abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193614116
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 12:23 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dat zal wel anders werken als je acteur bent en zelf geld meeneemt,
Nee, je kunt als artiest geen visum krijgen als je niet van uitzonderlijke kwaliteit bent. Zover ik lees volgt yo een acteercursus en die niet onder het entertaiment of studievisum valt.

quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 12:29 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat kan ze toch al jaren geleden gedaan hebben?
Toen ze nog met wes was?? Lijkt me vrij gek. Maar kan.
speak only if it improves the silence.
pi_193615946
Google zegt dit:
quote:
If you enter the United States on a visa waiver, your maximum stay will be 90 days. With a B-2 tourist visa, by contrast, you will normally be allowed to stay for up to six months.
Ze kan toch steeds opnieuw een paar maanden op toeristenvisum in LA zitten?
Even weer naar Europa tussendoor en weer terug op vers visum.
Zolang je niet werkt en geen uitkering aanvraagt doen ze er mogelijk niet moeilijk over
  zaterdag 13 juni 2020 @ 17:16:49 #178
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_193616254
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 13:46 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Nee, je kunt als artiest geen visum krijgen als je niet van uitzonderlijke kwaliteit bent. Zover ik lees volgt yo een acteercursus en die niet onder het entertaiment of studievisum valt.
[..]

Waar je je maar druk om maakt.
The love you take is equal to the love you make.
pi_193617242
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 17:16 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Waar je je maar druk om maakt.
We zitten hier in SHO he?
pi_193618528
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 12:18 schreef TjjWester het volgende:
Ik zie dat yolanthe nog steeds/alweer in LA is. Ik vraag me sterk af hoe ze dat doet. Een green card aanvragen duurt jaren. Een studie visum wordt alleen afgegeven voor een universitaire studie, blijft over een investerings visum. Als je 1 miljoen investeerd krijg je een green card maar ook dat duurt minimaal 1 jaar.
Wat doet ze eigenlijk in LA? Gaat ze audities af of zo?
pi_193618783
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 20:58 schreef Jeanne_Darc het volgende:

[..]

Een rijke man zoeken duhhhhh!
pi_193618859
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 21:13 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Een rijke man zoeken duhhhhh!
Haha, hoe kon ik dat nou vergeten :o
pi_193619058
quote:

[..]

Meer dan dat ze met een acteeropleiding bezig is weet ik niet. Kennelijk heeft ze centen zat. En wes zal ook wel flinke alimentatie betalen.
pi_193619448
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 21:28 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Meer dan dat ze met een acteeropleiding bezig is weet ik niet. Kennelijk heeft ze centen zat. En wes zal ook wel flinke alimentatie betalen.
Lekker hoor. Wonen in LA, hier af en toe een klus. Nee, die maakt zich niet druk.
pi_193619814
En ze vliegt vast ook vaak heen en weer dus dan kun je toch ook gewoon steeds een toeristenvisum aanvragen?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 13 juni 2020 @ 22:21:14 #186
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193620033
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 13:46 schreef TjjWester het volgende:

[..]

[..]

Waarom niet? Als ze daar destijds een investering hebben gedaan geldt die resident visa ook voor spouse and children (mits minderjarig).

Zoveel makkelijker reizen van/naar de VS met een resident visa.
Als ik tig miljoen had zou ik daar ook wel wat tegenaan durven gooien, zeker met die sieradenlijn en kinderkleding waar ze toen mee bezig was, zoveel makkelijker als je daar ook een VS-connectie voor hebt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 13 juni 2020 @ 22:30:53 #187
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193620220
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 22:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
En ze vliegt vast ook vaak heen en weer dus dan kun je toch ook gewoon steeds een toeristenvisum aanvragen?
Als ze echt een toeristenvisum heeft (dus geen ESTA) dan kan die ook multiple entry zijn, die van mij in de jaren 80 was zelfs onbeperkt geldig.
Wat overigens niet betekende dat ik langer dan 6 maanden mocht blijven.
Ik heb vanuit Florida dus wel eens een dagtrip naar de Bahamas gemaakt zodat er een nieuwe 6 maanden termijn zou ingaan :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_193620681
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 22:30 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als ze echt een toeristenvisum heeft (dus geen ESTA) dan kan die ook multiple entry zijn, die van mij in de jaren 80 was zelfs onbeperkt geldig.
Wat overigens niet betekende dat ik langer dan 6 maanden mocht blijven.
Ik heb vanuit Florida dus wel eens een dagtrip naar de Bahamas gemaakt zodat er een nieuwe 6 maanden termijn zou ingaan :')
Ja zoiets zat ik aan te denken idd, maar mogelijk achterhaald.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 13 juni 2020 @ 22:52:19 #189
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193620697
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 22:51 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja zoiets zat ik aan te denken idd, maar mogelijk achterhaald.
Nee hoor, dat bestaat ook nog gewoon.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 16 juni 2020 @ 08:28:27 #190
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_193651131
quote:

[..]

Acteerlessen volgen, las ik in een interview. En wat modellenwerk.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_193651355
Ieder z'n hobby hoor, maar veel meer dan dat wordt het niet. Je moet als acteur wel heel goed en speciaal zijn, wil je daar een voet tussen de deur krijgen.
Ik denk ook dat ze in Nederland meer kan verdienen met modellenwerk enzo.
pi_193651890
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 08:52 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ieder z'n hobby hoor, maar veel meer dan dat wordt het niet. Je moet als acteur wel heel goed en speciaal zijn, wil je daar een voet tussen de deur krijgen.
Ik denk ook dat ze in Nederland meer kan verdienen met modellenwerk enzo.
Ze hoeft niks te verdienen. Ze is loaded genoeg.
pi_193779932
Maandag is Wesley bij VI. Hij gaat gewoon.
pi_193779997
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 11:03 schreef Duiveltja het volgende:
Maandag is Wesley bij VI. Hij gaat gewoon.
Maar er zit niemand.
pi_193780805
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 11:08 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Maar er zit niemand.
Klopt show gaat niet door. :)
pi_193781231
Bijzonder dat Wesley de scheiding op vreemdgaan gooit. Op de redactie van een bepaald showbizzprogramma is enige tijd terug een brief binnengekomen van een vriendin van Yo waarin ze vertelt dat mishandeling de boosdoener was. De vriendin kon het niet aanzien hoe Yo door het slijk werd gehaald. De redactie kon het niet echt hardmaken en de vriendin trok zich uiteindelijk terug.
Maar het is een zeer hardnekkig gerucht dat ik al van meerdere kanten heb gehoord.
pi_193781283
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 12:18 schreef TjjWester het volgende:
Ik zie dat yolanthe nog steeds/alweer in LA is. Ik vraag me sterk af hoe ze dat doet. Een green card aanvragen duurt jaren. Een studie visum wordt alleen afgegeven voor een universitaire studie, blijft over een investerings visum. Als je 1 miljoen investeerd krijg je een green card maar ook dat duurt minimaal 1 jaar.
DAFT verdrag. Tonnetje meenemen en investeren in een business, dat kan voor haar die kleding- of sieradenbusiness zijn en je bent er al. Krijg je een visa van 2 jaar die onbeperkt verlengd kan worden (mits je aan de kwalificaties blijft voldoen)
pi_193782080
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 12:19 schreef letmehearyouscream het volgende:
Bijzonder dat Wesley de scheiding op vreemdgaan gooit. Op de redactie van een bepaald showbizzprogramma is enige tijd terug een brief binnengekomen van een vriendin van Yo waarin ze vertelt dat mishandeling de boosdoener was. De vriendin kon het niet aanzien hoe Yo door het slijk werd gehaald. De redactie kon het niet echt hardmaken en de vriendin trok zich uiteindelijk terug.
Maar het is een zeer hardnekkig gerucht dat ik al van meerdere kanten heb gehoord.
Het is voor wes aantrekkelijker om vreemdgaan te bekennen en daar de zure appel van te eten dan mishandeling toegeven.

Vreemdgaan is niet strafbaar.
  donderdag 25 juni 2020 @ 13:34:15 #199
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193782196
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 13:26 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Het is voor wes aantrekkelijker om vreemdgaan te bekennen en daar de zure appel van te eten dan mishandeling toegeven.

Vreemdgaan is niet strafbaar.
En stukje beter voor je imago in het algemeen als voetballer zijnde :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_193782211
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 12:19 schreef letmehearyouscream het volgende:
Via via via.

Leuk, maar laat het meer eerst eens een feit zijn. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')