En dan is Nederland eens niet de favoriet als ze tegen Duitsland moeten.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:29 schreef ijs_beer het volgende:
Duitsland lijkt me de favoriet. Zou wel een mooie kraker worden in halve finale.
Nederland is nooit de favoriet geweest hoor.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:36 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
En dan is Nederland eens niet de favoriet als ze tegen Duitsland moeten.
Oh nee?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 18:23 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Nederland is nooit de favoriet geweest hoor.
Tegen Duitsland bedoel ik.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 18:26 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Oh nee?
Tegen Nieuw-Zeeland?
Tegen Kameroen?
Etc.
Ja dat klopt.quote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 18:38 schreef ijs_beer het volgende:
Het is nu wel heel verleidelijk om dat topic van Paul juist dicht te mikken.
Amateurquote:Op zaterdag 29 juni 2019 18:39 schreef ijs_beer het volgende:
En aangezien er hier meer gepost is die ik dat ook.
Wel veel atletischer dan Nederlandquote:Op zaterdag 29 juni 2019 18:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Duitsland is ook niets bijzonders.
Dan had jij je bril even niet op.quote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 18:49 schreef Paul het volgende:
[..]
KUTLUL BEETJE MIJN TOPIC DUBBEL MAKEN EN LATEN SLOTTEN
Wow madquote:Op zaterdag 29 juni 2019 18:49 schreef Paul het volgende:
[..]
KUTLUL BEETJE MIJN TOPIC DUBBEL MAKEN EN LATEN SLOTTEN
Nee.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 18:50 schreef Klopkoek het volgende:
Nederland is hier toch volstrekt kansloos tegen?
Zoveel atletischer, zoveel gedisciplineerder, minder foute passes en voorzetten ook.quote:
Ja. Jammer van de 1-1quote:Op zaterdag 29 juni 2019 18:51 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Zoveel atletischer, zoveel gedisciplineerder, minder foute passes en voorzetten ook.
Toegegeven, de verdediging is lachwekkend slecht van wat ik heb gezien.quote:
Vast het gas vergeten uit te zetten.quote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 18:56 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Vast het gas vergeten uit te zetten.
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 18:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je mag de Halve Finale topics wel maken dan.
Die staateven voor lul zeg.quote:
Ligt eraan of ze zo spelen als de eerste of tweede helft vandaag.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 19:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nederland is niet kansloos tegen deze 2 teams.
Ja, want voor tactische vondsten hoef je niet op de coach te rekenen in elk geval.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 19:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt eraan of ze zo spelen als de eerste of tweede helft vandaag.
zat al te wachten op jouw gifjequote:Op zaterdag 29 juni 2019 19:37 schreef 3rr0r het volgende:
jeetje wat kort in beeld, rechter chickie.. of te jong?
![]()
[ afbeelding ]
quote:
Leuke.quote:
had je bij shanice d'r haar zeker ookquote:Op zaterdag 29 juni 2019 19:44 schreef Warrick21 het volgende:
[..]
Die outfit haalt toch wel wat primitiefs in me naar boven...
Omdat er nog 33 minuten officiële speeltijd zijnquote:Op zaterdag 29 juni 2019 19:45 schreef Zorro het volgende:
Waarom fluit de scheids niet af? Prima uitslag zo.
Ik gok omdat er nog geen negentig minuten gevoetbald is.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 19:45 schreef Zorro het volgende:
Waarom fluit de scheids niet af? Prima uitslag zo.
Dat hoef je die Duitsers toch niet te vertellen?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 19:46 schreef disasterbutton het volgende:
[..]
Omdat er nog 33 minuten officiële speeltijd zijn
Smakelooslijk!quote:Op zaterdag 29 juni 2019 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik gok omdat er nog geen negentig minuten gevoetbald is.
Intussen eet ik rijst met ketjap-kip.
Alleen als je kunt garanderen dat Nederland wint. Anders hoeft het voor mij niet zo.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 19:47 schreef disasterbutton het volgende:
Ik wil toch liever Nederland - Duitsland zien eigenlijk
19 keer tegen elkaar gespeeld in het verleden, Duitsland won 12 keer, Nederland maar 2.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 19:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Alleen als je kunt garanderen dat Nederland wint. Anders hoeft het voor mij niet zo.
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom riep iedereen dat Duitsland zo goed was?
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:29 schreef ijs_beer het volgende:
Duitsland lijkt me de favoriet. Zou wel een mooie kraker worden in halve finale.
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
Normaal gesproken wint Duitsland dit
Waarom?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 20:03 schreef 3rr0r het volgende:
dit is een goede voor verzin een onderschrift
[ afbeelding ]
Sowquote:Op zaterdag 29 juni 2019 20:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
voor deelname heb je IQ hoger dan 50 nodig dus gaat hem niet worden voor jou
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 20:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
voor deelname heb je IQ hoger dan 50 nodig dus gaat hem niet worden voor jou
Het zwaar krijgen in een halve finale WK, je verwacht het niet.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 20:17 schreef Revanches het volgende:
NL gaag het zwaar krijgen tegen Zweden.
JINXED.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 20:18 schreef Zorro het volgende:
https://www.bild.de/sport(...)n-62968814.bild.html
hahaquote:Op zaterdag 29 juni 2019 20:18 schreef Zorro het volgende:
https://www.bild.de/sport(...)n-62968814.bild.html
Hij vergeet zeker dat de VS en Japan daar ook meedoenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 20:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Volgens Arno is een PLAK al binnen op de Olympische Spelen.
Niet echt nieuws he?quote:
Zweden kan er niets vanquote:Op zaterdag 29 juni 2019 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoe verhouden Nederland en Zweden zich tot elkaar?
VS werd vorige keer uitgeschakeld door Zweden waarna ze allemaal viesmad warenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 20:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hij vergeet zeker dat de VS en Japan daar ook meedoen
'wat zeg je als je in zo'n cirkeltje staat?'quote:Op zaterdag 29 juni 2019 20:31 schreef 3rr0r het volgende:
'wat zeg je als je in zo'n cirkeltje staat?'
scheisse
WKV / [Woensdag 21.00 uur] Nederland - Zweden #1 halve finalequote:Op zaterdag 29 juni 2019 20:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
'wat zeg je als je in zo'n cirkeltje staat?'
Scharen een optie?
Das war spitze!quote:Op zaterdag 29 juni 2019 20:36 schreef showtimer het volgende:
[..]
Analist op Duitse tv en kan nog geen Bild titeltje vertalen.
Weet niet wat de tekst was, maar AD en Telegraaf komen ook regelmatig met woordspelingen in krantenkoppen die je ook niet altijd snapt als je niet hier opgegroeid bentquote:Op zaterdag 29 juni 2019 20:36 schreef showtimer het volgende:
[..]
Analist op Duitse tv en kan nog geen Bild titeltje vertalen.
11 wedstrijden op rij gewonnen in een groot toernooi, dus op je vraag 'wij wel' --->quote:
Zijn maar 3 tickets hequote:Op zaterdag 29 juni 2019 21:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoe zit het nu eigenlijk met het laatste Europese ticket voor de OS? Gaan Frankrijk, Duitsland, Noorwegen en Italië daar een play-off toernooi voor spelen? (Net zoals Nederland in 2016)
Ja maar Engeland telt niet toch omdat ze altijd als UK naar de OS gaan? Of is die regel aangepast?quote:
Die regel is aangepast nu inderdaad. Ze gaan nog wel steeds als GB naar de Spelen en moesten vooraf bepalen of Engeland of Schotland voor dat ticket zou gaan spelen hier en hebben voor Engeland gekozen.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 21:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ja maar Engeland telt niet toch omdat ze altijd als UK naar de OS gaan? Of is die regel aangepast?
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 21:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Weet niet wat de tekst was, maar AD en Telegraaf komen ook regelmatig met woordspelingen in krantenkoppen die je ook niet altijd snapt als je niet hier opgegroeid bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |