Mja ik ben zelf niet van synthetisch spul.. puur door dit soort praktijken.. geen idee wat je koopt en wat er mee is gebeurt..quote:Op zaterdag 6 juli 2019 11:41 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Helaas dat de praktijk zo werkt. Zo zie je maar wat een tyfusbeleid we voeren. Jammer dat MDMA op zichzelf niet bijzonder gevaarlijk is, maar dat het wel in de illegaliteit zo moet.
Inmiddels? Dat was 25 jaar geleden ook al zo in het dorp waar ik toen woonde (zucht ik ben oud ;-) ). En dat was een dorp buiten de steden.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 11:50 schreef Elzies het volgende:
[..]
Zorgelijk gegeven dat het inmiddels normaal is geworden dat een vijftienjarige zo gemakkelijk een pil van 4 euro kan kopen en zich totaal niet bewust is van het achterliggende illegale productieproces. (zie de eerder gegeven afbeeldingen)
We hebben het hier wel over een nog te ontwikkelen tienerbrein. Dan al bloot laten stellen aan zoveel onbekende chemicaliėn.
Veertiger gespot.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 12:03 schreef roninho het volgende:
[..]
Inmiddels? Dat was 25 jaar geleden ook al zo in het dorp waar ik toen woonde
Vijf en twintig jaar geleden zaten er veel minder minderjarigen aan de harddrugs en waren de pillen niet zo goedkoop.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 12:03 schreef roninho het volgende:
[..]
Inmiddels? Dat was 25 jaar geleden ook al zo in het dorp waar ik toen woonde (zucht ik ben oud ;-) ). En dat was een dorp buiten de steden.
Er zit een verschil tussen als 15-jarige weten dat er gevaren aan drugs zitten (het zou mij echt verbazen dat ook deze jongens dat niet al veel vaker hebben gehoord en weten dat het ergen illegaal geproduceerd wordt) en echt realiseren dat dit dus ook voor jou zelf geld.
Hier zien we maar al te goed waarom drugs zoveel gevaarlijker zijn dan alcohol. Een pilletje meer is net even fataler dan een glaasje meer.quote:Op donderdag 4 juli 2019 21:01 schreef BasEnAad het volgende:
Koren op de molen van de conservatieve repressieve verbiedspolitici.
Delerium zuipen is dan wel okay?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 12:36 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Hier zien we maar al te goed waarom drugs zoveel gevaarlijker zijn dan alcohol. Een pilletje meer is net even fataler dan een glaasje meer.
?quote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2019 12:36 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Hier zien we maar al te goed waarom drugs zoveel gevaarlijker zijn dan alcohol. Een pilletje meer is net even fataler dan een glaasje meer.
Nietszeggend grafiekje.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 13:48 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van: https://thedea.org/mdma-r(...)ath-rate-statistics/
Delirium zuipen is prima. Doe ik wel vaker. Mogelijk vanavond ook weer.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 12:46 schreef john2406 het volgende:
[..]
Sorry verkeerd geschreven.
https://www.encyclo.nl/begrip/delirium
Veel plezier, neem er nog een paar extra.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 14:27 schreef Cherni het volgende:
[..]
Delirium zuipen is prima. Doe ik wel vaker. Mogelijk vanavond ook weer.
Wat mist de grafiek? Welke factor of verzachting wordt geen rekening mee gehouden?quote:
Dat moet je wel meer doseren idd.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 12:36 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |