quote:Op zondag 30 juni 2019 19:36 schreef Evertjan het volgende:
Is Bob Jungels ook weer kampioen geworden van Luxemburg? Dan hebben ze weer 2 rood wit blauwe truien bij de Deceuninck–Quick-Step
twitter:laflammerouge16 twitterde op zondag 30-06-2019 om 19:48:52Rebellin (18th today) confirms on his FB page that this wasn't his last race. He will ride until the end of the season and he is searching a contract for 2020 reageer retweet
Ach, nee. Het is Barabas niet gelukt.quote:
Ja die moet natuurlijk ook door tot z’n 50e, net als die Finquote:Op zondag 30 juni 2019 19:54 schreef El-Stinho het volgende:
twitter:laflammerouge16 twitterde op zondag 30-06-2019 om 19:48:52Rebellin (18th today) confirms on his FB page that this wasn't his last race. He will ride until the end of the season and he is searching a contract for 2020 reageer retweet
quote:Op zondag 30 juni 2019 16:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het vlaggetje wint altijd en is onverwoestbaar.
twitter:thijszonneveld twitterde op zondag 30-06-2019 om 19:26:42Al die Formule 1-fans die mopperen dat ze een uurtje na de race nog niet weten wie er heeft gewonnen; bij wielrennen weet je het soms 8 jaar later pas. reageer retweet
twitter:mitchdejong twitterde op zondag 30-06-2019 om 19:52:19@thijszonneveld Jij vul je met doping Verstappen vul energie met oranje zee dat is een groot verschil reageer retweet
twitter:050Roy twitterde op zondag 30-06-2019 om 19:58:28@thijszonneveld Maar ja dat heb je met een "sport" met allemaal cokesnuivers reageer retweet
twitter:CryptoMaster01 twitterde op zondag 30-06-2019 om 19:50:46@thijszonneveld Klopt. Er is ook geen neppere sport dan wielrennen. reageer retweet
twitter:SaschaTuijt twitterde op zondag 30-06-2019 om 19:29:25@thijszonneveld Achachach. Zeg dan niets meneer Zonneveld. reageer retweet
twitter:MR_de_Beer twitterde op zondag 30-06-2019 om 19:32:30@thijszonneveld @ErwinLamers Arme Thijs ! Gefrustreerd kereltje!! reageer retweet
twitter:Tahie811 twitterde op zondag 30-06-2019 om 19:31:27@thijszonneveld @arjanschouten Wielrennen is geen sport reageer retweet
Waar is het ooit misgegaan bij deze mensen?twitter:Thierryvth twitterde op zondag 30-06-2019 om 19:35:45@thijszonneveld Formule 1 rijders hebben alleen niet net als wielrenners het IQ van een pepernoot, of hoe zou je het anders willen duiden als je stoffen in je lichaam spuit die anders in koeien word gespoten reageer retweet
Geen idee. Heb kritiek op iemands favoriete 'sport' en ze schieten meteen in een stuip.quote:Op zondag 30 juni 2019 20:09 schreef wimderon het volgende:
Waar is het ooit misgegaan bij deze mensen?
En grappig genoeg zijn er figuren op dit forum die daar dan weer viesmad over worden.quote:Op zondag 30 juni 2019 20:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Geen idee. Heb kritiek op iemands favoriete 'sport' en ze schieten meteen in een stuip.
Jungels is kampioen in tijdrijden en op de weg, met Jakobsen dus twee r-w-b truien in wegwedstrijden.quote:Op zondag 30 juni 2019 19:51 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Evertjan doelt op Jungels en Jakobsen denk ik.
Ja precies, ik las ook maar half.quote:Op zondag 30 juni 2019 20:22 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Jungels is kampioen in tijdrijden en op de weg, met Jakobsen dus twee r-w-b truien in wegwedstrijden.
Formule 1 fans, de leegheid van die levens schokt me.quote:Op zondag 30 juni 2019 20:09 schreef wimderon het volgende:
[..]Waar is het ooit misgegaan bij deze mensen?twitter:thijszonneveld twitterde op zondag 30-06-2019 om 19:26:42Al die Formule 1-fans die mopperen dat ze een uurtje na de race nog niet weten wie er heeft gewonnen; bij wielrennen weet je het soms 8 jaar later pas. reageer retweet
Dat zullen niet-wielerfans die dit topic wel eens lezen ook wel denken van ons.quote:Op zondag 30 juni 2019 20:40 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Formule 1 fans, de leegheid van die levens schokt me.
In de wielertopics misschien wel, maar over het algemeen komen wielerfans bij mij toch een stuk 'geleerder' over dan Formule 1-fans. Als je ziet hoe de mensen daar in de stress schieten van een ludiek bedoelde tweet...quote:Op zondag 30 juni 2019 20:41 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat zullen niet-wielerfans die dit topic wel eens lezen ook wel denken van ons.
Denk dat de meeste wielerfans hier ook al meerdere jaren fan zijn en alles volgen. Veel F1 fans kijken pas ongeveer 3 jaar F1 vanwege Max.quote:Op zondag 30 juni 2019 20:45 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
In de wielertopics misschien wel, maar over het algemeen komen wielerfans bij mij toch een stuk 'geleerder' over dan Formule 1-fans. Als je ziet hoe de mensen daar in de stress schieten van een ludiek bedoelde tweet...
Wielrennen is de sport van de elite.quote:Op zondag 30 juni 2019 20:45 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
In de wielertopics misschien wel, maar over het algemeen komen wielerfans bij mij toch een stuk 'geleerder' over dan Formule 1-fans. Als je ziet hoe de mensen daar in de stress schieten van een ludiek bedoelde tweet...
Behalve bocht 7.quote:Op zondag 30 juni 2019 20:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wielrennen is de sport van de elite.
Dat zijn vlaggetjes worshippers, die horen niet bij ons. Liefhebbers die kunnen genieten van frames, guidon van onder en in een oogopslag zien wat voor verzet iemand trapt, dat zijn de groten der aarde.quote:
Wat dat betreft lijken voetbal en F1 veel op elkaar.quote:Op zondag 30 juni 2019 20:45 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Drie dagen max. voor hij groen heeft.quote:Op zondag 30 juni 2019 21:05 schreef OProg het volgende:
Na acht jaar moet Peter Sagan weer eens een normaal shirt aan. Ook wel weer wennen.
Nou...quote:Op zondag 30 juni 2019 21:08 schreef showtimer het volgende:
[..]
Drie dagen max. voor hij groen heeft.
Hoe werkt de wet van Herbert in mijlen?quote:Op zondag 30 juni 2019 23:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
20 mijl te gaan. Pauwels in de kopgroep.
Kielzog geeft je vleugelsquote:Op zondag 30 juni 2019 23:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
ONZE Nelson heeft alle moeite van de wereld met Bassett of all places.
Maken wel lekkere sauzen.quote:Op zondag 30 juni 2019 23:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Pauwels is een van de allerslechtste renners die ik ooit heb gezien.
Jij bent van na Kenny van Hummel?quote:Op zondag 30 juni 2019 23:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Misschien kan hij dan weer aan de lopende band gaan staan.quote:
Toptalent volgens de ontdekker van Rogla.quote:Op zondag 30 juni 2019 23:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
En dan komt hij ook nog eens uit Nederland!quote:Op maandag 1 juli 2019 00:11 schreef Slobeend het volgende:
Howes is een bijzonder sympathieke en tevens mooie jongen, die gun ik dit van harte.
Is dat zo ja? Dat verklaart alles.quote:Op maandag 1 juli 2019 00:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En dan komt hij ook nog eens uit Nederland!
Hij is geboren in Coloradoquote:Op maandag 1 juli 2019 00:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En dan komt hij ook nog eens uit Nederland!
Verkeerde topic denk ik (de tag [wielrennen] is misschien wat verwarrend bij dit topicquote:Op maandag 17 augustus 2020 09:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
Roglic wel, Kruijswijk niet naar Tignes.
Alleen maar mooi toch? Misschien krijgen we dan nog eens een echte trui. Goed, dat wat Valverde nu draagt ziet er al enigszins acceptabel uit, maar het is het nog steeds niet. Zie je het al gebeuren? Een Spaans kampioen fietsend tijdens de Volta? Mijn ogen begin voorzichtig te tranen.quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Voorlopige startlijst is sowieso heel pover. Movistar mag het gaan doen met de baanrenners, de verkeerde Mas en wat jong grut.
[ afbeelding ]
Ik vrees eigenlijk dat het gewoon weer voor Jezus zal zijn.quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Alleen maar mooi toch? Misschien krijgen we dan nog eens een echte trui. Goed, dat wat Valverde nu draagt ziet er al enigszins acceptabel uit, maar het is het nog steeds niet. Zie je het al gebeuren? Een Spaans kampioen fietsend tijdens de Volta? Mijn ogen begin voorzichtig te tranen.
Ik las een paar dagen geleden dat het was doorgeschoven naar 2021.quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:20 schreef Koffieplanter het volgende:
We finishen nota bene op dag twee al op Senhora da Graça en deze man denkt dat het niet doorgaat hahaha. Jij kan je echt nóóit meer vertonen. Waag het ook niet het te gooien op een hypothetische, toekomstige afgelasting, want daar prik je zo doorheen.
Doe dat maar bij SBS, lezen. We krijgen gewoon een special: https://observador.pt/202(...)na-senhora-da-graca/.quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik las een paar dagen geleden dat het was doorgeschoven naar 2021.
quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik las een paar dagen geleden dat het was doorgeschoven naar 2021.
Ik zal het wel verkeerd hebben dan.quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Doe dat maar bij SBS, lezen. We krijgen gewoon een special: https://observador.pt/202(...)na-senhora-da-graca/.
In theorie heb je wel gelijk hoor, want het gaat de boeken niet in als een Volta. Dit is echter een beetje alsof je, laten we zeggen, nu zegt dat de Vuelta afgelast is maar wel drie weken met een internationaal profpeloton gaat koersen door heel Spanje. We gaan gewoon brommeren van ergens in september tot ergens in oktober. Zet het in de agenda.quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zal het wel verkeerd hebben dan.
Ik had niet verder gelezen dan de kop.quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
In theorie heb je wel gelijk hoor, want het gaat de boeken niet in als een Volta. Dit is echter een beetje alsof je, laten we zeggen, nu zegt dat de Vuelta afgelast is maar wel drie weken met een internationaal profpeloton gaat koersen door heel Spanje.
Als RockRacingN1Fans zijn we te allen tijde eerlijk en fair naar elkaar.quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik had niet verder gelezen dan de kop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pippo heeft wel een parcoursje neergelegd daarginder in Italië. Elf keer over de Rosina (anderhalf à twee kilometer, 7%) en om het af te sluiten over dat bovenstaande ding met kasseien met pieken tot 20%.
[ Bericht 3% gewijzigd door Koffieplanter op 19-08-2020 18:54:37 ]Put these foolish ambitions to rest.
Nee, is nog niet hersteld, maar hij wilde toch graag starten (net als op het EK volgende week)quote:Op donderdag 20 augustus 2020 15:11 schreef TargaFlorio het volgende:
Vocsnor heeft in de pot met coke gezeten.
Is hij weer hersteld van zijn crash?
Geen hoge verwachtingen dus.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 15:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nee, is nog niet hersteld, maar hij wilde toch graag starten (net als op het EK volgende week)
Volgens De Cauwer zit die al wel op 99%.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 15:18 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Geen hoge verwachtingen dus.
Met de afwezigheid van Evenepoel en huidige vorm is Van Aert sowieso de favoriet.
Zoals verwacht inderdaad.quote:
Bij de beste 5 klimmers, jawel.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 15:35 schreef Slobeend het volgende:
De Plus beter dan Kruijswijk in de Tour vorig jaar
Dat is wel een opmerkelijke uitspraak ja, maar hij was wel goed.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 15:35 schreef Slobeend het volgende:
De Plus beter dan Kruijswijk in de Tour vorig jaar
Dat ben ik alweer vergeten kennelijkquote:Op donderdag 20 augustus 2020 15:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Bij de beste 5 klimmers, jawel.
Nee, dat zei Michel, maar dat is behoorlijk overdreven.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 15:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat ben ik alweer vergeten kennelijk.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 15:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Nee, dat zei Michel, maar dat is behoorlijk overdreven.
Ja, dat was een goede dag, maar in de andere etappes werd ie voor Bennett uitgespeeld. Hij reed absoluut een goede Tour, maar je kunt toch niet zeggen dat hij beter was dan Kruijswijk en bij de beste 5 klimmers van de Tour hoorde.quote:
quote:Remco Evenepoel (20) kan het worden, Laurens De Plus (24) is het: onze beste klimmer. Daar is na zijn verbluffende Tour vorig jaar het meest kritische oog van overtuigd. De Plus zoog Kruijswijk tot voorbij de vod naar iedere top. Wie het wilde zien, zag het: De Plus was beter dan zijn kopman. Goedmoedig als hij is, schikte Laurens zich in zijn onderdanige rol. Pertinente vraag is of dat nog langer moet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:05 schreef Felagund het volgende:
wel een sterk einde van Campenaerts.
quote:1. EST VAHTRA Norman ISN 3h22'48"
2. EST LAUK Karl Patrick -
3. EST KIVISTIK Gert -
4. EST MIRZOJEV Artjom TBC
5. EST LAANEMÄE Erki - 06"
6. EST RÄIM Mihkel ISN 01'07"
7. EST NISU Oskar EVO 01'14"
8. EST ÄRM Rait TBC 01'14"
9. EST JOEÄÄR Gert - 01'14"
10. EST KISKONEN Siim - 01'20"
Kutkampioen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:43 schreef showtimer het volgende:
Israel heeft de trui van Estland weer! @:Mani89
[..]
En dan wint Cerny ook nog eens in Tsjechië. Gekkenhuis!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:20 schreef Marcoss het volgende:
Gradek wint Pools kampioenschap tijdrijden, CCC heeft een koers gewonnen
Mooi podium. Dat gaan allemaal goede profs worden.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:02 schreef Koffieplanter het volgende:
Raul Garcia Pierna is de nieuwe Spaans kampioen bij de beloften, dat wordt nen goeie ze.
Moet die arme Rossetto nou het EK tijdrijden doen terwijl hij eindelijk NK Frans kampioen kan worden?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 08:20 schreef Koffieplanter het volgende:
Jeetje, de startlijst voor de Franse titel in het tijdrijden houdt niet over. Je moet al gaan denken aan een Armirail of Brunel om tot een lijstje favorieten te komen. Het is wel te volgen op de Player, daar waar de Spanjaarden weer verzaken, terwijl die, gezien het zware parcours, juist interessant is.
Maar Rossetto start gewoon.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Moet die arme Rossetto nou het EK tijdrijden doen terwijl hij eindelijk NK Frans kampioen kan worden?
Wat is nou eigenlijk de reden dan Mathieu zich alleen door zijn eigen persvoorlichter laat interviewen? Corona natuurlijk maar niemand doet dat verder naar mijn weten.quote:
Waarom noem je hem dan niet als favoriet?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Maar Rossetto start gewoon.
Lees nog eens wat er staat.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 13:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waarom noem je hem dan niet als favoriet?
Sorry ik lees meestal een beetje half over jouw posts heen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 13:05 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Lees nog eens wat er staat.
Hier trapt niemand in.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 13:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sorry ik lees meestal een beetje half over jouw posts heen.
Als het draait .. etc.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 16:39 schreef showtimer het volgende:
Mani zijn Rossetto heeft niet zijn dag.
Vind het juist behoorlijk tegenvallend, titel of niet. Bij punt twee denk je dat hij is vertrokken en vervolgens valt hij behoorlijk stil en loopt hij nauwelijks uit op een Armirail en Roux, die hij binnen een paar minuten al had ingehaald.quote:
Remi heeft nog nooit een goede standalone-tijdrit gereden.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 16:53 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Vind het juist behoorlijk tegenvallend, titel of niet. Bij punt twee denk je dat hij is vertrokken en vervolgens valt hij behoorlijk stil en loopt hij nauwelijks uit op een Armirail en Roux, die hij binnen een paar minuten al had ingehaald.
Niet best van Affini, maar die gaat volgend jaar wel schroeien met de Jumbobonus.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:51 schreef Koffieplanter het volgende:
Pippo schroeit als nooit tevoren, Affini krijgt ze zelfs van De Marchi om de oren.
Pippo 34:12
De Marchi 34:55
Affini 35:26
Als ze nog vooruit gaan op de nieuwe tijdritfietsen..quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:31 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Niet best van Affini, maar die gaat volgend jaar wel schroeien met de Jumbobonus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij gaat steeds meer naar de Superman-houding.
[ Bericht 7% gewijzigd door Koffieplanter op 21-08-2020 21:45:46 ]Put these foolish ambitions to rest.
Waarom hebben de Roodhooftjes Toupalik ooit laten gaan? Zou nu nog steeds een van hun beste renners zijn.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:01 schreef Marcoss het volgende:
[ afbeelding ]
Juraj dus opnieuw kampioen in Slowakije, ook al reed hij geen top-10 in de koers
Wat voor advies zou Oscar hem nog meer allemaal hebben gegeven?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:53 schreef Koffieplanter het volgende:
Romo Oliver heeft ook een leuk verhaal zie ik nu. Hij is ooit gaan trainen met Oscar Sevilla en die heeft hem geadviseerd om eens te komen koersen. Zoals gezegd komt hij dus uit het triatlon, waar hij, naar het schijnt, best goed in was, maar omdat er geen droog brood te verdienen valt was hij daar wel klaar mee. Nu rijdt hij, voor niet eens het grootste programma, het hele peloton op een paar minuten. Heeft Spanje hier een Evenepoel gevonden? We gaan hem volgen.
Samen gezocht naar dikste ader in arm.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat voor advies zou Oscar hem nog meer allemaal hebben gegeven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel als een kikker. Staat zo te zien nog niet eens superduper scherp. Gezien de huidige ontwikkelingen her en der zou ik zelfs een stap verder gaan: Eus, contracteren die handel! Wat stuurvaardigheid betreft schijnt hij nog het een en ander bij te moeten leren als ik Alix moet geloven, maar desperate times ask for desperate measures. De grootmeester heeft niet het eeuwige leven meer.Put these foolish ambitions to rest.
Raul Garcia blijkt toch menselijk te zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live vanaf 12:00. Het is nu of nooit. De kans op een legendarische winnaar was niet groter dan vandaag. Caja maakt de dienst uit met 14 (plus 4 vanuit hun amateurploeg), Movistar heeft er maar 7. Rond 14:00 is Oscar Sevilla de nieuwe kampioen van Spanje. Of Garcia de Mateos. Of Del Pino. Of Gustavo. Of Prades.Put these foolish ambitions to rest.
Wat een service.quote:Op zondag 23 augustus 2020 12:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wow, commentaar van Jan.
En Karsten!
PCM modequote:Op zondag 23 augustus 2020 12:22 schreef Koffieplanter het volgende:
Bardiani zit met de hele ploeg vooraan in Italië. [ afbeelding ] Bijna 50% van de kopgroep (27 man) bestaat uit Bardiani's. (12).
Jammer dat die hele ploeg brandhout is, ik voorspel een soortgelijk scenario.quote:Op zondag 23 augustus 2020 12:22 schreef Koffieplanter het volgende:
Bardiani zit met de hele ploeg vooraan in Italië. [ afbeelding ] Bijna 50% van de kopgroep (27 man) bestaat uit Bardiani's. (12).
De helft is al gelost.quote:Op zondag 23 augustus 2020 12:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jammer dat die hele ploeg brandhout is, ik voorspel een soortgelijk scenario.
[ afbeelding ]
Hij blijft ook angstvallig stil als het over Oscar Sevilla gaat, waarom weet ik niet haha.quote:Op zondag 23 augustus 2020 12:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Karsten is niet bekend met Kern Pharma.
De andere helft zal spoedig volgen.quote:
Bloedbroeders?quote:Op zondag 23 augustus 2020 12:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij blijft ook angstvallig stil als het over Oscar Sevilla gaat, waarom weet ik niet haha.
Ik denk dat De Karst het liever niet over Fuentes heb.quote:
Trainingsmakker van Javier Romo.quote:Op zondag 23 augustus 2020 12:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ach nee, Hector Carretero.
Ja, lijkt mij ook.quote:
Heb jij aandelen Barcelo? Die had het anders nooit gehaald.quote:Op zondag 23 augustus 2020 13:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Toch de voorspelbare zege van Herrada dan.
Wel op een lekkere manier hoor. Barcelo de hele dag laten knechten en hem dan zo behandelen.
Wat?quote:Op zondag 23 augustus 2020 13:35 schreef Mani89 het volgende:
Ivan Garcia.HERMSEN ROT OP HERMSEN ROT OP
Zou hij niet al schakelproblemen hebben gehad? Jezus reed wel errug klein in de finale.quote:Op zondag 23 augustus 2020 13:36 schreef wimderon het volgende:
Je hoeft niet zo verslagen te doen Jezus, Sanchez was al ribbedebie.
Het ging al eerder mis inderdaad.quote:Op zondag 23 augustus 2020 13:37 schreef showtimer het volgende:
[..]
Zou hij niet al schakelproblemen hebben gehad? Jezus reed wel errug klein in de finale.
Al op de klim reed hij met een Lens-verzet toch?quote:Op zondag 23 augustus 2020 13:37 schreef showtimer het volgende:
[..]
Zou hij niet al schakelproblemen hebben gehad? Jezus reed wel errug klein in de finale.
Tussen de top en de finish leek het me wel erg overdreven koffiemolentje.quote:Op zondag 23 augustus 2020 13:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Al op de klim reed hij met een Lens-verzet toch?
Verschil liep ook vrij snel terug.quote:Op zondag 23 augustus 2020 13:40 schreef showtimer het volgende:
[..]
Tussen de top en de finish leek het me wel erg overdreven koffiemolentje.
Ik probeer positiever te zijn tegenwoordig.quote:
Familie van?quote:Op zondag 23 augustus 2020 13:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Samuel Blanco 9e, rijdend voor een amateurploeg. Kopen die gozer, Eus.
Ik mis deze foto.quote:
Is Ackermann sowieso niet de favoriet?quote:Op zondag 23 augustus 2020 13:46 schreef Columbiafan het volgende:
Ik vraag me af of het parcours op de Sachsenring dit jaar wel zwaar genoeg zal zijn voor Lenny en of het toch niet eerder iets voor Ackermann wordt.
Die pornoacteur daar achter zat er ook weer goed bij bij het Portugese kampioenschap.quote:Op zondag 23 augustus 2020 13:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik mis deze foto.
[ afbeelding ]
Nee, Lenny kan alleen nog maar verliezen. Die trui moet mee naar Frankrijk.quote:Op zondag 23 augustus 2020 13:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is Ackermann sowieso niet de favoriet?
Het regent nu wel hevig, hoop dat de koers harder maakt. Het gaat om 48 rondjes Sachsenring (168 kilometer), dan vrees ik toch dat het iets geschikter is voor Ackes.quote:Op zondag 23 augustus 2020 13:52 schreef showtimer het volgende:
[..]
Nee, Lenny kan alleen nog maar verliezen. Die trui moet mee naar Frankrijk.
quote:Op zondag 23 augustus 2020 13:40 schreef showtimer het volgende:
[..]
Tussen de top en de finish leek het me wel erg overdreven koffiemolentje.
48 rondjes tering. Dat is nog erger van 30 keer VAM-berg of zoquote:Op zondag 23 augustus 2020 13:54 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Het regent nu wel hevig, hoop dat de koers harder maakt. Het gaat om 48 rondjes Sachsenring (168 kilometer), dan vrees ik toch dat het iets geschikter is voor Ackes.
Rondje Berchtesgaden met een aankomst bergop bij het Kehlsteinhaus.quote:Op zondag 23 augustus 2020 13:57 schreef Mani89 het volgende:
Waarom gaan ze niet eens weer de Feldberg op in dat kloteland.
Wel mooi gebied daar. Königsee is ook fantastisch. Heywoodu is het daar ook mee eens.quote:Op zondag 23 augustus 2020 13:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Rondje Berchtesgaden met een aankomst bergop bij het Kehlsteinhaus.
Ik ga er volgende week op vakantiequote:Op zondag 23 augustus 2020 14:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wel mooi gebied daar. Königsee is ook fantastisch. Heywoodu is het daar ook mee eens.
Poeh, durf ik niet te zeggen. Ik ben er vanuit Salzburg heen gefietst, maar weet niet meer precies hoe dat ging. Geen gekke dingen meegemaakt in ieder geval. Weet wel dat je niet strak om dat meer heen kan.quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:09 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ik ga er volgende week op vakantie![]()
Kun je daar ook een beetje fatsoenlijk fietsen? Ik wil mijn racefiets meenemen.
Blijft ook gewoon een ontzettend matig team natuurlijk.quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Beste Movistar dus 16e, maar eigenlijk moeten we Caja Rural harder uitlachen. Met zo'n numerieke meerderheid komen ze niet verder dan een 12e plaats van Lastra.
Zeker, maar als je dan bedenkt dat Kern Pharma 7e en 10e wordt. Waarbij degene die 10e werd ook nog eens een lekke band had in de laatste kilometer.quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Blijft ook gewoon een ontzettend matig team natuurlijk.
Het hele gebied is natuurlijk perfect ingericht op bergwandeltochten. Maar ik lees vrij weinig over mogelijkheden met de racefiets, terwijl er toch genoeg bergen liggen. Asfaltweg naar Kehlstein is bijv. alleen voor bussen toegankelijk.quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Poeh, durf ik niet te zeggen. Ik ben er vanuit Salzburg heen gefietst, maar weet niet meer precies hoe dat ging. Geen gekke dingen meegemaakt in ieder geval. Weet wel dat je niet strak om dat meer heen kan.
Hinterbrand misschien nog een optie? Hochschwarzeck heb je ook nog.quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:17 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Het hele gebied is natuurlijk perfect ingericht op bergwandeltochten. Maar ik lees vrij weinig over mogelijkheden met de racefiets, terwijl er toch genoeg bergen liggen. Asfaltweg naar Kehlstein is bijv. alleen voor bussen toegankelijk.
Rossfeldstrasse is volgens mij de beste optie.
Meh, Samitier reed zich uiteindelijk leeg voor de azuurblauwe sokken van Ivan. Eus was er nog best dichtbij met enige maandjes vertraging weliswaar.quote:
En dat Walscheid dan wint.quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:35 schreef Columbiafan het volgende:
Ik vrees voor een sprint in Duitsland.
Oké dank je, zal het noteren!quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hinterbrand misschien nog een optie? Hochschwarzeck heb je ook nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |