Goed opgelost.quote:
Ik gun het ze best wel trouwens... tis weer eens wat nieuws héquote:Op woensdag 3 juli 2019 23:44 schreef dvdfreak het volgende:
als ze de finale winnen kunnen we voorgoed de trauma van 74 en 78 vergeten
ja beetje blabla altijd. En ze gooien er nog wel ff reclame tussendoor ook natuurlijkquote:Op woensdag 3 juli 2019 23:46 schreef monkyyy het volgende:
Dat slappe geouwehoer na zo'n wedstrijd. Doe gewoon Jeroen Pauw
voetbal met stompje, iets over eenzame ouderen en lingo volgens mij zijn de itemsquote:Op woensdag 3 juli 2019 23:49 schreef kree het volgende:
owh en dan gaat Pauw er ook nog ff over op door + saaie boek of iets promotie.
Daartussen nog wel wat interessants?
owhquote:Op woensdag 3 juli 2019 23:51 schreef monkyyy het volgende:
[..]
voetbal met stompje, iets over eenzame ouderen en lingo volgens mij zijn de items
quote:Op woensdag 3 juli 2019 23:44 schreef dvdfreak het volgende:
als ze de finale winnen kunnen we voorgoed de trauma van 74 en 78 vergeten
Hier gaat iets mis.quote:Op woensdag 3 juli 2019 23:58 schreef Bocaj het volgende:
Stax doet nog wat oefeningen voor straks...
[ afbeelding ]
Heleen gaat duiden.quote:Op donderdag 4 juli 2019 00:01 schreef kree het volgende:
[..]
omg wat moet er nog meer over gezegd worden weer dan????
ja man wie boeit dit nou, doe ff naar 1 van de andere 2 waar toch al niks op is nuquote:Op donderdag 4 juli 2019 00:03 schreef Ronaldsen het volgende:
Hebben we 3 NPO kanalen en dan moet per se dit geneuzel op npo1
De wedstrijd had sowieso prima op npo3 gekund, wat een kneuzen ook die dit soort beslissingen nemenquote:Op donderdag 4 juli 2019 00:05 schreef kree het volgende:
Op NPO3 zou ie goed kunnen, flut ingekochte show die toch niemand kijkt.
npo2 is nog een docu iig wat mij altijd kan boeien wel dus die mag daar blijven.quote:Op donderdag 4 juli 2019 00:06 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
De wedstrijd had sowieso prima op npo3 gekund, wat een kneuzen ook die dit soort beslissingen nemen
zou ie overuren krijgen denk 200% ofzo? zal wel lekker verdienen zijn zo ondertussen daar aan de bar al een 1.5 uur.quote:
Onregelmatigheidstoeslagquote:Op donderdag 4 juli 2019 00:14 schreef kree het volgende:
[..]
zou ie overuren krijgen denk 200% ofzo? zal wel lekker verdienen zijn zo ondertussen daar aan de bar al een 1.5 uur.
Pauw heeft matige gasten.quote:Op donderdag 4 juli 2019 00:16 schreef kree het volgende:
blablablabla diepte interview, kan dat niet andere keer ofzo, er zitten mensen te wachten jah!
Een rare tijd is het wel, dus het kan bestquote:Op donderdag 4 juli 2019 00:14 schreef kree het volgende:
[..]
zou ie overuren krijgen denk 200% ofzo? zal wel lekker verdienen zijn zo ondertussen daar aan de bar al een 1.5 uur.
Dat gestook van Jack. Heerlijkquote:
Denk het niet hoor? Of ze moeten een stukje er voor aan plakken, maar merken we snel genoeg.quote:Op donderdag 4 juli 2019 00:18 schreef DKUp het volgende:
[..]
Na de wedstrijd waarschijnlijk meteen begonnen
Ze kunnen doen alsofquote:Op donderdag 4 juli 2019 00:19 schreef kree het volgende:
[..]
Denk het niet hoor? Of ze moeten een stukje er voor aan plakken, maar merken we snel genoeg.
Nou ff kijken, het zal wel te merken zijn, zou me niks verbazen trouwens hoor. zit ook studio met mensen natuurlijk die niet op deze tijd rekenen.quote:
mjah voorstukje nog he, dat is het meestal niet helemaal.quote:
Ik volgquote:Op donderdag 4 juli 2019 00:32 schreef kree het volgende:
anders laat je alles gewoon nog een keer zien wat we net al een half uur zagen.
Nah ben er wel beetje klaar mee, tot volgende Pauw allemaal
Ze zijn geen dagjesmensen.quote:Op donderdag 4 juli 2019 00:33 schreef matthijst het volgende:
Die 2 wijven zitten er elke wedstrijd, maar gvd ff juichen voor een doelpunt is te veel moeite.
2 dames ja.. 2 damesquote:Op donderdag 4 juli 2019 00:33 schreef matthijst het volgende:
Die 2 wijven zitten er elke wedstrijd, maar gvd ff juichen voor een doelpunt is te veel moeite.
Wel grappig om te horen, ik bezorgde een abo weekblad vroeger en was verzorgingshuis op de route. Kreeg natuurlijk afgepast mee, maar altijd was dat te veel. Dus had natuurlijk na week 1 al door daar moet ik niks over zeggen.... eerste paar weken gingen ze de papierbak in, daarna daar afgegeven, altijd blij mee daarquote:Op donderdag 4 juli 2019 01:03 schreef MakkieR het volgende:
Ik heb wel een advies voor ouderen. Als krantenbezorger zie ik dit vaak: Neem een krantenabonnement en wacht je krant op tussen 6 en 7 uur s'morgens. Een krantenbezorger zal altijd een praatje met je willen maken mede omdat wij gek zijn op een nieuwjaarsfooi. Zo loop ik ook op een verzorgingstehuis en vind ik het heerlijk om met een aantal van die oudjes de dag door te nemen. Zo s'morgens heb ik geen haast, doe het tehuis altijd als laatste op de ronde, en de bewoners begrijpen dat. Ze weten inmiddels al waar ik sta met de kranten
Afpassen, daar heb ik ook een trucje voor, in het begin belde ik altijd de depothouder op dat hij een tekort geteld had en dat ik een niet kon bezorgen. Was uiteraard niet zo. Net zolang tot hij zo begon te twijfelen over hemzelf dat hij standaard bij mij een extra krant bij telt.quote:Op donderdag 4 juli 2019 01:12 schreef kree het volgende:
[..]
Wel grappig om te horen, ik bezorgde een abo weekblad vroeger en was verzorgingshuis op de route. Kreeg natuurlijk afgepast mee, maar altijd was dat te veel. Dus had natuurlijk na week 1 al door daar moet ik niks over zeggen.... eerste paar weken gingen ze de papierbak in, daarna daar afgegeven, altijd blij mee daartot zover 1 van me weinige goeie daden voor de oudere mensheid tot nu toe
ja nouja ging mij niet eens om het geld, want we hebben het over centen nu achteraf gezien. Maargoed geld is geld. Kreeg er vanaf het begin te veel, tja en idd die oudjes zijn er blij mee en was mss nog het meest dankbare ervan.. Oja en ouwejaar wensen enzo, wel veel gedoe, maar leuk centje, was nog met guldens toen trouwens hoor.quote:Op donderdag 4 juli 2019 01:18 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Afpassen, daar heb ik ook een trucje voor, in het begin belde ik altijd de depothouder op dat hij een tekort geteld had en dat ik een niet kon bezorgen. Was uiteraard niet zo. Net zolang tot hij zo begon te twijfelen over hemzelf dat hij standaard bij mij een extra krant bij telt.
Met het afpassen ging mij ook meer om het hebben/krijgen van een reservekrant, dat was soms wel nodig vanwege het verregenen van kranten, verkeerd bezorgen, vergissen in titels, verwaaien etc.quote:Op donderdag 4 juli 2019 01:21 schreef kree het volgende:
[..]
ja nouja ging mij niet eens om het geld, want we hebben het over centen nu achteraf gezien. Maargoed geld is geld. Kreeg er vanaf het begin te veel, tja en idd die oudjes zijn er blij mee en was mss nog het meest dankbare ervan.. Oja en ouwejaar wensen enzo, wel veel gedoe, maar leuk centje, was nog met guldens toen trouwens hoor.
ah okquote:Op donderdag 4 juli 2019 01:23 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Met het afpassen ging mij ook meer om het hebben/krijgen van een reservekrant, dat was soms wel nodig vanwege het verregenen van kranten, verkeerd bezorgen, vergissen in titels, verwaaien etc.
Dat is nu wel iets meer, we bezorgen alle ochtendbladen 11 titels, 120 kranten mijn wijk, 220 euro, waarover je ongeveer nog 70 euro belasting moet betalen per maand. ( overige werkzaamheden bij de belastingaangifte)quote:Op donderdag 4 juli 2019 01:25 schreef kree het volgende:
[..]
ah okik had wel een aardig wijkje, veel flats enzo, dat gaat iig snel. tja waar heb je het over weet niet eens meer wat ik daarmee verdiende 80 gulden p/m ofzo? denk het niet eens... lang lang terug al.
ja kan best maar ik had 1 weekkrant en dit is euhm ongeveer 26 jaar terugquote:Op donderdag 4 juli 2019 01:28 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Dat is nu wel iets meer, we bezorgen alle ochtendbladen 11 titels, 120 kranten mijn wijk, 220 euro, waarover je nog belasting moet betalen. ( overige werkzaamheden bij de belastingaangifte)
Ik was al niet van plan om te kijken op één item na, maar die klootzak is strontvervelend. Hij zat ook al bij Dumpert. Dus niet gekeken.quote:
TV / [Pauw #518] Hebben we goed weer gedaan mannen !!!quote:Op donderdag 4 juli 2019 15:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gadverdamme ja, en vervelend act Stefano. Geen tante Sas?
Ah, genot.quote:Op donderdag 4 juli 2019 15:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
TV / [Pauw #518] Hebben we goed weer gedaan mannen !!!
Stefano Keizers is geweldig. Hilarische gast.quote:
6 Inside Genotquote:Op donderdag 4 juli 2019 15:13 schreef Klepper272 het volgende:
Stefano de enige interessante gast.
Ik hoop dat het gezeik over die Holleeder nu eindelijk is afgelopen.
Gisteren trouwens ook een verschrikkelijke show.
Zijn er echt mensen geïnteresseerd in Jan Versteeg ?
Mag ik misschien bij jou.... schuilen?quote:
Ik vraag me af of hij het echt vergat.quote:Op donderdag 4 juli 2019 23:08 schreef Zolderkamer het volgende:
Hij vergeet even erbij te zeggen dat La Serpe niet alleen strafkorting maar ook 1.4 miljoen heeft gekregen voor zn verklaring
Sonjaquote:
Nee hoorquote:Op donderdag 4 juli 2019 23:12 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Nope.. astrid..
Sonja was de vrouw van Cor en de zus van Wim
Dat was juist het rare. Dat hij het deed met de vrouw van zijn overleden vriend. In Judas komt het ook naar voren.quote:
quote:Op donderdag 4 juli 2019 23:12 schreef cobain1994 het volgende:
Er loopt nog een Willem rond in Nederland..
[ afbeelding ]
hahahahaa schuddebuikjes. Groningers versta je niet eens manquote:
Niet gelezen.quote:Op donderdag 4 juli 2019 23:17 schreef Oscar. het volgende:
[..]
hahahahaa schuddebuikjes. Groningers versta je niet eens man
Je vergist jequote:Op donderdag 4 juli 2019 23:15 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Dat was juist het rare. Dat hij het deed met de vrouw van zijn overleden vriend. In Judas komt het ook naar voren.
quote:
Hij heeft idd een David Coulthard/Dafne Schippers gezicht.quote:Op donderdag 4 juli 2019 23:18 schreef Oscar. het volgende:
jezus die kaaklijn is wel echt strak recht
betaald goed denk?quote:Op donderdag 4 juli 2019 23:23 schreef monkyyy het volgende:
Waarom werkt Saskia eigenlijk voor zo'n kutkrant, KUTKRANT als de telegraaf?
Avond, ouwe reusquote:Op donderdag 4 juli 2019 23:22 schreef kree het volgende:
val er ff iets later in Goeie avond vrienden
Geld.quote:Op donderdag 4 juli 2019 23:23 schreef monkyyy het volgende:
wordt uitbetaald in frikandelbroodjesquote:Op donderdag 4 juli 2019 23:23 schreef monkyyy het volgende:
Mwahh kutkrant! Alsof Fries dagblad zoveel beter is!quote:Op donderdag 4 juli 2019 23:23 schreef monkyyy het volgende:
Dode ogen. Heel eng.quote:Op donderdag 4 juli 2019 23:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Meisje Miedema doet aan die flauwekul niet mee
Ik ook jah, hoewel ze best goeie nrs heeft. Alleen dan valt dit niet in mijn stijl.quote:
fapje gezetquote:
Juichen zal je klootzak gehehehequote:Op donderdag 4 juli 2019 23:25 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Zelfde hier, ben ook redelijk klaar met die leeuwinnen
Maar zodra de wijvencompetitie begint realiseren we ons allemaal dat het vrouwenvoetbal alleen maar teert op chauvinisme .quote:
Hier ookquote:Op donderdag 4 juli 2019 23:27 schreef Sheffield het volgende:
Pauw vindt het verhaal van Claudia echt kudt
verspilde moeite kan ik je nu al zeggenquote:Op donderdag 4 juli 2019 23:30 schreef Bocaj het volgende:
Ik ga de uitzending van gister maar eens terug kijken!
Ik kijk het begin wel even.... maar ik kan nu doorspoelen...quote:Op donderdag 4 juli 2019 23:30 schreef kree het volgende:
[..]
verspilde moeite kan ik je nu al zeggen
het begin is herhaling wat er nog van het WK kwam half uur ervoorquote:Op donderdag 4 juli 2019 23:32 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik kijk het begin wel even.... maar ik kan nu doorspoelen...
Verenigd Koninkrijk die tegen de hogere heren en onderdrukkers vechtquote:
right on timequote:
peter moet nog ff jankenquote:
tis herkenbare blik hoor, of denk ik dan heel raar als man? gehehe?quote:
Claudia is van de verkeerde kant.quote:Op donderdag 4 juli 2019 23:52 schreef kree het volgende:
[..]
tis herkenbare blik hoor, of denk ik dan heel raar als man? gehehe?
Duncan ook maar die maakt het niet uit, daarom juist.quote:Op donderdag 4 juli 2019 23:52 schreef superniger het volgende:
[..]
Claudia is van de verkeerde kant.
Nou, als jij dat daarin ziet dan is dat zo ongeveer het grootste bewijs dat je vrouwen absoluut niet kunt lezen.quote:Op donderdag 4 juli 2019 23:52 schreef kree het volgende:
[..]
tis herkenbare blik hoor, of denk ik dan heel raar als man? gehehe?
Claudia is bi.quote:Op donderdag 4 juli 2019 23:52 schreef superniger het volgende:
[..]
Claudia is van de verkeerde kant.
auwwwww ja mss wel ja, hahahaquote:Op donderdag 4 juli 2019 23:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, als jij dat daarin ziet dan is dat zo ongeveer het grootste bewijs dat je vrouwen absoluut niet kunt lezen.
Hoe lees je vrouwen wel dan? jij moet het weten nl dan als vrouw zijnde?quote:Op donderdag 4 juli 2019 23:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, als jij dat daarin ziet dan is dat zo ongeveer het grootste bewijs dat je vrouwen absoluut niet kunt lezen.
Iig anders dan dat je denkt dat een lesbische Claudia wel zin heeft in een Duncan die niet alleen een man is, maar ook nog jong genoeg om haar zoon te zijn.quote:Op donderdag 4 juli 2019 23:55 schreef kree het volgende:
[..]
Hoe lees je vrouwen wel dan? jij moet het weten nl dan als vrouw zijnde?
Gehehe
Daarom juistquote:Op donderdag 4 juli 2019 23:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Iig anders dan dat je denkt dat een lesbische Claudia wel zin heeft in een Duncan die niet alleen een man is, maar ook nog jong genoeg om haar zoon te zijn.
neequote:Op donderdag 4 juli 2019 23:58 schreef superniger het volgende:
Zullen we afspreken dat we gewoon geen nieuw topic openen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |