O, je hebt een brandende lont in een kruidvat gehangen.quote:Op zondag 30 juni 2019 15:51 schreef Harlekien het volgende:
Oké. Ik heb het mijn vriendin op de terugweg in auto verteld, ze was pisnijdig. Ze zegt dat ze al eens gedacht had dat de vriendin van m'n broer een oogje op me had. Ik heb haar verteld dat we er niet te veel achter moeten zoeken en dat ze redelijk dronken was. Ik ook natuurlijk. Dat vond ze geen reden, en daar moet ik haar gelijk in geven. Ik kon mezelf ook beheersen, ik heb haar niet verteld dat ik even twijfelde.
Ze stelt het op prijs dat ik het haar verteld heb maar is er flink pissig over en wil dat ik er met mijn broer over ga praten. Het lullige is dat mijn broer echt een vertrouwensmens is en dit helpt daar niet erg bij. Ik denk dat hij er kapot van gaat zijn. Dus wil ik een slapende hond wakker maken? Ik heb nog geen contact gehad met vriendin van mijn broer.
Lijkt net zo'n slechte aflevering van achter gesloten deuren dit
Maar goed, ik heb met mijn vriendin afgesproken dat we reactie van haar afwachten eerst en dat ik daarna met mijn broer ga praten hierover.
quote:Op zondag 30 juni 2019 02:22 schreef hugecooll het volgende:
haha heb je je al afgetrokken op dit verhaal of nog niet?
Ja je kon ook gewoon niks zeggen maar goed je wil persé drama blijkbaar inderdaadquote:Op zondag 30 juni 2019 15:51 schreef Harlekien het volgende:
Lijkt net zo'n slechte aflevering van achter gesloten deuren dit
Op zich is het vertellen niet het probleem, want eerlijkheid is belangrijk in een relatie. Maar hij had gewoon eerlijk kunnen zijn en het strikt bij de feiten houden. Want: niets gebeurd en alleen in zijn hoofd wilde zij hem zoenen (misschien wilde ze dat ook wel, maar misschien heeft hij zich ook vergist in die intentie en dan heb je ook de poppen aan het dansen binnen de familie).quote:Op zondag 30 juni 2019 18:52 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ja je kon ook gewoon niks zeggen maar goed je wil persé drama blijkbaar inderdaad
Dit ja.quote:Op maandag 1 juli 2019 01:17 schreef Szura het volgende:
Domme zenuwachtige drol
Nu heb je ook nog je vriendin achter je aan die vindt dat je met je broer moet gaan praten. En volgende week gaat je vriendin zich lekker passief-agressief opstellen naar je broers vriendin, wat je broer misschien in de gaten heeft en ertoe leidt dat het daar open en bloot op tafel wordt geflikkerd.
Je had sowieso niks moeten zeggen totdat je die vriendin van je broer bij die bbq had kunnen polsen, of ze het überhaupt nog wel wist. Maar ja, nu ben je te laat, veel plezier met vlees bakken he.
Al is de leugen nog zo snel...quote:Op maandag 1 juli 2019 12:35 schreef sirdanilot het volgende:
Waarom zou je zoeits in godsnaam vertellen
Hoe stel jij je dat voor? Heej Tineke, weet je nog hoe dronken je vorige week was? Zoiets?quote:Op maandag 1 juli 2019 01:17 schreef Szura het volgende:
Domme zenuwachtige drol
Nu heb je ook nog je vriendin achter je aan die vindt dat je met je broer moet gaan praten. En volgende week gaat je vriendin zich lekker passief-agressief opstellen naar je broers vriendin, wat je broer misschien in de gaten heeft en ertoe leidt dat het daar open en bloot op tafel wordt geflikkerd.
Je had sowieso niks moeten zeggen totdat je die vriendin van je broer bij die bbq had kunnen polsen, of ze het überhaupt nog wel wist. Maar ja, nu ben je te laat, veel plezier met vlees bakken he.
Die uitdrukking is echt kul, er zijn een hoop leugens, zeker op relatiegebied die nooit uitkomen.quote:Op maandag 1 juli 2019 12:42 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Al is de leugen nog zo snel...
En ja, vrouwen scharen iets niet vertellen onder liegen.
Je hebt het juiste gedaan hoor. Eerlijkheid en zo. Nu hoort ze het tenminste van jou in plaats van achteraf van iemand anders; dan gelooft ze je echt niet meer.quote:Op maandag 1 juli 2019 13:35 schreef Harlekien het volgende:
Voor de mensen die zeggen dat ik stil had moeten zijn tegenover mijn vriendin.
Wat nou als de vriendin van mijn broer, of mijn broer erover begint en mijn vriendin er achter komt dat ik niets verteld heb?
Dat brengt alleen maar meer verwarring en achterdocht.
Kleine update: Nog niets gehoord van haar
Is ook wel zo. Beetje geval van wat je ook doet, de gevolgen zijn bij beide keuzes niet leuk. Misschien is het ook wel goed dat je het hebt verteld, wellicht doet de vriendin van je broer dit later nog eens mij iemand anders die haar wel keihard even pakt, leuk voor je broer dan is hij nu in elk geval gewaarschuwd.quote:Op maandag 1 juli 2019 13:35 schreef Harlekien het volgende:
Wat nou als de vriendin van mijn broer, of mijn broer erover begint en mijn vriendin er achter komt dat ik niets verteld heb?
Er is feitelijk niets gebeurd! Dus hoe had dat terug moeten komen?quote:Op maandag 1 juli 2019 13:35 schreef Harlekien het volgende:
Wel lullig dat met het opzoeken van die spanning ze bijna een familie ruzie start.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 15:17 schreef elplato het volgende:
Wat een pussy-reacties van degenen die vinden dat je het moest vertellen..
Kom op zeg, er is niks gebeurd en wellicht is het betreffende grietje toe aan wat spanning. Laat haar dat lekker zelf uitzoeken en maak er niet zo'n drama van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |