nog meer edit gedrag van @Vanillekwarkquote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 00:52 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
nog meer edit gedrag van @:vanillekwark
gast, je werpt een bom onder je eigen positie, denk je nuzelf dat je zo oppermachtig bent?
Dobre utro moenquote:Op dinsdag 2 juli 2019 06:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[ afbeelding ]
@:eNGine10
@:Fancy2
@:Geerd
@:ToT
Neequote:Op dinsdag 2 juli 2019 07:01 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dobre utro motorblokje
Juichen ?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goed hoor. Alleen veel te weinig geslapen.quote:
Wat. Laat mequote:Op dinsdag 2 juli 2019 06:21 schreef Limoentjuh het volgende:
Stelletje slaapkoppen allemaal![]()
[ afbeelding ]
Een goedemorgen zonder zorgenquote:
Ja, nu wel gelukkig.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 07:29 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Echt he.. Geen manieren @:Limoentjuh
Maar nu je toch wakker bent... Alles goed?
Macht op internet staat vaak voor nietszeggendheid in het echte levenquote:Op dinsdag 2 juli 2019 00:52 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
nog meer edit gedrag van @:vanillekwark
gast, je werpt een bom onder je eigen positie, denk je nuzelf dat je zo oppermachtig bent?
Terug naar bed danquote:Op dinsdag 2 juli 2019 07:32 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ja, nu wel gelukkig.
Alleen te vroeg wakker voor een vakantiedag. Zal @:Limoentjuh zijn geweest doe mij zo wakker schreeuwde.
Jij weer werk?
Insgelijksquote:Op dinsdag 2 juli 2019 07:34 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Goedemorgen strijder. Werkse vandaag !
Of op het werk.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 07:37 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Macht op internet staat vaak voor nietszeggendheid in het echte leven
Ik lig er nog inquote:Op dinsdag 2 juli 2019 07:39 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Terug naar bed dan![]()
Yup weer werk.
[..]
Insgelijks
En waar staat een grote bek op internet voor?quote:Op dinsdag 2 juli 2019 07:37 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Macht op internet staat vaak voor nietszeggendheid in het echte leven
Kijk naar je eigen leven voor het antwoordquote:Op dinsdag 2 juli 2019 07:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En waar staat een grote bek op internet voor?
Ik dacht even dat alles een grapje was, want dagbaggerquote:Op dinsdag 2 juli 2019 07:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En waar staat een grote bek op internet voor?
Ik Godquote:Op dinsdag 2 juli 2019 07:58 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Kijk naar je eigen leven voor het antwoord
Is het ookquote:Op dinsdag 2 juli 2019 07:58 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat alles een grapje was, want dagbagger
Morguh ToTquote:
quote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 07:11 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Goed hoor. Alleen veel te weinig geslapen.
En hoe maakt u het deze morgen?
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 07:29 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Echt he.. Geen manieren @:Limoentjuh
Maar nu je toch wakker bent... Alles goed?
Jazekerquote:
Heul niequote:
Werkse moenquote:Op dinsdag 2 juli 2019 08:18 schreef Limoentjuh het volgende:
Ik ga lekker werken![]()
Niet te lang chagrijnig blijven
[ afbeelding ]
Dan hebben we ongeveer evenveel geslapenquote:Op dinsdag 2 juli 2019 08:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Nu wel!
Vannacht eerst maar 2,5 uur geslapen, maar daarna nog iets van 1,5 uur er bij gepakt.
Ja dat hou ik mezelf ook steeds voor!quote:Op dinsdag 2 juli 2019 08:22 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dan hebben we ongeveer evenveel geslapen
Vanmiddag maar weer middagdutje
ToTje was steeds wakker?quote:Op dinsdag 2 juli 2019 08:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Nu wel!
Vannacht eerst maar 2,5 uur geslapen, maar daarna nog iets van 1,5 uur er bij gepakt.
Hij was tot laat in de avond volkomen hyper, en at heeft op mij een enorme impact. Toen ik zelf naar bed ging was ik eigenlijk nog klaarwakker.quote:
Straks maar samen met die ondeugd dutje doenquote:Op dinsdag 2 juli 2019 08:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij was tot laat in de avond volkomen hyper, en at heeft op mij een enorme impact. Toen ik zelf naar bed ging was ik eigenlijk nog klaarwakker.
Toen ik uiteindelijk net wat begon te dromen, bewoog mevrouw ToT een paar keer, ik schrok wakker en ik dacht dat het al ochtend was. Weer in slaap gevallen, na 2,5 uur of zo weer beweging en ik was nu echt klaarwakker, midden in de nacht.
Poosje er uit geweest tot mevrouw ToT opstond en naar het werk ging en toen heb ik nog een beetje bij kunnen slapen.
Meestal moet hij ergens tussen 10.00 en 11.00 een dutje doen, maar dan lukt het mij nog niet om te slapen, maar ik kan wel wat bijrusten dan.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 08:51 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Straks maar samen met die ondeugd dutje doen
Ik begin te twijfelen of ik moeder wil worden...quote:Op dinsdag 2 juli 2019 08:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Meestal moet hij ergens tussen 10.00 en 11.00 een dutje doen, maar dan lukt het mij nog niet om te slapen, maar ik kan wel wat bijrusten dan.
Hij wil 's middags meestal ook wel slapen, maar dat proberen we tegenwoordig te voorkomen zodat hij 's avonds beter kan slapen.
Maar ÁLS hij 's avonds in slaap valt (wat lang niet altijd gegarandeerd is als je hem overdag wakker houdt), dan kan hij ook zomaar rond 22.00 of zo weer wakker worden en dan is hij echt helemaal hartstikke hyper en vrolijk!
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 08:58 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik begin te twijfelen of ik moeder wil worden...
*opgeluchtquote:Op dinsdag 2 juli 2019 08:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach hij zit in een ontwikkelingssprongetje (wat altijd een impact heeft op slapen en eten en drinken enzo), én hij krijgt weer tandjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |