Wat kost het bij jou om mijn bikinilijn te laseren?quote:Op dinsdag 2 juli 2019 22:24 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Geen punt ik kan ook wel een dealtje met ze maken denk ik.................
en dan zoek je gewoon een tattoo shop in jouw buurt en dan deel je daar visitekaartjes uit. Dat wil Jessie ook gaan doen. Bij elke gezette tattoo door dil en kylquote:
Dan moet ik die eerst opmetenquote:Op dinsdag 2 juli 2019 22:28 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Wat kost het bij jou om mijn bikinilijn te laseren?
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 22:28 schreef lorrie03 het volgende:
top tt poezelig.zo open je een topic met relevante tt
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 22:28 schreef Verida het volgende:
[..]
en dan zoek je gewoon een tattoo shop in jouw buurt en dan deel je daar visitekaartjes uit. Dat wil Jessie ook gaan doen. Bij elke gezette tattoo door dil en kyl
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 22:28 schreef Verida het volgende:
[..]
en dan zoek je gewoon een tattoo shop in jouw buurt en dan deel je daar visitekaartjes uit. Dat wil Jessie ook gaan doen. Bij elke gezette tattoo door dil en kyl
nee moet meerdere kerenquote:Op dinsdag 2 juli 2019 22:31 schreef eskil het volgende:
Is dit lazeren nou in een keer klaar? Kan me herinneren een ex-collega van mij, alweer wat jaartjes terug, bij haar werd het in etappes gedaan in het ziekenhuis. Was er niet mooier opgeworden
Nee, nog een tig aantal keer en het mag om de 6 weken.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 22:31 schreef eskil het volgende:
Is dit lazeren nou in een keer klaar? Kan me herinneren een ex-collega van mij, alweer wat jaartjes terug, bij haar werd het in etappes gedaan in het ziekenhuis. Was er niet mooier opgeworden
Hij moet nog beginnen.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 22:31 schreef eskil het volgende:
Dan is het: het lijk zo maarquote:Op dinsdag 2 juli 2019 22:30 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]![]()
stokert, wil je Hetlijktmaarzo dood hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |