Nee, je kunt als artiest geen visum krijgen als je niet van uitzonderlijke kwaliteit bent. Zover ik lees volgt yo een acteercursus en die niet onder het entertaiment of studievisum valt.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 12:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat zal wel anders werken als je acteur bent en zelf geld meeneemt,
Toen ze nog met wes was?? Lijkt me vrij gek. Maar kan.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 12:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat kan ze toch al jaren geleden gedaan hebben?
Ze kan toch steeds opnieuw een paar maanden op toeristenvisum in LA zitten?quote:If you enter the United States on a visa waiver, your maximum stay will be 90 days. With a B-2 tourist visa, by contrast, you will normally be allowed to stay for up to six months.
Waar je je maar druk om maakt.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 13:46 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Nee, je kunt als artiest geen visum krijgen als je niet van uitzonderlijke kwaliteit bent. Zover ik lees volgt yo een acteercursus en die niet onder het entertaiment of studievisum valt.
[..]
Toen ze nog met wes was?? Lijkt me vrij gek. Maar kan.
Wat doet ze eigenlijk in LA? Gaat ze audities af of zo?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 12:18 schreef TjjWester het volgende:
Ik zie dat yolanthe nog steeds/alweer in LA is. Ik vraag me sterk af hoe ze dat doet. Een green card aanvragen duurt jaren. Een studie visum wordt alleen afgegeven voor een universitaire studie, blijft over een investerings visum. Als je 1 miljoen investeerd krijg je een green card maar ook dat duurt minimaal 1 jaar.
Een rijke man zoeken duhhhhh!quote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:58 schreef Jeanne_Darc het volgende:
[..]
Wat doet ze eigenlijk in LA? Gaat ze audities af of zo?
Meer dan dat ze met een acteeropleiding bezig is weet ik niet. Kennelijk heeft ze centen zat. En wes zal ook wel flinke alimentatie betalen.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:58 schreef Jeanne_Darc het volgende:
[..]
Lekker hoor. Wonen in LA, hier af en toe een klus. Nee, die maakt zich niet druk.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:28 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Meer dan dat ze met een acteeropleiding bezig is weet ik niet. Kennelijk heeft ze centen zat. En wes zal ook wel flinke alimentatie betalen.
Waarom niet? Als ze daar destijds een investering hebben gedaan geldt die resident visa ook voor spouse and children (mits minderjarig).quote:Op zaterdag 13 juni 2020 13:46 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Nee, je kunt als artiest geen visum krijgen als je niet van uitzonderlijke kwaliteit bent. Zover ik lees volgt yo een acteercursus en die niet onder het entertaiment of studievisum valt.
[..]
Toen ze nog met wes was?? Lijkt me vrij gek. Maar kan.
Als ze echt een toeristenvisum heeft (dus geen ESTA) dan kan die ook multiple entry zijn, die van mij in de jaren 80 was zelfs onbeperkt geldig.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
En ze vliegt vast ook vaak heen en weer dus dan kun je toch ook gewoon steeds een toeristenvisum aanvragen?
Ja zoiets zat ik aan te denken idd, maar mogelijk achterhaald.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ze echt een toeristenvisum heeft (dus geen ESTA) dan kan die ook multiple entry zijn, die van mij in de jaren 80 was zelfs onbeperkt geldig.
Wat overigens niet betekende dat ik langer dan 6 maanden mocht blijven.
Ik heb vanuit Florida dus wel eens een dagtrip naar de Bahamas gemaakt zodat er een nieuwe 6 maanden termijn zou ingaan
Nee hoor, dat bestaat ook nog gewoon.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja zoiets zat ik aan te denken idd, maar mogelijk achterhaald.
Acteerlessen volgen, las ik in een interview. En wat modellenwerk.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:58 schreef Jeanne_Darc het volgende:
[..]
Ze hoeft niks te verdienen. Ze is loaded genoeg.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 08:52 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ieder z'n hobby hoor, maar veel meer dan dat wordt het niet. Je moet als acteur wel heel goed en speciaal zijn, wil je daar een voet tussen de deur krijgen.
Ik denk ook dat ze in Nederland meer kan verdienen met modellenwerk enzo.
Maar er zit niemand.quote:Op donderdag 25 juni 2020 11:03 schreef Duiveltja het volgende:
Maandag is Wesley bij VI. Hij gaat gewoon.
DAFT verdrag. Tonnetje meenemen en investeren in een business, dat kan voor haar die kleding- of sieradenbusiness zijn en je bent er al. Krijg je een visa van 2 jaar die onbeperkt verlengd kan worden (mits je aan de kwalificaties blijft voldoen)quote:Op zaterdag 13 juni 2020 12:18 schreef TjjWester het volgende:
Ik zie dat yolanthe nog steeds/alweer in LA is. Ik vraag me sterk af hoe ze dat doet. Een green card aanvragen duurt jaren. Een studie visum wordt alleen afgegeven voor een universitaire studie, blijft over een investerings visum. Als je 1 miljoen investeerd krijg je een green card maar ook dat duurt minimaal 1 jaar.
Het is voor wes aantrekkelijker om vreemdgaan te bekennen en daar de zure appel van te eten dan mishandeling toegeven.quote:Op donderdag 25 juni 2020 12:19 schreef letmehearyouscream het volgende:
Bijzonder dat Wesley de scheiding op vreemdgaan gooit. Op de redactie van een bepaald showbizzprogramma is enige tijd terug een brief binnengekomen van een vriendin van Yo waarin ze vertelt dat mishandeling de boosdoener was. De vriendin kon het niet aanzien hoe Yo door het slijk werd gehaald. De redactie kon het niet echt hardmaken en de vriendin trok zich uiteindelijk terug.
Maar het is een zeer hardnekkig gerucht dat ik al van meerdere kanten heb gehoord.
En stukje beter voor je imago in het algemeen als voetballer zijndequote:Op donderdag 25 juni 2020 13:26 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Het is voor wes aantrekkelijker om vreemdgaan te bekennen en daar de zure appel van te eten dan mishandeling toegeven.
Vreemdgaan is niet strafbaar.
Via via via.quote:Op donderdag 25 juni 2020 12:19 schreef letmehearyouscream het volgende:
Bijzonder dat Wesley de scheiding op vreemdgaan gooit. Op de redactie van een bepaald showbizzprogramma is enige tijd terug een brief binnengekomen van een vriendin van Yo waarin ze vertelt dat mishandeling de boosdoener was. De vriendin kon het niet aanzien hoe Yo door het slijk werd gehaald. De redactie kon het niet echt hardmaken en de vriendin trok zich uiteindelijk terug.
Maar het is een zeer hardnekkig gerucht dat ik al van meerdere kanten heb gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |