Rijdende Rechter genotquote:
Vind ik wel prima, al die vieze plaatjes.quote:Op maandag 1 juli 2019 23:49 schreef Bocaj het volgende:
Je ziet het niet meer in de super... achter deurtjes!
Zo nu en dan... ben niet verslaafd en hoef niet per se te roken!quote:
Doe het dan ook niet.quote:Op maandag 1 juli 2019 23:49 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Zo nu en dan... ben niet verslaafd en hoef niet per se te roken!
Soms is het wel lekker op een terrasje ofzo met een biertje!quote:
Tom Coronel is een hele enge volksmennerquote:
Ik HAAT die familie zo erg, dat is niet te beschrijven.quote:Op maandag 1 juli 2019 23:51 schreef Szura het volgende:
[..]
Tom Coronel is een hele enge volksmenner
Niet remmen als je ze tegen komtquote:Op maandag 1 juli 2019 23:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik HAAT die familie zo erg, dat is niet te beschrijven.
Behoorlijk ja vooral met die telefoonsquote:Op maandag 1 juli 2019 23:53 schreef PowerLoungen het volgende:
Dit is toch wel heel erg pijnlijk zonder beelden.
dagjesmensen.gifquote:Op maandag 1 juli 2019 23:54 schreef maxi-mus het volgende:
Trots zijn als iemand iets presteert die toevallig dezelfde nationaliteit heeft.
Straatfeest in België .quote:Op maandag 1 juli 2019 23:56 schreef monkyyy het volgende:
Volgend jaar moet Max kampioen worden anders is hij niet meer de jongste kampioen ooit.
quote:Op maandag 1 juli 2019 23:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
In F1 subforum krijg je voor dit zinnetje een ban.
In POL mag je Portland niet noemen.quote:Op maandag 1 juli 2019 23:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
In F1 subforum krijg je voor dit zinnetje een ban.
Beetje overdreven!quote:Op dinsdag 2 juli 2019 00:00 schreef Oscar. het volgende:
Zei ie nou echt dat Max het beste wat de Formule 1 overkomen is?
Waarom geen Sander Dekker onze minister van veiligheidquote:We praten erover met de voorzitter van TBS Nederland en directeur van een tbs-kliniek Harry Beitema, gz-psycholoog Anne de Klerk, sociotherapeut Mario Derks, psychomotorisch therapeut Jouren Cousin, sociotherapeut Rianne Doedel en klinisch psycholoog Martijn Hemelhorst.
Oké Tjerrie, dank jequote:Op dinsdag 2 juli 2019 12:53 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Waarom geen Sander Dekker onze minister van veiligheiden justitie die ons komt voorliegen dat het zo goed werkt
![]()
![]()
en ik zeg afsluiten met Yvonne Jaspers omdat haar problemen veel groter zijn![]()
![]()
En dan ook niet vergeten om de ouders van Anne Faber uit te nodigen netzoals de politiek deed in de tweede kamer om ze te misbruiken door alle moeilijke kwesties niet te bespreken om dat de ouders in de zaal zitten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |