Verkeerde topic denk ik (de tag [wielrennen] is misschien wat verwarrend bij dit topicquote:Op maandag 17 augustus 2020 09:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
Roglic wel, Kruijswijk niet naar Tignes.
Alleen maar mooi toch? Misschien krijgen we dan nog eens een echte trui. Goed, dat wat Valverde nu draagt ziet er al enigszins acceptabel uit, maar het is het nog steeds niet. Zie je het al gebeuren? Een Spaans kampioen fietsend tijdens de Volta? Mijn ogen begin voorzichtig te tranen.quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Voorlopige startlijst is sowieso heel pover. Movistar mag het gaan doen met de baanrenners, de verkeerde Mas en wat jong grut.
[ afbeelding ]
Ik vrees eigenlijk dat het gewoon weer voor Jezus zal zijn.quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Alleen maar mooi toch? Misschien krijgen we dan nog eens een echte trui. Goed, dat wat Valverde nu draagt ziet er al enigszins acceptabel uit, maar het is het nog steeds niet. Zie je het al gebeuren? Een Spaans kampioen fietsend tijdens de Volta? Mijn ogen begin voorzichtig te tranen.
Ik las een paar dagen geleden dat het was doorgeschoven naar 2021.quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:20 schreef Koffieplanter het volgende:
We finishen nota bene op dag twee al op Senhora da Graça en deze man denkt dat het niet doorgaat hahaha. Jij kan je echt nóóit meer vertonen. Waag het ook niet het te gooien op een hypothetische, toekomstige afgelasting, want daar prik je zo doorheen.
Doe dat maar bij SBS, lezen. We krijgen gewoon een special: https://observador.pt/202(...)na-senhora-da-graca/.quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik las een paar dagen geleden dat het was doorgeschoven naar 2021.
quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik las een paar dagen geleden dat het was doorgeschoven naar 2021.
Ik zal het wel verkeerd hebben dan.quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Doe dat maar bij SBS, lezen. We krijgen gewoon een special: https://observador.pt/202(...)na-senhora-da-graca/.
In theorie heb je wel gelijk hoor, want het gaat de boeken niet in als een Volta. Dit is echter een beetje alsof je, laten we zeggen, nu zegt dat de Vuelta afgelast is maar wel drie weken met een internationaal profpeloton gaat koersen door heel Spanje. We gaan gewoon brommeren van ergens in september tot ergens in oktober. Zet het in de agenda.quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zal het wel verkeerd hebben dan.
Ik had niet verder gelezen dan de kop.quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
In theorie heb je wel gelijk hoor, want het gaat de boeken niet in als een Volta. Dit is echter een beetje alsof je, laten we zeggen, nu zegt dat de Vuelta afgelast is maar wel drie weken met een internationaal profpeloton gaat koersen door heel Spanje.
Als RockRacingN1Fans zijn we te allen tijde eerlijk en fair naar elkaar.quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik had niet verder gelezen dan de kop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |