Cyril heeft al meerdere keren laten doorschemeren dat hij Ocon wilt binnenhengelen. Ze willen bij Renault graag een Fransoos hebben en Ric zit op een 3 jaar contract. Dus dat kost Hulk mogelijk zijn stoeltje aan het eind van het jaar.quote:Op maandag 1 juli 2019 16:21 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij prima bij Renault zit, en dat Renault dat ook wel ziet.
dat is zo'n kut joch.quote:Op maandag 1 juli 2019 16:22 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ik gok dat volgend jaar Ocon daar rijdt.
hij is behoorlijk grijs geworden, het laatste jaar, veel kopzorgen?quote:Op maandag 1 juli 2019 16:25 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Cyril heeft al meerdere keren laten doorschemeren dat hij Ocon wilt binnenhengelen. Ze willen bij Renault graag een Fransoos hebben en Ric zit op een 3 jaar contract. Dus dat kost Hulk mogelijk zijn stoeltje aan het eind van het jaar.
Red Bull is dan een prima optie voor een jaar, me dunkt.
Daarom past hij goed bij Renault.quote:
Zeker, Coole gast en een erg goede coureur. Maar die blijft nog wel even bij Mclaren, hopelijk zet Mclaren de lijn ook door. Laten er maar meer teams strijden voor het podium.quote:Ik vind Lando Norris wel een coole gast, die mag van mij blijven en naar RB
en Fastest Lap.quote:Op maandag 1 juli 2019 16:42 schreef AnneX het volgende:
Komop...er zijn pas 9 races geweest en nu al stoeltjes verdelen![]()
Even nagenieten: 2 ferrari’s en 1 mercedes ingehaald en 1 merc voorgeblevenén gewonnen.
![]()
En dat vanuit kansloze positie.quote:Op maandag 1 juli 2019 16:42 schreef AnneX het volgende:
Komop...er zijn pas 9 races geweest en nu al stoeltjes verdelen![]()
Even nagenieten: 2 ferrari’s en 1 mercedes ingehaald en 1 merc voorgeblevenén gewonnen.
![]()
Uh que?quote:Op maandag 1 juli 2019 16:56 schreef BroesWillems het volgende:
https://www.gpupdate.net/(...)straf-in-oostenrijk/
Slechte start heeft Max gered.
quote:
quote:Verstappen kwam slecht weg en viel terug naar de zevende plek alvorens zijn inhaalsprint richting de finish begon. Net als Kevin Magnussen stond hij verder naar voren op de grid dan gebruikelijk was. Het verschil was nihil, maar wel essentieel voor het oordeel of dit wel of niet toegestaan was. Michael Masi, de betreffende race-directeur van de FIA: "Er is een positiesensor onder elke wagen geļnstalleerd. Kevin rolde iets naar voren, dus de sensor was buiten de startbox gekomen."
Omdat de wagen van Verstappen stil bleef staan bij de startsequentie gaf de sensor geen signaal door. Op de beelden leek hij daarentegen wel even ver naar voren te staan als Magnussen, maar omdat hij terugviel van de tweede naar de zevende plek zag de wedstrijdleiding er nog weinig reden toe om het nader te bekijken. Van een verkregen voordeel in de race was immers geen sprake.
Verzonnen artikelen.quote:Op maandag 1 juli 2019 16:56 schreef BroesWillems het volgende:
https://www.gpupdate.net/(...)straf-in-oostenrijk/
Slechte start heeft Max gered.
Er staat letterlijk in dat Magnussen te ver naar voren rolde, wat overigens al voor de start gebeurde, want hij had geen jumpstart maar stond stil op de verkeerde plek (dus deze anekdote klopt al niet).quote:Op maandag 1 juli 2019 17:03 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
GPUpdate is normaal niet echt van het fake news, maar kan het mis hebben.
in het artikel staat dat de wedstrijdleiding er naar gekeken heeft, maar door de slechte start van Max geen reden tot straf had. Helaas staat er geen bron bij.quote:Op maandag 1 juli 2019 17:09 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Er staat letterlijk in dat Magnussen te ver naar voren rolde, wat overigens al voor de start gebeurde, want hij had geen jumpstart maar stond stil op de verkeerde plek (dus deze anekdote klopt al niet).
Max staat ook stil en daarna 0.1s stil ofzo met die stall, al rolt de wagen en blijft hij uberhaupt niet compleet stilstaan...
'Op beelden lijkt Max naar voren te staan'. Ok, nul relevantie, want wat doen beelden er toe. Plus, de wedstrijdleiding zegt letterlijk dat er geen reden tot nader onderzoek was ergens.
GP Update: MaX hEeFt gEWoNnEn eN dOoR oOg vAn dE NaAlD mEt z'N SleChTe StaRT!
Vind het gewoon onzinnige artikelen van zo'n site, dat je ze plaatst is verder prima, maar ik snap niet wat GP update nou wil...
Amus meldt het ook gewoon.quote:Op maandag 1 juli 2019 17:09 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Er staat letterlijk in dat Magnussen te ver naar voren rolde, wat overigens al voor de start gebeurde, want hij had geen jumpstart maar stond stil op de verkeerde plek (dus deze anekdote klopt al niet).
Max staat ook stil en daarna 0.1s stil ofzo met die stall, al rolt de wagen en blijft hij uberhaupt niet compleet stilstaan...
'Op beelden lijkt Max naar voren te staan'. Ok, nul relevantie, want wat doen beelden er toe. Plus, de wedstrijdleiding zegt letterlijk dat er geen reden tot nader onderzoek was ergens.
GP Update: MaX hEeFt gEWoNnEn eN dOoR oOg vAn dE NaAlD mEt z'N SleChTe StaRT!
Vind het gewoon onzinnige artikelen van zo'n site, dat je ze plaatst is verder prima, maar ik snap niet wat GP update nou wil...
Veel straffen hebben het uitgangspunt dat het pas bestraft wordt als je er voordeel uit haalt. Dit dus ook.quote:Op maandag 1 juli 2019 17:22 schreef DeeBee het volgende:
Dat zou een nog matiger verhaal zijn, hoe kan de straf(maat) nou afhangen van de kwaliteit van je start. Magnussen had toch ook nul voordeel en geen betere start? Maar die krijgt dan wel een straf?
Volgens mij worden er in die artikelen wat dingen verkeerd geinterpreteerd (en al die sites schrijven elkaar netjes over, dat maakt weinig uit...).
En hoe haalde Magnussen er voordeel uit dan?quote:Op maandag 1 juli 2019 17:24 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Veel straffen hebben het uitgangspunt dat het pas bestraft wordt als je er voordeel uit haalt. Dit dus ook.
En maar mee zingen dat ze van duitsenbloed zijn bahquote:Op maandag 1 juli 2019 17:32 schreef Zipportal het volgende:
Vooral dat volk bij het Volkslied.KOTSEN.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |