Thierry is dan ook de enige die dat denktquote:Op dinsdag 2 juli 2019 23:07 schreef BlackNero het volgende:
Maar volgens Thierry ging Rutte toch naar de EU?
Alleen met mn verjaardag. Maar dat telt niet hè.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 23:14 schreef Bocaj het volgende:
Hebben jullie wel eens iemand om het leven gebracht?
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 23:16 schreef Regilio_ het volgende:
Maar zo gaat het drie kwartier over het TBS systeem dus?
Moeten ze vaker doen.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 23:16 schreef Regilio_ het volgende:
Maar zo gaat het drie kwartier over het TBS systeem dus?
AVG enzoquote:
Had Anita Witzier niet zo'n soort programma op tv?quote:
Buch in de bajes was leuker.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 23:23 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Had Anita Witzier niet zo'n soort programma op tv?
Was volgens mij niet TBS maar wel in het gevang en ook nog in een gekkenhuis....
GAS EROPquote:
Is goed Rikkertquote:
Mag hopen dat ze hem gewoon een oven in gooienquote:
Moet hij eerst een topic kapen.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 23:30 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mag hopen dat ze hem gewoon een oven in gooien
Met zijn halve kont open.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 23:30 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mag hopen dat ze hem gewoon een oven in gooien
Zijn allemaal narcisten met zelf issues.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 23:31 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik denk dat er ook een zekere arrogantie speelt bij sommige behandelaren.
Eens. Daarom mag Pauw ze ook wel kritisch benaderen.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 23:31 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik denk dat er ook een zekere arrogantie speelt bij sommige behandelaren.
Mensen met een normale baan kijken deze lui wel op neer denk ik.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 23:33 schreef FlippingCoin het volgende:
In een commerciële setting hoor je zulke teksten niet snel.
quote:
alle psychologie studenten slagen cum laudequote:Op dinsdag 2 juli 2019 23:35 schreef monkyyy het volgende:
Zij is wel cum laude geslaagd voor haar studie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |