abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193782213
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2020 13:34 schreef Molo het volgende:

[..]

En stukje beter voor je imago in het algemeen als voetballer zijnde :')
Als je zegt ik ben vreemdgegaan dan krijg je een hoop kritiek over je heen en over twee/drie weken lult niemand er meer over.

Als je zegt ik heb haar stelselmatig een paar tikken verkocht dan zal de reactie natuurlijk totaal anders zijn.

Ik weet niet of wes ambities heeft om het publieke leven te blijven,
speak only if it improves the silence.
pi_193782220
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juni 2020 13:35 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Via via via.

Leuk, maar laat het meer eerst eens een feit zijn. :)
Mishandeling zonder getuigen zal nooit een feit worden.
speak only if it improves the silence.
pi_193782262
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 13:36 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Mishandeling zonder getuigen zal nooit een feit worden.
Dan zullen wij nooit weten of het wel of niet waar is. Iemand vanuit via via verhalen beschuldigen van mishandeling is nogal wat. Alsof er duidelijk is hoe betrouwbaar die vriendin is. Daar zal ook een belang (geld) bij aanwezig zijn voor het lekken van dit soort "nieuws".
pi_193782328
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juni 2020 13:35 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Via via via.

Leuk, maar laat het meer eerst eens een feit zijn. :)
Ik zeg ook niet dat het per se waar is, maar het is wel zo dat een vriendin van haar dit zegt.
pi_193782365
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 13:43 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat het per se waar is, maar het is wel zo dat een vriendin van haar dit zegt.
Mocht er waarheid inzitten zal het wel naar boven sijpelen uiteindelijk.
pi_193782371
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 13:39 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Dan zullen wij nooit weten of het wel of niet waar is. Iemand vanuit via via verhalen beschuldigen van mishandeling is nogal wat. Alsof er duidelijk is hoe betrouwbaar die vriendin is. Daar zal ook een belang (geld) bij aanwezig zijn voor het lekken van dit soort "nieuws".
Nee, de vriendin kon niet aanzien hoe Yo werd weggezet als golddigger. Er was geen geld mee gemoeid, het was op eigen initiatief van die vriendin.
pi_193783263
Dat van die losse handjes was hier al eens gemeld.
pi_193783802
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 13:45 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Nee, de vriendin kon niet aanzien hoe Yo werd weggezet als golddigger. Er was geen geld mee gemoeid, het was op eigen initiatief van die vriendin.
Met sommige "vrienden" heb je dan ook duidelijk geen vijanden meer nodig...

Yolanthe is een volwassen vrouw die meer dan prima voor zichzelf op kan komen, als ze dat nodig vindt.

En mocht het waar zijn, zou ik in Yolanthes plaats niet heel blij zijn met een "vriendin" die even voor mij beslist wat de wereld in gebracht moet worden.

Yolanthe lijkt mij daar wel totaal anders in dan Sylvie die de scheten die haar zoon laat nog regisseert
pi_193790594
Ooit een fragment gezien van haar in de auto en ze was aan de telefoon met hem, wat een raar jong vond ik hem.

Ooooh, heb het gevonden.
pi_193791478
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 22:18 schreef 1Noek1 het volgende:
Ooit een fragment gezien van haar in de auto en ze was aan de telefoon met hem, wat een raar jong vond ik hem.

Ooooh, heb het gevonden.
Wow, wat ziet ze er daar anders uit.

En andersom vond ik haar ook maar een rare. In elk interview zeggen dat Wesley misschien niet heel knap is :')
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_193791532
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2020 22:54 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Wow, wat ziet ze er daar anders uit.

En andersom vond ik haar ook maar een rare. In elk interview zeggen dat Wesley misschien niet heel knap is :')

Zei ze dat echt ja? Nouja, het scheelde dat hij goed in de slappe was zat. Trekt de boel weer in balans :+
pi_193792595
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 22:56 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Zei ze dat echt ja? Nouja, het scheelde dat hij goed in de slappe was zat. Trekt de boel weer in balans :+
In heel veel interviews kwam het voorbij. Lekker je man downplayen. :') Je zou haast denken dat er toen al wrijving was :+
pi_193792693
Vond het altijd al een “gekke” relatie. Maar ik moet eerlijk zeggen, ik vind dat Yo heel goed de eer aan zichzelf houdt, en zich focust op Xess en lijkt te genieten van de kleine dingen in het leven. Een verademing in vergelijking met bijvoorbeeld Sylvie.

Dit baseer ik allemaal op Instagram geloer, niets gebaseerd op facts :*
Alius aliud dicit
pi_193793587
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 12:19 schreef letmehearyouscream het volgende:
Bijzonder dat Wesley de scheiding op vreemdgaan gooit. Op de redactie van een bepaald showbizzprogramma is enige tijd terug een brief binnengekomen van een vriendin van Yo waarin ze vertelt dat mishandeling de boosdoener was. De vriendin kon het niet aanzien hoe Yo door het slijk werd gehaald. De redactie kon het niet echt hardmaken en de vriendin trok zich uiteindelijk terug.
Maar het is een zeer hardnekkig gerucht dat ik al van meerdere kanten heb gehoord.
Geeft hij ook toe in zijn boek, in speciale bewoordingen.

Echt enorm triest, zij is zo leuk en lief en dan mishandeld door zo'n klootzak.
pi_193795004
Dat heeft ze 1x gezegd en niet eens zo specifiek.
En als ik dat zoek, vind ik dit:"Yolanthe kan niet kwaad worden op Wesley. "Ik kan niet boos worden, omdat ik hem zo mooi vind." Maar goed, voorlopig zit hij er maar mooi mee.
  vrijdag 26 juni 2020 @ 06:41:08 #216
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_193795598
Treurig dat de geschiedenis zich vaak herhaalt. Lul van een vader > lul van een vent. Uit zo veel merk je dat Yo een te laag zelfbeeld heeft. Te lang blijven terwijl er als ik het goed begrijp al langer signalen van vreemdgaan waren. Bij dat schminkprogramma liet ze doorschemeren dat ze bang is verlaten te worden als ze rimpeliger en dikker is (noem het oppervlakkig, ik noem het laag zelfbeeld). Dat telefoongesprek in de auto waarin ze pikt dat Wesley totaal onredelijk tekeer gaat. Ik vind het triest en ik gun haar meer. Ze kan niet goed acteren en presenteren, en het is ergens schattig dat ze het blijft proberen, maar ik denk dat Yo van binnen gewoon deugt. Een (te) lief mens, ze zet zich actief in voor een heel goed doel (Free a girl), volgens mij super zorgzaam, ook voor haar stiefzoon. Ik vind het zo sneu. Haar geschiedenis met haar vader is niet niks (mishandeling, verslaving, geruchten over misbruik van halfzussen van Yo). Het is moeilijk om te erkennen wat de invloed van je onveilige jeugd is op je partnerkeuze. Juist iemand met zo'n achtergrond gun ik een veilig thuis in het volwassen leven. En ik verafschuw Wesley dat hij dat overhoop gooit. Afstand is geen enkel excuus voor stelselmatig vreemdgaan en het mishandelingsgerucht blijft aan hem kleven. Wesley, je bent een lul.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 26 juni 2020 @ 07:00:25 #217
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_193795654
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 01:38 schreef Za het volgende:

[..]

Hij geeft het vreemdgaan toe, maar het mishandelen ook (al dan niet in speciale bewoordingen)? Hoe dan?
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_193795717
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 04:49 schreef 1Noek1 het volgende:
En als ik dat zoek, vind ik dit:"Yolanthe kan niet kwaad worden op Wesley. "Ik kan niet boos worden, omdat ik hem zo mooi vind." Maar goed, voorlopig zit hij er maar mooi mee.
[ afbeelding ]
Nee heeft ze zeker niet 1x gezegd, is echt in meervoud in geschreven interviews voorbij gekomen :D
pi_193795744
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 01:38 schreef Za het volgende:

[..]

Maar is Yo nou ook vreemdgegaan met Wes toen ze nog met Jan was?

Ik zou bijna zeggen dat je weet waar je aan begint door met een voetballer te trouwen, maar vreemdgaan vind ik zoiets treurigs, dat verdient niemand.
  vrijdag 26 juni 2020 @ 07:50:54 #220
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_193795851
quote:
[ afbeelding ]
Hij kan nog altijd zeggen dat het Michael Jackson is
pi_193795866
Ik kan niet boos worden omdat ik hem zo mooi vind :')
  vrijdag 26 juni 2020 @ 07:54:14 #222
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_193795868
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 07:18 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Nee heeft ze zeker niet 1x gezegd, is echt in meervoud in geschreven interviews voorbij gekomen :D
Ik heb het haar ook vaker horen zeggen
  vrijdag 26 juni 2020 @ 07:54:43 #223
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_193795871
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 07:24 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Maar is Yo nou ook vreemdgegaan met Wes toen ze nog met Jan was?

Ik zou bijna zeggen dat je weet waar je aan begint door met een voetballer te trouwen, maar vreemdgaan vind ik zoiets treurigs, dat verdient niemand.
#teamjan
pi_193796296
quote:
[ afbeelding ]
MJ's muziek is tijdloos, dus wat heeft dat er nou weer mee te maken ja :?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_193796636
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 07:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik kan niet boos worden omdat ik hem zo mooi vind :')
Dan kan hoogstens over je ras kat gaan ofzo. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')