Wat kost het bij jou om mijn bikinilijn te laseren?quote:Op dinsdag 2 juli 2019 22:24 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Geen punt ik kan ook wel een dealtje met ze maken denk ik.................
en dan zoek je gewoon een tattoo shop in jouw buurt en dan deel je daar visitekaartjes uit. Dat wil Jessie ook gaan doen. Bij elke gezette tattoo door dil en kylquote:
Dan moet ik die eerst opmetenquote:Op dinsdag 2 juli 2019 22:28 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Wat kost het bij jou om mijn bikinilijn te laseren?
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 22:28 schreef lorrie03 het volgende:
top tt poezelig.zo open je een topic met relevante tt
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 22:28 schreef Verida het volgende:
[..]
en dan zoek je gewoon een tattoo shop in jouw buurt en dan deel je daar visitekaartjes uit. Dat wil Jessie ook gaan doen. Bij elke gezette tattoo door dil en kyl
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 22:28 schreef Verida het volgende:
[..]
en dan zoek je gewoon een tattoo shop in jouw buurt en dan deel je daar visitekaartjes uit. Dat wil Jessie ook gaan doen. Bij elke gezette tattoo door dil en kyl
nee moet meerdere kerenquote:Op dinsdag 2 juli 2019 22:31 schreef eskil het volgende:
Is dit lazeren nou in een keer klaar? Kan me herinneren een ex-collega van mij, alweer wat jaartjes terug, bij haar werd het in etappes gedaan in het ziekenhuis. Was er niet mooier opgeworden
Nee, nog een tig aantal keer en het mag om de 6 weken.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 22:31 schreef eskil het volgende:
Is dit lazeren nou in een keer klaar? Kan me herinneren een ex-collega van mij, alweer wat jaartjes terug, bij haar werd het in etappes gedaan in het ziekenhuis. Was er niet mooier opgeworden
Hij moet nog beginnen.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 22:31 schreef eskil het volgende:
Dan is het: het lijk zo maarquote:Op dinsdag 2 juli 2019 22:30 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]![]()
stokert, wil je Hetlijktmaarzo dood hebben?
hij is echt de definitie van een loserquote:Op dinsdag 2 juli 2019 22:34 schreef sjampoeh het volgende:
dyl: gelukkig is de shop schoon. top man.
heb nog nooit zo'n loser gezien
Is er ook een bepaalde restrictie aan het formaat? Ik bedoel als je 1 of ander hoofd op je rug hebt staan, duurt het dan langer?quote:
Ik hoorde die man die Jessie vanavond die cursus gaf zeggen 'iedere keer als je de shop binnenkomt je handen wassen'.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 22:34 schreef sjampoeh het volgende:
dyl: gelukkig is de shop schoon. top man.
heb nog nooit zo'n loser gezien
En dit zegt ze ongeveer 10 keer per dag.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 22:34 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Mariska: "ik weet dat ik daar heel goed in ben"
het kan niet anders, ze heeft een papegaai ingesliktquote:Op dinsdag 2 juli 2019 22:34 schreef PoezeligDing het volgende:
Mariska: Ik ben hier gekomen om iedereen zijn doelen en dromen te verwezenlijken
*noteertquote:Op dinsdag 2 juli 2019 22:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik hoorde die man die Jessie vanavond die cursus gaf zeggen 'iedere keer als je de shop binnenkomt je handen wassen'.
Vorm van zelf hypnosequote:Op dinsdag 2 juli 2019 22:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En dit zegt ze ongeveer 10 keer per dag.
Dit kan alleen maar fout gaan. En dat roept ze over zichzelf af.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 22:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
Mariska weer even hoe goed ze wel niet is.
ik vind haar niet sympathiek of aardig.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 22:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dit kan alleen maar fout gaan. En dat roept ze over zichzelf af.
'Doelen, dromen, verwezenlijken.'
Volgens mij gelooft ze helemaal niet in zichzelf. Anders zou ze t niet zo vaak herhalenquote:Op dinsdag 2 juli 2019 22:34 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Mariska: "ik weet dat ik daar heel goed in ben"
maar ff serieus, zo'n wijf ga je toch niet aannemen als leidinggevende in je bedrijfquote:Op dinsdag 2 juli 2019 22:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dit kan alleen maar fout gaan. En dat roept ze over zichzelf af.
'Doelen, dromen, verwezenlijken.'
Als je mensen vraagt zichzelf te beschrijven krijg je voor 90% te horen hoe ze wullen zijn... zelden hoe ze echt zijn.quote:
Nee is ze ook niet..Ze doet ook steeds, alsof anderen niks kunnen en zij hen dat gaat lerenquote:Op dinsdag 2 juli 2019 22:37 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik vind haar niet sympathiek of aardig.
Ze is zo doorzichtig.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 22:37 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik vind haar niet sympathiek of aardig.
Alsof je anders naar bed zou gaan.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 22:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Oh, Mylene is STRAKS model zegt Maris.
Dan blijf ik nog ff op.
het is verschrikkelijk, dan zegt ze die en die dat dit zo goed, maar ik had dit als input gegeven en zei daarna high five..... met andere worden het komt alleen maar door mevrouw mariskaquote:Op dinsdag 2 juli 2019 22:38 schreef magnaal het volgende:
[..]
Nee is ze ook niet..Ze doet ook steeds, alsof anderen niks kunnen en zij hen dat gaat leren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |