quote:Op maandag 1 juli 2019 13:34 schreef VarkensHart het volgende:
Hou vol broeder roken is voor tokkies en niet meer van deze tijd. Tevens diggen chimi's rokers niet
Aii thanks voor het advies niffo’s zal deze keer volhoudenquote:Op maandag 1 juli 2019 13:34 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Zorg dat je iets te kauwen hebt anders dan je nagels.
Kom op joh als ik het kan kan iedereen het.
Omdat je dan constant ontwenningsverschijnselen heb. Zo kan je toch niet levenquote:Op maandag 1 juli 2019 13:36 schreef MadJackthePirate het volgende:
Mja eentje kan toch wel? Bedoel zijn genoeg mensen die er gewoon eentje roken in een hele dag. Waarom zou jij dat niet kunnen? En is wel lekker
Ja je moet zelf weten inderdaad...quote:Op maandag 1 juli 2019 13:37 schreef wollah het volgende:
[..]
Omdat je dan constant ontwenningsverschijnselen heb. Zo kan je toch niet leven
Vroeg laatst iemand op Pinkpop of ik even peuk kon vasthouden. Ik dacht neem een hijs... gadverquote:Op maandag 1 juli 2019 13:36 schreef MadJackthePirate het volgende:
Mja eentje kan toch wel? Bedoel zijn genoeg mensen die er gewoon eentje roken in een hele dag. Waarom zou jij dat niet kunnen? En is wel lekker
Geniet ervan vriendquote:Op maandag 1 juli 2019 14:19 schreef vosss het volgende:
Zin gekregen in een saffie van dit topic; brb
Niet weten dat nicotine verslavender dan bijv coke is.quote:Op maandag 1 juli 2019 14:02 schreef Sanddr het volgende:
Wat ben jij een watje zeg. Is je ruggengraat ook aangetast door het roken?
Omdat dan die ene peuk zo lekker is dat je er automatisch weer meer gaat roken.quote:Op maandag 1 juli 2019 13:36 schreef MadJackthePirate het volgende:
Hey je schrijft een keer iets dat klopt. Had ik niet van je verwachtquote:Op maandag 1 juli 2019 14:23 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Omdat dan die ene peuk zo lekker is dat je er automatisch weer meer gaat roken.
Geloof er niks van.quote:Op maandag 1 juli 2019 13:33 schreef wollah het volgende:
Gisteravond om 20:00 me laatste peukje gerookt.
Is goedkoper om te blijven rokenquote:Op maandag 1 juli 2019 13:56 schreef Lenny77 het volgende:
Haal nicotine pleisters, dan lukt het wel.
quote:Op maandag 1 juli 2019 13:41 schreef wielrennerdt het volgende:
gewoon ff volhouden man.
scheelt veel geld. kan je kappa's van halen
Over twee maanden heb je inderdaad geen behoefte meer aan, dus twee maandjea volhouden, dan weer een peuk nemen die met veel moeite oprookt. Ben je er zo van afquote:Op maandag 1 juli 2019 19:07 schreef Scuidward het volgende:
Over 2 maanden lach je om je eigen rookverleden.
Ik ben een maand gestopt geweest door middel van zo'n laserbehandeling en ik rook ook weer.quote:Op maandag 1 juli 2019 19:15 schreef Vanillekwark het volgende:
@:Solotovski heeft misschien ervaringen die hij met je kan delen
Niet de tips waar ik op hooptequote:Op maandag 1 juli 2019 19:19 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik ben een maand gestopt geweest door middel van zo'n laserbehandeling en ik rook ook weer.
Ik zou zeggen lekker doorgaan. Je bent toch een doorzetter
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |