Mijn vader kijkt al Formule 1 sinds ik me kan heugen, dus dat is in elk geval niet zo.quote:Op donderdag 4 juli 2019 19:05 schreef showtimer het volgende:
[..]
Belangrijke rechtzetting. Ook geen Belgen met een Nederlandse pas?
Als Polen in de finale had gestaan had je gewoon moeten kijken mietje.quote:Op donderdag 4 juli 2019 19:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mensen die dat kijken zijn zwakzinnig.
Dan zijn er 5 miljoen zwakzinnigen in Nederland.quote:Op donderdag 4 juli 2019 19:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mensen die dat kijken zijn zwakzinnig.
Sow.quote:Op donderdag 4 juli 2019 19:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als Polen in de finale had gestaan had je gewoon moeten kijken mietje.
Trots.quote:Op donderdag 4 juli 2019 19:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan zijn er 5 miljoen zwakzinnigen in Nederland.
Jackie > Kikiquote:Op donderdag 4 juli 2019 19:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zelfs Slob voelde er gister niks bij, dan was het wel heel slecht.
Dat zeg ik niet.quote:Op donderdag 4 juli 2019 19:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als er nu nog iemand vermeldt dat tennis geen sport is hebben we weer bingo.
Was het een moeilijk, aanstellerig nummer met matige zang? Dan zou het Bløf of Spinvis kunnen zijn.quote:
Dat klinkt wel redelijk accuraat ja.quote:Op donderdag 4 juli 2019 19:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan zijn er 5 miljoen zwakzinnigen in Nederland.
Wil je al je stokpaardjes nog voor de Tour opbranden?quote:Op donderdag 4 juli 2019 19:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Was het een moeilijk, aanstellerig nummer met matige zang? Dan zou het Bluf kunnen zijn.
quote:Op donderdag 4 juli 2019 19:17 schreef Mani89 het volgende:
Die keeper van Nederland is wel een geil wijf.
Bløf en Spinvis in één zin noemenquote:Op donderdag 4 juli 2019 19:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Was het een moeilijk, aanstellerig nummer met matige zang? Dan zou het Bløf of Spinvis kunnen zijn.
Wim is onverbiddelijk, helaas.quote:Op donderdag 4 juli 2019 19:21 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Bløf en Spinvis in één zin noemen
Tennis is geen sport.quote:Op donderdag 4 juli 2019 19:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als er nu nog iemand vermeldt dat tennis geen sport is hebben we weer bingo.
Ik kan me voorstellen dat dit als belediging voor Bløf wordt gezien, inderdaad.quote:Op donderdag 4 juli 2019 19:21 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Bløf en Spinvis in één zin noemen
Het zit diep.quote:Op donderdag 4 juli 2019 19:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat dit als belediging voor Bløf wordt gezien, inderdaad.
quote:Op donderdag 4 juli 2019 19:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wil je nog wel serieus genomen worden lieverd?quote:Op donderdag 4 juli 2019 19:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wim is zonder aanleiding zijn hele obsessed-bingokaart aan het afstrepen.quote:Op donderdag 4 juli 2019 19:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wil je nog wel serieus genomen worden lieverd?
Daar hebben ze daar geen tourstart voor nodig, is daar altijd een puinhoopquote:Op donderdag 4 juli 2019 18:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Update: Verkeershinder bij Tourstart
Bedankt!
Ik snap oprecht niet wat er goed moet zijn aan die hele Spinvis.quote:Op donderdag 4 juli 2019 19:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wil je nog wel serieus genomen worden lieverd?
Niemand zegt dat je het goed moet vinden.quote:Op donderdag 4 juli 2019 19:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik snap oprecht niet wat er goed moet zijn aan die hele Spinvis.
Dat is correct. En nu?quote:Op donderdag 4 juli 2019 19:33 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Niemand zegt dat je het goed moet vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |