abonnement Unibet Coolblue
pi_187744409


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.


groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen @Kyran via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).
Holden - Holden is ook traden, alleen zit er meer tijd tussen.

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen

Preev simple bitcoin price
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin (Bitcoin.org / Bitcoin aanhangers)
/r/btc (Bitcoin.com / Bitcoin Cash aanhangers)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.



Be fearful when Tether crashes.

  donderdag 4 juli 2019 @ 00:21:07 #2
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_187744520
Of zijn de gouden tijden van crypto voorbij?
pi_187744568
De bronzen tijden zijn geweest, nu komt zilver.
Goud en platina duren nog even.
pi_187744673
quote:
14s.gif Op donderdag 4 juli 2019 00:02 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Dit is mijn gokje in de enterprise blockchain wereld
lol
pi_187744736
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2019 00:30 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

lol
???????
pi_187746284
Dat ICX blijft ook maar doodbloeden hè. Ik behoud m'n bags. Over een maand staken voor 15%
pi_187746409
quote:
14s.gif Op donderdag 4 juli 2019 00:35 schreef aTypisch het volgende:

[..]

???????
VeChain is natuurlijk de winnaar in de enterprise blockchain wereld _O-
pi_187746416
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2019 08:56 schreef Roellie80 het volgende:
Dat ICX blijft ook maar doodbloeden hè. Ik behoud m'n bags. Over een maand staken voor 15%
Ik heb daar ergens ook nog een plukje van staan dacht ik. Maar tering zeg, die chart ziet er echt in en in triest uit :')
pi_187746418
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2019 12:30 schreef leolinedance het volgende:
Als of crypto nog niet risicovol genoeg is gewoon nog effe een x20 leverage tegenaan knallen :')
Als je dan toch je satoshi's op het spel zet kan je maar beter een goede risk reward hebben toch?

TheBootMex twitterde op donderdag 04-07-2019 om 00:53:39 Many people said that the best way to contribute to the community is to buy the order book. I hope I've done it right.I told you I was a degen trader https://t.co/IBksLzK0b7 reageer retweet


40 BTC in een paar uur tijd _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-07-2019 09:12:28 ]
pi_187746463
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2019 09:11 schreef Piva het volgende:

[..]

Als je dan toch je satoshi's op het spel zet kan je maar beter een goede risk reward hebben toch?

TheBootMex twitterde op donderdag 04-07-2019 om 00:53:39 Many people said that the best way to contribute to the community is to buy the order book. I hope I've done it right.I told you I was a degen trader https://t.co/IBksLzK0b7 reageer retweet
[ afbeelding ]

40 BTC in een paar uur tijd _O-
Hoe heeft leverage invloed op je risk-reward ratio?

Je reward neemt toe, maar je risico ook.
  donderdag 4 juli 2019 @ 09:16:41 #11
131603 Afwazig
Serious business
pi_187746472
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2019 09:16 schreef KapBak het volgende:

[..]

Hoe heeft leverage invloed op je risk-reward ratio?

Je reward neemt toe, maar je risico ook.
Je beantwoord je eigen vraag :P

Edit: Stel je gaat long met 1 BTC met 10x leverage. In feite long je dus 10 BTC, je leent er 9. Bij een 10% move naar beneden word je geliquideerd omdat je 1 BTC onderpand dan op is. Bij een 10% move up pak je 1 BTC winst.

Edit: Dit had ik volgens mij niet uit hoeve leggen _O-
pi_187746497
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2019 09:16 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Je beantwoord je eigen vraag :P

Edit: Stel je gaat long met 1 BTC met 10x leverage. In feite long je dus 10 BTC, je leent er 9. Bij een 10% move naar beneden wordt je geliquideerd omdat je 1 BTC onderpand dan op is. Bij een 10% move up pak je 1 BTC winst.
Ja maar dan heeft het toch geen invloed? Want bij een 10% daling ben je 1 BTC kwijt waar je normaal maar 0.1 BTC kwijt zou zijn. Dus of 100% van je vermogen of 10%. Risico neemt nogal toe :P

De risico - reward blijft dus evenredig aan elkaar.
  donderdag 4 juli 2019 @ 09:22:01 #13
131603 Afwazig
Serious business
pi_187746521
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2019 09:19 schreef KapBak het volgende:

[..]

Ja maar dan heeft het toch geen invloed? Want bij een 10% daling ben je 1 BTC kwijt waar je normaal maar 0.1 BTC kwijt zou zijn. Dus of 100% van je vermogen of 10%. Risico neemt nogal toe :P

De risico - reward blijft dus evenredig aan elkaar.
Eens. Klopt wat je zegt.
pi_187746538
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2019 09:22 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Eens. Klopt wat je zegt.
Nu je hier toch bent, waar blijft die nieuwe column op cryptin?!
pi_187746554
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2019 09:19 schreef KapBak het volgende:

[..]

Ja maar dan heeft het toch geen invloed? Want bij een 10% daling ben je 1 BTC kwijt waar je normaal maar 0.1 BTC kwijt zou zijn. Dus of 100% van je vermogen of 10%. Risico neemt nogal toe :P

De risico - reward blijft dus evenredig aan elkaar.
Natuurlijk, maar je kan bijvoorbeeld kiezen voor shortbitcoin te gaan en long alts. Het "investeren" in crypto. Of je gaat long bitcoin met leverage waardoor je eigenlijk dezelfde satoshi's op het spel zet maar een betere reward hebt imo.

Daarnaast denk ik niet dat het echt evenredig is, want je maximale verlies bij 10x leverage is 100% (of minder als je een stoploss gebruikt). En de max reward is moon.

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 04-07-2019 09:25:24 ]
pi_187746611
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2019 09:24 schreef Piva het volgende:

[..]

Natuurlijk, maar je kan bijvoorbeeld kiezen voor shortbitcoin te gaan en long alts. Het "investeren" in crypto. Of je gaat long bitcoin met leverage waardoor je eigenlijk dezelfde satoshi's op het spel zet maar een betere reward hebt imo.

Daarnaast denk ik niet dat het echt evenredig is, want je maximale verlies bij 10x leverage is 100% (of minder als je een stoploss gebruikt). En de max reward is moon.
Ja je maximale verlies is 100% maar de waarschijnlijkheid waarmee dat verlies plaatsvindt neemt aanzienlijk toe naarmate je meer leverage eraan hangt. Je risico neemt dus toe (meer kans op 100% verlies) en je reward ook, dus blijven ze evenredig.
  donderdag 4 juli 2019 @ 10:36:34 #17
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_187747440
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2019 09:16 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Je beantwoord je eigen vraag :P

Edit: Stel je gaat long met 1 BTC met 10x leverage. In feite long je dus 10 BTC, je leent er 9. Bij een 10% move naar beneden word je geliquideerd omdat je 1 BTC onderpand dan op is. Bij een 10% move up pak je 1 BTC winst.

Edit: Dit had ik volgens mij niet uit hoeve leggen _O-
Exchange heeft dus 0 risico bij koersstijging en heeft winst bij koersdaling. M.a.w. the house always wins.
Please sir. When moon? When Mustang?
  donderdag 4 juli 2019 @ 10:48:11 #18
131603 Afwazig
Serious business
pi_187747562
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2019 09:23 schreef KapBak het volgende:

[..]

Nu je hier toch bent, waar blijft die nieuwe column op cryptin?!
Even geen zin meer in. :P
pi_187748159
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2019 09:10 schreef KapBak het volgende:

[..]

VeChain is natuurlijk de winnaar in de enterprise blockchain wereld _O-
#facts

Enige wat je hoeft te doen is de explorer erbij te pakken

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-07-2019 11:30:23 ]
pi_187748940
quote:
6s.gif Op donderdag 4 juli 2019 11:30 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

#facts

Enige wat je hoeft te doen is de explorer erbij te pakken
leveren die nodes al wat op?
pi_187749111
quote:
14s.gif Op donderdag 4 juli 2019 12:34 schreef aTypisch het volgende:

[..]

leveren die nodes al wat op?
Ja
pi_187749139
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2019 12:49 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Ja
hoeveel ongeveer?
pi_187749473
Er zijn genoeg verhalen over mensen die met leverage traden en ineens worden geliquideerd omdat er een price spike plaatsvind uit het niets. Risico van het vak denk ik.
  donderdag 4 juli 2019 @ 13:21:15 #24
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_187749620
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2019 13:12 schreef metallicelmo het volgende:
Er zijn genoeg verhalen over mensen die met leverage traden en ineens worden geliquideerd omdat er een price spike plaatsvind uit het niets. Risico van het vak denk ik.
https://www.reddit.com/r/(...)ing_this_past_month/
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_187749627
quote:
14s.gif Op donderdag 4 juli 2019 12:51 schreef aTypisch het volgende:

[..]

hoeveel ongeveer?
About tree fiddy
  donderdag 4 juli 2019 @ 13:45:39 #26
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_187750057
Ik ben een bagholder en heb niet 2 huizen
pi_187750570
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2019 13:21 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

About tree fiddy
niks dus
maar wel leuk die transacties
pi_187750574
quote:
3s.gif Op donderdag 4 juli 2019 10:36 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Exchange heeft dus 0 risico bij koersstijging en heeft winst bij koersdaling. M.a.w. the house always wins.
Huh? Je trade (als het goed is) niet tegen exchange maar tegen andere users.
pi_187750613
Of mis ik nu echt iets en zeg ik wat ongelooflijk doms?
  donderdag 4 juli 2019 @ 14:24:21 #30
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_187750675
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2019 14:18 schreef KapBak het volgende:

[..]

Huh? Je trade (als het goed is) niet tegen exchange maar tegen andere users.
Klopt. De exchange verdient aan fees. Niet bij koersstijgingen of dalingen.

Tuurlijk zijn de exchanges de winnaars, die hebben niets te verliezen.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_187750784
quote:
14s.gif Op donderdag 4 juli 2019 14:17 schreef aTypisch het volgende:

[..]

niks dus
maar wel leuk die transacties
:')!
pi_187751414
Elrond opende ff x16... lekkerhoor ^O^
As above, so below.
pi_187751735
quote:
10s.gif Op donderdag 4 juli 2019 15:13 schreef Mijk het volgende:
Elrond opende ff x16... lekkerhoor ^O^
KOPEN KOPEN KOPEN
pi_187751967
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2019 15:34 schreef KapBak het volgende:

[..]

KOPEN KOPEN KOPEN
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
As above, so below.
  donderdag 4 juli 2019 @ 15:53:50 #35
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_187752049
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2019 14:18 schreef KapBak het volgende:

[..]

Huh? Je trade (als het goed is) niet tegen exchange maar tegen andere users.
Sorry je hebt gelijk, ik zat fout met mijn gedachtengang
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_187752642
quote:
3s.gif Op donderdag 4 juli 2019 15:53 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Sorry je hebt gelijk, ik zat fout met mijn gedachtengang
Nou ja niet helemaal hoor, BitMEX runt zelf een trade bot.
pi_187752719
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2019 16:32 schreef KapBak het volgende:

[..]

Nou ja niet helemaal hoor, BitMEX runt zelf een trade bot.
quote:
14s.gif Op donderdag 4 juli 2019 15:48 schreef Mijk het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
As above, so below.
pi_187752724
quote:
10s.gif Op donderdag 4 juli 2019 16:39 schreef Mijk het volgende:

[..]

[..]

:P

EggsTC is that you?
pi_187752758
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2019 16:39 schreef KapBak het volgende:

[..]

:P

EggsTC is that you?
Misschien :D
As above, so below.
pi_187759058
Heb m'n bags met "Proof of Stake" coins nog wat vergroot:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_187759165
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2019 23:28 schreef MaGNeT het volgende:
Heb m'n bags met "Proof of Stake" coins nog wat vergroot:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waves is toch ook Proof of Stake?
pi_187759207
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2019 23:35 schreef Frans449 het volgende:

[..]

Waves is toch ook Proof of Stake?
Leased Proof of Stake (LPoS) inderdaad.

Maar dit gaat dan om de coins die ik op m'n eigen Stake computer laat staken ;)
pi_187759290
Solar al moon?

:{ :'(
Forcefield City Bewoner
pi_187759320
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2019 23:42 schreef roislecxe het volgende:
Solar al moon?

:{ :'(
Daar had ik er maandag bijna 200.000 van gekocht maar m'n 125 satoshi buy werd net niet aangetikt :D

Inkakken is bijpakken toch?
pi_187759341
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2019 23:28 schreef MaGNeT het volgende:
Heb m'n bags met "Proof of Stake" coins nog wat vergroot:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NXS was toch kapot?
As above, so below.
pi_187759355
quote:
11s.gif Op donderdag 4 juli 2019 23:45 schreef Mijk het volgende:

[..]

NXS was toch kapot?
Zegt wie? :P
pi_187759369
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2019 23:46 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Zegt wie? :P
Nou al ff toch, die werd toch gedelist van bittrex? Of verwar ik m nu, jaartje terug al ofzo uit mn hoofd?
As above, so below.
pi_187759386
quote:
11s.gif Op donderdag 4 juli 2019 23:47 schreef Mijk het volgende:

[..]

Nou al ff toch, die werd toch gedelist van bittrex? Of verwar ik m nu, jaartje terug al ofzo uit mn hoofd?
Staat nog op Bittrex.
Nieuwe Tritium wallet is net een week uit en in mei brachten ze nog een bijgewerkte roadmap uit.
pi_187759397
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2019 23:44 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Daar had ik er maandag bijna 200.000 van gekocht maar m'n 125 satoshi buy werd net niet aangetikt :D

Inkakken is bijpakken toch?
True. Ik heb er ook nog 15k in m'n wallet en zit al dagen te overwegen gewoon nog een boel bij te kopen. Blijft toch je coin he :P
Als ie ergens weer momentum weet te pakken ( het idee vind ik nog steeds prima, indien wat aanpassingen) kun je met gemak x50 / x100 pakken.
Forcefield City Bewoner
pi_187759420
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2019 23:49 schreef roislecxe het volgende:

[..]

True. Ik heb er ook nog 15k in m'n wallet en zit al dagen te overwegen gewoon nog een boel bij te kopen. Blijft toch je coin he :P
Als ie ergens weer momentum weet te pakken ( het idee vind ik nog steeds prima, indien wat aanpassingen) kun je met gemak x50 / x100 pakken.
Goedkoper dan nu koop je ze voorlopig niet meer denk ik :P
Of het moet nog verder zakken... maar ja... dat dacht ik maandag en staat nu weer 20% hoger :P
pi_187759455
https://cointelegraph.com(...)ockchain-startup-hub

Doet iemand hieraan mee? Launchpad zou in reach moeten zijn, met hulp van binance. Ze accepten ook alleen BNB.
As above, so below.
pi_187759655
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2019 23:51 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Goedkoper dan nu koop je ze voorlopig niet meer denk ik :P
Of het moet nog verder zakken... maar ja... dat dacht ik maandag en staat nu weer 20% hoger :P
Het kan misschien nog iets omlaag richting 12-7 maar of dat bijzonder zal zijn? Het buysupport is nu hoger dan 2 maanden geleden. Sinds 2014 heeft ie in BTCwaarde zo laag niet gestaan. En ik was al zo blij met m'n buy op 700sat waarna ie binnen een maand naar 1400sat ging oO< ....
Staan we daar nu tussen de 100 en 150 te zeuren.
Ik had 27k solar, en een deel verkocht iets boven de 1000 gelukkig.
Maar daarvan een half miljoen NPXS gekocht, wat ADA, een Ethereum en wat Hydro voor de leuk.
Nadeel is dat alle altjes blijven zakken dus je schiet er in $ geen bal mee op. Achteraf was het beste in BTC te blijven zitten maar achteraf is altijd makkelijk.
Forcefield City Bewoner
pi_187761830
quote:
Dit heeft natuurlijk niets met een price spike liquidatie te maken..

"I thought I was a trading genius, a god, whatever. Anyway, this is where the sadness starts."

"After the dump from 19k to 11k I went long at the bottom, and kept adding to my position on the bounce to 12k 13k, 14k. Then, at the 16k dead cat, my position was a further 100 BTC in profit."

"After evaluating the situation, I came to the conclusion that the pump to 16k was a dead cat and that we are going lower. Therefore I shorted. At 12k. Added at 13k. Added at 14 and 15k. Got liquidated at the top at 17k. Another 50 BTC loss. Down to 100."

"Think, ok we made a higher high at 17k, uptrend back on. Went long. Got liquidated at 13k."

_O-

Wel lekker precies tegen de trend in traden. :') Toch niet zo'n trading genius after all. In een bull market zijn we allemaal geniale handelaren...

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2019 09:56:06 ]
  vrijdag 5 juli 2019 @ 10:07:21 #54
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_187761958
Wat een koekwaus :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_187763165
Waar is onze ouwe cardano shiller eigenlijk.

Die gaat ook niet heel lekker he.
pi_187763260
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 11:39 schreef Wereldgozer het volgende:
Waar is onze ouwe cardano shiller eigenlijk.

Die gaat ook niet heel lekker he.
Gister gelist op ku toch? Ik zit er verder ook niet in, maar zoiets zag ik voorbij komen
As above, so below.
  vrijdag 5 juli 2019 @ 12:21:58 #57
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_187763694
Btc weer onder 10k dit gaat verkeerd
pi_187763956
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 12:21 schreef leolinedance het volgende:
Btc weer onder 10k dit gaat verkeerd
:')

Gaat al een tijdje zo hoor. Slechts ~3.5% daling in een week, boeiend. Lig er niet wakker van.

Nog steeds $11.3k+ overigens voor de oplettende kijker.
  vrijdag 5 juli 2019 @ 12:54:13 #59
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_187764084
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 12:42 schreef illusions het volgende:

[..]

:')

Gaat al een tijdje zo hoor. Slechts ~3.5% daling in een week, boeiend. Lig er niet wakker van.

Nog steeds $11.3k+ overigens voor de oplettende kijker.
Leo rekent in euros.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_187764143
Binance list doge, +30% :').

IN IT FOR THE TECH
pi_187764237
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 12:54 schreef fathank het volgende:

[..]

Leo rekent in euros.
joh :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 12:58 schreef Wereldgozer het volgende:
Binance list doge, +30% :').

IN IT FOR THE TECH
_O-
pi_187764931
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 12:58 schreef Wereldgozer het volgende:
Binance list doge, +30% :').

IN IT FOR THE TECH
Toch knap, een coin gebaseerd op een meme en dan betere exchanges hebben dan Universa.
  vrijdag 5 juli 2019 @ 14:14:06 #63
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_187765090
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 12:54 schreef fathank het volgende:

[..]

Leo rekent in euros.
Tuurlijk die willen we toch?
  Eindredactie Games vrijdag 5 juli 2019 @ 14:20:51 #64
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_187765209
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 12:54 schreef fathank het volgende:

[..]

Leo rekent in euros.
Euro;s _O_
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  vrijdag 5 juli 2019 @ 14:38:54 #65
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_187765443
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 14:14 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Tuurlijk die willen we toch?
btc-koers gaat doorgaans in dollars, net zoals een vat olie bijvoorbeeld.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_187765486
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 14:38 schreef fathank het volgende:

[..]

btc-koers gaat doorgaans in dollars, net zoals een vat olie bijvoorbeeld.
Lekker tegendraads doen toch? Is in de mode. Sats boeit ook niet. :P
pi_187773029
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 14:38 schreef fathank het volgende:
net zoals een vat olie bijvoorbeeld.
Ik vraag me af wie de USA gaat bombarderen wanneer een vat olie voor btc gaat.
  zaterdag 6 juli 2019 @ 00:07:27 #68
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_187773594
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 14:41 schreef illusions het volgende:

[..]

Lekker tegendraads doen toch? Is in de mode. Sats boeit ook niet. :P
Natuurlijk boeien sats niet. Je bakker ziet je al aankomen met je sats :')
  zaterdag 6 juli 2019 @ 09:22:50 #69
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_187775783
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 23:29 schreef Piva het volgende:

[..]

Ik vraag me af wie de USA gaat bombarderen wanneer een vat olie voor btc gaat.
:D

quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2019 00:07 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Natuurlijk boeien sats niet. Je bakker ziet je al aankomen met je sats :')
Hier in Arnhem zijn er best veel winkels die BTC accepteren.

https://www.arnhembitcoinstad.nl/

[ Bericht 20% gewijzigd door fathank op 06-07-2019 09:51:33 ]
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_187776443
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2019 00:07 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Natuurlijk boeien sats niet. Je bakker ziet je al aankomen met je sats :')
Ik kan m'n BTC gewoon live omzetten naar fiat met een kaart hoor, daar heeft die bakker helemaal geen moeite mee. Sterker nog, dat merkt ie niet eens. Kan het je wel leren? :P
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 juli 2019 @ 11:08:25 #71
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_187777038
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2019 10:20 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik kan m'n BTC gewoon live omzetten naar fiat met een kaart hoor, daar heeft die bakker helemaal geen moeite mee. Sterker nog, dat merkt ie niet eens. Kan het je wel leren? :P
Mensen leren alleen als ze er open voor staan, dus don't even try.
  zaterdag 6 juli 2019 @ 13:32:30 #72
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_187778699
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2019 10:20 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik kan m'n BTC gewoon live omzetten naar fiat met een kaart hoor, daar heeft die bakker helemaal geen moeite mee. Sterker nog, dat merkt ie niet eens. Kan het je wel leren? :P
Met de snelheid van een BTC transactie is dat brood al oud voordat de bakker zijn geld heeft :P
pi_187780734
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2019 13:32 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Met de snelheid van een BTC transactie is dat brood al oud voordat de bakker zijn geld heeft :P
Je bent serieus? :')

quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2019 11:08 schreef Kyran het volgende:

[..]

Mensen leren alleen als ze er open voor staan, dus don't even try.
Het lijkt erop ja. :P
pi_187781031
M’n laatste Lisk vorige week bij de dip omgezet naar Waves en PIVX. Lijkt een aardige gok...
pi_187781054
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juli 2019 16:34 schreef MaGNeT het volgende:
M’n laatste Lisk vorige week bij de dip omgezet naar Waves en PIVX. Lijkt een aardige gok...
Net alsnog wat Solar gekocht?
Of is die order op 128sat van jou :P
Forcefield City Bewoner
pi_187781100
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2019 16:36 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Net alsnog wat Solar gekocht?
Of is die order op 128sat van jou :P
Nee, ik heb eerst Phore erbij gekocht ;)
pi_187781431
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2019 16:39 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Nee, ik heb eerst Phore erbij gekocht ;)
Yo Magneet, wat vind jij nou van de ontwikkelingen bij Waves?

Ik heb de angst dat Sasha de focus op de volgende token gaat leggen met Vostok.

NXT, Waves
  zaterdag 6 juli 2019 @ 16:56:16 #78
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_187781443
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2019 13:32 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Met de snelheid van een BTC transactie is dat brood al oud voordat de bakker zijn geld heeft :P
Lightning Network
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_187781467
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 juli 2019 16:56 schreef fathank het volgende:

[..]

Lightning Network
Sssh, don't tell him.
pi_187781473
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 juli 2019 16:55 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Yo Magneet, wat vind jij nou van de ontwikkelingen bij Waves?

Ik heb de angst dat Sasha de focus op de volgende token gaat leggen met Vostok.

NXT, Waves
Vostok heeft een ander doel, verwacht niet dat het in de weg zit.

Op Bitcointalk zijn er wel enkele users (die verder nooit hun gezicht laten zien in het topic) die de suggestie wekken dat Sasha alleen nog met Vostok bezig is, in een poging om de prijs te laten zakken. Je moet er een beetje doorheen kijken, denk ik.

Waves en Vostok borduren ook verder op dezelfde broncode, smart contracts, etc.

Daarnaast is de DEX publiek en dus niet zo geschikt voor Vostok.

[ Bericht 23% gewijzigd door TheFreshPrince op 06-07-2019 17:34:52 ]
  zaterdag 6 juli 2019 @ 17:09:52 #81
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_187781665
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 juli 2019 16:56 schreef fathank het volgende:

[..]

Lightning Network
Werkt dat al? Kon de laatste keer (ca 2 weken geleden) weer een paar uur wachten na een btc transactie.

Zal ook tijd worden want zowat iedere coin die ik wel eens verstuur is sneller dan BTC. ETH, LTC, VET, AE etc. En waarschijnlijk SNTR, WAVES en SEAL ook.
pi_187781753
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 juli 2019 16:56 schreef fathank het volgende:

[..]

Lightning Network
Daarnaast is je kaart gewoon al geladen dus je hoeft nergens op te wachten
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2019 17:09 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Werkt dat al? Kon de laatste keer (ca 2 weken geleden) weer een paar uur wachten na een btc transactie.
Zo werkt Lightning Network ook niet. Het werkt apart van de BTC blockchain. En het werkt overigens al anderhalf jaar.
  zaterdag 6 juli 2019 @ 17:17:01 #83
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_187781828
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juli 2019 17:09 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Werkt dat al? Kon de laatste keer (ca 2 weken geleden) weer een paar uur wachten na een btc transactie.

Zal ook tijd worden want zowat iedere coin die ik wel eens verstuur is sneller dan BTC. ETH, LTC, VET, AE etc. En waarschijnlijk SNTR, WAVES en SEAL ook.

Lightning is een laag bovenop btc. Voor heldere uitleg staat youtube er vol mee.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zaterdag 6 juli 2019 @ 17:51:53 #84
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_187782470
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2019 17:13 schreef illusions het volgende:

[..]

Daarnaast is je kaart gewoon al geladen dus je hoeft nergens op te wachten
[..]

Zo werkt Lightning Network ook niet. Het werkt apart van de BTC blockchain. En het werkt overigens al anderhalf jaar.
Maar eens kijken hoe ik dat activeer. Word gek van het lange wachten bij withdrawals van exchanges.
pi_187782496
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2019 17:51 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Maar eens kijken hoe ik dat activeer. Word gek van het lange wachten bij withdrawals van exchanges.
Dat is niet hoe het werkt.
  zaterdag 6 juli 2019 @ 18:23:40 #86
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_187782860
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 juli 2019 17:53 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Dat is niet hoe het werkt.
Maakt niet uit. Hoe het ook werkt , ik wil het gebruiken. Is gewoon rete irritant als je een aantal coins withdrawalt van een exchange en het altijd dezelfde is waar je uren op moet wachten.
pi_187782876
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2019 18:23 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Maakt niet uit. Hoe het ook werkt , ik wil het gebruiken. Is gewoon rete irritant als je een aantal coins withdrawalt van een exchange en het altijd dezelfde is waar je uren op moet wachten.
Dan gebruik je toch geen Bitcoin :P
  Eindredactie Games zaterdag 6 juli 2019 @ 18:25:34 #88
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_187782882
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2019 18:25 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Dan gebruik je toch geen Bitcoin :P
Dash _O_ _O_ _O_
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_187782938
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2019 18:23 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Maakt niet uit. Hoe het ook werkt , ik wil het gebruiken. Is gewoon rete irritant als je een aantal coins withdrawalt van een exchange en het altijd dezelfde is waar je uren op moet wachten.
Als het altijd dezelfde is waar je op moet wachten is de vertragende factor dus duidelijk de organisatie en niet de blockchain, wanneer anderen wel gewoon snel zijn. Overigens is LN niet erg geschikt voor exchanges want het is niet bedoeld voor grote transacties.
  zaterdag 6 juli 2019 @ 18:35:31 #90
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_187783026
quote:
4s.gif Op zaterdag 6 juli 2019 18:25 schreef Oscar. het volgende:

[..]

Dash _O_ _O_ _O_
Doge, lekker snel
Please sir. When moon? When Mustang?
  Eindredactie Games zaterdag 6 juli 2019 @ 18:36:22 #91
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_187783048
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2019 18:35 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Doge, lekker snel
owja DOGE _O_ Godencoin _O_
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  zaterdag 6 juli 2019 @ 19:07:35 #92
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_187783468
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2019 18:25 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Dan gebruik je toch geen Bitcoin :P
Ik verdien Bitcoin dus kan er niet echt omheen :P
  zaterdag 6 juli 2019 @ 19:14:34 #93
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_187783558
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2019 18:28 schreef illusions het volgende:

[..]

Als het altijd dezelfde is waar je op moet wachten is de vertragende factor dus duidelijk de organisatie en niet de blockchain, wanneer anderen wel gewoon snel zijn. Overigens is LN niet erg geschikt voor exchanges want het is niet bedoeld voor grote transacties.
Ik gebruik vooral Binance en een Blockchain.info wallet. Vanuit hier duurt een BTC transactie best lang (1-2 uur is geen uitzondering). Ondertussen lopen de confirmations wel, dus twijfel of de traagheid aan deze platformen ligt.

De grootte van de transacties ligt doorgaans tussen 0.01 tot 0.2 BTC, geen mega bedragen toch? Tot welk bedrag is LN wel geschikt?
  zaterdag 6 juli 2019 @ 20:05:11 #94
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_187784152
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2019 19:14 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik gebruik vooral Binance en een Blockchain.info wallet. Vanuit hier duurt een BTC transactie best lang (1-2 uur is geen uitzondering). Ondertussen lopen de confirmations wel, dus twijfel of de traagheid aan deze platformen ligt.

De grootte van de transacties ligt doorgaans tussen 0.01 tot 0.2 BTC, geen mega bedragen toch? Tot welk bedrag is LN wel geschikt?
LN is vooral voor kleine p2p transacties. En exchanges gebruiken het niet. Maar lees je ff in hoe het werkt.

Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_187784239
Tomo fomo
pi_187784274
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 juli 2019 20:05 schreef fathank het volgende:

[..]

LN is vooral voor kleine p2p transacties. En exchanges gebruiken het niet. Maar lees je ff in hoe het werkt.

Ik heb sinds kort zo'n kekke Casa node draaien.

Mooi spul en erg makkelijk te gebruiken, ben totaal geen coder oid.
pi_187785272
Ik heb deze gelukkig al een hele tijd niet meer (wel 500k units opgevangen voor enkele Waves tijdens de dump en reeds met winst doorverkocht) maar voor de doorgewinterde holders even een vertaling van dit bericht:

oceanlab_eu twitterde op donderdag 04-07-2019 om 21:10:46 Dear community,I regret to inform you that Sphearis, founder and developer of Oceanlab, has decided to withdraw from the project. This decision therefore puts a definitive end to the adventure.I would like to express my gratitude to you for believing in this project. @dibatch reageer retweet
oceanlab_eu twitterde op donderdag 04-07-2019 om 21:10:46 Dear community, we regret to inform you that this 'project' is no longer a thing. We have seen all European convention centers, from very tiny to very big convention centers and from Lisbon to Moscow and now our journey has come to an end. We would like to express our gratitude to our loyal 'investors' and we hope that you have enjoyed all our holiday picures, we couldn't have done it without you. reageer retweet
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_187786188
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2019 21:21 schreef chroestjov het volgende:
Ik heb deze gelukkig al een hele tijd niet meer (wel 500k units opgevangen voor enkele Waves tijdens de dump en reeds met winst doorverkocht) maar voor de doorgewinterde holders even een vertaling van dit bericht:

oceanlab_eu twitterde op donderdag 04-07-2019 om 21:10:46 Dear community,I regret to inform you that Sphearis, founder and developer of Oceanlab, has decided to withdraw from the project. This decision therefore puts a definitive end to the adventure.I would like to express my gratitude to you for believing in this project.@:dibatch reageer retweet
oceanlab_eu twitterde op donderdag 04-07-2019 om 21:10:46 Dear community, we regret to inform you that this 'project' is no longer a thing. We have seen all European convention centers, from very tiny to very big convention centers and from Lisbon to Moscow and now our journey has come to an end. We would like to express our gratitude to our loyal 'investors' and we hope that you have enjoyed all our holiday picures, we couldn't have done it without you. reageer retweet
Ja, dat was niet m'n beste investering van 2017 (of 2016?)...

Ik heb er nog een aantal maar die kan ik wel afschrijven :+
pi_187790752
Cobinhood heeft kennelijk ook issues. Nu moet Universa toch wel haast gaan maken met een listing op een fatsoenlijke exchange.
quote:
This is Popo Chen.

Here is an update from the last couple of weeks.
The future plan of the company is not final yet. Shareholders are under positive negotiation and we may reach a final solution aiming before the end of July. I think we are seeing progress here, thank you all for your patience.

Apologies for the unsolved withdrawal problem on COBINHOOD Exchange. Because the specific malfunctioning part was designed by our former CTO Wei-Ning Huang, and he recently agreed to fix all technical issues under a tech consulting contract, it’s expected to be solved in some time, but how soon the problems can be solved depends on that. This may take a bit longer, please stay tuned for updates. Of course, all user’s funds are secured.

Again, thanks for following for all this long. I am doing my best to put an end to all these uncertainty and inconvenience. I will keep you updated.

Popo Chen
  zondag 7 juli 2019 @ 10:04:28 #100
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_187791294
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2019 22:06 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ja, dat was niet m'n beste investering van 2017 (of 2016?)...

Ik heb er nog een aantal maar die kan ik wel afschrijven :+
Zomer 2017,werd continu geshilled toen hier :D
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_187791317
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2019 22:06 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ja, dat was niet m'n beste investering van 2017 (of 2016?)...

Ik heb er nog een aantal maar die kan ik wel afschrijven :+
Haha, dat laatste. :')

and we hope that you have enjoyed all our holiday picures, we couldn't have done it without you
  zondag 7 juli 2019 @ 10:17:02 #102
131603 Afwazig
Serious business
pi_187791372
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2019 10:07 schreef illusions het volgende:

[..]

Haha, dat laatste. :')

and we hope that you have enjoyed all our holiday picures, we couldn't have done it without you
:D _O-

Vorig jaar toch ook zo`n kerel die er met een ICO scam vandoor ging en toen allemaal pics ging posten van hem in dure hotels in z`n badjas enzo?
pi_187791462
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2019 10:17 schreef Afwazig het volgende:

[..]

:D _O-

Vorig jaar toch ook zo`n kerel die er met een ICO scam vandoor ging en toen allemaal pics ging posten van hem in dure hotels in z`n badjas enzo?


[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 07-07-2019 10:31:15 ]
  zondag 7 juli 2019 @ 10:43:26 #104
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_187791598
SNTR doet het niet zo best
  Moderator zondag 7 juli 2019 @ 10:43:37 #105
18653 crew  D.
pi_187791600
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2019 08:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Cobinhood heeft kennelijk ook issues. Nu moet Universa toch wel haast gaan maken met een listing op een fatsoenlijke exchange.
[..]

:o

Weet iemand of het moeizaam gaat, of dat een withdrawl helemaal niet werkt?
pi_187791955
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2019 10:43 schreef leolinedance het volgende:
SNTR doet het niet zo best
Niet beter of slechter dan het laatste half jaar volgens mij hoor.

quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2019 10:43 schreef D. het volgende:

[..]

:o

Weet iemand of het moeizaam gaat, of dat een withdrawl helemaal niet werkt?
Eigenlijk zou er een soort exchange monitor moeten komen. Zou alles wat eerlijker en transparanter houden.
pi_187792014
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2019 11:11 schreef illusions het volgende:

[..]

Niet beter of slechter dan het laatste half jaar volgens mij hoor.
[..]

Eigenlijk zou er een soort exchange monitor moeten komen. Zou alles wat eerlijker en transparanter houden.
Klopt, SNTR staat ongeveer op m'n aankoopbedrag maar heeft wel hoger gestaan.
pi_187792078
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2019 11:11 schreef illusions het volgende:

[..]

Niet beter of slechter dan het laatste half jaar volgens mij hoor.
[..]

Eigenlijk zou er een soort exchange monitor moeten komen. Zou alles wat eerlijker en transparanter houden.
Wat moet zo een monitor doen dan?
pi_187792131
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2019 11:24 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Wat moet zo een monitor doen dan?
Monitoren? :')
pi_187792384
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juli 2019 17:09 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Werkt dat al? Kon de laatste keer (ca 2 weken geleden) weer een paar uur wachten na een btc transactie.

Zal ook tijd worden want zowat iedere coin die ik wel eens verstuur is sneller dan BTC. ETH, LTC, VET, AE etc. En waarschijnlijk SNTR, WAVES en SEAL ook.
Bitcoin is dan ook geen payment processor. Gebruik paypal. Dat bestaat pas 20 jaar en is instant.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-07-2019 11:50:33 ]
  zondag 7 juli 2019 @ 11:58:54 #111
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_187792490
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2019 11:50 schreef Piva het volgende:

[..]

Bitcoin is dan ook geen payment processor. Gebruik paypal. Dat bestaat pas 20 jaar en is instant.
Gaat volgens mij nog niet: https://bitcoinmagazine.n(...)rypto-op-dit-moment/

Daarnaast gaat dat moeilijk als je btc wilt withdrawen van een exchange. Gisteravond 0.05 btc van Binance naar Kraken, duurde ruim 1,5 uur.
pi_187792512
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2019 11:58 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Gaat volgens mij nog niet: https://bitcoinmagazine.n(...)rypto-op-dit-moment/

Daarnaast gaat dat moeilijk als je btc with withdrawen van een exchange. Gisteravond 0.05 btc van Binance naar Kraken, duurde 1,5 uur.
Wat maakt het uit dat het 1.5 uur duurt?

Als je geld beschikbaar wilt hebben, zet het op een kaart. Ik gebruik Wirex en Skrill.

Overigens bedoelt Piva niet dat je PayPal gebruikt om van een exchange te withdrawen neem ik aan, het lijkt me evident dat dat niet kan.
  zondag 7 juli 2019 @ 12:09:32 #113
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_187792611
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2019 12:01 schreef illusions het volgende:

[..]

Wat maakt het uit dat het 1.5 uur duurt?

Als je geld beschikbaar wilt hebben, zet het op een kaart. Ik gebruik Wirex en Skrill.

Overigens bedoelt Piva niet dat je PayPal gebruikt om van een exchange te withdrawen neem ik aan, het lijkt me evident dat dat niet kan.
Het is geen ramp dat het 1,5 uur duurt, maar het geeft wel dat andere cryptomunten op dit vlak verder zijn. Ik wacht liever 5 minuten dan 1,5 uur.
pi_187792837
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2019 12:09 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Het is geen ramp dat het 1,5 uur duurt, maar het geeft wel dat andere cryptomunten op dit vlak verder zijn. Ik wacht liever 5 minuten dan 1,5 uur.
Dan gebruik je toch een andere munt? Ik dacht trouwens dat jij BTC helemaal niet gebruikte? :P :P
  zondag 7 juli 2019 @ 13:43:33 #115
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_187793594
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2019 12:30 schreef illusions het volgende:

[..]

Dan gebruik je toch een andere munt? Ik dacht trouwens dat jij BTC helemaal niet gebruikte? :P :P
Nogmaals, ik verdien BTC. Die wil ik zo nu en dan uitcashen via Kraken of andere gateways. Ja dat zou theoretisch vaak ook via de stap BTC - ETH - BTC - EUR kunnen maar dat kost weer extra handelingen en fees.

Maja boeiend, gratis geld :D
pi_187793704
quote:
1s.gif Op zondag 7 juli 2019 13:43 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Nogmaals, ik verdien BTC. Die wil ik zo nu en dan uitcashen via Kraken of andere gateways. Ja dat zou theoretisch vaak ook via de stap BTC - ETH - BTC - EUR kunnen maar dat kost weer extra handelingen en fees.

Maja boeiend, gratis geld :D
Je verdient BTC maar winst in sats boeit je niet. Ik snap er geen pleuris meer van. :P

Ik stel overigens die rare kronkel niet voor hoor, BTC-ETH-BTC., wtf?!
  zondag 7 juli 2019 @ 14:14:12 #117
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_187793986
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2019 13:53 schreef illusions het volgende:

[..]

Je verdient BTC maar winst in sats boeit je niet. Ik snap er geen pleuris meer van. :P

Ik stel overigens die rare kronkel niet voor hoor, BTC-ETH-BTC., wtf?!
Nee waarde in sats boeit me weinig. Ik krijg bijna dagelijks BTC uitgekeerd die ik iedere 1-2 weken uitcash in euro's, that's it.

Stijgt de koers in de tussentijd heb ik geluk. Daalt de koers heb ik pech.

Ik hoor graag wat je dan wel bedoeld met 'dan gebruik je toch een andere munt'.
pi_187794027
Ja of nee: mijn deel BNB inruilen voor VET. GO!
  zondag 7 juli 2019 @ 14:18:35 #119
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_187794045
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2019 14:17 schreef nickhguitar het volgende:
Ja of nee: mijn deel BNB inruilen voor VET. GO!
Go?
pi_187794052
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2019 14:18 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Go?
Ja go, als in gaan. Als in: doen of niet doen.
  zondag 7 juli 2019 @ 14:20:49 #121
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_187794067
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2019 14:19 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Ja go, als in gaan. Als in: doen of niet doen.
Geen idee. Je bent net bezig, ik zou het eens rustig aankijken als ik jou was.
pi_187794439
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2019 14:14 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Nee waarde in sats boeit me weinig. Ik krijg bijna dagelijks BTC uitgekeerd die ik iedere 1-2 weken uitcash in euro's, that's it.

Stijgt de koers in de tussentijd heb ik geluk. Daalt de koers heb ik pech.

Ik hoor graag wat je dan wel bedoeld met 'dan gebruik je toch een andere munt'.
Ik snap gewoon niet waarom je van BTC naar ETH zou gaan en dan weer terug naar BTC om het in EUR uit te cashen.
pi_187794448
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2019 14:17 schreef nickhguitar het volgende:
Ja of nee: mijn deel BNB inruilen voor VET. GO!
Nee, zou ik zeker niet doen. VET doet meestal geen moer, BNB stijgt gestaag. Wat VET op de lange termijn gaat doen weet niemand, maar dat kan je van BNB ook zeggen.
pi_187794819
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2019 14:17 schreef nickhguitar het volgende:
Ja of nee: mijn deel BNB inruilen voor VET. GO!
OCE
  zondag 7 juli 2019 @ 15:22:29 #125
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_187794993
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2019 14:43 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik snap gewoon niet waarom je van BTC naar ETH zou gaan en dan weer terug naar BTC om het in EUR uit te cashen.
Dacht dat jij dat bedoelde als optie om de boel wat te versnellen. Blijkbaar bedoelde je iets anders, maar wat blijft onduidelijk.
pi_187795020
quote:
1s.gif Op zondag 7 juli 2019 15:22 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Dacht dat jij dat bedoelde als optie om de boel wat te versnellen. Blijkbaar bedoelde je iets anders, maar wat blijft onduidelijk.
Maar uhm, BTC naar ETH en weer terug naar BTC (en dan ook nog naar EUR)? What the hell. 8)7
  Eindredactie Games zondag 7 juli 2019 @ 15:39:35 #127
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_187795285
DGB _O_
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_187796425
quote:
1s.gif Op zondag 7 juli 2019 11:58 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Gaat volgens mij nog niet: https://bitcoinmagazine.n(...)rypto-op-dit-moment/

Daarnaast gaat dat moeilijk als je btc wilt withdrawen van een exchange. Gisteravond 0.05 btc van Binance naar Kraken, duurde ruim 1,5 uur.
Je begrijpt niet echt hoe bitcoin werkt of wel? Je kan zelf een fee meegeven, hoe hoger die is hoe eerder hij wordt meegenomen door miners. Een blok wordt elke ~10 minuten gemined.

Het is niet echt bepaald raketwetenschap.. Hoeveel conformaties de andere partij nodig heeft weet je van te voren en ga je zelf mee akkoord.

Maar nog even een vraagje, hoelang duurde de euro's van exchange naar bankrekening transactie gisterenavond dan?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-07-2019 16:40:49 ]
pi_187796958
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2019 16:36 schreef Piva het volgende:

[..]

Je begrijpt niet echt hoe bitcoin werkt of wel? Je kan zelf een fee meegeven, hoe hoger die is hoe eerder hij wordt meegenomen door miners. Een blok wordt elke ~10 minuten gemined.

Het is niet echt bepaald raketwetenschap.. Hoeveel conformaties de andere partij nodig heeft weet je van te voren en ga je zelf mee akkoord.

Maar nog even een vraagje, hoelang duurde de euro's van exchange naar bankrekening transactie gisterenavond dan?
Gewoon een kaart laden als je er direct over wilt beschikken, easy peazy lemon squeezy. :+

Verder lijkt de route BTC -> ETH -> BTC -> EUR me ook raar om tijd te winnen, magoed, dat even terzijde. :P Ik snap er nog steeds niets van, misschien jij wel.
pi_187797520
Trouwens net een kaartje van zowel Xapo als Revolut besteld, eens even kijken hoe die 't doen.
  zondag 7 juli 2019 @ 17:22:48 #131
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_187797550
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2019 16:36 schreef Piva het volgende:

[..]

Je begrijpt niet echt hoe bitcoin werkt of wel? Je kan zelf een fee meegeven, hoe hoger die is hoe eerder hij wordt meegenomen door miners. Een blok wordt elke ~10 minuten gemined.

Het is niet echt bepaald raketwetenschap.. Hoeveel conformaties de andere partij nodig heeft weet je van te voren en ga je zelf mee akkoord.

Maar nog even een vraagje, hoelang duurde de euro's van exchange naar bankrekening transactie gisterenavond dan?
Ik weet prima hoe het werkt, loop al een tijdje mee. Van BTC naar EUR duurt maximaal 1 dag, Kraken is erg snel. Ik vergelijk BTC met andere crypto, en dan is het gewoon traag. Maakt niet uit vanuit welke wallet/exchange je naar waar overmaakt, het is altijd als laatste binnen.
  zondag 7 juli 2019 @ 17:23:26 #132
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_187797568
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2019 16:56 schreef illusions het volgende:

[..]

Gewoon een kaart laden als je er direct over wilt beschikken, easy peazy lemon squeezy. :+

Verder lijkt de route BTC -> ETH -> BTC -> EUR me ook raar om tijd te winnen, magoed, dat even terzijde. :P Ik snap er nog steeds niets van, misschien jij wel.
ETH is bijna instant binnen bij een transfer, BTC duurt 1-2 uur.
pi_187797601
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2019 17:23 schreef leolinedance het volgende:

[..]

ETH is bijna instant binnen bij een transfer, BTC duurt 1-2 uur.
Ik snap hoe ETH werkt, en de snelheid ligt aan je gas. op die manier kan je bij Bitcoin ook sneller zijn. Veel partijen willen ook maar 2 confirmaties, het is net hoeveel fee je wilt betalen, ook met ETH.. Maar waarom zou je dan van BTC naar ETH, en weer terug naar BTC en dan EUR gaan? Daar valt geen touw aan vast te knopen.
  zondag 7 juli 2019 @ 17:51:08 #134
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_187798289
Goed nieuws voor de Waves holdlers? Ik lees steeds meer TA goeroes die op korte termijn een flinke pump van Waves verwachten.

Geloof dat er ook iets nieuws aankomende was toch?
Please sir. When moon? When Mustang?
  zondag 7 juli 2019 @ 18:08:23 #135
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_187798767
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2019 17:24 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik snap hoe ETH werkt, en de snelheid ligt aan je gas. op die manier kan je bij Bitcoin ook sneller zijn. Veel partijen willen ook maar 2 confirmaties, het is net hoeveel fee je wilt betalen, ook met ETH.. Maar waarom zou je dan van BTC naar ETH, en weer terug naar BTC en dan EUR gaan? Daar valt geen touw aan vast te knopen.
Nogmaals, omdat o.a. ETH, VET, BNB, XRP, AE, NANO, WAVES en velen meer veel sneller zijn. Je kunt niet altijd je gas/fee instellen op exchanges. En bij een gelijkwaardige fee is BTC tergend langzaam.

Maar goed, ik begrijp dat jij het er niet mee eens bent en BTC super snel vindt vergeleken met andere coins. Ook prima toch?
pi_187798867
quote:
1s.gif Op zondag 7 juli 2019 18:08 schreef leolinedance het volgende:
Maar waarom zou je dan van BTC naar ETH, en weer terug naar BTC en dan EUR gaan? Daar valt geen touw aan vast te knopen.
Zal ik het nog eens herhalen?

Maar waarom zou je dan van BTC naar ETH, en weer terug naar BTC en dan EUR gaan? Daar valt geen touw aan vast te knopen.

Waarom BTC naar ETH en weer naar BTC? Slaat nergens op gast.

Wordt het langzamer en duurder van, maar als jij iets weet wat niemand anders weet, deel vooral je geheim met ons want ik snap er geen reet van. :P
  zondag 7 juli 2019 @ 18:18:42 #137
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_187799057
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2019 18:13 schreef illusions het volgende:

[..]

Zal ik het nog eens herhalen?

Maar waarom zou je dan van BTC naar ETH, en weer terug naar BTC en dan EUR gaan? Daar valt geen touw aan vast te knopen.

Waarom BTC naar ETH en weer naar BTC? Slaat nergens op gast.

Wordt het langzamer en duurder van, maar als jij iets weet wat niemand anders weet, deel vooral je geheim met ons want ik snap er geen reet van. :P
Gedraag je even met je taalgebruik (gast) ;)

Terug naar BTC omdat er enkel een BTC/EUR pair is op bepaalde exchanges. Ik praat geen onzin hè ;)
pi_187799231
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2019 18:18 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Gedraag je even met je taalgebruik (gast) ;)

Terug naar BTC omdat er enkel een BTC/EUR pair is op bepaalde exchanges. Ik praat geen onzin hè ;)
Dit slaat helemaal nergens op. :D

Dus BTC naar ETH naar BTC naar EUR is sneller als normaal? Vage shit.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 7 juli 2019 @ 18:25:30 #139
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_187799408
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2019 18:20 schreef illusions het volgende:

[..]

Dit slaat helemaal nergens op. :D

Dus BTC naar ETH naar BTC naar EUR is sneller als normaal? Vage shit.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geen idee of dat sneller is nooit geprobeerd. Lijkt me ook niet logisch. Dacht echter dat jij zo'n constructie bedoelde met dit:

quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2019 12:30 schreef illusions het volgende:

[..]

Dan gebruik je toch een andere munt?
Nog steeds geen idee wat je er dan wel mee bedoelde :D
pi_187800404
quote:
1s.gif Op zondag 7 juli 2019 18:25 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik heb geen idee of dat sneller is nooit geprobeerd. Lijkt me ook niet logisch. Dacht echter dat jij zo'n constructie bedoelde met dit:
[..]

Nog steeds geen idee wat je er dan wel mee bedoelde :D
Jezus man, zo moeilijk is het niet. :')

Kennelijk wel, dus here goes: Ik bedoelde als je geld op de exchange hebt staan dat je dat via een andere munt kan cashen. Toen kwam jij met je rare BTC -> ETH -> BTC -> EUR constructie, wat natuurlijk slaat als een lul op een drumstel. :D
pi_187800948
KMD gaat wel lekker vandaag mannen, toch een leuke 12%. Mag over BAT ook niet klagen met 5%.
  zondag 7 juli 2019 @ 19:56:51 #142
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_187801906
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2019 18:53 schreef illusions het volgende:

[..]

Jezus man, zo moeilijk is het niet. :')

Kennelijk wel, dus here goes: Ik bedoelde als je geld op de exchange hebt staan dat je dat via een andere munt kan cashen. Toen kwam jij met je rare BTC -> ETH -> BTC -> EUR constructie, wat natuurlijk slaat als een lul op een drumstel. :D
Je kunt wel weer zo praten (jezus man, lul op drumstel etc) maar je maakt er nog altijd weinig indruk mee :')

Ik hoor graag concreet van jou hoe ik op jouw manier zo snel en goedkoop mogelijk BTC kan uitcashen naar EUR vanuit Binance. Beter/sneller dan BTC van Binance naar Kraken dus :)

Mocht het je lukken ben ik je eeuwig dankbaar :D
  Eindredactie Games zondag 7 juli 2019 @ 21:55:00 #143
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_187803981
quote:
4s.gif Op zondag 7 juli 2019 15:39 schreef Oscar. het volgende:
DGB _O_


_O_
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_187804249
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2019 17:22 schreef leolinedance het volgende:
Maakt niet uit vanuit welke wallet/exchange je naar waar overmaakt, het is altijd als laatste binnen.
Dan gebruik je toch geen bitcoin? Bitcoin duurt ongeveer 10 minuten om te verzenden.

Dat het bij jou 2 uur duurt komt door je lage mining fees en exchange..

Maar voor 7% fee kan ik jou bitcoin wel direct overnemen hoor. 1 Conf.
pi_187804365
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2019 17:21 schreef illusions het volgende:
Trouwens net een kaartje van zowel Xapo als Revolut besteld, eens even kijken hoe die 't doen.
Revolut is wel chill maar niet mogelijk met bitcoin volgens mij.
  zondag 7 juli 2019 @ 22:17:40 #146
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_187804475
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2019 22:07 schreef Piva het volgende:

[..]

Dan gebruik je toch geen bitcoin? Bitcoin duurt ongeveer 10 minuten om te verzenden.

Dat het bij jou 2 uur duurt komt door je lage mining fees en exchange..

Maar voor 7% fee kan ik jou bitcoin wel direct overnemen hoor. 1 Conf.
Ik kan volgens mij niet om BTC heen aangezien ik hierin betaald word :') hopelijk komt Illusion zo nog met een oplossing.
pi_187804610
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2019 22:17 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik kan volgens mij niet om BTC heen aangezien ik hierin betaald word :') hopelijk komt Illusion zo nog met een oplossing.
Oplossing?
Ander werk zoeken.
Vakman pur sang
  Eindredactie Games zondag 7 juli 2019 @ 22:29:25 #148
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_187804724
quote:
1s.gif Op zondag 7 juli 2019 22:24 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Oplossing?
Ander werk zoeken.
eentje waarbij je ook belasting betaald
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  zondag 7 juli 2019 @ 23:05:30 #149
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_187805525
quote:
1s.gif Op zondag 7 juli 2019 22:24 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Oplossing?
Ander werk zoeken.
Nee daar is het te makkelijk verdienen voor :P
pi_187805683
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2019 22:17 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik kan volgens mij niet om BTC heen aangezien ik hierin betaald word :') hopelijk komt Illusion zo nog met een oplossing.
Kun je niet gewoon je Kraken BTC deposit-adres opgeven aan je werkgever?
  zondag 7 juli 2019 @ 23:27:56 #151
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_187805954
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2019 18:18 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Gedraag je even met je taalgebruik (gast) ;)

Terug naar BTC omdat er enkel een BTC/EUR pair is op bepaalde exchanges. Ik praat geen onzin hè ;)
Heb je toegang tot Bl3p? Die hebben LTC/euro. Kun je sneller van exchange sturen en direct laten uitbetalen zonder terug naar BTC te gaan. Scheelt je een hoop aan fee
Please sir. When moon? When Mustang?
  zondag 7 juli 2019 @ 23:28:25 #152
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_187805968
quote:
10s.gif Op zondag 7 juli 2019 23:12 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Kun je niet gewoon je Kraken BTC deposit-adres opgeven aan je werkgever?
Dat kan deels, dus goed idee. Echter heet de grootste 'werkgever' Binance dus daarbij werkt het niet :P
  zondag 7 juli 2019 @ 23:38:05 #153
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_187806109
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2019 23:27 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Heb je toegang tot Bl3p? Die hebben LTC/euro. Kun je sneller van exchange sturen en direct laten uitbetalen zonder terug naar BTC te gaan. Scheelt je een hoop aan fee
Heb ik nog niet, maar dank voor de tip! Indien de koers LTC/EUR goed is kan het mogelijk interessant zijn BTC naar LTC om te zetten voor withdrawal naar Bl3p.

Heb ook regelmatig wat LTC wat hier dus direct omgezet kan worden in euro's.

Enig idee of je een goede prijs krijgt op Bl3p?
  zondag 7 juli 2019 @ 23:44:23 #154
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_187806181
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2019 23:38 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Heb ik nog niet, maar dank voor de tip! Indien de koers LTC/EUR goed is kan het mogelijk interessant zijn BTC naar LTC om te zetten voor withdrawal naar Bl3p.

Heb ook regelmatig wat LTC wat hier dus direct omgezet kan worden in euro's.

Enig idee of je een goede prijs krijgt op Bl3p?
Bl3p staat ook op CMC en je kunt er handelen. Volgens mij kun je ze altijd verkopen voor een marktconforme prijs ^O^
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_187806665
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2019 09:11 schreef KapBak het volgende:

[..]

Ik heb daar ergens ook nog een plukje van staan dacht ik. Maar tering zeg, die chart ziet er echt in en in triest uit :')
Nu dan toch een 20% pumpje...
pi_187807634
#cryptocurrency en #blockchain trending?
  Moderator maandag 8 juli 2019 @ 06:58:03 #157
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_187807691
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2019 06:36 schreef Wereldgozer het volgende:
#cryptocurrency en #blockchain trending?
Bull confirmed
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_187807716
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2019 19:56 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Je kunt wel weer zo praten (jezus man, lul op drumstel etc) maar je maakt er nog altijd weinig indruk mee :')
Nee, ok maar ik probeer ook echt geen indruk op je te maken. Ik vraag me gewoon echt af hoe dit voor jou een winstgevende (tijd, of wat dan ook). route kan zijn: BTC -> ETH -> BTC -> EUR.

quote:
Ik hoor graag concreet van jou hoe ik op jouw manier zo snel en goedkoop mogelijk BTC kan uitcashen naar EUR vanuit Binance. Beter/sneller dan BTC van Binance naar Kraken dus :)

Mocht het je lukken ben ik je eeuwig dankbaar :D
Binance naar je bankrekening is eventueel een optie. Ik hoor graag concreet van jou hoe ik van BTC naar ETH naar BTC naar EUR ga. :P

[ Bericht 1% gewijzigd door illusions op 08-07-2019 07:20:16 ]
  maandag 8 juli 2019 @ 08:29:55 #159
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_187808099
APompliano twitterde op zondag 07-07-2019 om 21:36:46 It’s hilarious to hear legacy finance folks claim “Bitcoin is going to zero!” while multiple banks’ stock prices are literally nosediving to zero.News flash: The banks will fail before Bitcoin does 😂🤷🏽‍♂️ reageer retweet
11.gif
  maandag 8 juli 2019 @ 10:16:33 #160
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_187809121
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 07:11 schreef illusions het volgende:

[..]

Nee, ok maar ik probeer ook echt geen indruk op je te maken. Ik vraag me gewoon echt af hoe dit voor jou een winstgevende (tijd, of wat dan ook). route kan zijn: BTC -> ETH -> BTC -> EUR.
[..]

Binance naar je bankrekening is eventueel een optie. Ik hoor graag concreet van jou hoe ik van BTC naar ETH naar BTC naar EUR ga. :P
Ik dacht dat dit jouw oplossing was. Dit is blijkbaar niet zo, maar wat je dan wel bedoelde met 'andere coin' blijft onduidelijk. Maar dit heb ik 2x eerder gezegd dus is wel klaar nu :)

Stop er maar mee, ik heb ondertussen al wat opties van anderen hier gehad. Dank daarvoor.
  maandag 8 juli 2019 @ 10:24:21 #161
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_187809215
quote:
99s.gif Op maandag 8 juli 2019 08:29 schreef Mender het volgende:
APompliano twitterde op zondag 07-07-2019 om 21:36:46 It’s hilarious to hear legacy finance folks claim “Bitcoin is going to zero!” while multiple banks’ stock prices are literally nosediving to zero.News flash: The banks will fail before Bitcoin does 😂🤷🏽‍♂️ reageer retweet
[ afbeelding ]
Altijd wel grappig dat mensen zeggen "het gaat naar 0". Het is niet dat Bitcoin een bedrijf is, het kan niet failliet gaan ofzo...
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_187810182
quote:
7s.gif Op maandag 8 juli 2019 10:24 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Altijd wel grappig dat mensen zeggen "het gaat naar 0". Het is niet dat Bitcoin een bedrijf is, het kan niet failliet gaan ofzo...
Precies :P

Zelfs al faalt het gigantisch, en dan bedoel ik echt enorm, er is altijd wel een gek die er 1 dollar per stuk ofzo voor zal geven.
pi_187810220
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2019 23:28 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Dat kan deels, dus goed idee. Echter heet de grootste 'werkgever' Binance dus daarbij werkt het niet :P
Wat voor werk doe je voor Binance als ik vragen mag? :P
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_187810233
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 11:34 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Wat voor werk doe je voor Binance als ik vragen mag? :P
Dit vind ik ook erg tof om te horen!
pi_187810292
waves maand?
pi_187810395
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 11:40 schreef noobcrypto het volgende:
waves maand?
ja, 11% gedaald vandaag, zoals we gewend zijn van waves.
pi_187810546
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 11:48 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]

ja, 11% gedaald vandaag, zoals we gewend zijn van waves.
Volgens mij is het al 2 jaar Waves maand nonstop toch
  maandag 8 juli 2019 @ 12:27:51 #168
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_187810897
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 11:34 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Wat voor werk doe je voor Binance als ik vragen mag? :P
Klanten binnenhalen met affiliates.
  maandag 8 juli 2019 @ 12:28:34 #169
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_187810906
Politie doet inval in kantoor van Tron:

haydenotto_ twitterde op maandag 08-07-2019 om 12:17:33 Police raids at #Tron offices in Beijing? Additionally, there's many angry people gathered there who are saying things like "Tron is a scam". $trx #trx @justinsuntron https://t.co/qFykQErQu6 reageer retweet
Reactie markt:

+ 6.29% :') _O-

https://coinmarketcap.com/currencies/tron/
Please sir. When moon? When Mustang?
  maandag 8 juli 2019 @ 12:29:14 #170
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_187810913
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 12:27 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Klanten binnenhalen met affiliates.
Je referral link spammen dus? :D
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_187810951
quote:
3s.gif Op maandag 8 juli 2019 12:29 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Je referral link spammen dus? :D
_O-
pi_187810975
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 10:16 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik dacht dat dit jouw oplossing was. Dit is blijkbaar niet zo, maar wat je dan wel bedoelde met 'andere coin' blijft onduidelijk. Maar dit heb ik 2x eerder gezegd dus is wel klaar nu :)
Herhaling:
Ik bedoelde als je geld op de exchange hebt staan dat je dat via een andere munt kan cashen.

quote:
Stop er maar mee, ik heb ondertussen al wat opties van anderen hier gehad. Dank daarvoor.
Bijv. met LTC dus.

quote:
1s.gif Op zondag 7 juli 2019 13:43 schreef leolinedance het volgende:
dat zou theoretisch vaak ook via de stap BTC - ETH - BTC - EUR kunnen
Ik snapte deze stelling gewoon niet, maargoed als je het niet wilt uitleggen, laten we het hierbij. :+
pi_187811130
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 12:27 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Klanten binnenhalen met affiliates.
Jezus zoek echt werk dan.
Vakman pur sang
pi_187811292
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2019 12:43 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Jezus zoek echt werk dan.
Het legt hem geen windeieren zo lijkt het :P

Al was het aanhouden van z'n verdiensten in BTC waarschijnlijk nog veel lucratiever geweest _O-
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_187811321
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 12:54 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Het legt hem geen windeieren zo lijkt het :P
Zwervers verdienen ook wel ¤800 per dag met bedelen zag ik bij Kees van der Spek. :P
Vakman pur sang
pi_187811382
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 12:54 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Het legt hem geen windeieren zo lijkt het :P

Al was het aanhouden van z'n verdiensten in BTC waarschijnlijk nog veel lucratiever geweest _O-
In BNB was beter geweest, aangezien Binance toch zijn werkgever is en zijn BTC stack dan met +40% gegroeid was afgelopen jaar.
pi_187811436
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 12:59 schreef KapBak het volgende:

[..]

In BNB was beter geweest, aangezien Binance toch zijn werkgever is en zijn BTC stack dan met +40% gegroeid was afgelopen jaar.
Sats boeit niet.
pi_187811438
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 12:59 schreef KapBak het volgende:

[..]

In BNB was beter geweest, aangezien Binance toch zijn werkgever is en zijn BTC stack dan met +40% gegroeid was afgelopen jaar.
Dat had ik zelf niet aangedurft maar idd, dat was nog lucratiever geweest. De vraag is voor hoe lang nog.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_187811469
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 13:02 schreef illusions het volgende:

[..]

Sats boeit niet.
Ik krijg een beetje de kriebels van de term "stacking sats" maar ben het er stieken wel mee eens. Sats _O_ _O_
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_187811470
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 13:02 schreef illusions het volgende:

[..]

Sats boeit niet.
Not this shit again :P
  maandag 8 juli 2019 @ 13:07:03 #181
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_187811528
quote:
3s.gif Op maandag 8 juli 2019 12:29 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Je referral link spammen dus? :D
Zo iets. Maar dan iets geraffineerder :P
  maandag 8 juli 2019 @ 13:08:58 #182
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_187811569
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2019 12:43 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Jezus zoek echt werk dan.
Ik heb een prima vaste baan. Hobby er wat bij met crypto :P
pi_187811620
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 13:08 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik heb een prima vaste baan. Hobby er wat bij met crypto :P
Oh dan is het goed ^O^
Vakman pur sang
  maandag 8 juli 2019 @ 13:13:08 #184
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_187811639
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 12:59 schreef KapBak het volgende:

[..]

In BNB was beter geweest, aangezien Binance toch zijn werkgever is en zijn BTC stack dan met +40% gegroeid was afgelopen jaar.
Heb ik ook gedaan, zo rond maart 2019. Vanaf 500 BNB verdubbelt je commissie bij Binance, dus dat is per toeval dubbel lucratief gebleken :)
pi_187811665
Maar dan kan je toch wel "om BTC heen"? Aangezien je op een exchange vrij makkelijk je BTC voor een andere coin kan exchangen die je wel snel kan cashen i.p.v. 1.5 uur wachten.
pi_187811746
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2019 22:13 schreef Piva het volgende:

[..]

Revolut is wel chill maar niet mogelijk met bitcoin volgens mij.
Zeker wel, 29 valuta zelfs. Daarnaast een IBAN rekening in de UK en best redelijke fees.
  maandag 8 juli 2019 @ 13:20:01 #187
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_187811775
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 13:14 schreef illusions het volgende:
Maar dan kan je toch wel "om BTC heen"? Aangezien je op een exchange vrij makkelijk je BTC voor een andere coin kan exchangen die je wel snel kan cashen i.p.v. 1.5 uur wachten.
Sterker nog, naast BTC krijg ik van Binance nog een shitload aan allerhande coins. Zo ver ik weet accepteren de gateways naar fiat met goede wisselkoersen alleen BTC/EUR, vandaar dat ik al die shitcoins omzet in BTC en dan in één keer overmaak naar Kraken. Maar ik sta open voor alternatieven :)

Ik zal dat Bl3p ook eens bekijken, misschien is het interessant om LTC/EUR te gaan gebruiken.
pi_187811828
Je kan via Binance Jersey ook gewoon euro's opnemen.
  maandag 8 juli 2019 @ 13:26:34 #190
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_187811876
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 13:23 schreef illusions het volgende:
Je kan via Binance Jersey ook gewoon euro's opnemen.
Ken ik niet, zal het eens doornemen. Thanks :)
pi_187812299
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2019 13:20 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Sterker nog, naast BTC krijg ik van Binance nog een shitload aan allerhande coins. Zo ver ik weet accepteren de gateways naar fiat met goede wisselkoersen alleen BTC/EUR, vandaar dat ik al die shitcoins omzet in BTC en dan in één keer overmaak naar Kraken. Maar ik sta open voor alternatieven :)

Ik zal dat Bl3p ook eens bekijken, misschien is het interessant om LTC/EUR te gaan gebruiken.
Kraken heeft naast BTC ook nog deze EUR-paren:



Je zou dus ook vanuit Binance bijv. ETH of LTC kunnen sturen naar Kraken en dan verkopen voor EUR zonder eerst weer naar BTC terug te hoeven traden.

Geen idee alleen wat de liquiditeit is van die markten, maar dat risico kun je ondervangen met een limit sell.
  maandag 8 juli 2019 @ 15:29:33 #192
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_187813651
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 13:58 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Kraken heeft naast BTC ook nog deze EUR-paren:

[ afbeelding ]

Je zou dus ook vanuit Binance bijv. ETH of LTC kunnen sturen naar Kraken en dan verkopen voor EUR zonder eerst weer naar BTC terug te hoeven traden.

Geen idee alleen wat de liquiditeit is van die markten, maar dat risico kun je ondervangen met een limit sell.
Dank, had ik nog niet gezien. Ik gebruik de oude Kraken interface nog en daarmee zijn die andere paren volgens mij niet beschikbaar.
pi_187814301
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 13:03 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Ik krijg een beetje de kriebels van de term "stacking sats" maar ben het er stieken wel mee eens. Sats _O_ _O_
Ik vind stacking sats wel lekker klinken eigenlijk :@
pi_187815119
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 16:05 schreef KapBak het volgende:

[..]

Ik vind stacking sats wel lekker klinken eigenlijk :@
Satoshi's stapelen!
pi_187815435
quote:
14s.gif Op maandag 8 juli 2019 16:47 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Satoshi's stapelen!
Of Satoshi's staplen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_187815458
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 17:04 schreef KapBak het volgende:

[..]

Of Satoshi's staplen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stapling Satoshi's
Krijg je er ook wat paper wallets bij om aan elkaar te nieten als een slinger.
pi_187816015
Ik krijg weer Lamborghini advertenties. Meestal een goed teken. :P
  maandag 8 juli 2019 @ 18:56:17 #198
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_187817086
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 17:42 schreef illusions het volgende:
Ik krijg weer Lamborghini advertenties. Meestal een goed teken. :P
Ik heb mijn auto al gekocht... een vlamnieuwe Twingo!
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_187817558
quote:
10s.gif Op maandag 8 juli 2019 18:56 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Ik heb mijn auto al gekocht... een vlamnieuwe Twingo!
Alweer een Twingo? :P
  maandag 8 juli 2019 @ 19:20:51 #200
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_187817621
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 19:17 schreef illusions het volgende:

[..]

Alweer een Twingo? :P
Jawel!
Maar nu wel zowat full option, incl, zo'n dak enzo ;-)
Zijn nu 5 deurs, enige nadeel vind ik dat het nu wel 3 Cylinders zijn... Ik had nog een van de laatste 4 cylinder...
Is dat tegenwoordig nog steeds, dat je er veel minder KM's mee kunt maken?
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  maandag 8 juli 2019 @ 19:32:31 #201
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_187817832
quote:
10s.gif Op maandag 8 juli 2019 19:20 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Jawel!
Maar nu wel zowat full option, incl, zo'n dak enzo ;-)
Zijn nu 5 deurs, enige nadeel vind ik dat het nu wel 3 Cylinders zijn... Ik had nog een van de laatste 4 cylinder...
Is dat tegenwoordig nog steeds, dat je er veel minder KM's mee kunt maken?
Een auto mèt een dak? Zozo toe maar :D
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_187817850
quote:
10s.gif Op maandag 8 juli 2019 19:20 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Jawel!
Maar nu wel zowat full option, incl, zo'n dak enzo ;-)
Zijn nu 5 deurs, enige nadeel vind ik dat het nu wel 3 Cylinders zijn... Ik had nog een van de laatste 4 cylinder...
Is dat tegenwoordig nog steeds, dat je er veel minder KM's mee kunt maken?
Geen idee.

Dit vind ik trouwens wel echt een schandalig dikke bak:
https://www.autoscout24.n(...)y&utm_campaign=share

Alleen nog paar AMG velgen onder, en zwart interieur hoewel dat wel tyfusheet is natuurlijk.
  maandag 8 juli 2019 @ 19:36:01 #203
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_187817877
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 19:32 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Een auto mèt een dak? Zozo toe maar :D
LOL.
Dak wat open kan enzo :P
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  maandag 8 juli 2019 @ 19:36:31 #204
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_187817889
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 19:34 schreef illusions het volgende:

[..]

Geen idee.

Dit vind ik trouwens wel echt een schandalig dikke bak:
https://www.autoscout24.n(...)y&utm_campaign=share

Alleen nog paar AMG velgen onder, en zwart interieur hoewel dat wel tyfusheet is natuurlijk.
Jawel,MAAR
Meh, 2e hands shit.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_187818024
2e hands "shit" zou ik het niet noemen. Ik ga sowieso geen auto nieuw kopen, zonde van het geld.
pi_187820772
Weakhands al uitgeschud op de alts?
pi_187820824
Wat is er met de alts? In Euro's sta ik er nog ongeveer hetzelfde voor als een maand terug.
  Eindredactie Games maandag 8 juli 2019 @ 22:07:15 #208
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_187821109
quote:
3s.gif Op maandag 8 juli 2019 12:29 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Je referral link spammen dus? :D
Het is geen Zeta
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Eindredactie Games maandag 8 juli 2019 @ 22:09:24 #209
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_187821156
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 21:52 schreef MaGNeT het volgende:
Wat is er met de alts? In Euro's sta ik er nog ongeveer hetzelfde voor als een maand terug.

Ik volg deze chart
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  maandag 8 juli 2019 @ 22:26:06 #210
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_187821581
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 19:34 schreef illusions het volgende:

[..]

Geen idee.

Dit vind ik trouwens wel echt een schandalig dikke bak:
https://www.autoscout24.n(...)y&utm_campaign=share

Alleen nog paar AMG velgen onder, en zwart interieur hoewel dat wel tyfusheet is natuurlijk.
Lelijk hok vind ik het. Ik heb die velgen onder mijn waggie overigens 😂
  maandag 8 juli 2019 @ 22:29:32 #211
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_187821653
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 21:52 schreef MaGNeT het volgende:
Wat is er met de alts? In Euro's sta ik er nog ongeveer hetzelfde voor als een maand terug.
Euro's? Sats willen we! :D
pi_187822338
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 19:34 schreef illusions het volgende:

[..]

Geen idee.

Dit vind ik trouwens wel echt een schandalig dikke bak:
https://www.autoscout24.n(...)y&utm_campaign=share

Alleen nog paar AMG velgen onder, en zwart interieur hoewel dat wel tyfusheet is natuurlijk.
Bah
pi_187823578
quote:
9s.gif Op maandag 8 juli 2019 21:49 schreef Wereldgozer het volgende:
Weakhands al uitgeschud op de alts?
Gaat nog wel even door.

Bitstamp heeft een LN node geopened.

Zodra LN echt door exchanges gebruikt gaat worden gaan er wel een aantal cryptos hard omlaag.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2019 00:14:50 ]
pi_187823632
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 00:14 schreef Piva het volgende:

[..]

Gaat nog wel even door.

Bitstamp heeft een LN node geopened.

Zodra LN echt door exchanges gebruikt gaat worden gaan er wel een aantal cryptos hard omlaag.
Want? :P
  dinsdag 9 juli 2019 @ 07:37:25 #215
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_187824618
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 00:21 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Want? :P
Dan heb je geen xrp meer nodig om supersnel te withdrawen
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_187825303
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 00:21 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Want? :P
De meeste alt coins die als enige selling point goedkoper en sneller hebben worden dan overbodig. Een beetje zoals XMR, dat was een aardige poging, maar nu je coinjoin hebt swappen veel mensen al niet meer naar XMR maar doen een coinjoin met Wasabi wallet.

Wat is dit nou weer?

https://coinmarketcap.com/currencies/japan-content-token/

_O-

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2019 09:19:17 ]
pi_187825437
Libra gaat de meeste alts killen
pi_187825600
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 09:32 schreef Dimachaerus het volgende:
Libra gaat de meeste alts killen
Een stablecoin gaat VeChain ownen? :P
pi_187825629
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 09:32 schreef Dimachaerus het volgende:
Libra gaat de meeste alts killen
:')
pi_187825788
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 09:47 schreef illusions het volgende:

[..]

Een stablecoin gaat VeChain ownen? :P
Libra blockchain kan veel meer dan alleen een stablecoin. Dat is tenminste de bedoeling
pi_187825859
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 09:47 schreef illusions het volgende:

[..]

Een stablecoin gaat VeChain ownen? :P
Neuh

Bitcoin en BaaS zijn de enige eckte
pi_187825867
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 10:09 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Neuh

Bitcoin en BaaS zijn de enige eckte
Ik snap niks van wat je zegt.

Gebeurt vaak.
pi_187825884
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 09:47 schreef illusions het volgende:

[..]

Een stablecoin gaat VeChain ownen? :P
Neuh

Bitcoin en BaaS zijn de enige eckte
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 10:10 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik snap niks van wat je zegt.

Gebeurt vaak.
Bitcoin vechain libra

Rest Kan je afschrijven
pi_187826005
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 09:32 schreef Dimachaerus het volgende:
Libra gaat de meeste alts killen
Ik verwacht niet veel van Libra na de initiële pump. Ben benieuwd of de gewone man uberhaupt kan mee profiteren van die eerste pump of dat de institutionele rijken first dibs gaan krijgen.

edit: nvm, was vergeten dat het een stablecoin wordt :')
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_187826017
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 10:12 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Neuh

Bitcoin en BaaS zijn de enige eckte
[..]

Bitcoin vechain libra

Rest Kan je afschrijven
SHIP solutions op libra wallets

#hoerenneukennooitmeerwerken
  dinsdag 9 juli 2019 @ 11:22:51 #226
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_187826653
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 10:12 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Neuh

Bitcoin en BaaS zijn de enige eckte
[..]

Bitcoin vechain libra

Rest Kan je afschrijven
Vergeet SEAL, FUN en SNTR niet :P
pi_187826726
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 09:32 schreef Dimachaerus het volgende:
Libra gaat de meeste alts killen
Nooit van gehoord.
  dinsdag 9 juli 2019 @ 11:37:44 #228
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_187826844
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 11:28 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Nooit van gehoord.
De cryptocoin van Liberland

pi_187826899
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 11:37 schreef leolinedance het volgende:

[..]

De cryptocoin van Liberland

[ afbeelding ]
Leuke poging ouwe.
pi_187827296
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 11:41 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Leuke poging ouwe.
Let even op je taalgebruik aub (ouwe) :(
  dinsdag 9 juli 2019 @ 12:15:41 #231
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_187827404
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 11:41 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Leuke poging ouwe.
Ouwe zegt ie :(
  dinsdag 9 juli 2019 @ 12:42:45 #232
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_187827829
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 09:47 schreef illusions het volgende:

[..]

Een stablecoin gaat VeChain ownen? :P
Vechain komt met z'n eigen settlement token/coin.

quote:
c) Are there any ideas for a stable coin working on VeChainThor in the future?

We prefer to call it a settlement coin rather than a stable coin. Current stable coin issues include lack of trust/endorsement and lack of use cases (currently only popular as a means of Cryptocurrency trading). But, there are actually lots of financial applications, such as being used as collateral or for investment purposes. The key is the need for KYC, and that’s what VeVID is designed for. The team has been discussing a lot about this. Settlement coin will be the next big thing for VeChain. Please look forward to our future announcements.
https://medium.com/@vecha(...)arathon-45a4bc9c2a46
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_187827955
  dinsdag 9 juli 2019 @ 13:17:57 #234
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_187828281
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 12:42 schreef fathank het volgende:

[..]

Vechain komt met z'n eigen settlement token/coin.
[..]

https://medium.com/@:vech(...)arathon-45a4bc9c2a46
https://www.coindesk.com/(...)-make-m0-great-again

quote:
A verification center where the PBOC can manage institutional and user identity information

A registration center which records the registration of currency ownership and keeps the ledger of digital currency generation, circulation, and inventory management
*)
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 9 juli 2019 @ 13:29:58 #235
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_187828460
quote:
Ja maar decentralisation bruh
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_187829118
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 12:15 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ouwe zegt ie :(
Je wil toch niet zeggen dat je jong bent?
pi_187829153
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 12:51 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
Als de koers half zo goed was als de plaatjes die ze maken dan zou ik heel blij zijn :'(
  dinsdag 9 juli 2019 @ 14:34:42 #238
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_187829232
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 14:24 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Je wil toch niet zeggen dat je jong bent?
Een vroege millennial
  dinsdag 9 juli 2019 @ 14:35:54 #239
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_187829243
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 14:27 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Als de koers half zo goed was als de plaatjes die ze maken dan zou ik heel blij zijn :'(
Je zit er net een week in :')
pi_187829279
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 14:27 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Als de koers half zo goed was als de plaatjes die ze maken dan zou ik heel blij zijn :'(
Ik zei nog vrij duidelijk dat de koers geen moer doet. :')
pi_187829737
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 14:35 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Je zit er net een week in :')
1.5 week inmiddels he.
  dinsdag 9 juli 2019 @ 15:21:57 #242
485804 Ship-o-Bricks
The Unsinkable Just Happened
pi_187829768
Ik krijg het wel vaak voor elkaar om te vroeg te verkopen :')
pi_187829794
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 15:19 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

1.5 week inmiddels he.
Gast, wat verwachtte je dan? Je hebt de koers van afgelopen jaar niet bekeken van tevoren? :P
pi_187829806
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 15:23 schreef illusions het volgende:

[..]

Gast, wat verwachtte je dan? Je hebt de koers van afgelopen jaar niet bekeken van tevoren? :P
Geintje toch :P In alle eerlijkheid; ik ben nu 3 weken ofzo bezig en heb eigenlijk nog helemaal m'n delta app nog niet open gehad.
pi_187830032
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 15:24 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Geintje toch :P In alle eerlijkheid; ik ben nu 3 weken ofzo bezig en heb eigenlijk nog helemaal m'n delta app nog niet open gehad.
Dit soort geintjes houden we hier niet van. Dan hoepel je maar op ergens anders heen. Het is een serieus forum waar iedereen oprecht probeert te leren.
pi_187830045
Geintje! :D
  dinsdag 9 juli 2019 @ 15:44:36 #247
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_187830140
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 15:39 schreef poebz het volgende:
Geintje! :D
Hmz...
pi_187830172
Wel een beetje Bitcoin aanhouden hé, zorg er nou niet voor dat jullie allemaal weer -99% gaan straks met alle shitcoins.
pi_187830193
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 15:46 schreef metallicelmo het volgende:
Wel een beetje Bitcoin aanhouden hé, zorg er nou niet voor dat jullie allemaal weer -99% gaan straks met alle shitcoins.
En dan het begin van altseason missen :')
  dinsdag 9 juli 2019 @ 15:48:52 #250
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_187830218
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 15:46 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

En dan het begin van altseason missen :')
Echt hè, niet nu all in gaan op alts. :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 9 juli 2019 @ 16:49:16 #251
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_187831143
Institutional money jonge, die rijke bojs kopen alleen BTC. Alle alts gaan dood, nu verkopen nu ze nog íets waard zijn
Please sir. When moon? When Mustang?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 juli 2019 @ 23:54:26 #252
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_187839441
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 15:46 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

En dan het begin van altseason missen :')
Liever eerste 50% van een +300% move missen, dan nu -50% gaan, omdat je begin van altseason denkt te kunnen time. Terwijl BTC dominance zo tering hoog staat.
  woensdag 10 juli 2019 @ 12:21:44 #253
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_187844442
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 23:54 schreef Kyran het volgende:

[..]

Liever eerste 50% van een +300% move missen, dan nu -50% gaan, omdat je begin van altseason denkt te kunnen time. Terwijl BTC dominance zo tering hoog staat.
Er valt helemaal niets te timen
pi_187845930
Zodra bitcoin over de 20k gaat wordt het pas echt een bloedbad volgens mij.

Best grappig om zo aan te zien eigenlijk. Ook crypto twitter word met de dag vermakelijker.



[ Bericht 40% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2019 14:00:04 ]
  Moderator / Redactie Sport woensdag 10 juli 2019 @ 14:03:34 #255
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_187845997
Zei vorige topic nog dalen/zijwaarts tot 9 of 10 juli :)
pi_187846207
bitcoingod _O_

mijn altcoinbags :')
  woensdag 10 juli 2019 @ 14:44:17 #257
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_187846525
Alts gaan helemaal kapot, maargoed het voordeel van alts is dat ze binnen 1 week kunnen goedmaken wat bitcoin in 18 maanden kapot heeft gemaakt.

Of dat ook gebeurt is een tweede, maar ik maak me weinig zorgen
Please sir. When moon? When Mustang?
  woensdag 10 juli 2019 @ 15:04:05 #258
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_187846749
Heeft Nattekat zijn altcoins al naar BTC omgezet?

Ik wil weten of ik mijn BTC naar alts moet omzetten.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_187846773
quote:
7s.gif Op woensdag 10 juli 2019 15:04 schreef TimKuik het volgende:

Ik wil weten of ik mijn BTC naar alts moet omzetten.
Het is wel heel erg verleidelijk om nu ff wat BTC naar VET om te zetten maar ik durf niet zo goed ;(
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  woensdag 10 juli 2019 @ 15:12:05 #260
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_187846835
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 15:05 schreef m.k het volgende:

[..]

Het is wel heel erg verleidelijk om nu ff wat BTC naar VET om te zetten maar ik durf niet zo goed ;(
Gewoon het omgekeerde doen wat @Nattekat doet. O machtige Kat, mag ik uw wijsheden?
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_187847024
Zijn wel wat interessante altcoins nu , maar twijfel nog ;(
pi_187847078
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 15:28 schreef DSVM het volgende:
Zijn wel wat interessante altcoins nu , maar twijfel nog ;(
Laten we het daar weer eens over hebben, wat zijn volgens jullie op dit moment de interessante altcoins (en waarom)?
  woensdag 10 juli 2019 @ 15:36:24 #263
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_187847089
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 15:34 schreef blackmore het volgende:

[..]

Laten we het daar weer eens over hebben, wat zijn volgens jullie op dit moment de interessante altcoins (en waarom)?
De top 15 coins, na een BTC run pumpen eerst de grote jongens en daarna pas de rest.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_187847165
Ik geloof niet meer in alts pricewise
pi_187847206
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 15:42 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik geloof niet meer in alts pricewise
kom je ook bij de bitcoin familie? :)
pi_187848109
Het gaat even wat minder met de alts en het is weer dikke drama hier.

November mensen, schrijf het alvast in je agenda. Dikke maanreis.

En geen Apollo 13...
pi_187848262
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 16:52 schreef MaGNeT het volgende:
Het gaat even wat minder met de alts en het is weer dikke drama hier.

November mensen, schrijf het alvast in je agenda. Dikke maanreis.

En geen Apollo 13...
pi_187848359
November = Wavesmaand? 8-)
pi_187848368
quote:
14s.gif Op woensdag 10 juli 2019 14:18 schreef aTypisch het volgende:
bitcoingod _O_
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_187848476
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 17:07 schreef DSVM het volgende:
November = Wavesmaand? 8-)
jaaa morgen
RIDE ON WAVESS

  woensdag 10 juli 2019 @ 18:36:09 #271
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_187849691
https://coinmarketcap.com/currencies/ethplode/

Check de koers van je airdrop
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_187849824
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 15:42 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik geloof niet meer in alts pricewise
Je geliefde Vechain dan? Sunnygod 8-)
Vakman pur sang
  woensdag 10 juli 2019 @ 19:04:53 #273
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_187850062
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2019 18:46 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Je geliefde Vechain dan? Sunnygod 8-)
1 dollar binnen nu en 5 jaar.

Jij mag dit gaan onthouden.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_187850227
quote:
14s.gif Op woensdag 10 juli 2019 18:36 schreef fathank het volgende:
https://coinmarketcap.com/currencies/ethplode/

Check de koers van je airdrop
Toch weer een Turkse pizza
pi_187850557
quote:
14s.gif Op woensdag 10 juli 2019 19:04 schreef fathank het volgende:

[..]

1 dollar binnen nu en 5 jaar.

Jij mag dit gaan onthouden.
Voor je complete holdings?
  woensdag 10 juli 2019 @ 19:35:08 #276
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_187850661
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 19:30 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Voor je complete holdings?
Weggestreept tegen de hypotheek wel.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 10 juli 2019 @ 19:43:22 #277
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_187850799
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 15:34 schreef blackmore het volgende:

[..]

Laten we het daar weer eens over hebben, wat zijn volgens jullie op dit moment de interessante altcoins (en waarom)?
Vechain want godencoin. 1$ in 5 years
pi_187850873
quote:
14s.gif Op woensdag 10 juli 2019 19:04 schreef fathank het volgende:

[..]

1 dollar binnen nu en 5 jaar.

Jij mag dit gaan onthouden.
Vakman pur sang
  woensdag 10 juli 2019 @ 19:57:04 #279
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_187851036
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2019 19:46 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_187852161
quote:
10s.gif Op woensdag 10 juli 2019 19:35 schreef fathank het volgende:

[..]

Weggestreept tegen de hypotheek wel.
Ik zou een hypotheek van ¤5 gewoon aflossen joh :P
pi_187853541
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_187856955
quote:
9s.gif Op maandag 8 juli 2019 21:49 schreef Wereldgozer het volgende:
Weakhands al uitgeschud op de alts?
pi_187859340
Bitcoin gaat ook weer lekker _O-



[ Bericht 38% gewijzigd door #ANONIEM op 11-07-2019 09:17:11 ]
  donderdag 11 juli 2019 @ 11:09:25 #284
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_187860547
Mijn BNBtjes doen het goed in sats!!
  donderdag 11 juli 2019 @ 11:36:09 #285
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_187860920
quote:
:D godver wat vermakelijk. Hoe dom kan je zijn. Denken 100$ goedkoper uit te zijn door geen payfair te gebruiken en weg is de 10k :')
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  Moderator / Redactie Sport donderdag 11 juli 2019 @ 11:49:50 #286
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_187861114
Weet iemand wanneer Binance nu margin trading gaat toelaten voor iedereen? Nu zie ik alleen maar " invited users only" staan.

Je moet ook opeens KYC doen voordat je margin mag gebruiken?
  donderdag 11 juli 2019 @ 11:58:38 #287
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_187861247
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 11:36 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

:D godver wat vermakelijk. Hoe dom kan je zijn. Denken 100$ goedkoper uit te zijn door geen payfair te gebruiken en weg is de 10k :')
Nee 10k naar een random dude op internet overmaken :')
  donderdag 11 juli 2019 @ 14:36:52 #288
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_187863873
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 11:58 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Nee 10k naar een random dude op internet overmaken :')
Ja maar hij kwam heel betrouwbaar over op telegram he
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_187865283
Eeeeen Bitfinex ligt er weer uit, wordt voortaan standaard bij een grotere move lijkt wel :Z
what the fok
  donderdag 11 juli 2019 @ 16:21:02 #290
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_187865695
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 15:57 schreef dready007 het volgende:
Eeeeen Bitfinex ligt er weer uit, wordt voortaan standaard bij een grotere move lijkt wel :Z
Als er rook uit de tether printer komt dan laten ze hem even op adem komen
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_187870995
quote:
14s.gif Op woensdag 10 juli 2019 18:36 schreef fathank het volgende:
https://coinmarketcap.com/currencies/ethplode/

Check de koers van je airdrop
Wat is daarmee dan?
pi_187872525
Mijn excuses voor de drop. Ik had net wat gekocht. Vandaar omlaag.
pi_187875615
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 22:54 schreef DSVM het volgende:
Mijn excuses voor de drop. Ik had net wat gekocht. Vandaar omlaag.
Engelse drop? Trekdrop?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 12 juli 2019 @ 02:29:20 #294
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_187875743
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 02:06 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Engelse drop? Trekdrop?
Het zit dr'op
  vrijdag 12 juli 2019 @ 07:14:34 #295
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_187876216
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 12 juli 2019 @ 09:09:10 #296
392973 dready007
What else?
pi_187877060
quote:
3s.gif Op donderdag 11 juli 2019 16:21 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Als er rook uit de tether printer komt dan laten ze hem even op adem komen
gefixed met een hamer, ik denk ze gaan eindelijk tether delisten :')
what the fok
  vrijdag 12 juli 2019 @ 09:12:17 #297
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_187877113
Waarom zouden ze tether delisten dan :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 12 juli 2019 @ 09:23:10 #298
392973 dready007
What else?
pi_187877257
lees onderstaande link eens:

https://cointelegraph.com(...)rket-live-without-it

en alle problemen die momenteel spelen rond deze zogenaamde stablecoin, de fraude ed.
een exit scam zou zo maar eens kunnen. :{ :{ :{ er gebeuren zoveel aparte dingen in de cryptowereld.

*O*
what the fok
pi_187878036
https://www.nu.nl/economi(...)ar-cryptomunten.html

De eerste keer dat een Amerikaanse president het woord Bitcoin in de mond heeft genomen. Een mijlpaal _O_
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_187878057
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 10:29 schreef Ronald-Koeman het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)ar-cryptomunten.html

De eerste keer dat een Amerikaanse president het woord Bitcoin in de mond heeft genomen. Een mijlpaal _O_
Grutjes, wat nu.
pi_187878085
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 10:31 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Grutjes, wat nu.
Het maakt het allemaal weer een stukje legitiemer en meer mainstream. Maar goed, verder niets. Dat hij geen fan is is wel jammer maar begrijpelijk in zijn functie. Was wel leuk geweest als hij wel fan zou zijn.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')