Dan liever Nadia.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 23:50 schreef dvdfreak het volgende:
wanneer weer jinek want dit is een matig seizoen
Maar ik vraag mij een beetje af want ze zeggen dan altijd dit hebben wij met zijn alle afgesproken samen, waar deze ratio risico vrijheid vandaan komt.quote:
Jinek spamt heel social media alweer vol dat er nu VROUWEN ZIJN VERKOZEN IN DE TOP VAN EUROPAquote:Op dinsdag 2 juli 2019 23:50 schreef dvdfreak het volgende:
Die gaat naar de Vpro op zondagmiddag iets doen volgens mij.quote:
Met Interview-grootmeester Jaïrquote:Op dinsdag 2 juli 2019 23:50 schreef dvdfreak het volgende:
nee, de burgers weten wat goed isquote:Op dinsdag 2 juli 2019 23:51 schreef praadje het volgende:
Eigenlijk zou er een burgerjury bij de herkeuring moeten zitten om te stemmen of iemand geschikt is om terug te keren in de maatschappij.
Dat heb op facebook gestaan! Dus levenslang!quote:Op dinsdag 2 juli 2019 23:51 schreef praadje het volgende:
Eigenlijk zou er een burgerjury bij de herkeuring moeten zitten om te stemmen of iemand geschikt is om terug te keren in de maatschappij.
Stompje @Wereldgozerquote:Op woensdag 3 juli 2019 12:26 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik sla over. Die Jan lul gaat Lingo presenteren.En tevens gaat die Jan zoals gewoonlijk bij elke onderwerp meelullen. En donder nou toch eens op met die Helene.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |