Als je zegt ik ben vreemdgegaan dan krijg je een hoop kritiek over je heen en over twee/drie weken lult niemand er meer over.quote:Op donderdag 25 juni 2020 13:34 schreef Molo het volgende:
[..]
En stukje beter voor je imago in het algemeen als voetballer zijnde
Mishandeling zonder getuigen zal nooit een feit worden.quote:Op donderdag 25 juni 2020 13:35 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Via via via.
Leuk, maar laat het meer eerst eens een feit zijn.
Dan zullen wij nooit weten of het wel of niet waar is. Iemand vanuit via via verhalen beschuldigen van mishandeling is nogal wat. Alsof er duidelijk is hoe betrouwbaar die vriendin is. Daar zal ook een belang (geld) bij aanwezig zijn voor het lekken van dit soort "nieuws".quote:Op donderdag 25 juni 2020 13:36 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Mishandeling zonder getuigen zal nooit een feit worden.
Ik zeg ook niet dat het per se waar is, maar het is wel zo dat een vriendin van haar dit zegt.quote:Op donderdag 25 juni 2020 13:35 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Via via via.
Leuk, maar laat het meer eerst eens een feit zijn.
Mocht er waarheid inzitten zal het wel naar boven sijpelen uiteindelijk.quote:Op donderdag 25 juni 2020 13:43 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het per se waar is, maar het is wel zo dat een vriendin van haar dit zegt.
Nee, de vriendin kon niet aanzien hoe Yo werd weggezet als golddigger. Er was geen geld mee gemoeid, het was op eigen initiatief van die vriendin.quote:Op donderdag 25 juni 2020 13:39 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dan zullen wij nooit weten of het wel of niet waar is. Iemand vanuit via via verhalen beschuldigen van mishandeling is nogal wat. Alsof er duidelijk is hoe betrouwbaar die vriendin is. Daar zal ook een belang (geld) bij aanwezig zijn voor het lekken van dit soort "nieuws".
Met sommige "vrienden" heb je dan ook duidelijk geen vijanden meer nodig...quote:Op donderdag 25 juni 2020 13:45 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Nee, de vriendin kon niet aanzien hoe Yo werd weggezet als golddigger. Er was geen geld mee gemoeid, het was op eigen initiatief van die vriendin.
Wow, wat ziet ze er daar anders uit.quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:18 schreef 1Noek1 het volgende:
Ooit een fragment gezien van haar in de auto en ze was aan de telefoon met hem, wat een raar jong vond ik hem.
Ooooh, heb het gevonden.
Zei ze dat echt ja? Nouja, het scheelde dat hij goed in de slappe was zat. Trekt de boel weer in balansquote:Op donderdag 25 juni 2020 22:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wow, wat ziet ze er daar anders uit.
En andersom vond ik haar ook maar een rare. In elk interview zeggen dat Wesley misschien niet heel knap is
In heel veel interviews kwam het voorbij. Lekker je man downplayen.quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:56 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Zei ze dat echt ja? Nouja, het scheelde dat hij goed in de slappe was zat. Trekt de boel weer in balans
Geeft hij ook toe in zijn boek, in speciale bewoordingen.quote:Op donderdag 25 juni 2020 12:19 schreef letmehearyouscream het volgende:
Bijzonder dat Wesley de scheiding op vreemdgaan gooit. Op de redactie van een bepaald showbizzprogramma is enige tijd terug een brief binnengekomen van een vriendin van Yo waarin ze vertelt dat mishandeling de boosdoener was. De vriendin kon het niet aanzien hoe Yo door het slijk werd gehaald. De redactie kon het niet echt hardmaken en de vriendin trok zich uiteindelijk terug.
Maar het is een zeer hardnekkig gerucht dat ik al van meerdere kanten heb gehoord.
Hij geeft het vreemdgaan toe, maar het mishandelen ook (al dan niet in speciale bewoordingen)? Hoe dan?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:38 schreef Za het volgende:
[..]
Geeft hij ook toe in zijn boek, in speciale bewoordingen.
Echt enorm triest, zij is zo leuk en lief en dan mishandeld door zo'n klootzak.
Nee heeft ze zeker niet 1x gezegd, is echt in meervoud in geschreven interviews voorbij gekomenquote:Op vrijdag 26 juni 2020 04:49 schreef 1Noek1 het volgende:
Dat heeft ze 1x gezegd en niet eens zo specifiek.
En als ik dat zoek, vind ik dit:"Yolanthe kan niet kwaad worden op Wesley. "Ik kan niet boos worden, omdat ik hem zo mooi vind." Maar goed, voorlopig zit hij er maar mooi mee.
[ afbeelding ]
Maar is Yo nou ook vreemdgegaan met Wes toen ze nog met Jan was?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:38 schreef Za het volgende:
[..]
Geeft hij ook toe in zijn boek, in speciale bewoordingen.
Echt enorm triest, zij is zo leuk en lief en dan mishandeld door zo'n klootzak.
Hij kan nog altijd zeggen dat het Michael Jackson isquote:Op vrijdag 26 juni 2020 04:49 schreef 1Noek1 het volgende:
En als ik dat zoek, vind ik dit:"Yolanthe kan niet kwaad worden op Wesley. "Ik kan niet boos worden, omdat ik hem zo mooi vind." Maar goed, voorlopig zit hij er maar mooi mee.
[ afbeelding ]
Ik heb het haar ook vaker horen zeggenquote:Op vrijdag 26 juni 2020 07:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee heeft ze zeker niet 1x gezegd, is echt in meervoud in geschreven interviews voorbij gekomen
#teamjanquote:Op vrijdag 26 juni 2020 07:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar is Yo nou ook vreemdgegaan met Wes toen ze nog met Jan was?
Ik zou bijna zeggen dat je weet waar je aan begint door met een voetballer te trouwen, maar vreemdgaan vind ik zoiets treurigs, dat verdient niemand.
MJ's muziek is tijdloos, dus wat heeft dat er nou weer mee te maken jaquote:Op vrijdag 26 juni 2020 04:49 schreef 1Noek1 het volgende:
[ afbeelding ]
Dan kan hoogstens over je ras kat gaan ofzo.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 07:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik kan niet boos worden omdat ik hem zo mooi vind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |