Als je ermee kan stoppen dan is het op termijn gewoon veel goedkoper zelfs! Het vergroot je kans!quote:
Maar je doorbreekt je gewoonte. Zodat je na een tijd niet meer aan een sigaret denkt na het eten, bij de koffie, buiten op een terras,...quote:Op dinsdag 2 juli 2019 12:37 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dan geef je je lichaam waar het om vraagt... nicotine... niet de oplossing.
Dit.quote:Op maandag 1 juli 2019 13:34 schreef VarkensHart het volgende:
Hou vol broeder roken is voor tokkies en niet meer van deze tijd. Tevens diggen chimi's rokers niet
Hier, stukje varkensvlees. Rennen...quote:Op maandag 1 juli 2019 13:34 schreef VarkensHart het volgende:
Hou vol broeder roken is voor tokkies en niet meer van deze tijd. Tevens diggen chimi's rokers niet
Het is zonder de schadelijke stoffen?quote:Op dinsdag 2 juli 2019 12:37 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dan geef je je lichaam waar het om vraagt... nicotine... niet de oplossing.
quote:Op maandag 1 juli 2019 14:15 schreef C.L.Werner het volgende:
Ga gewoon door met roken leven is toch kut a niffo
Ja vast.quote:Op donderdag 4 juli 2019 10:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed bezig maat
Laat je niet beïnvloeden door die zielige proleten hier die willen dat je faalt, omdat ze zelf zo'n leeg leven hebben. Jij bent beter dan zij zijn.
Wat heb jij voor een schandelijke naam joh? Wil je bij de Marokkanen horen ofzo?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:47 schreef Grunnbradda het volgende:
Neem anders een e-smoker. Stuk minder schadelijk.
Ja sorry, had geen inspiratie.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:32 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Wat heb jij voor een schandelijke naam joh? Wil je bij de Marokkanen horen ofzo?
Grunnquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:13 schreef Grunnbradda het volgende:
[..]
Ja sorry, had geen inspiratie.
Ik ben zelf geen roker, maar bij dit boek zweert iedere roker die wil stoppen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:34 schreef ichangedmymind het volgende:
Heb het boek van Allen Carr liggen. Wellicht iets voor jou? Heeft mij goed van de peuken afgeholpen.
Mijn moeder rookt al vanaf haar 15e, ze is nu bijna 80. Mijn vader rookte zeer zwaar tot voor 5 jaar geleden, hij is nu ruim 80. Beide geen longkanker en mijn opa's en oma's ook niet. Iedereen rookte.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 01:26 schreef praadje het volgende:
Jaja, die Allen Carr
https://www.volkskrant.nl(...)iste-jaren~bcf687fe/
Ik ben trouwens twee jaar geleden gestopt en vape nu alleen nog maar. De longarts vertelde mij dat als je stopt met roken je nog zeker 12 jaar een verhoogd risico op longkanker blijft houden ten opzichte van mensen die nooit gerookt hebben.
Je weet ook overal de islam bij te betrekken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:39 schreef DoubleUU het volgende:
Dood ga je toch. Jeej je bent 95 geworden zonder roken. Je had wel 24 jaar verzorging nodig, wat veel meer kost maar oke. Daar mogen we het zeker niet over hebben?
We moeten mensen rond laten lopen in vuilniszakken omdat ze het willen, maar iemand die wil roken moet kapot gemaakt worden? Hypocriete kutmensen.
En waar komt nu de belasting vandaan die niet meer komt van het roken? Juist, klimaat. En alle schaapjes betalen mak belasting en geloven in de leugens. Het is schandalig hoe kenniseconomie Nederland zo dom kan zijn.
Wat vindt je longarts van vapen?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 01:26 schreef praadje het volgende:
Jaja, die Allen Carr
https://www.volkskrant.nl(...)iste-jaren~bcf687fe/
Ik ben trouwens twee jaar geleden gestopt en vape nu alleen nog maar. De longarts vertelde mij dat als je stopt met roken je nog zeker 12 jaar een verhoogd risico op longkanker blijft houden ten opzichte van mensen die nooit gerookt hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |