Dat is dus geen liedje.quote:
quote:Op woensdag 3 juli 2019 01:25 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Nee nee, ik lul niet uit mn nek.
Mama Merel zei serieus: wat ben je weer lekker strak. Ik vind dat een tikkie zorgelijk. Maar fuck it. het is niet mijn kind.
#doesliefquote:Op woensdag 3 juli 2019 01:39 schreef snetje het volgende:
[..]
Blijf lekker door bammen dan!! Jou ding..
Die ligt allang te pitten, eiquote:Op woensdag 3 juli 2019 01:41 schreef sjampoeh het volgende:
ik wacht op @:paco55 @:paco1955 ? z'n dagafsluiting
quote:Op woensdag 3 juli 2019 01:42 schreef snetje het volgende:
Jessie & Merel zijn toch echt wel het Gold koppel daaro hoor...die 2 weten de schuimpjes echt te naaien..
Naar spanje ?quote:Op woensdag 3 juli 2019 01:44 schreef snetje het volgende:
[..]
5 December mag je weer in een busje ...
Staat er!quote:Op woensdag 3 juli 2019 01:41 schreef sjampoeh het volgende:
ik wacht op @:paco55 @:paco1955 ? z'n dagafsluiting
Wanneer je niet zo oud en chagrijnig was had ik graag nader kennis gemaakt.quote:Op woensdag 3 juli 2019 01:46 schreef snetje het volgende:
[..]
Neej ..die vlinder is dood..na menig gefladder via zijwegen ..nope dood...
Wel haast maar nog nietquote:
Eeejjj, jij sliep!!!quote:Op woensdag 3 juli 2019 01:51 schreef Paco55 het volgende:
Bedtijd, Tijd om even terug te kijken op de dag en avond. Vanmiddag genoten van de hoola hoop les en de lol die ze hadden. Maris deed niet mee en Gerrit kan ik me ook niet herinneren als deelnemer in de lol. De rest van de middag was meer over het langzaam slachten van Kay en Dyl. Het toppunt was het arriveren van de lasermachine en de witte doktersjas van Jessie. Na vier en een half uur instructie was hij deskundig genoeg om tattoos te verwijderen en huid renovaties te doen. Mylene en Merel waren zijn eerste slachtoffers.We zullen zien hoe dat afloopt.
Ik heb meer dan genoeg gezien vandaag. Morgen weer een dag. Ik wens de dag en avondploeg een prettige voortzetting en een welterusten. De nacht en ochtendploeg een fijne nacht. Tot morgen allemaal.
Je wilt mij ook echt niet tegen komen... :0quote:Op woensdag 3 juli 2019 01:51 schreef Nietmag het volgende:
[..]
Wanneer je niet zo oud en chagrijnig was had ik graag nader kennis gemaakt.![]()
Ik probeerde me de dag te herinneren. Maar een paar Duvels er in en eeen handvol stickies helpen soms om de dagsluiting er uit te persen en soms niet. Deze kostte me moeite. Maar welterusten allemaal!quote:
Trust gapquote:Op woensdag 3 juli 2019 01:54 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Ik probeerde me de dag te herinneren. Maar een paar Duvels er in en eeen handvol stickies helpen soms om de dagsluiting er uit te persen en soms niet. Deze kostte me moeite. Maar welterusten allemaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop