quote:Op maandag 1 juli 2019 13:34 schreef VarkensHart het volgende:
Hou vol broeder roken is voor tokkies en niet meer van deze tijd. Tevens diggen chimi's rokers niet
Aii thanks voor het advies niffo’s zal deze keer volhoudenquote:Op maandag 1 juli 2019 13:34 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Zorg dat je iets te kauwen hebt anders dan je nagels.
Kom op joh als ik het kan kan iedereen het.
Omdat je dan constant ontwenningsverschijnselen heb. Zo kan je toch niet levenquote:Op maandag 1 juli 2019 13:36 schreef MadJackthePirate het volgende:
Mja eentje kan toch wel? Bedoel zijn genoeg mensen die er gewoon eentje roken in een hele dag. Waarom zou jij dat niet kunnen? En is wel lekker
Ja je moet zelf weten inderdaad...quote:Op maandag 1 juli 2019 13:37 schreef wollah het volgende:
[..]
Omdat je dan constant ontwenningsverschijnselen heb. Zo kan je toch niet leven
Vroeg laatst iemand op Pinkpop of ik even peuk kon vasthouden. Ik dacht neem een hijs... gadverquote:Op maandag 1 juli 2019 13:36 schreef MadJackthePirate het volgende:
Mja eentje kan toch wel? Bedoel zijn genoeg mensen die er gewoon eentje roken in een hele dag. Waarom zou jij dat niet kunnen? En is wel lekker
Geniet ervan vriendquote:Op maandag 1 juli 2019 14:19 schreef vosss het volgende:
Zin gekregen in een saffie van dit topic; brb
Niet weten dat nicotine verslavender dan bijv coke is.quote:Op maandag 1 juli 2019 14:02 schreef Sanddr het volgende:
Wat ben jij een watje zeg. Is je ruggengraat ook aangetast door het roken?
Omdat dan die ene peuk zo lekker is dat je er automatisch weer meer gaat roken.quote:Op maandag 1 juli 2019 13:36 schreef MadJackthePirate het volgende:
Hey je schrijft een keer iets dat klopt. Had ik niet van je verwachtquote:Op maandag 1 juli 2019 14:23 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Omdat dan die ene peuk zo lekker is dat je er automatisch weer meer gaat roken.
Geloof er niks van.quote:Op maandag 1 juli 2019 13:33 schreef wollah het volgende:
Gisteravond om 20:00 me laatste peukje gerookt.
Is goedkoper om te blijven rokenquote:Op maandag 1 juli 2019 13:56 schreef Lenny77 het volgende:
Haal nicotine pleisters, dan lukt het wel.
quote:Op maandag 1 juli 2019 13:41 schreef wielrennerdt het volgende:
gewoon ff volhouden man.
scheelt veel geld. kan je kappa's van halen
Over twee maanden heb je inderdaad geen behoefte meer aan, dus twee maandjea volhouden, dan weer een peuk nemen die met veel moeite oprookt. Ben je er zo van afquote:Op maandag 1 juli 2019 19:07 schreef Scuidward het volgende:
Over 2 maanden lach je om je eigen rookverleden.
Ik ben een maand gestopt geweest door middel van zo'n laserbehandeling en ik rook ook weer.quote:Op maandag 1 juli 2019 19:15 schreef Vanillekwark het volgende:
@:Solotovski heeft misschien ervaringen die hij met je kan delen
Niet de tips waar ik op hooptequote:Op maandag 1 juli 2019 19:19 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik ben een maand gestopt geweest door middel van zo'n laserbehandeling en ik rook ook weer.
Ik zou zeggen lekker doorgaan. Je bent toch een doorzetter
Het is vooral de gewoonte waaraan je verslaafd bent pik.quote:Op maandag 1 juli 2019 14:21 schreef wollah het volgende:
[..]
Niet weten dat nicotine verslavender dan bijv coke is.Dus niks watje
Goed plan! Is al zeker een kwartier geleden dat ik gerookt heb!! Ben zo terug!! Tevens zet hem op wollah!!!quote:Op maandag 1 juli 2019 21:11 schreef Nismo91 het volgende:
Ewa niffo ik denk aan je als ik dadelijk even in de tuin ga roken![]()
Sorry, dit moest echt ff.
Veel sterkte bro.!
Dan geef je je lichaam waar het om vraagt... nicotine... niet de oplossing.quote:Op maandag 1 juli 2019 13:56 schreef Lenny77 het volgende:
Haal nicotine pleisters, dan lukt het wel.
Wel goed man. Heb ff pakkie kauwgum gekocht en als t te moeilijk word dan ff kauwgompje en dan voel ik me al beter. Ik ga sowieso volhouden deze keerquote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 12:47 schreef wollah het volgende:
[..]
Wel goed man. Heb ff pakkie kauwgum gekocht en als t te moeilijk word dan ff kauwgompje en dan voel ik me al beter. Ik ga sowieso volhouden deze keer
quote:Op maandag 1 juli 2019 14:16 schreef HarrylnDeWarrie het volgende:
Je gaat het toch niet redden. Haal maar snel een pakkie peuken en lekker roken want je pest jezelf nu alleen.
Goed bezig maatquote:Op dinsdag 2 juli 2019 12:47 schreef wollah het volgende:
[..]
Wel goed man. Heb ff pakkie kauwgum gekocht en als t te moeilijk word dan ff kauwgompje en dan voel ik me al beter. Ik ga sowieso volhouden deze keer
Als je ermee kan stoppen dan is het op termijn gewoon veel goedkoper zelfs! Het vergroot je kans!quote:
Maar je doorbreekt je gewoonte. Zodat je na een tijd niet meer aan een sigaret denkt na het eten, bij de koffie, buiten op een terras,...quote:Op dinsdag 2 juli 2019 12:37 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dan geef je je lichaam waar het om vraagt... nicotine... niet de oplossing.
Dit.quote:Op maandag 1 juli 2019 13:34 schreef VarkensHart het volgende:
Hou vol broeder roken is voor tokkies en niet meer van deze tijd. Tevens diggen chimi's rokers niet
Hier, stukje varkensvlees. Rennen...quote:Op maandag 1 juli 2019 13:34 schreef VarkensHart het volgende:
Het is zonder de schadelijke stoffen?quote:Op dinsdag 2 juli 2019 12:37 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dan geef je je lichaam waar het om vraagt... nicotine... niet de oplossing.
quote:Op maandag 1 juli 2019 14:15 schreef C.L.Werner het volgende:
Ga gewoon door met roken leven is toch kut a niffo
Ja vast.quote:Op donderdag 4 juli 2019 10:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed bezig maat
Laat je niet beïnvloeden door die zielige proleten hier die willen dat je faalt, omdat ze zelf zo'n leeg leven hebben. Jij bent beter dan zij zijn.
Wat heb jij voor een schandelijke naam joh? Wil je bij de Marokkanen horen ofzo?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:47 schreef Grunnbradda het volgende:
Neem anders een e-smoker. Stuk minder schadelijk.
Ja sorry, had geen inspiratie.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:32 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Wat heb jij voor een schandelijke naam joh? Wil je bij de Marokkanen horen ofzo?
Grunnquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:13 schreef Grunnbradda het volgende:
[..]
Ja sorry, had geen inspiratie.
Ik ben zelf geen roker, maar bij dit boek zweert iedere roker die wil stoppen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:34 schreef ichangedmymind het volgende:
Heb het boek van Allen Carr liggen. Wellicht iets voor jou? Heeft mij goed van de peuken afgeholpen.
Mijn moeder rookt al vanaf haar 15e, ze is nu bijna 80. Mijn vader rookte zeer zwaar tot voor 5 jaar geleden, hij is nu ruim 80. Beide geen longkanker en mijn opa's en oma's ook niet. Iedereen rookte.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 01:26 schreef praadje het volgende:
Jaja, die Allen Carr
https://www.volkskrant.nl(...)iste-jaren~bcf687fe/
Ik ben trouwens twee jaar geleden gestopt en vape nu alleen nog maar. De longarts vertelde mij dat als je stopt met roken je nog zeker 12 jaar een verhoogd risico op longkanker blijft houden ten opzichte van mensen die nooit gerookt hebben.
Je weet ook overal de islam bij te betrekken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:39 schreef DoubleUU het volgende:
Dood ga je toch. Jeej je bent 95 geworden zonder roken. Je had wel 24 jaar verzorging nodig, wat veel meer kost maar oke. Daar mogen we het zeker niet over hebben?
We moeten mensen rond laten lopen in vuilniszakken omdat ze het willen, maar iemand die wil roken moet kapot gemaakt worden? Hypocriete kutmensen.
En waar komt nu de belasting vandaan die niet meer komt van het roken? Juist, klimaat. En alle schaapjes betalen mak belasting en geloven in de leugens. Het is schandalig hoe kenniseconomie Nederland zo dom kan zijn.
Wat vindt je longarts van vapen?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 01:26 schreef praadje het volgende:
Jaja, die Allen Carr
https://www.volkskrant.nl(...)iste-jaren~bcf687fe/
Ik ben trouwens twee jaar geleden gestopt en vape nu alleen nog maar. De longarts vertelde mij dat als je stopt met roken je nog zeker 12 jaar een verhoogd risico op longkanker blijft houden ten opzichte van mensen die nooit gerookt hebben.
Dan is die al overleden door een overdosis ws of ergens als een crackjunk beland onder een brugquote:Op woensdag 7 augustus 2019 01:43 schreef the-eye het volgende:
Ik kijk al uit naar het topic in 2030 van wollah's zoveelste stoppoging
Hij vind het een goed alternatief maar mag natuurlijk niet zeggen dat het perfect is omdat niet bekend is wat nicotine op de lange termijn doet. Maar ik ben in 2 jaar tijd van 42% naar 86% longinhoud gegaan. Wel longemfyseem dus een deel van de longen is kapot en hersteld niet meer maar de conditie is supergoed vooruit gegaan en geen longaanvallen meer.quote:
Kan prima hier. Je zult hem wel missen. Succes met je anti rook campagnequote:Op zondag 11 augustus 2019 19:24 schreef Goudenvis het volgende:
@:haags_kwartiertje je linkt naar dit toppa maar ik ben geen wollah
Ik rook niet eensquote:Op zondag 11 augustus 2019 19:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan prima hier. Je zult hem wel missen. Succes met je anti rook campagne
Nou, toch niet gelukt hier met dat boek..quote:Op woensdag 7 augustus 2019 00:03 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ik ben zelf geen roker, maar bij dit boek zweert iedere roker die wil stoppen.
Zo kom je er niet vanaf pannenkoek.quote:Op maandag 1 juli 2019 13:36 schreef MadJackthePirate het volgende:
Ja toch maak het gewoon nog kutter, goed plan.quote:Op maandag 1 juli 2019 14:15 schreef C.L.Werner het volgende:
Ga gewoon door met roken leven is toch kut a niffo
Vergeeg flaka niet. Nadat je huid naar z'n grootje is en je alleen blij bent na crystal moet je toch eens overhit in je nakie door de straat rennen om alles gedaan te hebben.quote:Op maandag 1 juli 2019 19:21 schreef Linkesoep het volgende:
Ga aan de meth en krokodil voor de afleiding
Topper, met zijn boek over zuipen ben ik na jaaaren van de alcohol afquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:34 schreef ichangedmymind het volgende:
Heb het boek van Allen Carr liggen. Wellicht iets voor jou? Heeft mij goed van de peuken afgeholpen.
Gelukkig rook ik zelden en ben er niet aan verslaafd. Misschien eentje per maand ofzoquote:Op zondag 11 augustus 2019 20:33 schreef dhr.tomaat het volgende:
[..]
Zo kom je er niet vanaf pannenkoek.
Gewoon de knop om in het brein en niets meer roken behalve een makreeltje.
quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:38 schreef dhr.tomaat het volgende:
[..]
Topper, met zijn boek over zuipen ben ik na jaaaren van de alcohol af
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |