SPOILER: Het Kabinet-TrumpOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amerikaans Congres:
Political groups house:
Democratic (235)
Republican (197)
Vacant (3)
Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)SPOILER: Overzicht van lopende onderzoekenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extra aanwijzingen voor dit topic:
Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.
Daarom de volgende afspraken:
Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen:
Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie.
Wat je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
-Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
-We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken.
-ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.
-We gebruiken in dit topic normale bronnen. Hier te verifiėren: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen:
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
Benieuwd of hij zich als rechtse independent kandidaat zal stellen voor 2020. Ik zou het toejuichen. Amash/Weld lijkt me een goed ticket voor die conservatieven die geen zin hebben in nog vier jaar chaos.twitter:justinamash twitterde op donderdag 04-07-2019 om 13:15:15Today, I’m declaring my independence.https://t.co/4e5TeVtGRK reageer retweet
Geen idee.quote:Op donderdag 4 juli 2019 14:18 schreef Ludachrist het volgende:
Hoelaat begint de parade vandaag eigenlijk?
van mij mogen ze. Ik zou het zelfs toejuichen.quote:Op donderdag 4 juli 2019 14:19 schreef Ulx het volgende:
Justin Amash verlaat de GOP.Benieuwd of hij zich als rechtse independent kandidaat zal stellen voor 2020. Ik zou het toejuichen. Amash/Weld lijkt me een goed ticket voor die conservatieven die geen zin hebben in nog vier jaar chaos.twitter:justinamash twitterde op donderdag 04-07-2019 om 13:15:15Today, I’m declaring my independence.https://t.co/4e5TeVtGRK reageer retweet
Ik zou Amash wel in debat willen zien met Trump en wie van de Dems het gaat worden.quote:Op donderdag 4 juli 2019 14:35 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
van mij mogen ze. Ik zou het zelfs toejuichen.
Het zou een harde klap zijn voor de Trumpeteers als Amash onverhoopt de republikeinen gaat vertegenwoordigen voor het presidentschap. Daar zal het geween zijn en het knarsen van de tanden in huize Pence.quote:Op donderdag 4 juli 2019 14:36 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik zou Amash wel in debat willen zien met Trump en wie van de Dems het gaat worden.
Als independent? Euhm...quote:Op donderdag 4 juli 2019 14:57 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Het zou een harde klap zijn voor de Trumpeteers als Amash onverhoopt de republikeinen gaat vertegenwoordigen voor het presidentschap. Daar zal het geween zijn en het knarsen van de tanden in huize Pence.
Amash is nu independent.quote:Op donderdag 4 juli 2019 14:57 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Het zou een harde klap zijn voor de Trumpeteers als Amash onverhoopt de republikeinen gaat vertegenwoordigen voor het presidentschap. Daar zal het geween zijn en het knarsen van de tanden in huize Pence.
Of hij begint iets totaal anders die dichter bij de middengroep hoort.quote:Op donderdag 4 juli 2019 15:01 schreef Ulx het volgende:
[..]
Amash is nu independent.
Maar een Tea Party/Freedom Caucus figuur zal weinig democraten trekken.
Of je kletst gewoon uit je nek.quote:Op donderdag 4 juli 2019 15:05 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Of hij begint iets totaal anders die dichter bij de middengroep hoort.
Doet Trump ook, en hij is nu president.quote:Op donderdag 4 juli 2019 15:07 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Of je kletst gewoon uit je nek.
voor Amash? lijkt me niet, ik denk dat die zich wel serieus met het presidentschap zal bezighouden.quote:
Pay to play noem je dat. Of omkoping.twitter:mattmfm twitterde op donderdag 04-07-2019 om 00:07:52(1) Fireworks CEO meets with Trump in Oval Office to oppose tariffs. (2) CEO announces ‘donation’ to Trump’s 4th of July event. (3) *That same day* Trump announces delay to very same tariffs. https://t.co/UDUSOm7mCB reageer retweet
Mwoah, die fascistische zak stront gaat het gewoon claimen als mijlpaal in de geschiedenis van de VS en z'n volgelingen gaan het beamen.quote:Op donderdag 4 juli 2019 15:33 schreef Ulx het volgende:
White House staff forced to hand out VIP tickets to Trump’s Fourth of July rally to anyone who will take them.
"Wil je alsjeblieft op mijn partijtje komen?"
Mijn god, wat een afgang.
Dit wordt uiteraard een huge opkomst, misschien wel de grootste ooit. Ik weet het niet, mensen hebben gezegd dat het misschien de grootste 4th of July celebration ooit was.quote:Op donderdag 4 juli 2019 15:47 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Mwoah, die fascistische zak stront gaat het gewoon claimen als mijlpaal in de geschiedenis van de VS en z'n volgelingen gaan het beamen.
Die telt Trump gewoon mee bij zijn gasten.quote:Op donderdag 4 juli 2019 15:53 schreef Barbusse het volgende:
Het zou wel leuk zijn als er meer demonstranten op zouden komen dagen dan feestvierders
Er zullen sowieso meer mensen komen dan bij Obama's 4th of July campaign rallies.quote:Op donderdag 4 juli 2019 15:49 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dit wordt uiteraard een huge opkomst, misschien wel de grootste ooit. Ik weet het niet, mensen hebben gezegd dat het misschien de grootste 4th of July celebration ooit was.
twitter:JeremyScheel1 twitterde op woensdag 03-07-2019 om 13:03:05@AshaRangappa_ DOD Directive 1344.10. military personnel may not participate in partisan political activities, to include fundraising, speaking at partisan gatherings, appearing in uniform for political events, seeking office or attending political events as a representative for the military. reageer retweet
twitter:jientho twitterde op woensdag 03-07-2019 om 16:43:02@JeremyScheel1 @AshaRangappa_ So he promises “non-political”, brings up all the top brass on stage, and starts politicking. Do they march right off the stage and out of the event at that point, or grin and bear it? What do you think Trump is counting on? reageer retweet
twitter:AuntInAZ twitterde op woensdag 03-07-2019 om 18:15:52@jientho @JeremyScheel1 @AshaRangappa_ If he starts politicking, technically it becomes a political rally & his campaign is then responsible for costs. However, that means nothing to Trump, just as Hatch Act means nothing to Conway. As for the brass, I don't know what they'll do. Puts them in an awkward position. reageer retweet
twitter:AuntInAZ twitterde op woensdag 03-07-2019 om 19:58:29@CatLady_2020 @jientho @JeremyScheel1 @AshaRangappa_ They have rules they are supposed to follow, but Trump is the Commander in Chief. So yes, I think its fair to say they were placed in an awkward position. reageer retweet
Het enige wat de militairen kunnen doen is opstaan en weglopen op het moment dat Trump er een rally van maakt. Ik hoop dat de legertop, die dus niet komt, dat duidelijk heeft gemaakt aan de deputies die er wel zijn.twitter:CatLady_2020 twitterde op woensdag 03-07-2019 om 20:07:05@AuntInAZ @jientho @JeremyScheel1 @AshaRangappa_ It’s fair to say but also an understatement. They are obligated to refuse an illegal order. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |