quote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja gewoon Kubica in de Mercedes die gaat het Hamilton wel ff lastig maken.
toch denk ik dat de meesten er wel 2e mee zouden wordenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Mwa. De auto helpt veel, maar Gasly bewijst dat je met een auto waar je teamgenoot structureel 4e mee kan worden. ook al moeite kan hebben met de top 10.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
toch denk ik dat de meesten er wel 2e mee zouden worden
maar dat heeft toch veel te maken met de stabiliteit van de auto, ik kan me Eddie Irvine herinneren die zei dat hij als de auto echt goed was hij heel dichtbij de tijden van Schumacher kon komen maar dat het gat met een instabiele auto veel groter was.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:22 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Mwa. De auto helpt veel, maar Gasly bewijst dat je met een auto waar je teamgenoot structureel 4e mee kan worden. ook al moeite kan hebben met de top 10.
En die was toch niet zo slecht vorig jaar. Dus ik denk niet dat je iedereen zo in de snelste auto kan zetten en dat ze dan direct achter Hamilton kunnen aansluiten.
In principe zijn al die rijders die niet in de mercedes ferrari en redbull rijden niet minder..quote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Zoals Gasly in de Red Bullquote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
toch denk ik dat de meesten er wel 2e mee zouden worden
Ik ga m toch maken.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:22 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Mwa. De auto helpt veel, maar Gasly bewijst dat je met een auto waar je teamgenoot structureel 4e mee kan worden. ook al moeite kan hebben met de top 10.
En die was toch niet zo slecht vorig jaar. Dus ik denk niet dat je iedereen zo in de snelste auto kan zetten en dat ze dan direct achter Hamilton kunnen aansluiten.
ik zie dat toch een beetje anders, denk niet dat er momenteel een betere coureur is dan Max behalve misschien Hamilton, die Mercedes is een stuk stabieler dan die Red Bull dus ook Gasly zou er Bottas resultaten mee kunnen halen.quote:
Serieus, wat doet Kubica überhaupt nog in de F1? Dat begint toch gênant te worden? Het was sympathiek om hem nog een kans te geven en het heeft Williams de nodige publiciteit opgeleverd, maar inmiddels is toch wel duidelijk dat hij echt niet meer mee kan.quote:
Brengt geld mee. Zal iets contractueels zijn.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:03 schreef DonVincenzo het volgende:
[..]
Serieus, wat doet Kubica überhaupt nog in de F1? Dat begint toch gênant te worden? Het was sympathiek om hem nog een kans te geven en het heeft Williams de nodige publiciteit opgeleverd, maar inmiddels is toch wel duidelijk dat hij echt niet meer mee kan.
Ziggo heeft Fp3 voor mij compleet de nek omgedraaid door Plooij in het commentaarhok te zetten. Zoveel mogelijk 'nieuwtjes' uit de pitstraat in een uur vrije training erdoorheen rammen werkt voor mij ook niet. Ik vind het bloedirritant. Doe dat lekker in een voorbeschouwing zodat we ons tijdens Fp3 kunnen concentreren op wat er op de baan gebeurt.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:46 schreef Kickstart het volgende:
Uh gaat Ziggo (gratis) ons F1 fans weer naaien?
Ik zie om 12;00 een voetbalmatch staan i.p.v. fp3
Godverdegodver
ik denk dat MAX nu zijn best moet doen om de feiten voor zich te houden en RB als werkgever in ere houden. De auto is gewoon slecht en ze liggen verder achter dan vorige jaar. Zo had hij het zich niet voorgesteld.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:48 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik ga m toch maken.
Ik denk dat Red Bull last heeft van 2 problemen bij het verder ontwikkelen.
1. Max is net als Alonso, uitstekend in staat om de problemen heen te rijden en meer uit de wagen te halen dan er normaal gezien in moet zitten.
Maar dat betekent wel dat juist omdat je om die problemen heen werkt, ze niet onderkend worden. Maar onderliggend blijven ze aanwezig.
2 Geen sterke input qua ontwikkeling van de 2e rijder. Ricciardio legde het uiteindelijk ook af, maar hij was zeker niet langzaam. En als je van 2 sterke coureurs input krijgt, weet je eerder waar je moet zoeken.
Dus input van de 2e rijder zou de eerste rijder ook kunnen helpen als de auto daardoor veel stabieler word e.d.
Dat is nu gewoon niet aanwezig.
Just my 2 cents.
Ok... dan wil ik hem bij deze nomineren voor een Oscar.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Max zit nu niet lekker in zijn vel zullen we maar zeggen
Is dat zo? Volgens mij is Max ook heel goed in staat om aan te geven welke problemen er zijn en wat het effect is. Als je sneller wilt moet je dat verhelpen, want "eromheen rijden" kost je gewoon tijd. Daar zal het team ook ongetwijfeld mee bezig zijn.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:48 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik ga m toch maken.
1. Max is net als Alonso, uitstekend in staat om de problemen heen te rijden en meer uit de wagen te halen dan er normaal gezien in moet zitten.
Maar dat betekent wel dat juist omdat je om die problemen heen werkt, ze niet onderkend worden. Maar onderliggend blijven ze aanwezig.
Als Max ''om de problemen heen rijdt'', dan is hij perfect in staat die problemen kenbaar te maken. Het is vervolgens aan het team om de oorzaak aan te pakken.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:48 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik ga m toch maken.
2 Geen sterke input qua ontwikkeling van de 2e rijder. Ricciardio legde het uiteindelijk ook af, maar hij was zeker niet langzaam. En als je van 2 sterke coureurs input krijgt, weet je eerder waar je moet zoeken.
Dus input van de 2e rijder zou de eerste rijder ook kunnen helpen als de auto daardoor veel stabieler word e.d.
Just my 2 cents.
Geloof niet dat dit klopt. Max is zo ongeveer opgevoed met het werken en optimaliseren van het materiaal en is zover ik kan inschatten mede daardoor juist prima in staat tot feedback op de performance.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:48 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Van beide wel iets vermoed ik, kan me niet voorstellen dat ze een contract opmaken dat van het toeval van die ene overwinning en die ene keer pech of geluk afhangt. Zal wel een redelijk uitgewerkte clausule zijn.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:59 schreef vosss het volgende:
Ik lees net dat Dr Marko bevestigd heeft dat er inderdaad een prestatieclausule in zijn contract zou staan.
Ik lees alleen 2 verschillende versies.
1) minimaal 1 overwinning voor de zomerstop
2) minimaal 3de in het kampioenschap staan voor de zomerstop
Welke is het nou? Of is het beiden?
2 soberso niet, zo heeft marko zich bij VET al in de vingers gesneden.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:59 schreef vosss het volgende:
Ik lees net dat Dr Marko bevestigd heeft dat er inderdaad een prestatieclausule in zijn contract zou staan.
Ik lees alleen 2 verschillende versies.
1) minimaal 1 overwinning voor de zomerstop
2) minimaal 3de in het kampioenschap staan voor de zomerstop
Welke is het nou? Of is het beiden?
Beide verwacht ik niet meer inmiddelsquote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:01 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Van beide wel iets vermoed ik, kan me niet voorstellen dat ze een contract opmaken dat van het toeval van die ene overwinning en die ene keer pech of geluk afhangt.
Pak gewoon dat abo van 15 piek en lig niet te zeikenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:02 schreef F1gamer het volgende:
En weer houdt ziggo niet aan zijn belofte. Wie wil er nou vriendschappelijk duel van Ajax zien.
Zal mij eigenlijk worst wezen. Weet niet waarom maar een bepaalde streamer, hij van die doelpunten, is bij mij 5 seconden sneller binnen dan de stream van ziggo rechtstreeks.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:02 schreef F1gamer het volgende:
En weer houdt ziggo niet aan zijn belofte. Wie wil er nou vriendschappelijk duel van Ajax zien.
Of combineer Ziggo abbo met Vodafone mobiel abbo, dan is het gratisquote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Pak gewoon dat abo van 15 piek en lig niet te zeiken
https://www.gids.tv/artik(...)-ziggo-sport-in-2019quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Pak gewoon dat abo van 15 piek en lig niet te zeiken
Als er muren stonden was het 10 miljoen.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:02 schreef vosss het volgende:
1 miljoen aan schade gereden gisteren door die gele broodjes. De tering
Ik weet niet eens of ik nou dat abo nog heb of die combideal met Vodafone en Ziggoquote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:04 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Of combineer Ziggo abbo met Vodafone mobiel abbo, dan is het gratis
Kan je me 15 piek lenen voor bier&nootjes?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of ik nou dat abo nog heb of die combideal met Vodafone en Ziggo
Alsof ik kijk op 15 piek meer of minder. Als ik daar naar zou moeten kijken dan heb ik mijn financiën niet op orde.
Max is juist uitstekend in het ontwikkelen van de wagen/het analyseren van problemen met zijn bolide.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:48 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik ga m toch maken.
Just my 2 cents.
Of zoals Ric zei “Max is a race nerd”.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Max is juist uitstekend in het ontwikkelen van de wagen/het analyseren van problemen met zijn bolide.
Hij heeft zijn hele leven niet anders gedaan en is technisch erg sterk. Is algemeen bekend.
quote:This has led Ricciardo to state that the Dutchman is actually “very experienced” while his technical knowledge makes him a “racing nerd.”
“It’s not nice getting beaten by someone young,” Ricciardo told Autosport.
“I definitely see it now, he is young, but in racing terms he is very experienced.
“Racing has been his whole life, from what I understand, and although he may still have a lot to learn, for his age, he has plenty of racing experience.
“Even the way when he’s in engineering briefings and talking about some details on the car, I don’t even know what they are.
“He’s a bit of a racing nerd, I guess!”
Woulda coulda shoulda...quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:06 schreef flipsen het volgende:
Zouden vele RB´ers in de paddock niet stilletjes lopen te vloeken dat Renault die motor die ze nu hebben niet wat eerder (lees: vorig jaar) af hadden kunnen krijgen? Toen hadden ze een goed chassis, maar was de motor niet goed genoeg. Nu lijtk die Renault het verdomd goed te doen, de Honda ook, maar is het chassis van de RB ruk
Zeker. Stuur maar een tikkie!quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:07 schreef flipsen het volgende:
[..]
Kan je me 15 piek lenen voor bier&nootjes?
Pciesquote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:10 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Of zoals Ric zei “Max is a race nerd”.
[..]
De vorige keer dat ze als eigen team terugkeerden (2002) hadden ze de zaakjes in elk geval heel wat vlotter voor elkaar.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:12 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Woulda coulda shoulda...
Wat ik wel geinig vind is dat Renault zelfs met vooruitgang nog door een klantenteam de oren gewassen krijgt.
Kort geheugen. Momenteel zijn de Renaults sneller maar ze hebben inmiddels ook al DIV kapotte motoren op de schroothoop begin dit jaar.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:06 schreef flipsen het volgende:
Zouden vele RB´ers in de paddock niet stilletjes lopen te vloeken dat Renault die motor die ze nu hebben niet wat eerder (lees: vorig jaar) af hadden kunnen krijgen? Toen hadden ze een goed chassis, maar was de motor niet goed genoeg. Nu lijtk die Renault het verdomd goed te doen, de Honda ook, maar is het chassis van de RB ruk
Doet me denken aan een anekdote die ik ooit eens over Ronnie Peterson las. Hij klaagde over onderstuur, dus Peter Warr ging eens kijken in de bocht waar Peterson zei dat het 't ergst was, hij ziet Peterson met overstuur door de bocht heen komen en vraagt in de pits aan Peterson waarom hij klaagt over onderstuur. De precieze reactie van Peterson weet ik niet meer, maar kwam er op neer dat hij om die bocht snel door te komen, 'm heel anders moest benaderen als normaal, zodat hij overstuur kreeg en daardoor de bocht toch met een behoorlijke snelheid kon uitkomen.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Is dat zo? Volgens mij is Max ook heel goed in staat om aan te geven welke problemen er zijn en wat het effect is. Als je sneller wilt moet je dat verhelpen, want "eromheen rijden" kost je gewoon tijd. Daar zal het team ook ongetwijfeld mee bezig zijn.
Dat na 20 minuten het halve veld nog niet buiten geweest is, is normaal ja?quote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:29 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik wil de auto’s wel horen..
Beter weren ze die prutser
"low on power"quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat is er met Gasly? Hij is wel buiten geweest maar hij heeft nog geen tijd gezet..
Je wordt op je wenken bediendquote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat is er met Gasly? Hij is wel buiten geweest maar hij heeft nog geen tijd gezet..
bewijst wel het nut van die dingen.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:02 schreef vosss het volgende:
1 miljoen aan schade gereden gisteren door die gele broodjes. De tering
#viesmadquote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:39 schreef Nattekat het volgende:
Het eeuwenoude Ziggo riedeltje kennen we nu wel, dat is nu afgelopen.
Zo kan je het ook bekijken natuurlijkquote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
bewijst wel het nut van die dingen.
Die heeft van Dr Marko te horen gekregen dat hij zich moet focussen op het rijden en niet moet liggen mekkeren op de auto en/of Newey.quote:
Ja doei. Ga jij maar brommers kiekenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:44 schreef Kickstart het volgende:
Qualy MotoGP TT Assen is op Eurosport om 12:30 begonnen,
Ik zie Kyvat nog wel terug gaan naar RBR als het zo doorgaat.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Die heeft van Dr Marko te horen gekregen dat hij zich moet focussen op het rijden en niet moet liggen mekkeren op de auto en/of Newey.
Als die niet gauw sneller gaat rijden haalt ie het einde van het jaar niet.
Mocht overigens onverhoopt Max denken dikke doei ik ga wel naar Mercedes volgend jaar dan heeft Red Bull pas echt een enorm probleem. Dat probleem is eigenlijk nu al de redding van Gasly omdat ze niemand hebben, maar mocht Max komend jaar vertrekken dan is Red Bull wel zo een beetje klaar denk ik
Nee, want dan promoveren Kvyat en Albon alsnog naar RBR en halen ze Ticktum en nog iemand weer terug in dienst. Niemand die nee zal zeggen tegen de koningsklasse van de autosport.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Die heeft van Dr Marko te horen gekregen dat hij zich moet focussen op het rijden en niet moet liggen mekkeren op de auto en/of Newey.
Mocht overigens onverhoopt Max denken dikke doei ik ga wel naar Mercedes volgend jaar dan heeft Red Bull pas echt een enorm probleem. Dat probleem is eigenlijk nu al de redding van Gasly omdat ze niemand hebben, maar mocht Max komend jaar vertrekken dan is Red Bull wel zo een beetje klaar denk ik
Mooi, kan Max de race erna weer winnenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik zie Kyvat nog wel terug gaan naar RBR als het zo doorgaat.
quote:
Ik bedoel dat Red Bull dan wel klaar is om nog kans op WC te maken met alleen maar jonkies die allen niet heel veel belovend zijn.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:45 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Nee, want dan promoveren Kvyat en Albon alsnog naar RBR en halen ze Ticktum en nog iemand weer terug in dienst. Niemand die nee zal zeggen tegen de koningsklasse van de autosport.
Dat is toch alleen van RBR > Toro Rosso?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Mooi, kan Max de race erna weer winnen![]()
Ow kut!!quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is toch alleen van RBR > Toro Rosso?
Elke motorhome heeft een of meer WC's, dus daar zou ik mij geen zorgen over maken.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:46 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik bedoel dat Red Bull dan wel klaar is om nog kans op WC te maken met alleen maar jonkies die allen niet heel veel belovend zijn.
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:47 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Elke motorhome heeft een of meer WC's, dus daar zou ik mij geen zorgen over maken.
Ik las het ja (Gasly).quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Omdat Gasley nu rot rijdt?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik zie Kyvat nog wel terug gaan naar RBR als het zo doorgaat.
Ik vond hem vorig jaar ook niet echt overtuigen. Vind en vond de promotie ook veel te vroeg al snap ik dat het min of meer noodgedwongen was omdat ze persé met eigen coureurs willen rijden.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:51 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Omdat Gasley nu rot rijdt?
Hij reed vorig jaar prima, er is niet echt een alternatief dus dan haalt ruilen met een Kvyat of Albon niks uit. Het is niet zo dat één van de TR heren echt overtuigd
Hartley was blijkbaar slechter dan het leek.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:51 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hij reed vorig jaar prima, er is niet echt een alternatief dus dan haalt ruilen met een Kvyat of Albon niks uit. Het is niet zo dat één van de TR heren echt overtuigd
De honderdsten afronden naar beneden naar tienden bedoel je?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:57 schreef Vliegbaard het volgende:
iemand trouwens een idee waarom de commentatoren de (ronde) tijden niet afronden naar het juiste getal?
Niet alleen nu, is al een tijdje zo.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:51 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Juist. Bijvoorbeeld zojuist staat in beeld "Verstappen +0.459''. Zegt Jack: 4 tiende langzamer.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:59 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
De honderdsten afronden naar beneden naar tienden bedoel je?
Omdat Jackquote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:03 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Juist. Bijvoorbeeld zojuist staat in beeld "Verstappen +0.459''. Zegt Jack: 4 tiende langzamer.
Volgens mijn boekje komt 5 tiende dichter in de buurt.
[/autism mode]
Ben het met je eens.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:03 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Juist. Bijvoorbeeld zojuist staat in beeld "Verstappen +0.459''. Zegt Jack: 4 tiende langzamer.
[/autism mode]
In de autosport is +0,499 vier tiende en +0,500 vijf tiende. Afronden in jouw voordeelquote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:03 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
[/autism mode]
En ook naar de wens van het Mercedes/Hamilton campagneteam.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:07 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ben het met je eens.
En ik had de indruk dat het afronden rondom Verstappen altijd naar de wens van de kijker plaats vindt.
Tijdens de races gebeurt het ook en zeker niet alleen bij Max.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:07 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ben het met je eens.
En ik had de indruk dat het afronden rondom Verstappen altijd naar de wens van de kijker plaats vindt.
Neu, het is echt een standaardmethode. Al vind ik het krom. .499 is gewoon pakweg een halve seconde, niet vier tienden.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:07 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ben het met je eens.
Nah, dat is onzin. Ze doen het over de hele linie zo.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:07 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ben het met je eens.
Ditquote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Neu, het is echt een standaardmethode. Al vind ik het krom. .499 is gewoon pakweg een halve seconde, niet vier tienden.
We gaan het straks zien. Of Gasley op vier of vijf tienden van Verstappen kwalificeert. Ik ben nu niet in de gelegenheid oude Q,s terug te kijkenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:16 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nah, dat is onzin. Ze doen het over de hele linie zo.
Ze doen het echt al jaren zo slordig over de hele linie-quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:20 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
We gaan het straks zien. Of Gasley op vier of vijf tienden van Verstappen kwalificeert. Ik ben nu niet in de gelegenheid oude Q,s terug te kijken
Vroeger waren vele kwalificaties zo..., en dan zijn er nog mensen die terug willen naar dat formatquote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:27 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Dat na 20 minuten het halve veld nog niet buiten geweest is, is normaal ja?![]()
Ik wil daar naar terug ja. Gewoon een uur vrij kwalificeren en je gaat maar zo vaak naar buiten als je wiltquote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:28 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Vroeger waren vele kwalificaties zo..., en dan zijn er nog mensen die terug willen naar dat format
Geen van allen toprijdersquote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:45 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Nee, want dan promoveren Kvyat en Albon alsnog naar RBR en halen ze Ticktum en nog iemand weer terug in dienst. Niemand die nee zal zeggen tegen de koningsklasse van de autosport.
Ik heb al vaker gezegd: en om dan het hersen-dodende wachten tot de laatste 10 minuten te vermijden de teams gewoon verplichten minstens 2 getimede ronden per kwartier neer te zetten.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik wil daar naar terug ja. Gewoon een uur vrij kwalificeren en je gaat maar zo vaak naar buiten als je wilt
Hoofdrekenen is niet hun sterkte kant.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:57 schreef Vliegbaard het volgende:
iemand trouwens een idee waarom de commentatoren de (ronde) tijden niet afronden naar het juiste getal?
Zit je op telefoon?quote:
Dan moet je de nieuwe gifjesgod lief aankijkenquote:
Gewoon hopen dat er net zoveel gebeurt als tijdens de race vorige week, dan krijg je nog mbs erbijquote:
Z'n vriendin klaagde daarover?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 14:43 schreef HiDiHo het volgende:
Klassieke fout van Max...té hard erin te langzaam eruit
Nee Doornebosquote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 14:43 schreef HiDiHo het volgende:
Klassieke fout van Max...té hard erin te langzaam eruit
Een dieptepunt voor de sport wel, dat was 2002quote:Op zaterdag 29 juni 2019 14:58 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Welke grote successen heeft Schumacher precies geboekt in Oostenrijk dan?
Dat vinden de stewards meestal ook.quote:
Blokken van Kimi.quote:
In sport rond je niet af, maar kap je af.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:03 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
[/autism mode]
Of je kapt er gewoon mee, want je verneukt het topic.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee deze is beter.....P2
[ afbeelding ]
Gewoon weer zoals vanouds Q1 en 2 op het gemakje en dan in Q3 met een straatlengte verschil P1-2 pakken.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:13 schreef Nattekat het volgende:
Geen paniek, Mercedes zit er straks gewoon weer voor.
Of je kapt gewoon met zeiken. CrashO heb je ook al weggejaagdquote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:13 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
Of je kapt er gewoon mee, want je verneukt het topic.
Wel voor de RB.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:13 schreef Nattekat het volgende:
Geen paniek, Mercedes zit er straks gewoon weer voor.
Jank niet zo man het is kwalificatie..spannender dan dit gaat het niet wordenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:13 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
Lol, nou nee hoor, die is weggegaan in een periode dat ik niet eens op FOK! zat,quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:15 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Of je kapt gewoon met zeiken. CrashO heb je ook al weggejaagd
Oneensquote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:13 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
Williams op 19 en 20 ook over de Mercedes motorquote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:18 schreef PzKpfw het volgende:
Torro Rosso op 17&18 zegt ook genoeg over de Honda motor.
Vanaf die onboard zag het er wel scary uit.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:18 schreef Peterselieman het volgende:
Kvyat mag terecht klagen over verkeer
Die missen de helft van hun voorbereiding. Daar mag je sowieso niet naar kijken dit seizoen.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:19 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Williams op 19 en 20 ook over de Mercedes motor
Zeik niet, vind ze wel Interessant, behalve die van Antanov, die doet het alleen om te stoken.quote:
Dit zijn geen boeiende gifjes. Boeiende gifjes zijn bijzondere dingetjes, zoals dingen die van endplates afvliegen of crashes e.d. zoals CrashO deed (GIF in piece)quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee deze is beter.....P2
[ afbeelding ]
Het gaat gewoon nergens over dat er iemand over de lijn komt, HiDaHo had ook een gifje kunnen maken van Kvyat die in de weg gereden wordt bijvoorbeeld. Dat is wel interessant.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:22 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Zeik niet, vind ze wel Interessant, behalve die van Antanov, die doet het alleen om te stoken.
We leven niet meer in 1999, met je databundel.
Russell is under investigationquote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:22 schreef Fer het volgende:
Ja vanuit de auto is het echt ziek. Vooral die achterste
Over wie denk je dat ik het had?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:22 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Zeik niet, vind ze wel Interessant, behalve die van Antanov, die doet het alleen om te stoken.
We leven niet meer in 1999, met je databundel.
Post gewoon een gif als jij dat wilt.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:25 schreef HiDiHo het volgende:
Geen gifjes meer dus..ok
Het is niet alsof ik het voor mijzelf doe
ik vind de meesten anders wel wat toevoegen.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:25 schreef HiDiHo het volgende:
Geen gifjes meer dus..ok
Het is niet alsof ik het voor mijzelf doe
Je snapt zelf ook wel dat wat jij deed nergens op sloeg.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:26 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
Oh, dus als Max random over start/finish komt is het wel goed, maar een ander niet?
Mag iedereen dat voor zichzelf bepalen?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:23 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dit zijn geen boeiende gifjes. Boeiende gifjes zijn bijzondere dingetjes, zoals dingen die van endplates afvliegen of crashes e.d. zoals CrashO deed (GIF in piece)
Anders vreet het alleen maar geheugen.
Dat was dus ook mijn punt, en dat is Max over start Finish ook niet, verder vind ik bijzondere gebeurtenissen ook prima.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je snapt zelf ook wel dat wat jij deed nergens op sloeg.
Maar nu genoeg hierover, gifjes zijn leuk voor gebeurtenissen, niet om de hele kwalificatie in dit topic samen te vatten.
q3 is mercedes met een polequote:
Misschien willen zo op soft starten? Of kunnen ze op mediums harder en hebben ze wat ingehouden?quote:
Die snap ik ook niet echt. Vooral omdat ze Q1 net op medium reden (en de rest op Soft).quote:
No further action, weddenquote:
zou wel in de lijn der verwachtingen liggen jaquote:
of hoogstens een reprimand, maar ik zou het stoer van de MIA vinden dat ze Hamilton voor de lompe actie wel bestraffenquote:
Dit seizoen staat Ferrari ook niet echt bekend om een briljante pitstrategiequote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:31 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Die snap ik ook niet echt. Vooral omdat ze Q1 net op medium reden (en de rest op Soft).
Lijkt me een rare race strategie om zo snel al te moeten pitten.
The stewards have been very honoured with his Greatness visit to our office, after singing God save the Queen and Brittania rules the waves together Lewis Hamilton was very open with us and did not try to fool us, so we decided there was no reason for punishment.quote:
In ieder geval wel een stuk duidelijker dan dat lijnen gezeik van de vorige racequote:
Ik vergeet steeds mijn manager te veranderenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:34 schreef Nattekat het volgende:
In een manager waar ik niet hopeloos aan het falen ben heb ik Leclerc op pole en Hamilton winst. Ze verneuken het vast en zeker.
Haha dat wel ja. Ben benieuwd morgenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:34 schreef Lola69 het volgende:
[..]
In ieder geval wel een stuk duidelijker dan dat lijnen gezeik van de vorige race
Zou wat zijn als ze nu niet sneller kunnen op die mediumsquote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:36 schreef Nattekat het volgende:
Oh, Ferrari heeft hun strategie nu al verneukt.
Mwa, medium is wel de meeste logische keuze. Gasly zit op soft omdat hij anders de top 10 niet haalt, Idem met de Alfa's.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:36 schreef LTVDK het volgende:
Alleen Verstappen en de Mercs op medium is wel verrassend.
Die is er ookquote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:38 schreef Antonov89 het volgende:
Ik vind dat ze eigenlijk een minimumsnelheid moeten hanteren, ik zie dit zo nog wel eens fout gaan :x
Volgens Tom kun je op een hardere band ook harderquote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zou wat zijn als ze nu niet sneller kunnen op die mediums
die is er met 1.11 ookquote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:38 schreef Antonov89 het volgende:
Ik vind dat ze eigenlijk een minimumsnelheid moeten hanteren, ik zie dit zo nog wel eens fout gaan
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:34 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ik vergeet steeds mijn manager te veranderen
Ligt eraan hoe hard je op de andere bent gegaan jaquote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens Tom kun je op een hardere band ook harder
Het zou mij verbazen als hij wel straf kreeg. Ze vinden altijd wel wat om hem niet te straffen, een reprimande zal wel weer genoeg zijn. Het heeft ook met elkaar te maken, ze krijgen een enorme bak stront over hun heen als ze Hamilton straffen en idem wanneer ze zijn rivaal voor de titel niet straffen. Behalve dat het een Brits georienteerd gezelschap is, is het ook een kwestie van de weg van de minste weerstand kiezen.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:38 schreef Mothzor het volgende:
Die Engelsen zijn echt zo Lewis geil. Als hij hier toch geen straf voor krijgt weet ik het ook niet meer... Ondertussen op Sky maar volhouden dat het allemaal wel meeviel.
Bij de Fok manager maar voor Ham ipv Max gekozen. En Sainz ipv Grosjean. Kon beter voor Norris gaan. Zit Max nu lekker te plankenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:34 schreef Nattekat het volgende:
In een manager waar ik niet hopeloos aan het falen ben heb ik Leclerc op pole en Hamilton winst. Ze verneuken het vast en zeker.
Hij legde het toch al af tegen zijn teamgenoot.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:44 schreef Gruj0 het volgende:
Twee Alfa's in de top 10!
[..]
Idd![]()
wat een kutzooi
Wat denk je?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:45 schreef Mothzor het volgende:
Ben benieuwd of Mercedes echt problemen heeft of zo gewoon weer op P1 staat
Het is Norris, leer spellen.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
RIC valt door de mand..
SAI en Hulk hebben gridstraf en Nortis is door naar Q3
Whoehahahaha......tis gewoon een jankerd.quote:
Neemt niet weg dat een Ferrari 1-2 in de qualies gewoon goed zou zijn.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij legde het toch al af tegen zijn teamgenoot.
Ik mis ''Misschien''quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:47 schreef Lola69 het volgende:
Poll: Gaat Kimi boven Gasly kwalificeren?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Hij heeft wel vaker pech met zijn auto. Vorig jaar ook al dat gedoe met een bougi.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:46 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Whoehahahaha......tis gewoon een jankerd.
Dat kan alleen in Q3 natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij legde het toch al af tegen zijn teamgenoot.
Q3quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:48 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat kan alleen in Q3 natuurlijk.
auto gesmoltenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:53 schreef S95Sedan het volgende:
Lijkt mij dat Vettel niet meer naar buiten gaat met dit tempo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |