Snap het wel.quote:
Nederland is geen titelkandidaat en dat weten ze.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:28 schreef Zipportal het volgende:
Teveel met OS bezig zijn dan met het WK. Indekken is begonnen.
Zou toch een mooie pot worden.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:28 schreef klaasweetalles het volgende:
hopen dat die moffen er zo uit vliegen
Excuus. Ik had me verschreven. Ik doelde op de 1e helft. Toen kreeg ze ook veel de bal en was er op rechts veel vrijheid. Maar ze bakte er weinig tot niets van.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:07 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Helemaal niet, ze maakte bijna nog een doelpunt. Ze kreeg ook veel applaus toen ze het veld verliet.
WK winnen ze ook niet.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:28 schreef Zipportal het volgende:
Teveel met OS bezig zijn dan met het WK. Indekken is begonnen.
Nederland - Duitsland is wel een leuk affiche.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:28 schreef klaasweetalles het volgende:
hopen dat die moffen er zo uit vliegen
Ja door Jeroen. Oftewel niet interessant.quote:
WKV / [zaterdag 18.30 uur] Duitsland - Zweden #1 kwartfinalequote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:51 schreef Zipportal het volgende:
Straks Zweden - Duitsland (waar nog geen topic voor is)
@:Paul
Met de 2e helft was helemaal niks mis meequote:Op zaterdag 29 juni 2019 18:57 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik lees net dat ze hebben gewonnen. Wederom met kutvoetbal. Nou ja..joepie dan maar.
Godzakker dat sneue 'kijk mij het eens niet belangrijk vinden'. Ga iets nuttigs doen.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 18:57 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik lees net dat ze hebben gewonnen. Wederom met kutvoetbal. Nou ja..joepie dan maar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |