Ik had nooit downtime met kabel, maar weleens onderhoudswerkzaamheden vanuit Ziggo. Mokerirritantquote:
Geleerd van Rob jettenquote:
Dit is toch racen?quote:Op zondag 30 juni 2019 17:11 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Hmm ja Max zit er wel echt net iets voor. Ligt eraan of de stewards het genoeg vinden.
Dat + zijn stuur staat gewoon full lock .... wtf moet hij dan doen.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:11 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Hmm ja Max zit er wel echt net iets voor. Ligt eraan of de stewards het genoeg vinden.
Walgelijke fanboys. Er bestaat niet zoiets als een F1-journalist, alleen liefhebbersquote:Op zondag 30 juni 2019 17:12 schreef Oldground het volgende:
Jammer dat de objectiviteit hier wel op hetzelfde niveau ligt als in de Ziggo-studio in Hilversum.
Ga weg man, laat eens 1 frame zien. Hij stuurt 180 graden naar rechts, full lock, geen blokkerende wielen, niks, niets .... hij stuurt vol naar rechts vanaf begin tot einde.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:12 schreef hjansen82 het volgende:
Max was er inderdaad al voorbij, maar hij gaf totaal geen ruimte en stuurde wel naar de buitenkant.
Waar ligt die van jou?quote:Op zondag 30 juni 2019 17:12 schreef Oldground het volgende:
Jammer dat de objectiviteit hier wel op hetzelfde niveau ligt als in de Ziggo-studio in Hilversum.
Ze zijn bang dat anders F1 kan opdoekenquote:Op zondag 30 juni 2019 17:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
Waarom duurt het zo lang? Hoe vaak moeten ze de beelden wel niet terugzien?
Hele podium etc ook al lang gehad
Hoezo is dat criterium?quote:Op zondag 30 juni 2019 17:11 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Minder diep inremmenquote:Op zondag 30 juni 2019 17:12 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat + zijn stuur staat gewoon full lock .... wtf moet hij dan doen.
Ze zijn bang dat die Nederlanders nog op het circuit zijn,quote:Op zondag 30 juni 2019 17:13 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ze zijn bang dat anders F1 kan opdoeken
Uh volgens niet, stuur staat full lock naar rechtsquote:Op zondag 30 juni 2019 17:12 schreef hjansen82 het volgende:
Max was er inderdaad al voorbij, maar hij gaf totaal geen ruimte en stuurde wel naar de buitenkant.
Eerder remmen of later/minder op het gas. Een auto bestuur je niet alleen met je stuur.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:12 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat + zijn stuur staat gewoon full lock .... wtf moet hij dan doen.
is dat volledig een excuus danquote:Op zondag 30 juni 2019 17:14 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Uh volgens niet, stuur staat full lock naar rechts
Nou, in ieder geval op een niveau dat ik, temidden van alle hosanna, kan oordelen dat deze actie niet clean was. Doodzonde, maar wel de realiteit.quote:
Bij de FIA kan het nog 2 weken duren, tenzij in voordeel van Ferrariquote:Op zondag 30 juni 2019 17:14 schreef VacaLoca het volgende:
Die beslissing kan toch niet langer duren dan de race duurt
Je wilt er toch voorbij. Eerder remmen helpt niet in je voordeelquote:Op zondag 30 juni 2019 17:14 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Eerder remmen of later/minder op het gas. Een auto bestuur je niet alleen met je stuur.
Ik zie nu net in de herhaling dat ie zijn stuur bijna op 180 graden naar rechts had.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:12 schreef hjansen82 het volgende:
Als dit niet OK is dan moeten ze stoppen met racen hoor.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:15 schreef Oldground het volgende:
[..]
Nou, in ieder geval op een niveau dat ik, temidden van alle hosanna, kan oordelen dat deze actie niet clean was. Doodzonde, maar wel de realiteit.
Cliffhanger voor over 2 wekenquote:Op zondag 30 juni 2019 17:14 schreef VacaLoca het volgende:
Die beslissing kan toch niet langer duren dan de race duurt
er moet zeker discussie zijn, zeker gezien het mierenneuken afgelopen wekenquote:Op zondag 30 juni 2019 17:15 schreef Oldground het volgende:
[..]
Nou, in ieder geval op een niveau dat ik, temidden van alle hosanna, kan oordelen dat deze actie niet clean was. Doodzonde, maar wel de realiteit.
Omdat hij eerst rechtdoor stuurt en de apex mist. Hij duwt hem daardoor van de baan.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:14 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Uh volgens niet, stuur staat full lock naar rechts
Als je zo wil winnen ben je echt een grote loser. Je eerste win op deze manier... ik ging liever achter de kassa.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:13 schreef gbm het volgende:
Slim van Leclerc, hij was kansloos (als het niet dit rondje was dan wel het volgende)... Was de laatste mogelijkheid om er nog iets van te maken... Want je weet 't maar nooit met de FIA tegenwoordig...
*Tot nu toequote:Op zondag 30 juni 2019 17:15 schreef Lola69 het volgende:
Wel mooi. De enige niet Mercedes win van dit jaar*, een Honda
Tot nu toequote:Op zondag 30 juni 2019 17:15 schreef Lola69 het volgende:
Wel mooi. De enige niet Mercedes win van dit jaar, een Honda
Dat maakt uit dat de mensen weg zijn.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:16 schreef Twiitch het volgende:
Wedstrijdleiding no balls. No balls.
Neem je verantwoordelijkheid. Alsof een half uur praten nog wat uitmaakt.
De binnenkant zit hoog, je moet hier wel de apex later nemen, doe je dat niet ga je achterstevorenquote:Op zondag 30 juni 2019 17:15 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Omdat hij eerst rechtdoor stuurt en de apex mist. Hij duwt hem daardoor van de baan.
Moet allemaal gezellig blijven. Net zoals TrumpGod niet de concentratiekampen in N-Korea benoemd.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:16 schreef Zorro het volgende:
Jack
Bij Max niet naar de start vragen, bij Horner de "under investigation" niet benoemen...
Topjournalist.
mwah, Vettel heeft Canada gewonnen, alleen dacht de MIA daar anders overquote:Op zondag 30 juni 2019 17:15 schreef Lola69 het volgende:
Wel mooi. De enige niet Mercedes win van dit jaar, een Honda
Truequote:
Totaal belachelijk idd!quote:Op zondag 30 juni 2019 17:16 schreef Kyran het volgende:
Dat het uberhaupt zo lang duurt is al een schande en schadelijk voor F1.
Eensquote:Op zondag 30 juni 2019 17:16 schreef Kyran het volgende:
Ben het 100% met je eensquote:Op zondag 30 juni 2019 17:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als je zo wil winnen ben je echt een grote loser. Je eerste win op deze manier... ik ging liever achter de kassa.
Fanboy die iedere week als Maxcotte de grid op mag.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:16 schreef Zorro het volgende:
Jack
Bij Max niet naar de start vragen, bij Horner de "under investigation" niet benoemen...
Topjournalist.
eerder van het gas gaan, feit dat hij leclerc geen ruimte kon geven is geen excuus om het dan zo te doenquote:
Leclerc was ook al zo'n jankbal in het karten. Laat je niet foppen, het is net zo'n onsportieve kneus als Ocon.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als je zo wil winnen ben je echt een grote loser. Je eerste win op deze manier... ik ging liever achter de kassa.
Ze zouden voor een podium toch niet meer zo lang over doen vanwege die 2 eerdere incidenten met Max van het podium halen vanwege een strafquote:Op zondag 30 juni 2019 17:16 schreef Kyran het volgende:
Woow, doe normaal.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:17 schreef Lola69 het volgende:
[..]
True![]()
Nu op Sky trouwens dat de beslissing over 3 kwartier om 18:00 is
Zeker. Werken aan je tactiek en andere mensen in die auto’squote:Op zondag 30 juni 2019 17:17 schreef gbm het volgende:
[..]
Ben het 100% met je eensLeclerc is iets in m'n achting gedaald, wees gewoon een vent en geef toe dat Max gewoon beter was op 't eind. Maarja, je moet toch iets als Ferrari...
Ook zoiets bizar om Vettel zijn overwinning af te nemen.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mwah, Vettel heeft Canada gewonnen, alleen dacht de MIA daar anders over
Er was juist wel ruimte want in de bocht zit max er een stukje voorquote:Op zondag 30 juni 2019 17:17 schreef Adames het volgende:
[..]
eerder van het gas gaan, feit dat hij leclerc geen ruimte kon geven is geen excuus om het dan zo te doen
B en C is gewoon op basis van emotie, dat is dus geen precedent. Hoe is het relevant dat hij een ronde eerder er niet voorbij kwam. Vettel en Hamilton in Canada was heel iets anders, als je op basis daarvan heel iemand anders een win gaat geven..quote:Op zondag 30 juni 2019 17:16 schreef VEM2012 het volgende:
Ik denk dat het een straf wordt:
A. Precedent. Eerdere situatie is ook 5 seconden straf gegeven (met Verstappen aan de andere kant, Rosberg bestraft).
B. De ronde daarvoor bleek dat Leclerc de RB de baas is als hij wel op de baan kan blijven.
C. Ferrari is in Canada een win afgenomen en staat nu aan de andere kant.
Ik zie het liever allemaal anders, ik wil dat de F1 weer een mannensport wordt, maar momenteel is het gewoon een politiek correcte wijvensport.
Als aangevallen partij heb je ook wat in de hand he. Als je als aangevallen/verdedigende partij wel alles kan maken om je positie niet op te geven is het ook niet te doen.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:17 schreef Adames het volgende:
[..]
eerder van het gas gaan, feit dat hij leclerc geen ruimte kon geven is geen excuus om het dan zo te doen
Leclerc maakte zelf ook een fout door de binnenkant niet te verdedigen.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:17 schreef Adames het volgende:
[..]
Weet je, ze moeten dit gewoon doorlaten gaan. Dan kan LeClerc dit de volgende keer ook doen etc. Dan krijg je leuke races.quote:
C zou niet uit moeten maken, verder zou het mij niet verbazen.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:16 schreef VEM2012 het volgende:
A. Precedent. Eerdere situatie is ook 5 seconden straf gegeven (met Verstappen aan de andere kant, Rosberg bestraft).
B. De ronde daarvoor bleek dat Leclerc de RB de baas is als hij wel op de baan kan blijven.
Ik zie het liever allemaal anders, ik wil dat de F1 weer een mannensport wordt, maar momenteel is het gewoon een politiek correcte wijvensport.
Ze zijn allemaal klootzakken.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:18 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Leclerc was ook al zo'n jankbal in het karten. Laat je niet foppen, het is net zo'n onsportieve kneus als Ocon.
Oh ik moet hem van begin af aan al niet, dus foppen deed hij me sowieso niet. Karten heb ik niet gevolgd maar ik geloof je meteen.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:18 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Leclerc was ook al zo'n jankbal in het karten. Laat je niet foppen, het is net zo'n onsportieve kneus als Ocon.
quote:Op zondag 30 juni 2019 17:18 schreef Kyran het volgende:
[..]
Als aangevallen partij heb je ook wat in de hand he. Als je als aangevallen/verdedigende partij wel alles kan maken om je positie niet op te geven is het ook niet te doen.
Leclerc had even kunnen liften daar.
daarmee volledig eens hoor, maar ik vond het argument 'hij draait zijn stuur naar rechts, dus hij kan er niks aan doen' een beetje zwakquote:Op zondag 30 juni 2019 17:19 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Leclerc maakte zelf ook een fout door de binnenkant niet te verdedigen.
wat er normaal gesproken gebeurt is dat men iets eerder remt en achterlangs kruist om eerder op het gas te gaan... was gewoon een wanshoopsdaad van Leclerc omdat ie ook wel wist dat ie dat geen 2 ronden meer vol zou houden. Slim maar wanhopigquote:Op zondag 30 juni 2019 17:18 schreef Kyran het volgende:
[..]
Als aangevallen partij heb je ook wat in de hand he. Als je als aangevallen/verdedigende partij wel alles kan maken om je positie niet op te geven is het ook niet te doen.
Leclerc had even kunnen liften daar.
De bocht ging dan ook naar rechts...quote:Op zondag 30 juni 2019 17:17 schreef hjansen82 het volgende:
Ze stewards gaan beide coureurs ook nog uitnodigen. Maar ik zag in de beelden ook dat Verstappen naar rechts stuurt.
seizoen is al goedquote:Op zondag 30 juni 2019 17:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nieuwe motor Spa? Dat worden strafpunten
Kun je denk ik beter Monza doen. Daar is inhalen makkelijkerquote:Op zondag 30 juni 2019 17:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nieuwe motor Spa? Dat worden strafpunten
Het was meteen al duidelijk dat het een anti-stall was, maar wat weten wij nou?quote:Op zondag 30 juni 2019 17:19 schreef Antonov89 het volgende:
Een fout van hemzelf dus bij de start.
KIJKEN WE ALLEMAAL MEE MENSEN DIE MIJ EEN TROLL NOEMEN?
Heeft niks met mannensport of niet te maken. Het gaat erom hoe je een duel mag uitvechten, niet hoe hard.Dan heb je consequente straffen nodig en niet stewards die de fans niet durven teleurstellen. Nu zijn het dan even de Nederlandse Verstappen fans maar meestal is het de Hamilton fanclub met alle media erbij.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:16 schreef VEM2012 het volgende:
Meer in de trend van hij DUWT Leclerc niet naar buiten. Hij remt laat, blokkeert Leclerc daarme, stuurt vol naar rechts, maar dat mag gewoon, anders kan je niet inhalen. Dan is F1 gewoon dood en kan je alleen inhalen als iemand voor je 20km langzamer gaat.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:20 schreef Adames het volgende:
[..]
[..]
daarmee volledig eens hoor, maar ik vond het argument 'hij draait zijn stuur naar rechts, dus hij kan er niks aan doen' een beetje zwak
Niks, wij zijn stom, de rest kijkt al F1 sinds 1812quote:Op zondag 30 juni 2019 17:22 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Het was meteen al duidelijk dat het een anti-stall was, maar wat weten wij nou?
Kijk eens wat races terug. Dan zie je dat dit gewoon is toegestaan.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:17 schreef Adames het volgende:
[..]
Er gaat geen dag voorbij zonder even over Hamilton te klagen he?quote:Op zondag 30 juni 2019 17:22 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Heeft niks met mannensport of niet te maken. Het gaat erom hoe je een duel mag uitvechten, niet hoe hard.Dan heb je consequente straffen nodig en niet stewards die de fans niet durven teleurstellen. Nu zijn het dan even de Nederlandse Verstappen fans maar meestal is het de Hamilton fanclub met alle media erbij.
Dit is gewoon een trucje wat werkte tot het bestraft werd. Zonder dat trucje moet er juist harder geracet worden.
mclaren nog even uitlopenquote:Op zondag 30 juni 2019 17:23 schreef Lola69 het volgende:
Kimi is nu trouwens allebei de Renaults voorbij in de stand
[ afbeelding ]
Emoties spelen nu eenmaal mee. En B is meer dan emotie. Leclerc zal zeggen dat hij gewoon dezelfde lijn wilde rijden en Verstappen zat er naast, niet er voorbij, dus er valt ook heel veel te zeggen voor een straf.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:18 schreef Justevo het volgende:
[..]
B en C is gewoon op basis van emotie, dat is dus geen precedent. Hoe is het relevant dat hij een ronde eerder er niet voorbij kwam. Vettel en Hamilton in Canada was heel iets anders, als je op basis daarvan heel iemand anders een win gaat geven..
Ricciardo is dan ook een parodie op een voetbalclub F1-coureur.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:23 schreef Lola69 het volgende:
Kimi is nu trouwens allebei de Renaults voorbij in de stand
[ afbeelding ]
ik hoop het ookquote:Op zondag 30 juni 2019 17:23 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Kijk eens wat races terug. Dan zie je dat dit gewoon is toegestaan.
Verstappen zit op gelijke hoogte aan de binnenkant. Dan moet de coureur aan de buitenkant van het gas af.
Hamilton, om maar een voorbeeld te noemen, staat bekend om dit soort inhaalacties.
Dat zijn ze allemaal, is nodig om WDC te worden. Zonder die instelling heb je minder kans omer te komen.quote:
Wow, later als ik groot ben dan ga ik een rondje rijden op CPZ.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:22 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
Niks, wij zijn stom, de rest kijkt al F1 sinds 1812
Interessant dat je dit zegt want in Abu Dhabi (?) vorig jaar waar Verstappen een lekke band opliep toen hij Hamilton inhaalde voor P7 oid, daar kreeg Verstappen de verantwoordelijkheid in de schoenen geschoven omdat hij meer ruimte had moeten achterlaten.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:23 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Kijk eens wat races terug. Dan zie je dat dit gewoon is toegestaan.
Verstappen zit op gelijke hoogte aan de binnenkant. Dan moet de coureur aan de buitenkant van het gas af.
Hamilton, om maar een voorbeeld te noemen, staat bekend om dit soort inhaalacties.
Nyck De Vries incomingquote:Op zondag 30 juni 2019 17:26 schreef Breekfast het volgende:
Na welke race wordt Gasly eruit gegooid denken jullie?
Kan niet veel langer duren. Ik opteer voor de Torpedo.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:26 schreef Breekfast het volgende:
Zo lang duurt het daar ook bijna, maar voetbal loopt dan ook 20 jaar achter bij veel andere sportenquote:Op zondag 30 juni 2019 17:25 schreef VacaLoca het volgende:
Zolang over beslissing doen moet ook verboden worden. Stel je zou met voetbal zo lang doen over of doelpunt afgekeurd moet worden
Je precedent klopt niet. Dat was bij het insturen van de bocht, niet bij het uitkomen van de bocht waar hier sprake van was.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:16 schreef VEM2012 het volgende:
Bijzonder, normaal kunnen ze het tijdens de race beoordelen.quote:
Joduh.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Waarom heb jij sowieso Ziggo? Lekker je geld naar Ajax brengen.
twitter:FIFAWCGoals twitterde op zondag 30-06-2019 om 16:47:07Max Verstappen & Charles LeClerc post-race interview after that racing incident 😭😂. #AustrianGP 🇦🇹🏁 https://t.co/c0oyPXFLSX reageer retweet
Tom gaf even les over het laten opkomen van een koppeling, ik ga mijn rijlessen bij hem nemen.quote:
Ze willen eerst wat Max fans wegkrijgen voordat ze met het slechte nieuws komenquote:Op zondag 30 juni 2019 17:27 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Bijzonder, normaal kunnen ze het tijdens de race beoordelen.
Niet ze gaan geen tweede coureur slachtofferen dit jaar.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:26 schreef Breekfast het volgende:
Rosberg Verstappen Hockenheim. Toen kreeg Rosberg 5 sec.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:27 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Je precedent klopt niet. Dat was bij het insturen van de bocht, niet bij het uitkomen van de bocht waar hier sprake van was.
Voor dit geval zijn er geen precedenten voor zover ik weet. Dat is bij mijn weten niet eerder bestraft.
RIP Jack.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:28 schreef Falco het volgende:
Laat NU die vijf seconden tijdstraf komen. En dan Jos zijn reactie
Dit, niks meer, niks minder.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:28 schreef gbm het volgende:
Om maar even een foute analogie te gebruiken; Leclerc maakt hier een schwalbe vind ik.... Hij wist dat hij kansloos was en zocht het been (in dit geval wiel) op van Verstappen in de hoop dat de stewards er in trappen... en ik geef hem geen ongelijk met de huidige regelgeving (wil niet zeggen dat ik het er mee eens ben overigens
Dan moeten ze Oostenrijkse ME in zettenquote:Op zondag 30 juni 2019 17:28 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Ze willen eerst wat Max fans wegkrijgen voordat ze met het slechte nieuws komen
Die enge Coronel familie gaat dan nog een BV opzetten om nog meer mensen op te lichten.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:28 schreef Falco het volgende:
Laat NU die vijf seconden tijdstraf komen. En dan Jos zijn reactie
Ferrari zal wel aan het stampvoeten zijn.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:27 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Toen stuurde Rosberg gewoon niet inquote:Op zondag 30 juni 2019 17:29 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Rosberg Verstappen Hockenheim. Toen kreeg Rosberg 5 sec.
Koppelingdiscount.nlquote:Op zondag 30 juni 2019 17:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die enge Coronel familie gaat dan nog een BV opzetten om nog meer mensen op te lichten.
maar goed dat die vriendin van Max er niet isquote:
Dit ja, hij ging echt langzaam en stuurde op aller aller allerlaatst pas naar rechts. Dit is niet hetzelfde. Max hield snelheid en stuurde normaal in.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Toen stuurde Rosberg gewoon niet in
Die is er dus wel dit weekend, ik maak me lichtelijk zorgen intussen.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
maar goed dat die vriendin van Max er niet is
Bahrein. En hij is daar niet bestraft. En Hamilton vond dat inderdaad, maar die was daar bij betrokken.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:26 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Interessant dat je dit zegt want in Abu Dhabi (?) vorig jaar waar Verstappen een lekke band opliep toen hij Hamilton inhaalde voor P7 oid, daar kreeg Verstappen de verantwoordelijkheid in de schoenen geschoven omdat hij meer ruimte had moeten achterlaten.
Bij Vet vs Ham was de kritiek dat ze beter met de coureurs hadden kunnen spreken.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:27 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Oh is ze er wel....niet gezienquote:Op zondag 30 juni 2019 17:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Die is er dus wel dit weekend, ik maak me lichtelijk zorgen ondertussen.
Hij was niet kansloos. Zie de ronde daarvoor.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:28 schreef gbm het volgende:
Om maar even een foute analogie te gebruiken; Leclerc maakt hier een schwalbe vind ik.... Hij wist dat hij kansloos was en zocht het been (in dit geval wiel) op van Verstappen in de hoop dat de stewards er in trappen... en ik geef hem geen ongelijk met de huidige regelgeving (wil niet zeggen dat ik het er mee eens ben overigens
Is normaal, het zijn racers, adrenaline.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:33 schreef PzKpfw het volgende:
Leclerc ga janken in een hoekje joh vieze misgunner. Had je die bocht maar moeten verdedigen.
Oplichten?? Create2fit heeft jarenlang succes gehad als webshop totdat wehkamp het kocht. Die hebben alles kapot gesanneerd.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die enge Coronel familie gaat dan nog een BV opzetten om nog meer mensen op te lichten.
Doe ff normaal. Er is geen reden om met die ziekte te schelden. Zeker niet als je totaal geen idee hebt hoe een chemokuur aanvoelt, en als je in je leven nog geen familie/kenissen totaal weggevreten hebt zien worden door die onzin oke?quote:
Verstappen zelf heeft dit erover te zeggen.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:22 schreef Kyran het volgende:
[..]
Meer in de trend van hij DUWT Leclerc niet naar buiten. Hij remt laat, blokkeert Leclerc daarme, stuurt vol naar rechts, maar dat mag gewoon, anders kan je niet inhalen. Dan is F1 gewoon dood en kan je alleen inhalen als iemand voor je 20km langzamer gaat.
pffquote:Op zondag 30 juni 2019 17:35 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Doe ff normaal. Er is geen reden om met die ziekte te schelden. Zeker niet als je totaal geen idee hebt hoe een chemokuur aanvoelt, en als je in je leven nog geen familie/kenissen totaal weggevreten hebt zien worden door die onzin oke?
Twee verschillende dingen.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:33 schreef PzKpfw het volgende:
Leclerc ga janken in een hoekje joh vieze misgunner. Had je die bocht maar moeten verdedigen.
McLaren fansquote:
Ga er vooral nog even op in 2 minuten na de berichten verwijderd zijn.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:35 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Doe ff normaal. Er is geen reden om met die ziekte te schelden. Zeker niet als je totaal geen idee hebt hoe een chemokuur aanvoelt, en als je in je leven nog geen familie/kenissen totaal weggevreten hebt zien worden door die onzin oke?
niet hetzelfdequote:Op zondag 30 juni 2019 17:35 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Verstappen zelf heeft dit erover te zeggen.
Ga je dat filmpje nou echt elk topic posten?quote:Op zondag 30 juni 2019 17:35 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Volgens mij was dat ook bij het insturen. Net zoals bij Rosberg Hamilton in Oostenrijk.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:29 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Rosberg Verstappen Hockenheim. Toen kreeg Rosberg 5 sec.
Als je denkt dat dit precies hetzelfde is moet je echt even beide beelden terugkijken.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:35 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat zegt genoeg. Als het werkelijk waar een foute actie is dan komt nu het zwaktebod van F1 nu boven drijven. Straf dan gelijk ok niet.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:25 schreef Adames het volgende:
[..]
ik hoop het ook
wat een gezeik zeg dat deze beslissing anderhalf uur moet wachten
Last minute change. Kunnen de pit mannen niks aan doen.quote:
Nog wel langer hoor. Over 24 minuten gaan ze pas praten met Max en Charles. Zal nog wel minimaal een uur duren voordat de beslissing er ligt.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:36 schreef Oldground het volgende:
Kan ik al verontwaardigd doen over een tijdstraf of moet ik daar nog echt 24 minuten op wachten?
Het raakt mij persoonlijk omdat ik WEL weet hoe het aanvoelt(beide gevallen). Daar mogen deze mensen best even op gewezen worden.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:35 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
Ga er vooral nog even op in 2 minuten na de berichten verwijderd zijn.
Dat hebben de coureurs zelf gewild.........quote:Op zondag 30 juni 2019 17:37 schreef Cherni het volgende:
[..]
Dat zegt genoeg. Als het werkelijk waar een foute actie is dan komt nu het zwaktebod van F1 nu boven drijven. Straf dan gelijk ok niet.
Maar ja net zoals ze Vettel in Canada zijn overwinning afpakt en dat onterecht, zal dat nu ook wel gaan gebeuren.
Nog nooit zolang ik F1 volg heb ik zoveel straffen zijn uitdelen dat F1 stuk is gereguleerd. Als Senna of Schumacher, Villeneuve nu in dit tijdperk hadden gereden dan hadden die wekelijks een straf gehad.
Er gaan ook mensen dood door honger. Je wordt toch ook niet boos als ik honger zeg?quote:Op zondag 30 juni 2019 17:35 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon meteen knoop doorhakken; "Doe maar een strafje" ..quote:Op zondag 30 juni 2019 17:37 schreef VacaLoca het volgende:
Totaal disrespect naar de fans zo'n laat besluit
Poepcrowdquote:
hij wil concurrentie, maar dan moeten ze wel achter hem eindigen, anders is het niet leuk meerquote:
Dan mis je toch Charlie Whiting voor dit soort dingenquote:Op zondag 30 juni 2019 17:39 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon meteen knoop doorhakken; "Doe maar een strafje" ..
Moet gewoon goed naar gekeken worden, want wat er ook gebeurt er gaat iemand over zeiken en dan moet je het wel kunnen onderbouwen en zo.
Mja, eerst al de Nederlandse fans weg voordat ze de zege kunnen afpakken...quote:Op zondag 30 juni 2019 17:39 schreef DrMarten het volgende:
Tering, pas om 18:00 bij elkaar komen
Wat een aanfluiting
Ik snap ook niet wat ze daar gaan vragen.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:39 schreef DrMarten het volgende:
Wat een aanfluiting
Ze willen terecht dat het circuit leeg is voordat de beslissing valt.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:39 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon meteen knoop doorhakken; "Doe maar een strafje" ..
Moet gewoon goed naar gekeken worden, want wat er ook gebeurt er gaat iemand over zeiken en dan moet je het wel kunnen onderbouwen en zo.
Dat staat in de voorwaarden van de bookmaker. Bij de meesten staat volgens mij aangegeven dat ze de stand ten tijde van de podiumceremonie hanteren.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:39 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
wat als je gewed hebt op een overwinning voor 1 van de 2?
Moet je dan ook wachten, of telt Max dan als winnaar?
Als dit de "jurisprudentie" zou moeten zijn waar een straf voor Max op gebaseerd zou moeten zijn dan maak ik me geen zorgen. Totaal niet vergelijkbare situatie: los van dat de baanverhoudingen anders zijn zie je Rosberg hier heel nadrukkelijk de rand van de baan opzoeken om Max er maar niet op te laten. Dat was in de situatie met Leclerc totaal niet het geval.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:35 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij staat nog steeds mijlenver voor in het kampioenschap, en Bottas, die zijn grootste bedreiging is weliswaar iets ingelopen maar nog lang niet genoeg, en ook niet echt met genoeg verschil geeindigd om een echte deuk te maken in de voorsprong.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hij wil concurrentie, maar dan moeten ze wel achter hem eindigen, anders is het niet leuk meer
Een hele hoop zijn nog op de campings ernaast. Die zijn zo weer terugquote:Op zondag 30 juni 2019 17:40 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ze willen terecht dat het circuit leeg is voordat de beslissing valt.
10.000 afgetankte nederlanders die dit horen........
Waarom?quote:Op zondag 30 juni 2019 17:40 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Dan mis je toch Charlie Whiting voor dit soort dingen
Tuurlijk moet je niet blij zijn, maar dat wil niet zeggen dat je als een totale idoot niet eens even een handje moet geven aan diegene die wel gewonnen heeft.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:41 schreef potjecreme het volgende:
Pff de dommigheid hier. Alsof coureurs blij zijn als ze niet eerste zijn. Weet nog dat mensen het Kimi kwalijk namen dat hij niet blij was met Max zijn eerste overwinning.
Het is het hetzelfde trucje. Ook Verstappen gaat lang rechtdoor om dan vervolgens niet scherp in te sturen maar flauw, dan verdwijnt de ruimte voor degene aan de buitenkant.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:36 schreef Kyran het volgende:
[..]
Als je denkt dat dit precies hetzelfde is moet je echt even beide beelden terugkijken.
Rosberg remt onnodig hard af en stuurt gewoon NIET in totdat hij niet meer anders kan.
Max stuurt gewoon meteen in, remt niet onnodig af en blijft naar rechts sturen. Zijn echt totaal verschillende dingen.
Volgens mij is dat altijd in de laatste ronden zo.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:42 schreef DrMarten het volgende:
En waarom wordt bij andere reaces wel een beslissing genomen tijdens de race en moeten hier eerst de coureurs gehoord worden? Iets met gelijke monniken enzo
Nee joh, het circuit zal volledig afgesloten worden. Je wilt geen ongenodigde gasten tijdens het opruimen.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:42 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Een hele hoop zijn nog op de campings ernaast. Die zijn zo weer terug
Haha, inderdaad.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:41 schreef potjecreme het volgende:
Pff de dommigheid hier. Alsof coureurs blij zijn als ze niet eerste zijn. Weet nog dat mensen het Kimi kwalijk namen dat hij niet blij was met Max zijn eerste overwinning.
Klinkt bijna als... racen...quote:Op zondag 30 juni 2019 17:42 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het is het hetzelfde trucje. Ook Verstappen gaat lang rechtdoor om dan vervolgens niet scherp in te sturen maar flauw, dan verdwijnt de ruimte voor degene aan de buitenkant.
Heb je ook een polonaise gedaan? Of op zijn minst op de bank staan springen?quote:Op zondag 30 juni 2019 17:42 schreef vosss het volgende:
Goud dit. Bier en nootjes vlogen door de kamer hier. Hiep hoi!!
Die legde wel uit waarom welke straf werd gegeven.quote:
1. Omdat de stewards vinden dat de beelden niet duidelijk genoeg zijn.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:42 schreef DrMarten het volgende:
En waarom wordt bij andere races wel een beslissing genomen tijdens de race en moeten hier eerst de coureurs gehoord worden? Iets met gelijke monniken enzo
Niet scherp insturen? Hij zit 180 graden full lock in te sturen ..... Ja hij liet het verder lopen en dat mag gewoon. Als dat niet mag kan je niet meer inhalen man, want dan kan verdedigende partij altijd gewoon insturen en zeggen ik kon er niet langs .... well duh.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:42 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het is het hetzelfde trucje. Ook Verstappen gaat lang rechtdoor om dan vervolgens niet scherp in te sturen maar flauw, dan verdwijnt de ruimte voor degene aan de buitenkant.
wacht maar tot na 18.00quote:Op zondag 30 juni 2019 17:42 schreef vosss het volgende:
Goud dit. Bier en nootjes vlogen door de kamer hier. Hiep hoi!!
Hij deed niet mee met champagne spuiten. Verder doel ik ook op het commentaar op HAM.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:42 schreef Kyran het volgende:
[..]
Tuurlijk moet je niet blij zijn, maar dat wil niet zeggen dat je als een totale idoot niet eens even een handje moet geven aan diegene die wel gewonnen heeft.
Meteen van podium aflopen was ook erg zwak.
3. en eigenlijk alleen maar 3quote:Op zondag 30 juni 2019 17:44 schreef TjjWester het volgende:
[..]
1. Omdat de stewards vinden dat de beelden niet duidelijk genoeg zijn.
2. Omdat de stewards het niet eens zijn.
3. Ferrari loopt te stampvoeten.
De stewards gaan eerst even gezellig met elkaar eten.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:39 schreef DrMarten het volgende:
Wat een aanfluiting
Ah wat betreft Hamitlon heb je gelijk:)quote:Op zondag 30 juni 2019 17:44 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hij deed niet mee met champagne spuiten. Verder doel ik ook op het commentaar op HAM.
Gebeurt nog steeds.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:43 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Die legde wel uit waarom welke straf werd gegeven.
Banktransactie van Ferrari duurt te lang blijkbaar. Eerst hard cash zien dan pas beslissing nemen.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:45 schreef Breekfast het volgende:
Tegenwoordig moet je gewoon als team een goede
[..]
De stewards gaan eerst even gezellig met elkaar eten.
quote:Op zondag 30 juni 2019 17:44 schreef Kyran het volgende:
[..]
Niet scherp insturen? Hij zit 180 graden full lock in te sturen ..... Ja hij liet het verder lopen en dat mag gewoon. Als dat niet mag kan je niet meer inhalen man, want dan kan verdedigende partij altijd gewoon insturen en zeggen ik kon er niet langs .... well duh.
1. Conclusie, geen strafquote:Op zondag 30 juni 2019 17:44 schreef TjjWester het volgende:
[..]
1. Omdat de stewards vinden dat de beelden niet duidelijk genoeg zijn.
2. Omdat de stewards het niet eens zijn.
3. Ferrari loopt te stampvoeten.
Dat laatste. Polonaise gaat lastig in je uppiequote:Op zondag 30 juni 2019 17:43 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Heb je ook een polonaise gedaan? Of op zijn minst op de bank staan springen?
Lekkere Schnitzelquote:Op zondag 30 juni 2019 17:45 schreef Breekfast het volgende:
[..]
De stewards gaan eerst even gezellig met elkaar eten.
Er is ook wel wat voor te zeggen om het toe te staan. Maar toen de stewards het niet toestonden toen Rosberg het bij Verstappen deed hoorde je bijna niemand.quote:
Dat was ook Rosbergs verdediging, in het filmpje zelf notabene. Maar dat komt door de lijn die beiden het moment daarvoor kiezen.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:44 schreef Kyran het volgende:
[..]
Niet scherp insturen? Hij zit 180 graden full lock in te sturen ..... Ja hij liet het verder lopen en dat mag gewoon. Als dat niet mag kan je niet meer inhalen man, want dan kan verdedigende partij altijd gewoon insturen en zeggen ik kon er niet langs .... well duh.
Dan vliegt er weer heel wat door de Kamerquote:
Wiedergutmachungsschnitzelquote:
Als dat de echte reden is dat het zolang moet duren is dat wel de meest laffe manier om de sport de nek om te draaien!!quote:Op zondag 30 juni 2019 17:40 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ze willen terecht dat het circuit leeg is voordat de beslissing valt.
10.000 afgetankte nederlanders die dit horen........
Als ze Max de overwinning afpakken dan vliegen hier ook bier en nootjes door de kamer hoor, dus geen verschilquote:
F3 was wel een penalty?quote:Op zondag 30 juni 2019 17:47 schreef Falco het volgende:
[..]
Dan vliegt er weer heel wat door de Kamer
Dat je nog bier over hebt...quote:Op zondag 30 juni 2019 17:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Als ze Max de overwinning afpakken dan vliegen hier ook bier en nootjes door de kamer hoor, dus geen verschil
astuquote:Op zondag 30 juni 2019 17:46 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat laatste. Polonaise gaat lastig in je uppie
True, maar we zijn inmiddels al wel wat verder in het Liberty Media tijdperk... dus ik hoop/verwacht dat er wat 'makkelijker' naar dit soort acties wordt gekeken (als Leclerc het bij Verstappen had gedaan had ik 't net zo goed gewaardeerd)quote:Op zondag 30 juni 2019 17:47 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Er is ook wel wat voor te zeggen om het toe te staan. Maar toen de stewards het niet toestonden toen Rosberg het bij Verstappen deed hoorde je bijna niemand.
[..]
Dat was ook Rosbergs verdediging, in het filmpje zelf notabene. Maar dat komt door de lijn die beiden het moment daarvoor kiezen.
Nog 1 en dan nog een klein kratje over. 11 in de nek zitten dus als ik goed tel.quote:
Om 6 uur moet ie bij de stewards zijn.quote:
Ferrari International Assistancequote:
niet gezien, was dat net zoiets? Ik zag er weinig verkeerds aanquote:Op zondag 30 juni 2019 17:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nog niet, wel grote kans, gezien de F3 race
Van de andere kant was Hamilton tegen Rosberg in 2016 ook vrijwel identiek.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nog niet, wel grote kans, gezien de F3 race
Mwa, blijft een leuke race...quote:
voor honda juist niet, voor rb wel.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:52 schreef gbm het volgende:
[..]
Mwa, blijft een leuke race...En de winst is alleen voor de statistieken (yay Mercedes dominantie
![]()
) Zou alleen enorm balen voor Honda...
nou meer omdat dan blijkt dat inhalen zo clean moetquote:Op zondag 30 juni 2019 17:52 schreef gbm het volgende:
[..]
Mwa, blijft een leuke race...En de winst is alleen voor de statistieken (yay Mercedes dominantie
![]()
Als je niet in staat bent om het verschil tussen die twee situaties te zien, kun je net zo goed ophouden met F1 kijken.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:47 schreef Weltschmerz het volgende:
Maar toen de stewards het niet toestonden toen Rosberg het bij Verstappen deed hoorde je bijna iemand.
Leclerc heeft genoeg ruimte om in te sturen. De ruimte verdwijnt pas bij het uitkomen van de bocht na de apex. Het voorbeeld dat jij aanhaalt gaat over het insturen van de bocht, niet het uitkomen.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:42 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
was idd, dat de winnaar erna nog een tijdstraf kreegquote:Op zondag 30 juni 2019 17:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
niet gezien, was dat net zoiets? Ik zag er weinig verkeerds aan
quote:Op zondag 30 juni 2019 17:53 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Als je niet in staat bent om het verschil tussen die twee situaties te zien, kun je net zo goed ophouden met F1 kijken.
Kampioenschap is niet per se gelopenquote:Op zondag 30 juni 2019 17:52 schreef gbm het volgende:
[..]
![]()
dit zijn wel dezelfde stewards voor dit weekendquote:Op zondag 30 juni 2019 17:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van de andere kant was Hamilton tegen Rosberg in 2016 ook vrijwel identiek.
is ook wel een "precedent", als dit een straf wordt....quote:Op zondag 30 juni 2019 17:52 schreef gbm het volgende:
[..]
![]()
Dit.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:53 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Als je niet in staat bent om het verschil tussen die twee situaties te zien, kun je net zo goed ophouden met F1 kijken.
neequote:Op zondag 30 juni 2019 17:55 schreef shiznuts het volgende:
Okay, ik ben erover uit. Geef Max maar een 2s penalty.
Alleen om van het gezeik af te zijn btw.
Als dit een straf wordt wordt er nooit meer ingehaald in een bocht. Gewoon insturen en zeggen dat je van de baan wordt gedruktquote:Op zondag 30 juni 2019 17:54 schreef manny het volgende:
[..]
is ook wel een "precedent", als dit een straf wordt....
Mercedes International Assistancequote:
Het gaat er niet om om hoeveel graden je stuurt. Als je later remt en de apex niet haalt dan moet je daarna sowieso scherper sturen om de bocht nog te halen. Het gaat om de positie van beide rijders ten opzichte van elkaar op insturen/apex/exit.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:44 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik zou als 'ingehaalde' gewoon insturen, altijd prijs...quote:Op zondag 30 juni 2019 17:54 schreef manny het volgende:
[..]
is ook wel een "precedent", als dit een straf wordt....
Helaas is 5s het minimale...quote:Op zondag 30 juni 2019 17:55 schreef shiznuts het volgende:
Okay, ik ben erover uit. Geef Max maar een 2s penalty.
Alleen om van het gezeik af te zijn btw.
quote:
twitter:F1 twitterde op zondag 30-06-2019 om 16:45:34? CLASSIFICATION - AUSTRIAN GRAND PRIX ?
Verstappen takes Honda's first win since 2006 - although stewards are looking at his lap 69 pass for the lead #AustrianGP ??#F1 https://t.co/1EdjnShnB6 reageer retweet
5sec penal voor Max voor het geen ruimte geven van Leclerc en 5sec penal voor leclerc voor het buiten de baan rijden nadat Max de boel dichtdrukte. Fixedquote:
5 sec voor max en 5 sec voor leclerc wegens het veroorzaken van een aanrijding en klaar.quote:
Zou het meest ideaal zijn.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:57 schreef TjjWester het volgende:
[..]
5 sec voor max en 5 sec voor leclerc wegens het veroorzaken van een aanrijding en klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |