Nee, nog totaal geen idee. Ik ga even deze doornemen:quote:Op zondag 30 juni 2019 22:46 schreef ijs_beer het volgende:
Wat leuk! Al ideeën over voor welk gerecht je het eerst gaat gebruiken?
quote:Op maandag 1 juli 2019 11:39 schreef Amarantha het volgende:
GefeliciteerdNu verwachten we wel nog meer topics he.
Dat dus. Een scherp mes is veel makkelijker te hanteren. Je moet alleen niet overmoedig rakenquote:Op zondag 30 juni 2019 20:32 schreef realAIVD het volgende:
[..]
Een scherp mes voorkomt (na je er een heel klein beetje aan hebt kunnen wennen) sowieso heel erg veel letsel. Het glijd namelijk nergens onverwacht van af!![]()
Je gaat er erg veel plezier van hebben, dat weet ik zeker. (Wat mij betreft is een goed mes half het kookplezier, ben benieuwd hoe het jou zal bevallen!)
Jij hebt een andere prijs gekregen. Wat jij hebt gekregen, heb ik ook en ik ben er buitengewoon tevreden over.quote:Op maandag 1 juli 2019 16:23 schreef Maikuuul het volgende:
Dat ziet er zeker prima uit als prijs. Ben beniewd of ik exact hetzelfde mag ontvangen
Alvast het thuisfront gecontacteerd!
Duurt nog even voordat ik hem kan gebruiken helaas. Zal wel flink wat jaartjes meegaan gezien de kwaliteitquote:Op dinsdag 2 juli 2019 13:07 schreef Sigaartje het volgende:
Ik zou er maar zuinig op zijn. Dat is geen Blokker-pannetje.
Merciquote:Op dinsdag 2 juli 2019 14:43 schreef KookpuntExpert het volgende:
Allebei veel plezier met de prijzen.
Wilde ook even zeggen dat de Epicurean snijplank met de hand afgewassen kan worden maar dat deze ook in de vaatwasser mag. Voor extra gemak!
Jij ook gefeliciteerd, Maikuuul.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 02:47 schreef Maikuuul het volgende:
De prijs is binnen!
Heel erg mooi pannetje. Iedereen bedankt voor het stemmen en natuurlijk ook Kookpunt voor de kwaliteitsprijs. Leuk dat ze die personal notes toevoegen.
Ben momenteel in HongKong dus zal weer wat foto's maken van het eten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |