nog meer edit gedrag van @Vanillekwarkquote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 00:52 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
nog meer edit gedrag van @:vanillekwark
gast, je werpt een bom onder je eigen positie, denk je nuzelf dat je zo oppermachtig bent?
Dobre utro moenquote:Op dinsdag 2 juli 2019 06:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[ afbeelding ]
@:eNGine10
@:Fancy2
@:Geerd
@:ToT
Neequote:Op dinsdag 2 juli 2019 07:01 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dobre utro motorblokje
Juichen ?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goed hoor. Alleen veel te weinig geslapen.quote:
Wat. Laat mequote:Op dinsdag 2 juli 2019 06:21 schreef Limoentjuh het volgende:
Stelletje slaapkoppen allemaal![]()
[ afbeelding ]
Een goedemorgen zonder zorgenquote:
Ja, nu wel gelukkig.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 07:29 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Echt he.. Geen manieren @:Limoentjuh
Maar nu je toch wakker bent... Alles goed?
Macht op internet staat vaak voor nietszeggendheid in het echte levenquote:Op dinsdag 2 juli 2019 00:52 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
nog meer edit gedrag van @:vanillekwark
gast, je werpt een bom onder je eigen positie, denk je nuzelf dat je zo oppermachtig bent?
Terug naar bed danquote:Op dinsdag 2 juli 2019 07:32 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ja, nu wel gelukkig.
Alleen te vroeg wakker voor een vakantiedag. Zal @:Limoentjuh zijn geweest doe mij zo wakker schreeuwde.
Jij weer werk?
Insgelijksquote:Op dinsdag 2 juli 2019 07:34 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Goedemorgen strijder. Werkse vandaag !
Of op het werk.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 07:37 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Macht op internet staat vaak voor nietszeggendheid in het echte leven
Ik lig er nog inquote:Op dinsdag 2 juli 2019 07:39 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Terug naar bed dan![]()
Yup weer werk.
[..]
Insgelijks
En waar staat een grote bek op internet voor?quote:Op dinsdag 2 juli 2019 07:37 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Macht op internet staat vaak voor nietszeggendheid in het echte leven
Kijk naar je eigen leven voor het antwoordquote:Op dinsdag 2 juli 2019 07:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En waar staat een grote bek op internet voor?
Ik dacht even dat alles een grapje was, want dagbaggerquote:Op dinsdag 2 juli 2019 07:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En waar staat een grote bek op internet voor?
Ik Godquote:Op dinsdag 2 juli 2019 07:58 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Kijk naar je eigen leven voor het antwoord
Is het ookquote:Op dinsdag 2 juli 2019 07:58 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat alles een grapje was, want dagbagger
Morguh ToTquote:
quote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 07:11 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Goed hoor. Alleen veel te weinig geslapen.
En hoe maakt u het deze morgen?
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 07:29 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Echt he.. Geen manieren @:Limoentjuh
Maar nu je toch wakker bent... Alles goed?
Jazekerquote:
Heul niequote:
Werkse moenquote:Op dinsdag 2 juli 2019 08:18 schreef Limoentjuh het volgende:
Ik ga lekker werken![]()
Niet te lang chagrijnig blijven
[ afbeelding ]
Dan hebben we ongeveer evenveel geslapenquote:Op dinsdag 2 juli 2019 08:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Nu wel!
Vannacht eerst maar 2,5 uur geslapen, maar daarna nog iets van 1,5 uur er bij gepakt.
Ja dat hou ik mezelf ook steeds voor!quote:Op dinsdag 2 juli 2019 08:22 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dan hebben we ongeveer evenveel geslapen
Vanmiddag maar weer middagdutje
ToTje was steeds wakker?quote:Op dinsdag 2 juli 2019 08:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Nu wel!
Vannacht eerst maar 2,5 uur geslapen, maar daarna nog iets van 1,5 uur er bij gepakt.
Hij was tot laat in de avond volkomen hyper, en at heeft op mij een enorme impact. Toen ik zelf naar bed ging was ik eigenlijk nog klaarwakker.quote:
Straks maar samen met die ondeugd dutje doenquote:Op dinsdag 2 juli 2019 08:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij was tot laat in de avond volkomen hyper, en at heeft op mij een enorme impact. Toen ik zelf naar bed ging was ik eigenlijk nog klaarwakker.
Toen ik uiteindelijk net wat begon te dromen, bewoog mevrouw ToT een paar keer, ik schrok wakker en ik dacht dat het al ochtend was. Weer in slaap gevallen, na 2,5 uur of zo weer beweging en ik was nu echt klaarwakker, midden in de nacht.
Poosje er uit geweest tot mevrouw ToT opstond en naar het werk ging en toen heb ik nog een beetje bij kunnen slapen.
Meestal moet hij ergens tussen 10.00 en 11.00 een dutje doen, maar dan lukt het mij nog niet om te slapen, maar ik kan wel wat bijrusten dan.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 08:51 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Straks maar samen met die ondeugd dutje doen
Ik begin te twijfelen of ik moeder wil worden...quote:Op dinsdag 2 juli 2019 08:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Meestal moet hij ergens tussen 10.00 en 11.00 een dutje doen, maar dan lukt het mij nog niet om te slapen, maar ik kan wel wat bijrusten dan.
Hij wil 's middags meestal ook wel slapen, maar dat proberen we tegenwoordig te voorkomen zodat hij 's avonds beter kan slapen.
Maar ÁLS hij 's avonds in slaap valt (wat lang niet altijd gegarandeerd is als je hem overdag wakker houdt), dan kan hij ook zomaar rond 22.00 of zo weer wakker worden en dan is hij echt helemaal hartstikke hyper en vrolijk!
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 08:58 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik begin te twijfelen of ik moeder wil worden...
*opgeluchtquote:Op dinsdag 2 juli 2019 08:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach hij zit in een ontwikkelingssprongetje (wat altijd een impact heeft op slapen en eten en drinken enzo), én hij krijgt weer tandjes.
We zijn nog niet begonnen of je maakt mij al duizelig.quote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 13:39 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
We zijn nog niet begonnen of je maakt mij al duizelig.
Dus nee, dat wordt nu niet neukuh
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 13:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
260.000 kwijt zijn is niet zo leuk denk ik![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik was 115kg, bij 1.96cmquote:Op dinsdag 2 juli 2019 14:00 schreef ToT het volgende:
[..]idd!
Anyway, ik neem aan dat je geen 40kg woog toen je die 6,5kg verloor, dus congrats uiteraard!
Ik gooi zo wel ff een lapje spek in de pan om het te vieren!
De aanhouder wint zeggen ze toch altijdquote:Op dinsdag 2 juli 2019 13:53 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik zou denken dat je ervan hebt geleerd en een ander tactiek zou gebruiken
En minder bier helpt ookquote:Op dinsdag 2 juli 2019 14:02 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik was 115kg, bij 1.96cm100kg is een mooi streef gewicht denk ik..
Ohw dat eet ik ook nog wel, bbqen etc..alleen wat minder allemaal..
Hehe okee dan!quote:Op dinsdag 2 juli 2019 14:02 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik was 115kg, bij 1.96cm100kg is een mooi streef gewicht denk ik..
Ohw dat eet ik ook nog wel, bbqen etc..alleen wat minder allemaal..
Dat is ook zo!quote:Op dinsdag 2 juli 2019 14:03 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
De aanhouder wint zeggen ze toch altijd
Donderdag bbq met pa en ma sja dan wel pilsjes tikken natuurlijk maar vrijdag en weekend weer werken dus dan weer niks...quote:
Minder zuipen wel ja. Maar niet minder eten.quote:
Beide bij mij eigenlijk. Nee werkelijk, ik eet niet zo veel. Maar wil ik afvallen moet ik bijzonder weinig gaan eten, en dat volhouden is ook weer zoiets..quote:Op dinsdag 2 juli 2019 14:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Minder zuipen wel ja. Maar niet minder eten.
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 14:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Minder zuipen wel ja. Maar niet minder eten.
Als ik niet genoeg eet val ik teveel af. Tenzij ik vrij ben, dan kom ik wel aan.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 14:18 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Beide bij mij eigenlijk. Nee werkelijk, ik eet niet zo veel. Maar wil ik afvallen moet ik bijzonder weinig gaan eten, en dat volhouden is ook weer zoiets..
Bij mij gaat afvallen om medische redenen bijna niet. Dat is gewoon best wel kut.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 14:21 schreef eNGine10 het volgende:
Als ik niet genoeg eet val ik teveel af. Tenzij ik vrij ben, dan kom ik wel aan.
Kleinere porties.. Zie m'n collega iedere dag voor 2 man eten en dan zeggen dat hij af wil vallen... Ja zo werkt dat niet
Moet-ie maar cola light gaan drinken!quote:Op dinsdag 2 juli 2019 14:21 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Als ik niet genoeg eet val ik teveel af. Tenzij ik vrij ben, dan kom ik wel aan.
Kleinere porties.. Zie m'n collega iedere dag voor 2 man eten en dan zeggen dat hij af wil vallen... Ja zo werkt dat niet
Of sporten..erbij kun je weer wat meer eten..quote:Op dinsdag 2 juli 2019 14:18 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Beide bij mij eigenlijk. Nee werkelijk, ik eet niet zo veel. Maar wil ik afvallen moet ik bijzonder weinig gaan eten, en dat volhouden is ook weer zoiets..
Sporten erbij is altijd goed. Maar heel verhaal, maar voor mij werkt het allemaal net even wat andersquote:Op dinsdag 2 juli 2019 14:23 schreef Geerd het volgende:
Of sporten..erbij kun je weer wat meer eten..
Aah wel kloten dan..quote:Op dinsdag 2 juli 2019 14:24 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Sporten erbij is altijd goed. Maar heel verhaal, maar voor mij werkt het allemaal net even wat anders
Alleen laten pijpen door een hoer schiet ook niet op hequote:Op dinsdag 2 juli 2019 14:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Schijnt tegen te vallen, maar dan doe je het volgens mij aardig verkeerd!
quote:
Hij wordt op dit moment wakker gemaakt, anders is het vannacht weer ellende!quote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hey![]()
Hoe gaat het met mini-ToT ? Slaapt hij al wat beter?
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij wordt op dit moment wakker gemaakt, anders is het vannacht weer ellende!
Vannacht maar 4 uur geslapen.
Eigenlijk idioot want er zijn genoeg gegadigden hier die het van Haags kunnen overnemen.quote:
Haags kan veel beter dansenquote:Op dinsdag 2 juli 2019 19:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
@:eNGine10 man waarom dans jij niet met fancy
Voor een dag of 2 was de eetlust voor pakweg 40% terug. Vandaag is het weer volkomen hopeloos, en ook drinken gaat zwaar knudde vandaag.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 19:08 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]overdag slapen en snachts wakker. Is een fase denk ik.. mijn nichtjes doen momenteel hetzelfde
![]()
Eetlust wel weer helemaal terug ?
Ow wat vervelendquote:Op dinsdag 2 juli 2019 19:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor een dag of 2 was de eetlust voor pakweg 40% terug. Vandaag is het weer volkomen hopeloos, en ook drinken gaat zwaar knudde vandaag.
Neequote:
Доброе утро известиquote:Op woensdag 3 juli 2019 06:45 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dobre utro motorblokje![]()
Vandaag wel wat meer geslapen dan gisteren?
Welquote:
Valt eigenlijk wel mee.. eerder te weinig en onrustig geslapenquote:Доброе утро извести
Wel wat meer ja maar doe dadelijk in het busje wel nog even de ogen dicht.
Jij duidelijk meer dan genoeg geslapen?
Goedemorgenquote:Op woensdag 3 juli 2019 07:08 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Strijders, tijgers en pussy's. Mogge allemaal
Goedemorgen strijderquote:Op woensdag 3 juli 2019 07:08 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Strijders, tijgers en pussy's. Mogge allemaal
quote:Op woensdag 3 juli 2019 07:13 schreef eNGine10 het volgende:
Haags is liefde, haags is leven.
Wat is deze nou weer
Is eigenlijk maar 20 min ofzo maar gaat eerst de halve stad rond om collega's op te pikken dus uiteindelijk 45 minuten.quote:Op woensdag 3 juli 2019 07:01 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wel
[ afbeelding ]
[..]
Valt eigenlijk wel mee.. eerder te weinig en onrustig geslapenmaar begin de dag met een lach blablabla
Hoe lang is het ritje naar je werk dan?
En je kan gwn slapen in zo’n busje terwijl de rest van je collega’s worden opgehaald?quote:Op woensdag 3 juli 2019 07:14 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Is eigenlijk maar 20 min ofzo maar gaat eerst de halve stad rond om collega's op te pikken dus uiteindelijk 45 minuten.
Is ook niet echt slapen. Gewoon ogen dicht en beetje dutten.quote:Op woensdag 3 juli 2019 07:17 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
En je kan gwn slapen in zo’n busje terwijl de rest van je collega’s worden opgehaald?
Ach.. jij sliep ook al achter je bureau met je hoofd tegen de muurdus dit is dan niet zo vreemd
Hmm.. ik zou dan nog vermoeider wakker wordenquote:Op woensdag 3 juli 2019 07:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Is ook niet echt slapen. Gewoon ogen dicht en beetje dutten.
Maar hey als het voor jou werkt vogeltjequote:Op woensdag 3 juli 2019 07:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Is ook niet echt slapen. Gewoon ogen dicht en beetje dutten.
Lekker begin van de dagquote:Op woensdag 3 juli 2019 07:30 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Godver, staat er weer zo'n kolere machine met heipalen finaal los te gaan naast het kantoor
Komt goedquote:Op woensdag 3 juli 2019 07:25 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Maar hey als het voor jou werkt vogeltje![]()
Dut ze
Zeker!quote:Op woensdag 3 juli 2019 08:10 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Mini ToT wat beter geslapen vannacht ?
Hey dat is goed nieuwsquote:Op woensdag 3 juli 2019 08:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker!Niet vreselijk laat naar bed gegaan....en hij slaapt nu nog steeds!
quote:Op woensdag 3 juli 2019 08:15 schreef ToT het volgende:
Fuck. zul je altijd zien he!
Ik hoor hem boven tegen zijn bedje aan schoppen nu!
quote:Op woensdag 3 juli 2019 08:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hey dat is goed nieuwsNu nog de eetlust
Mevrouw ToT en jij ook wat meer kunnen slapen dus
Wen er maar niet aan zou ik zeggenquote:Op woensdag 3 juli 2019 08:16 schreef ToT het volgende:
[..]idd! Dat was ook echt wel ff nodig hoor!
quote:Op woensdag 3 juli 2019 08:17 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wen er maar niet aan zou ik zeggen
quote:
Ik ben geen ochtendmens!quote:
Ik kan eigenlijk wel makkelijk opstaan als ik maar een beetje op tijd ga slapen en dat is nog wel ooit een probleem.quote:Op woensdag 3 juli 2019 08:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben geen ochtendmens!
Maar deze keer was ik uit bed voor mini-ToT wakker was.
Ik had langer kunnen liggen, maar had er geen zin in.
Ik ben nu wakker ja! Dat kon niet missen met dat geschreeuw van je!quote:Op woensdag 3 juli 2019 06:40 schreef Limoentjuh het volgende:
@:fancy2 BEN JE AL WAKKER??
HEYYYYY FANCYYYYYYYYYYYYY
FANCYYYYYYYYYYYYYYYYYYY HEYYYY!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
FANCYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
[ afbeelding ]
Hele nacht gedanst?quote:Op woensdag 3 juli 2019 10:02 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik ben nu wakker ja!
Ik had een veelbewogen nacht![]()
![]()
Hallo!
![]()
Nee. Het begon heel relaxt, maar toen werd ik ontvoerd met een paard en toen was dat paard door een zwaard gedoodquote:
quote:Op woensdag 3 juli 2019 10:04 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Nee. Het begon heel relaxt, maar toen werd ik ontvoerd met een paard en toen was dat paard door een zwaard gedood![]()
Soort van echt gebeurdquote:Op woensdag 3 juli 2019 10:07 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Gedroomd hoop ik.. Of is dit echt gebeurd?
Weer aan het gamen geweest?quote:
Pff ik ga dat niet nalezen johquote:Op woensdag 3 juli 2019 10:12 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Heel niet. Kijk zelf maar![]()
ONZ / Kan niet slapen
Wie weet als ik me straks verveelquote:Op woensdag 3 juli 2019 10:34 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Dat was ook teveel gevraagd idd. Wat boeit het he?
Haha, als je niet van lezen houdt dan is het ook niet boeiendquote:
Harry Potterquote:Op woensdag 3 juli 2019 10:46 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Haha, als je niet van lezen houdt dan is het ook niet boeiend
Ikzelf lees heel graag en heb een zeer rijke fantasie. Heb gisteren een stuk of 5 ebooks gekocht.
Je moet ook wat in je vakantie he?
Waarom speciaal een e-reader?quote:Op woensdag 3 juli 2019 11:28 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Harry Potter
Mag ook best graag lezen hoor alleen komt er niet veel van. Moet ook maar weer eens een nieuwe e-reader aanschaffen.
Lange tijd naar een verlicht scherm staren geeft vermoeide ogen. Ook voor het slapen eigenlijk niet goed. Vond met z'n e-reader altijd wel fijn lezen maar ken dat Aldiko niet, zal het eens installeren.quote:Op woensdag 3 juli 2019 11:49 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Waarom speciaal een e-reader?
Ik lees gewoon op de telefoon en chromebook. Gewoon Aldiko installeren joh.
Je kunt het blauwe licht uitschakelen hè. En bij Aldiko kun je de helderheid aanpassen.quote:Op woensdag 3 juli 2019 12:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Lange tijd naar een verlicht scherm staren geeft vermoeide ogen. Ook voor het slapen eigenlijk niet goed. Vond met z'n e-reader altijd wel fijn lezen maar ken dat Aldiko niet, zal het eens installeren.
Mijn arme paard.quote:Op woensdag 3 juli 2019 10:04 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Nee. Het begon heel relaxt, maar toen werd ik ontvoerd met een paard en toen was dat paard door een zwaard gedood![]()
Ohja dat had m'n ex constantquote:Op woensdag 3 juli 2019 12:44 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Je kunt het blauwe licht uitschakelen hè. En bij Aldiko kun je de helderheid aanpassen.
Laat me weten of het bevaltquote:Op woensdag 3 juli 2019 13:04 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ohja dat had m'n ex constantvond ik irritant. Net als mensen die dat plasticje op hun scherm laten zitten. Altijd de neiging om dat eraf te trekken.
Maar zal het eens proberen
Voor mij heeft het wel leuke associatiesquote:Op woensdag 3 juli 2019 16:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hij heeft aardig wat benamingen gehad, maar dood paard is wel de minst leuke tot nu toe.
Vertelquote:Op woensdag 3 juli 2019 16:50 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Voor mij heeft het wel leuke associaties
Jammer dat ik geen paard heb.quote:Op woensdag 3 juli 2019 16:53 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Men wordt niet elke dag gekaapt met een paard
Een stint aanschaffenquote:Op woensdag 3 juli 2019 17:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jammer dat ik geen paard heb.
Volgende keer zal ik je zelf moeten dragen.
quote:Op woensdag 3 juli 2019 17:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jammer dat ik geen paard heb.
Volgende keer zal ik je zelf moeten dragen.
Komt een verbeterde versie aan.quote:
Voor jou misschien. Voor mij voelt dat toch een beetje raar denk ik.quote:Op woensdag 3 juli 2019 17:45 schreef Fancy2 het volgende:
De stint, hoe verbeterd ook, zal het nooit winnen van het eigenhandig dragen
Zoals ik al eerder zei, ik heb een rijke fantasie. Kun je je nu voorstellen wat ik allemaal voorbij zie gaan....quote:Op woensdag 3 juli 2019 18:30 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Voor jou misschien. Voor mij voelt dat toch een beetje raar denk ik.
Laat ons meegenieten danquote:Op woensdag 3 juli 2019 18:31 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei, ik heb een rijke fantasie. Kun je je nu voorstellen wat ik allemaal voorbij zie gaan....
Jaaaaquote:Op woensdag 3 juli 2019 18:36 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
*vertelt, maakt wijdse gebaren en ogen schitteren van plezier
Hehe, heb je genoten?
Of zal ik een nieuw paard van stal halen.quote:Op woensdag 3 juli 2019 17:45 schreef Fancy2 het volgende:
De stint, hoe verbeterd ook, zal het nooit winnen van het eigenhandig dragen
Zou je het lezen? Van de koene ridder en de jonkvrouwe?quote:Op woensdag 3 juli 2019 19:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Jaaaa
Dat je zelf nog geen boek geschreven hebt
Mag ik gedragen worden?quote:Op woensdag 3 juli 2019 19:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Of zal ik een nieuw paard van stal halen.
Til me dan maar óp het paardquote:Op woensdag 3 juli 2019 20:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nu klink je wel een beetje over het paard getild.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
Pics van de jonkvrouwequote:Op woensdag 3 juli 2019 20:29 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Zou je het lezen? Van de koene ridder en de jonkvrouwe?
Kan je zo'n pic wel aan? Ben je #ready?quote:Op woensdag 3 juli 2019 21:29 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Pics van de jonkvrouwe
Wat betekent koene?
Moet wel wat meer van het plot weten... Gaat er iemand dood?
Durf de gok wel aan in ieder gevalquote:Op woensdag 3 juli 2019 21:35 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Kan je zo'n pic wel aan? Ben je #ready?
Koen is dapper/heldhaftig.
Ik merk wel dat ik teveel ridder verhalen lees. Zo'n ouderwets woord dat niemand meer gebruikt
Nou, er gaat een paard dood in elk geval...
Die eerstequote:
Alohaquote:
Uh... Ik heb daar nooit bij stil gestaanquote:Op donderdag 4 juli 2019 08:20 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Aloha
Waarom heb je geen user icon eigenlijk?
Ah okay.. Het hoeft ook niet natuurlijkquote:Op donderdag 4 juli 2019 08:21 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Uh... Ik heb daar nooit bij stil gestaan
Wel bij stil gezeten ?quote:Op donderdag 4 juli 2019 08:21 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Uh... Ik heb daar nooit bij stil gestaan
Hoeft niet, moet wel !!quote:Op donderdag 4 juli 2019 09:06 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ah okay.. Het hoeft ook niet natuurlijk
En wie ben jij dan wel om dat te bepalen?!quote:
IK BEN LIMOENTJUH!!quote:Op donderdag 4 juli 2019 09:08 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En wie ben jij dan wel om dat te bepalen?!
quote:Op donderdag 4 juli 2019 09:11 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
IK BEN LIMOENTJUH!!DAT ZIE JE TOCH.
WOEST!!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wederom.. Je zou 's ochtends wakker worden met dat op het voeteneind van je bedquote:
quote:Op donderdag 4 juli 2019 10:22 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wederom.. Je zou 's ochtends wakker worden met dat op het voeteneind van je bed
Laatst bij vrienden ook een kat die constant boos was. Kon je gewoon niet aaien
Over hoog valeriaans gesproken; hoe konden de Dothraki haar verstaan tijdens haar Hitler-speech waarin ze feitelijk oorlog aan het hele land verklaarde?quote:Op donderdag 4 juli 2019 10:43 schreef Fancy2 het volgende:
Eerste en enige solo van Matt, inspired by GoT
GoT?quote:Op donderdag 4 juli 2019 10:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Over hoog valeriaans gesproken; hoe konden de Dothraki haar verstaan tijdens haar Hitler-speech waarin ze feitelijk oorlog aan het hele land verklaarde?
quote:Op donderdag 4 juli 2019 10:36 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Ik vermoord je hiervoor in je slaap!"
Een soep?quote:Op donderdag 4 juli 2019 11:53 schreef Geerd het volgende:
Beetje zielig wel...misschien ook wel een soep, kan mjj niet voorstellen dat een kat zo stil blijft zitten
De eerste 4 seizoenen waren echt absoluut EPISCH!quote:Op donderdag 4 juli 2019 11:08 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
GoT?
Nooit een aflevering gekeken. Maar GoT is ook niet echt perfect toch?
Ik heb gelezen over die Starbucks beker
Misschien had het beestje wel vlooien en teken in z'n vachtje enzo.quote:Op donderdag 4 juli 2019 11:53 schreef Geerd het volgende:
Beetje zielig wel...misschien ook wel een soep, kan mjj niet voorstellen dat een kat zo stil blijft zitten
Dat weet jij uit ervaring natuurlijkquote:Op donderdag 4 juli 2019 12:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien had het beestje wel vlooien en teken in z'n vachtje enzo.
Poesjes worden wel vaker geschoren!
Ik stond op het punt om te vragen of jij ook poesjes scheert, maar doe toch maar niet. Niet iedereen waardeert mijn directheidquote:
quote:Op donderdag 4 juli 2019 13:57 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik stond op het punt om te vragen of jij ook poesjes scheert, maar doe toch maar niet. Niet iedereen waardeert mijn directheid![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaaaaaaa!quote:Op donderdag 4 juli 2019 14:17 schreef devzero het volgende:
Is het zo stil hier dat zelfs ik word geroepen
Die is toch op vakantie? Die ligt nu lekker op het strand naar andere vrouwen te kijken terwijl zijn vriendin de aardappels schilt voor een gezonde neerlandsche stampotquote:
Heb je je drone weer eens los gelaten?quote:Op donderdag 4 juli 2019 14:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Die is toch op vakantie? Die ligt nu lekker op het strand naar andere vrouwen te kijken terwijl zijn vriendin de aardappels schilt voor een gezonde neerlandsche stampot
Stamppot eten op vakantie.quote:Op donderdag 4 juli 2019 14:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Die is toch op vakantie? Die ligt nu lekker op het strand naar andere vrouwen te kijken terwijl zijn vriendin de aardappels schilt voor een gezonde neerlandsche stampot
hij streamt het live op discordquote:Op donderdag 4 juli 2019 14:21 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Heb je je drone weer eens los gelaten?
Dat doen eckte nederlanders toch als ze op vakantie in spanje zijn?quote:Op donderdag 4 juli 2019 14:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Stamppot eten op vakantie.
Maar waarom
Ik kan me herinneren dat ik daar 11 dagen spareribs heb gegetenquote:Op donderdag 4 juli 2019 14:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat doen eckte nederlanders toch als ze op vakantie in spanje zijn?
Dat lijkt me geen leuke vakantie dan...quote:Op donderdag 4 juli 2019 14:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat ik daar 11 dagen spareribs heb gegeten
Ik vind spareribs wel lekker (ga ze vandaag op de BBQ maken), maar 11 dagenquote:Op donderdag 4 juli 2019 14:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat ik daar 11 dagen spareribs heb gegeten
Aannamesquote:Op donderdag 4 juli 2019 14:25 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen leuke vakantie dan...
Kunnen we je mooi achter latenquote:Op donderdag 4 juli 2019 14:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Aannames![]()
Vakanties met Sky zijn per definitie leuk.
Ene dag BBQ saus, andere dag knoflook, dit dat.quote:Op donderdag 4 juli 2019 14:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vind spareribs wel lekker (ga ze vandaag op de BBQ maken), maar 11 dagen
omdat je dan ver weg van ons bent?quote:Op donderdag 4 juli 2019 14:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Aannames![]()
Wat zijn die kwaliteiten van de sherrif die het leuk maken?quote:Op donderdag 4 juli 2019 14:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Aannames![]()
Iedere dag spareribsquote:Op donderdag 4 juli 2019 14:29 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Wat zijn die kwaliteiten van de sherrif die het leuk maken?
quote:Op donderdag 4 juli 2019 14:30 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ja, we willen meer horen over die rookworst
Mijn geweldige humor, mijn enthousiasme, mijn uitstekende kennis van de lokale cultuur (bedankt dev, hier ging iets staan over spareribs) en bovendien de gezelligheid die ik elke dag meebrengquote:Op donderdag 4 juli 2019 14:29 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Wat zijn die kwaliteiten van de sherrif die het leuk maken?
Is dit een sollicitatiegesprek ofzoquote:Op donderdag 4 juli 2019 14:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mijn geweldige humor, mijn enthousiasme, mijn uitstekende kennis van de lokale cultuur (bedankt dev, hier ging iets staan over spareribs) en bovendien de gezelligheid die ik elke dag meebreng
Dat lijkt me niet.quote:Op donderdag 4 juli 2019 14:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is dit een sollicitatiegesprek ofzo
dat heet speeddatenquote:Op donderdag 4 juli 2019 14:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is dit een sollicitatiegesprek ofzo
Next!quote:
Keihard hequote:
Je klinkt idd wel capabel genoeg om de open plek te vullenquote:Op donderdag 4 juli 2019 14:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet.
Maar ik was vast aangenomen.
Welke open plek?quote:Op donderdag 4 juli 2019 14:56 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Je klinkt idd wel capabel genoeg om de open plek te vullen
* eNGine10 steekt kaarsje aanquote:
Maakt niet uit, je bent aangenomenquote:Op donderdag 4 juli 2019 15:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ik weet eigenlijk niet waar ik op gesolliciteerd heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |