
Om de 7 jaar verandert je smaak ook hequote:Op vrijdag 5 juli 2019 01:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind 'leren eten' wel fascinerend eigenlijk, dat je je hoofd genoeg hersenspoelt dat je een smaak van een andere kant gaat bekijken.
quote:Op vrijdag 5 juli 2019 01:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ohja al het voedsel van de McDonalds staat in mijn rijtje van 'Niet geschikt om te eten'.
quote:
Een andere factor die van invloed is op de ontwikkeling van smaak (én waar we weinig invloed op hebben) is leeftijd. Onze smaakpapillen gaan dood. Klinkt extreem, maar dat valt mee. Ongeveer eens in de twee weken komen onze smaakpapillen te vervallen en regenereren ze, net zoals alle andere cellen in ons lichaam. Zo rond de leeftijd van 40 jaar gaat dit proces langzamer. Smaakpapillen blijven verdwijnen, maar er groeien er minder voor terug. En minder smaakpapillen betekent natuurlijk minder smaak. We krijgen opeens een andere combinatie van geactiveerde cellen wanneer we voedsel ervaren. Hierdoor kan het zijn dat iets wat je vroeger heerlijk vond, nu ineens niet meer zo lekker smaakt.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 01:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is een geleidelijk proces neem ik aan? Net als dat je cellen ingewisseld worden.
Op meerdere manieren, maar ik vind het te zacht, te mals, te soppig. Brr.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 01:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe heb je dit ooit gegeten dan?
Je kan er namelijk zoveel mee doen waardoor het gewoon lekker is.
Beide kunnen nietquote:
Doe dat maar niet.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 02:12 schreef Fok-it het volgende:
Ik ga er ook maar eens een eind aan breien. Tabee
Moederkoekquote:Op vrijdag 5 juli 2019 02:28 schreef hemarookworst het volgende:
Jullie hebben nog niks genoemd wat ik niet lust
met uienjus en wat gebakken aardappeltjes.quote:
Gewoon je ogen weer dicht doen en geen smartphone erbij pakkenquote:Op vrijdag 5 juli 2019 09:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kan nooit uitslapen als ik mag uitslapen. Struggle is real
Echt hequote:Op vrijdag 5 juli 2019 09:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gewoon je ogen weer dicht doen en geen smartphone erbij pakken
Als dat het probleem was, dan had ik dat zelf al maanden geleden anders aangepakt, bijdehandquote:Op vrijdag 5 juli 2019 09:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gewoon je ogen weer dicht doen en geen smartphone erbij pakken
quote:Op vrijdag 5 juli 2019 09:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als dat het probleem was, dan had ik dat zelf al maanden geleden anders aangepakt, bijdehand
Dikke slaappil andersquote:Op vrijdag 5 juli 2019 09:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als dat het probleem was, dan had ik dat zelf al maanden geleden anders aangepakt, bijdehand
Nou he. Heb 't gisteren om 18:25 ingeleverd en vanochtend om 8:15 was 't bezorgdquote:
Dat is mooiquote:Op vrijdag 5 juli 2019 10:02 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nou he. Heb 't gisteren om 18:25 ingeleverd en vanochtend om 8:15 was 't bezorgd
Chill. En nu afwachten tot alles bevestigd wordt? Zodat je je huisje in kan?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 10:02 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nou he. Heb 't gisteren om 18:25 ingeleverd en vanochtend om 8:15 was 't bezorgd
Dat kloptquote:Op vrijdag 5 juli 2019 10:06 schreef I. het volgende:
[..]
Chill. En nu afwachten tot alles bevestigd wordt? Zodat je je huisje in kan?
waar is Haagse baas eigenlijk.quote:
Flippieeee! zit ik in de twilightzone? ik ben dit niet gewend dat wij allebei aanwezig zijnquote:
Die is op Tenerife lokale vrouwen aan het verslinden gedurende 2 weken.quote:
Ik heb dit ook eens gedaan. Was best leuk, niet verwacht.quote:
flips is er vaker gewoon hoor tijdens kantoorurenquote:Op vrijdag 5 juli 2019 12:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Flippieeee! zit ik in de twilightzone? ik ben dit niet gewend dat wij allebei aanwezig zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |