Ik heb ook geen CAO, maar voor dingen als ziekenhuis kan ik wel iets anders opnemen dan mijn reguliere verlof. Bij mij staat dat in het uitvoeringsreglement (oid) dat bij mijn arbeidscontract zat.quote:Op donderdag 4 juli 2019 09:30 schreef Samzz het volgende:
Denk ik. Ik heb geen CAO, dus wetboek geldt en dan is t gewoon vrij opnemen dacht ik.
Heb ik allemaal niet.quote:Op donderdag 4 juli 2019 10:44 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik heb ook geen CAO, maar voor dingen als ziekenhuis kan ik wel iets anders opnemen dan mijn reguliere verlof. Bij mij staat dat in het uitvoeringsreglement (oid) dat bij mijn arbeidscontract zat.
Uitslag al gehad? Gelukkig maar dat het niks ernstigs isquote:Op donderdag 4 juli 2019 10:40 schreef Samzz het volgende:
@:Vinniiee geen HR handboek hier.
@:Scary_Mary gewoon controle, niks ernstigs.
quote:
Weekje, dan is t weg.quote:
Ik wel.quote:Op donderdag 4 juli 2019 11:00 schreef scrupuleus het volgende:
O ik smeer er niks op.
Ben geen mietje.
Hier was het na een week ook minder.
Ok. Doei.quote:"Een moord is zonder uitzondering schokkend. De wens uit de maatschappij is om hiertegen hard op te treden. Schrijnend is de constatering van het voortduren van het verdriet van de nabestaanden. U bent lang buiten schot gebleven. Motief lijkt geldelijk gewin en wij veroordelen u tot levenslange gevangenisstraf."
Staat er nergens iets over kort verzuim? Dat is bestemd voor ziekenhuis/tandartsbezoekjes.quote:Op donderdag 4 juli 2019 10:40 schreef Samzz het volgende:
@:Vinniiee geen HR handboek hier.
@:Scary_Mary gewoon controle, niks ernstigs.
als je geen cao hebt moet je dat volgens mij toch in je eigen tijd doenquote:Op donderdag 4 juli 2019 11:09 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Staat er nergens iets over kort verzuim? Dat is bestemd voor ziekenhuis/tandartsbezoekjes.
Zorgverlof is voor de zorg van je partner/kind etc.
Dat is volgens mij standaard. Zag je bij eerdere gevallen ook sat dan direct de camera's uit moeten.quote:Op donderdag 4 juli 2019 11:10 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ja. Gelijk NOS journaal afgelopen ook.
Nee, ga voor controle op een eerdere behandeling, dus ik hoop dat de uitslag goed is. Denk t wel.quote:Op donderdag 4 juli 2019 10:50 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Uitslag al gehad? Gelukkig maar dat het niks ernstigs is
Nee, want geen CAO. Kort verzuim is voor acute gevallen.quote:Op donderdag 4 juli 2019 11:09 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Staat er nergens iets over kort verzuim? Dat is bestemd voor ziekenhuis/tandartsbezoekjes.
Zorgverlof is voor de zorg van je partner/kind etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |