Misschien denkt hij net als Jancees dat hij nog een ban heeft.quote:Op woensdag 3 juli 2019 10:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat is Caland zijn excuus dan, die werkt bij een bank.
fantasyquote:Op woensdag 3 juli 2019 11:34 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Morgen Stranger Things seizoen 3 boys.
oh ja, die serie vergeet ik steedsquote:Op woensdag 3 juli 2019 11:34 schreef Scrummie2.0 het volgende:
quote:Op woensdag 3 juli 2019 11:34 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Goed dat je het zegt, straks even cadeau kopen.quote:Op woensdag 3 juli 2019 11:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
oh ja, die serie vergeet ik steeds
Maar morgen komt me sowieso niet echt goed uit. (moeder is jarig)
Ik zal Netflix even vragen of ze het kunnen uitstellen.
Wat het gaat worden is alom bekend.quote:Op woensdag 3 juli 2019 11:41 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, straks even cadeau kopen.
Ga je weer taart eten?quote:Op woensdag 3 juli 2019 11:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
oh ja, die serie vergeet ik steeds
Maar morgen komt me sowieso niet echt goed uit. (moeder is jarig)
Ik zal Netflix even vragen of ze het kunnen uitstellen.
Woest.quote:Op woensdag 3 juli 2019 08:52 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Goedemorgen.
Deze SC is dood. Heeft @:onlogisch met zijn WhatsApp groepje toch mooi voor elkaar gekregen.
@Caland zien we weer terug als het voetbalseizoen begint.quote:Op woensdag 3 juli 2019 10:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kan hij beter bitcoin kopen..quote:Op woensdag 3 juli 2019 10:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom zou bitcoin altijd leidend blijven? Wie zegt mij dat bijvoorbeeld bitcoin cash over 5 jaar niet leading isquote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:13 schreef aTypisch het volgende:
Je hebt hier dus nog steeds mensen die nu blij zijn als hun alts in eurootjes een beetje zijn gestegen terwijl ze in sats hebben verloren.![]()
Dan ben je niet goed bij je paasei.
quote:Op woensdag 3 juli 2019 12:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie dat onlogisch inmiddels online is.
Dus deze vraag sla ik even over.
Eet smakelijk.quote:Op woensdag 3 juli 2019 12:55 schreef kapiteintje het volgende:
Goedemiddag allen. Ik ben een haring aan het eten. Ik wilde dit even delen met mijn vrienden.
lekker, hoop ik tenminstequote:Op woensdag 3 juli 2019 12:55 schreef kapiteintje het volgende:
Goedemiddag allen. Ik ben een haring aan het eten. Ik wilde dit even delen met mijn vrienden.
Moet ik ook nog doen. Mosselen kan ook zo simpel maar lekker zijn.quote:Op woensdag 3 juli 2019 13:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
afgelopen weekend de eerste "nieuwe" mosselen gegeten, waren ook prima
Think againquote:Op woensdag 3 juli 2019 12:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Caland zien we weer terug als het voetbalseizoen begint.
Waar was je naar toe? En welkom terug natuurlijk.quote:Op woensdag 3 juli 2019 13:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Think again
Gisteren teruggekomen van een welverdiende vakantie.
Pannetje mosselen, werelds.quote:Op woensdag 3 juli 2019 13:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Moet ik ook nog doen. Mosselen kan ook zo simpel maar lekker zijn.
Weekje Malgrat.quote:Op woensdag 3 juli 2019 14:00 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Waar was je naar toe? En welkom terug natuurlijk.
Wil je het echt weten of zit je gewoon vervelend te doen?quote:Op woensdag 3 juli 2019 12:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom zou bitcoin altijd leidend blijven? Wie zegt mij dat bijvoorbeeld bitcoin cash over 5 jaar niet leading is
ik gok op Dickquote:Op woensdag 3 juli 2019 17:46 schreef aTypisch het volgende:
stam gaat falen en rond de kerst moet van gastel het overnemen
Je had een v-v-v-v-vier op een rij Typisch.quote:
Niet geclaimd dus niet geldigquote:Op woensdag 3 juli 2019 18:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je had een v-v-v-v-vier op een rij Typisch.
Eens. Geen slimme actie van hem.quote:
Een vierkant boek.quote:Op woensdag 3 juli 2019 18:34 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Prima boekcovertje
@:el-stinho
Dat zou echt een groot drama zijn.quote:Op woensdag 3 juli 2019 17:46 schreef aTypisch het volgende:
stam gaat falen en rond de kerst moet van gastel het overnemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |