nog meer edit gedrag van @Vanillekwarkquote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 00:52 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
nog meer edit gedrag van @:vanillekwark
gast, je werpt een bom onder je eigen positie, denk je nuzelf dat je zo oppermachtig bent?
Dobre utro moenquote:Op dinsdag 2 juli 2019 06:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[ afbeelding ]
@:eNGine10
@:Fancy2
@:Geerd
@:ToT
Neequote:Op dinsdag 2 juli 2019 07:01 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dobre utro motorblokje
Juichen ?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goed hoor. Alleen veel te weinig geslapen.quote:
Wat. Laat mequote:Op dinsdag 2 juli 2019 06:21 schreef Limoentjuh het volgende:
Stelletje slaapkoppen allemaal![]()
[ afbeelding ]
Een goedemorgen zonder zorgenquote:
Ja, nu wel gelukkig.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 07:29 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Echt he.. Geen manieren @:Limoentjuh
Maar nu je toch wakker bent... Alles goed?
Macht op internet staat vaak voor nietszeggendheid in het echte levenquote:Op dinsdag 2 juli 2019 00:52 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
nog meer edit gedrag van @:vanillekwark
gast, je werpt een bom onder je eigen positie, denk je nuzelf dat je zo oppermachtig bent?
Terug naar bed danquote:Op dinsdag 2 juli 2019 07:32 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ja, nu wel gelukkig.
Alleen te vroeg wakker voor een vakantiedag. Zal @:Limoentjuh zijn geweest doe mij zo wakker schreeuwde.
Jij weer werk?
Insgelijksquote:Op dinsdag 2 juli 2019 07:34 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Goedemorgen strijder. Werkse vandaag !
Of op het werk.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 07:37 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Macht op internet staat vaak voor nietszeggendheid in het echte leven
Ik lig er nog inquote:Op dinsdag 2 juli 2019 07:39 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Terug naar bed dan![]()
Yup weer werk.
[..]
Insgelijks
En waar staat een grote bek op internet voor?quote:Op dinsdag 2 juli 2019 07:37 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Macht op internet staat vaak voor nietszeggendheid in het echte leven
Kijk naar je eigen leven voor het antwoordquote:Op dinsdag 2 juli 2019 07:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En waar staat een grote bek op internet voor?
Ik dacht even dat alles een grapje was, want dagbaggerquote:Op dinsdag 2 juli 2019 07:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En waar staat een grote bek op internet voor?
Ik Godquote:Op dinsdag 2 juli 2019 07:58 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Kijk naar je eigen leven voor het antwoord
Is het ookquote:Op dinsdag 2 juli 2019 07:58 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat alles een grapje was, want dagbagger
Morguh ToTquote:
quote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 07:11 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Goed hoor. Alleen veel te weinig geslapen.
En hoe maakt u het deze morgen?
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 07:29 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Echt he.. Geen manieren @:Limoentjuh
Maar nu je toch wakker bent... Alles goed?
Jazekerquote:
Heul niequote:
Werkse moenquote:Op dinsdag 2 juli 2019 08:18 schreef Limoentjuh het volgende:
Ik ga lekker werken![]()
Niet te lang chagrijnig blijven
[ afbeelding ]
Dan hebben we ongeveer evenveel geslapenquote:Op dinsdag 2 juli 2019 08:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Nu wel!
Vannacht eerst maar 2,5 uur geslapen, maar daarna nog iets van 1,5 uur er bij gepakt.
Ja dat hou ik mezelf ook steeds voor!quote:Op dinsdag 2 juli 2019 08:22 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dan hebben we ongeveer evenveel geslapen
Vanmiddag maar weer middagdutje
ToTje was steeds wakker?quote:Op dinsdag 2 juli 2019 08:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Nu wel!
Vannacht eerst maar 2,5 uur geslapen, maar daarna nog iets van 1,5 uur er bij gepakt.
Hij was tot laat in de avond volkomen hyper, en at heeft op mij een enorme impact. Toen ik zelf naar bed ging was ik eigenlijk nog klaarwakker.quote:
Straks maar samen met die ondeugd dutje doenquote:Op dinsdag 2 juli 2019 08:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij was tot laat in de avond volkomen hyper, en at heeft op mij een enorme impact. Toen ik zelf naar bed ging was ik eigenlijk nog klaarwakker.
Toen ik uiteindelijk net wat begon te dromen, bewoog mevrouw ToT een paar keer, ik schrok wakker en ik dacht dat het al ochtend was. Weer in slaap gevallen, na 2,5 uur of zo weer beweging en ik was nu echt klaarwakker, midden in de nacht.
Poosje er uit geweest tot mevrouw ToT opstond en naar het werk ging en toen heb ik nog een beetje bij kunnen slapen.
Meestal moet hij ergens tussen 10.00 en 11.00 een dutje doen, maar dan lukt het mij nog niet om te slapen, maar ik kan wel wat bijrusten dan.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 08:51 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Straks maar samen met die ondeugd dutje doen
Ik begin te twijfelen of ik moeder wil worden...quote:Op dinsdag 2 juli 2019 08:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Meestal moet hij ergens tussen 10.00 en 11.00 een dutje doen, maar dan lukt het mij nog niet om te slapen, maar ik kan wel wat bijrusten dan.
Hij wil 's middags meestal ook wel slapen, maar dat proberen we tegenwoordig te voorkomen zodat hij 's avonds beter kan slapen.
Maar ÁLS hij 's avonds in slaap valt (wat lang niet altijd gegarandeerd is als je hem overdag wakker houdt), dan kan hij ook zomaar rond 22.00 of zo weer wakker worden en dan is hij echt helemaal hartstikke hyper en vrolijk!
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 08:58 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik begin te twijfelen of ik moeder wil worden...
*opgeluchtquote:Op dinsdag 2 juli 2019 08:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach hij zit in een ontwikkelingssprongetje (wat altijd een impact heeft op slapen en eten en drinken enzo), én hij krijgt weer tandjes.
We zijn nog niet begonnen of je maakt mij al duizelig.quote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 13:39 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
We zijn nog niet begonnen of je maakt mij al duizelig.
Dus nee, dat wordt nu niet neukuh
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 13:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
260.000 kwijt zijn is niet zo leuk denk ik![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik was 115kg, bij 1.96cmquote:Op dinsdag 2 juli 2019 14:00 schreef ToT het volgende:
[..]idd!
Anyway, ik neem aan dat je geen 40kg woog toen je die 6,5kg verloor, dus congrats uiteraard!
Ik gooi zo wel ff een lapje spek in de pan om het te vieren!
De aanhouder wint zeggen ze toch altijdquote:Op dinsdag 2 juli 2019 13:53 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik zou denken dat je ervan hebt geleerd en een ander tactiek zou gebruiken
En minder bier helpt ookquote:Op dinsdag 2 juli 2019 14:02 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik was 115kg, bij 1.96cm100kg is een mooi streef gewicht denk ik..
Ohw dat eet ik ook nog wel, bbqen etc..alleen wat minder allemaal..
Hehe okee dan!quote:Op dinsdag 2 juli 2019 14:02 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik was 115kg, bij 1.96cm100kg is een mooi streef gewicht denk ik..
Ohw dat eet ik ook nog wel, bbqen etc..alleen wat minder allemaal..
Dat is ook zo!quote:Op dinsdag 2 juli 2019 14:03 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
De aanhouder wint zeggen ze toch altijd
Donderdag bbq met pa en ma sja dan wel pilsjes tikken natuurlijk maar vrijdag en weekend weer werken dus dan weer niks...quote:
Minder zuipen wel ja. Maar niet minder eten.quote:
Beide bij mij eigenlijk. Nee werkelijk, ik eet niet zo veel. Maar wil ik afvallen moet ik bijzonder weinig gaan eten, en dat volhouden is ook weer zoiets..quote:Op dinsdag 2 juli 2019 14:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Minder zuipen wel ja. Maar niet minder eten.
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 14:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Minder zuipen wel ja. Maar niet minder eten.
Als ik niet genoeg eet val ik teveel af. Tenzij ik vrij ben, dan kom ik wel aan.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 14:18 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Beide bij mij eigenlijk. Nee werkelijk, ik eet niet zo veel. Maar wil ik afvallen moet ik bijzonder weinig gaan eten, en dat volhouden is ook weer zoiets..
Bij mij gaat afvallen om medische redenen bijna niet. Dat is gewoon best wel kut.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 14:21 schreef eNGine10 het volgende:
Als ik niet genoeg eet val ik teveel af. Tenzij ik vrij ben, dan kom ik wel aan.
Kleinere porties.. Zie m'n collega iedere dag voor 2 man eten en dan zeggen dat hij af wil vallen... Ja zo werkt dat niet
Moet-ie maar cola light gaan drinken!quote:Op dinsdag 2 juli 2019 14:21 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Als ik niet genoeg eet val ik teveel af. Tenzij ik vrij ben, dan kom ik wel aan.
Kleinere porties.. Zie m'n collega iedere dag voor 2 man eten en dan zeggen dat hij af wil vallen... Ja zo werkt dat niet
Of sporten..erbij kun je weer wat meer eten..quote:Op dinsdag 2 juli 2019 14:18 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Beide bij mij eigenlijk. Nee werkelijk, ik eet niet zo veel. Maar wil ik afvallen moet ik bijzonder weinig gaan eten, en dat volhouden is ook weer zoiets..
Sporten erbij is altijd goed. Maar heel verhaal, maar voor mij werkt het allemaal net even wat andersquote:Op dinsdag 2 juli 2019 14:23 schreef Geerd het volgende:
Of sporten..erbij kun je weer wat meer eten..
Aah wel kloten dan..quote:Op dinsdag 2 juli 2019 14:24 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Sporten erbij is altijd goed. Maar heel verhaal, maar voor mij werkt het allemaal net even wat anders
Alleen laten pijpen door een hoer schiet ook niet op hequote:Op dinsdag 2 juli 2019 14:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Schijnt tegen te vallen, maar dan doe je het volgens mij aardig verkeerd!
quote:
Hij wordt op dit moment wakker gemaakt, anders is het vannacht weer ellende!quote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hey![]()
Hoe gaat het met mini-ToT ? Slaapt hij al wat beter?
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij wordt op dit moment wakker gemaakt, anders is het vannacht weer ellende!
Vannacht maar 4 uur geslapen.
Eigenlijk idioot want er zijn genoeg gegadigden hier die het van Haags kunnen overnemen.quote:
Haags kan veel beter dansenquote:Op dinsdag 2 juli 2019 19:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
@:eNGine10 man waarom dans jij niet met fancy
Voor een dag of 2 was de eetlust voor pakweg 40% terug. Vandaag is het weer volkomen hopeloos, en ook drinken gaat zwaar knudde vandaag.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 19:08 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]overdag slapen en snachts wakker. Is een fase denk ik.. mijn nichtjes doen momenteel hetzelfde
![]()
Eetlust wel weer helemaal terug ?
Ow wat vervelendquote:Op dinsdag 2 juli 2019 19:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor een dag of 2 was de eetlust voor pakweg 40% terug. Vandaag is het weer volkomen hopeloos, en ook drinken gaat zwaar knudde vandaag.
Neequote:
Доброе утро известиquote:Op woensdag 3 juli 2019 06:45 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dobre utro motorblokje![]()
Vandaag wel wat meer geslapen dan gisteren?
Welquote:
Valt eigenlijk wel mee.. eerder te weinig en onrustig geslapenquote:Доброе утро извести
Wel wat meer ja maar doe dadelijk in het busje wel nog even de ogen dicht.
Jij duidelijk meer dan genoeg geslapen?
Goedemorgenquote:Op woensdag 3 juli 2019 07:08 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Strijders, tijgers en pussy's. Mogge allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |