Het was echt zo'n lean in kiss, toen ik mijn hoofd wegdraaide leunde ze tegen m'n borst aan en bleef tegen me aanhangen. Het was echt zo fucked up gewoon. Echt niet fair van haar om me in zo'n situatie te brengen..quote:Op zondag 30 juni 2019 09:49 schreef Stratotanker het volgende:
Heeft niemand dit eerder gehad? Het is mij wel vaker gebeurd dat een vriendin van een vriend met een borreltje op afscheid neemt met een paar kussen op de wang.
Soms gaat dat verkeerd en pakt ze je vol op je giechel of in je nek. Beetje awkward maar als je niet meer zo soepel op je benen staat valt dat te begrijpen.
Dus mits zij d'r haren aan de kant gooide, d'r handen in je nek legde en je vollebak met getuitte lippen en een klein tongetje eruit lichamelijk schaarde zou ik er niet zo zwaar aan tillen eigenlijk.
Met de vriendin van m'n broer? Liever niet. Ik moet eerst dit gaan bespreken met iemand. Waarschijnlijk m'n vriendin, maar iets zegt me dat die me gaat pushen om met mijn broer te praten. Iets waar ik enorm tegenop kijk.quote:
Dat kan je haar toch gewoon op een nette manier vertellen. En tevens erbij vertellen dat je er niet van gediend bent. En waarom niet aan je eigen vriendin vertellen?quote:Op zondag 30 juni 2019 12:21 schreef Harlekien het volgende:
Echt niet fair van haar om me in zo'n situatie te brengen..
Misschien was het een test van je eigen vriendin om te kijken hoe betrouwbaar je bent en heeft ze dit samen met je broer en diens vriendin zo gepland. Je bent dus geslaagd! Hiep hiep hoera!!!quote:Op zondag 30 juni 2019 12:22 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Met de vriendin van m'n broer? Liever niet. Ik moet eerst dit gaan bespreken met iemand. Waarschijnlijk m'n vriendin, maar iets zegt me dat die me gaat pushen om met mijn broer te praten. Iets waar ik enorm tegenop kijk.
Tegen ‘nee’ zeggen tegen jouw vriendin? Grow a pair!quote:Op zondag 30 juni 2019 12:22 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Met de vriendin van m'n broer? Liever niet. Ik moet eerst dit gaan bespreken met iemand. Waarschijnlijk m'n vriendin, maar iets zegt me dat die me gaat pushen om met mijn broer te praten. Iets waar ik enorm tegenop kijk.
Nou of niet dan...quote:
Ja hè? Ik dacht dat ook al.quote:Op zondag 30 juni 2019 15:58 schreef Cryptocoryne het volgende:
Waarom heb je het verteld dan? Nu wordt het alleen maar lastiger.
Ik had ook niks gezegd, maakt alles alleen maar moeilijker.quote:Op zondag 30 juni 2019 16:03 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ja hè? Ik dacht dat ook al.
Ik zou het laten voor wat het was. En vriendin doet ook overreact.
Mijn ex werd een keer gekust door een collega (ze wist niet dat ik het zag) en omdat ik zag dat mijn ex die kus niet beantwoordde heb ik er geen drukte over gemaakt.
Maar dat is mijn mening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |