SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo ongeveer heel vaak komt hier de vraag voorbij waarom n.amen vaak met p.untjes worden g.eschreven. Dit is om te zorgen dat het allemaal wat minder makkelijk te googlen is en je gewoon publiekelijk kan klagen over je buurvrouw die haar pasgeboren dochter Shenayneh heeft genoemd. Zonder angst voor represailles. Dus daarom.Carpe diem, quam minimum credula postero.
Presley?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 14:32 schreef Burdie het volgende:
Ik ken een Elvis.
Drie keer raden hoe z'n zus heet.
De ene dochter van zanger Jan Rot heet Elvis .... de andere Maantje Piet.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 14:32 schreef Burdie het volgende:
Ik ken een Elvis.
Priscillaquote:Op zaterdag 29 juni 2019 14:32 schreef Burdie het volgende:
Ik ken een Elvis.
Haha. Zo zit er bij onze dochter op de opvang een Imke, een meisje.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 14:44 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Presley?.
Nieuwe baby op de opvang, genaamd Levi.
ik: hoe oud is hij?
leidster: ze is 3 maanden.
Oh... ja, dat kan natuurlijk ook.
Bijna, Lisa-Marie.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 14:44 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Presley?.
Nieuwe baby op de opvang, genaamd Levi.
ik: hoe oud is hij?
leidster: ze is 3 maanden.
Oh... ja, dat kan natuurlijk ook.
Ik vind het leuk.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:16 schreef tombolafan het volgende:
Ik ken een gezin een daar heten de zoons M.arley en L.ennon
Bob en John was te gewoontjes denk ik
Ik vind het wel leuk voor een meisje trouwens! Meisjesnamen eindigen vaak op A of I en Levi past goed in dat plaatje.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:19 schreef Burdie het volgende:
[..]
Bijna, Lisa-Marie.
Levi is ook een typische jongensnaam.
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:12 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Haha. Zo zit er bij onze dochter op de opvang een Imke, een meisje.
Mijn oom (een man dus) heet Imke en ik had er echt nooit van gehoord dat het ook een meisjesnaam is.
Dan is het Imane toch? Spreek je uit als ie-men. Mijn Marokkaanse collega heeft een dochter die zo heetquote:Op zaterdag 29 juni 2019 20:58 schreef ferrari_rood het volgende:
Iman ken ik als Marokkaanse naam voor een meisje.
Ik ken mannelijke en vrouwelijke Eefs maar dacht dat het bij de naam officieel Evert is roepnaam Eef
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |