quote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja gewoon Kubica in de Mercedes die gaat het Hamilton wel ff lastig maken.
toch denk ik dat de meesten er wel 2e mee zouden wordenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Mwa. De auto helpt veel, maar Gasly bewijst dat je met een auto waar je teamgenoot structureel 4e mee kan worden. ook al moeite kan hebben met de top 10.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
toch denk ik dat de meesten er wel 2e mee zouden worden
maar dat heeft toch veel te maken met de stabiliteit van de auto, ik kan me Eddie Irvine herinneren die zei dat hij als de auto echt goed was hij heel dichtbij de tijden van Schumacher kon komen maar dat het gat met een instabiele auto veel groter was.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:22 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Mwa. De auto helpt veel, maar Gasly bewijst dat je met een auto waar je teamgenoot structureel 4e mee kan worden. ook al moeite kan hebben met de top 10.
En die was toch niet zo slecht vorig jaar. Dus ik denk niet dat je iedereen zo in de snelste auto kan zetten en dat ze dan direct achter Hamilton kunnen aansluiten.
In principe zijn al die rijders die niet in de mercedes ferrari en redbull rijden niet minder..quote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Zoals Gasly in de Red Bullquote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
toch denk ik dat de meesten er wel 2e mee zouden worden
Ik ga m toch maken.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:22 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Mwa. De auto helpt veel, maar Gasly bewijst dat je met een auto waar je teamgenoot structureel 4e mee kan worden. ook al moeite kan hebben met de top 10.
En die was toch niet zo slecht vorig jaar. Dus ik denk niet dat je iedereen zo in de snelste auto kan zetten en dat ze dan direct achter Hamilton kunnen aansluiten.
ik zie dat toch een beetje anders, denk niet dat er momenteel een betere coureur is dan Max behalve misschien Hamilton, die Mercedes is een stuk stabieler dan die Red Bull dus ook Gasly zou er Bottas resultaten mee kunnen halen.quote:
Serieus, wat doet Kubica überhaupt nog in de F1? Dat begint toch gênant te worden? Het was sympathiek om hem nog een kans te geven en het heeft Williams de nodige publiciteit opgeleverd, maar inmiddels is toch wel duidelijk dat hij echt niet meer mee kan.quote:
Brengt geld mee. Zal iets contractueels zijn.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:03 schreef DonVincenzo het volgende:
[..]
Serieus, wat doet Kubica überhaupt nog in de F1? Dat begint toch gênant te worden? Het was sympathiek om hem nog een kans te geven en het heeft Williams de nodige publiciteit opgeleverd, maar inmiddels is toch wel duidelijk dat hij echt niet meer mee kan.
Ziggo heeft Fp3 voor mij compleet de nek omgedraaid door Plooij in het commentaarhok te zetten. Zoveel mogelijk 'nieuwtjes' uit de pitstraat in een uur vrije training erdoorheen rammen werkt voor mij ook niet. Ik vind het bloedirritant. Doe dat lekker in een voorbeschouwing zodat we ons tijdens Fp3 kunnen concentreren op wat er op de baan gebeurt.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:46 schreef Kickstart het volgende:
Uh gaat Ziggo (gratis) ons F1 fans weer naaien?
Ik zie om 12;00 een voetbalmatch staan i.p.v. fp3
Godverdegodver
ik denk dat MAX nu zijn best moet doen om de feiten voor zich te houden en RB als werkgever in ere houden. De auto is gewoon slecht en ze liggen verder achter dan vorige jaar. Zo had hij het zich niet voorgesteld.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:48 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik ga m toch maken.
Ik denk dat Red Bull last heeft van 2 problemen bij het verder ontwikkelen.
1. Max is net als Alonso, uitstekend in staat om de problemen heen te rijden en meer uit de wagen te halen dan er normaal gezien in moet zitten.
Maar dat betekent wel dat juist omdat je om die problemen heen werkt, ze niet onderkend worden. Maar onderliggend blijven ze aanwezig.
2 Geen sterke input qua ontwikkeling van de 2e rijder. Ricciardio legde het uiteindelijk ook af, maar hij was zeker niet langzaam. En als je van 2 sterke coureurs input krijgt, weet je eerder waar je moet zoeken.
Dus input van de 2e rijder zou de eerste rijder ook kunnen helpen als de auto daardoor veel stabieler word e.d.
Dat is nu gewoon niet aanwezig.
Just my 2 cents.
Ok... dan wil ik hem bij deze nomineren voor een Oscar.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Max zit nu niet lekker in zijn vel zullen we maar zeggen
Is dat zo? Volgens mij is Max ook heel goed in staat om aan te geven welke problemen er zijn en wat het effect is. Als je sneller wilt moet je dat verhelpen, want "eromheen rijden" kost je gewoon tijd. Daar zal het team ook ongetwijfeld mee bezig zijn.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:48 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik ga m toch maken.
1. Max is net als Alonso, uitstekend in staat om de problemen heen te rijden en meer uit de wagen te halen dan er normaal gezien in moet zitten.
Maar dat betekent wel dat juist omdat je om die problemen heen werkt, ze niet onderkend worden. Maar onderliggend blijven ze aanwezig.
Als Max ''om de problemen heen rijdt'', dan is hij perfect in staat die problemen kenbaar te maken. Het is vervolgens aan het team om de oorzaak aan te pakken.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:48 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik ga m toch maken.
2 Geen sterke input qua ontwikkeling van de 2e rijder. Ricciardio legde het uiteindelijk ook af, maar hij was zeker niet langzaam. En als je van 2 sterke coureurs input krijgt, weet je eerder waar je moet zoeken.
Dus input van de 2e rijder zou de eerste rijder ook kunnen helpen als de auto daardoor veel stabieler word e.d.
Just my 2 cents.
Geloof niet dat dit klopt. Max is zo ongeveer opgevoed met het werken en optimaliseren van het materiaal en is zover ik kan inschatten mede daardoor juist prima in staat tot feedback op de performance.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:48 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Van beide wel iets vermoed ik, kan me niet voorstellen dat ze een contract opmaken dat van het toeval van die ene overwinning en die ene keer pech of geluk afhangt. Zal wel een redelijk uitgewerkte clausule zijn.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:59 schreef vosss het volgende:
Ik lees net dat Dr Marko bevestigd heeft dat er inderdaad een prestatieclausule in zijn contract zou staan.
Ik lees alleen 2 verschillende versies.
1) minimaal 1 overwinning voor de zomerstop
2) minimaal 3de in het kampioenschap staan voor de zomerstop
Welke is het nou? Of is het beiden?
2 soberso niet, zo heeft marko zich bij VET al in de vingers gesneden.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:59 schreef vosss het volgende:
Ik lees net dat Dr Marko bevestigd heeft dat er inderdaad een prestatieclausule in zijn contract zou staan.
Ik lees alleen 2 verschillende versies.
1) minimaal 1 overwinning voor de zomerstop
2) minimaal 3de in het kampioenschap staan voor de zomerstop
Welke is het nou? Of is het beiden?
Beide verwacht ik niet meer inmiddelsquote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:01 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Van beide wel iets vermoed ik, kan me niet voorstellen dat ze een contract opmaken dat van het toeval van die ene overwinning en die ene keer pech of geluk afhangt.
Pak gewoon dat abo van 15 piek en lig niet te zeikenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:02 schreef F1gamer het volgende:
En weer houdt ziggo niet aan zijn belofte. Wie wil er nou vriendschappelijk duel van Ajax zien.
Zal mij eigenlijk worst wezen. Weet niet waarom maar een bepaalde streamer, hij van die doelpunten, is bij mij 5 seconden sneller binnen dan de stream van ziggo rechtstreeks.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:02 schreef F1gamer het volgende:
En weer houdt ziggo niet aan zijn belofte. Wie wil er nou vriendschappelijk duel van Ajax zien.
Of combineer Ziggo abbo met Vodafone mobiel abbo, dan is het gratisquote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Pak gewoon dat abo van 15 piek en lig niet te zeiken
https://www.gids.tv/artik(...)-ziggo-sport-in-2019quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Pak gewoon dat abo van 15 piek en lig niet te zeiken
Als er muren stonden was het 10 miljoen.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:02 schreef vosss het volgende:
1 miljoen aan schade gereden gisteren door die gele broodjes. De tering
Ik weet niet eens of ik nou dat abo nog heb of die combideal met Vodafone en Ziggoquote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:04 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Of combineer Ziggo abbo met Vodafone mobiel abbo, dan is het gratis
Kan je me 15 piek lenen voor bier&nootjes?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of ik nou dat abo nog heb of die combideal met Vodafone en Ziggo
Alsof ik kijk op 15 piek meer of minder. Als ik daar naar zou moeten kijken dan heb ik mijn financiën niet op orde.
Max is juist uitstekend in het ontwikkelen van de wagen/het analyseren van problemen met zijn bolide.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:48 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik ga m toch maken.
Just my 2 cents.
Of zoals Ric zei “Max is a race nerd”.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Max is juist uitstekend in het ontwikkelen van de wagen/het analyseren van problemen met zijn bolide.
Hij heeft zijn hele leven niet anders gedaan en is technisch erg sterk. Is algemeen bekend.
quote:This has led Ricciardo to state that the Dutchman is actually “very experienced” while his technical knowledge makes him a “racing nerd.”
“It’s not nice getting beaten by someone young,” Ricciardo told Autosport.
“I definitely see it now, he is young, but in racing terms he is very experienced.
“Racing has been his whole life, from what I understand, and although he may still have a lot to learn, for his age, he has plenty of racing experience.
“Even the way when he’s in engineering briefings and talking about some details on the car, I don’t even know what they are.
“He’s a bit of a racing nerd, I guess!”
Woulda coulda shoulda...quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:06 schreef flipsen het volgende:
Zouden vele RB´ers in de paddock niet stilletjes lopen te vloeken dat Renault die motor die ze nu hebben niet wat eerder (lees: vorig jaar) af hadden kunnen krijgen? Toen hadden ze een goed chassis, maar was de motor niet goed genoeg. Nu lijtk die Renault het verdomd goed te doen, de Honda ook, maar is het chassis van de RB ruk
Zeker. Stuur maar een tikkie!quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:07 schreef flipsen het volgende:
[..]
Kan je me 15 piek lenen voor bier&nootjes?
Pciesquote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:10 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Of zoals Ric zei “Max is a race nerd”.
[..]
De vorige keer dat ze als eigen team terugkeerden (2002) hadden ze de zaakjes in elk geval heel wat vlotter voor elkaar.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:12 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Woulda coulda shoulda...
Wat ik wel geinig vind is dat Renault zelfs met vooruitgang nog door een klantenteam de oren gewassen krijgt.
Kort geheugen. Momenteel zijn de Renaults sneller maar ze hebben inmiddels ook al DIV kapotte motoren op de schroothoop begin dit jaar.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:06 schreef flipsen het volgende:
Zouden vele RB´ers in de paddock niet stilletjes lopen te vloeken dat Renault die motor die ze nu hebben niet wat eerder (lees: vorig jaar) af hadden kunnen krijgen? Toen hadden ze een goed chassis, maar was de motor niet goed genoeg. Nu lijtk die Renault het verdomd goed te doen, de Honda ook, maar is het chassis van de RB ruk
Doet me denken aan een anekdote die ik ooit eens over Ronnie Peterson las. Hij klaagde over onderstuur, dus Peter Warr ging eens kijken in de bocht waar Peterson zei dat het 't ergst was, hij ziet Peterson met overstuur door de bocht heen komen en vraagt in de pits aan Peterson waarom hij klaagt over onderstuur. De precieze reactie van Peterson weet ik niet meer, maar kwam er op neer dat hij om die bocht snel door te komen, 'm heel anders moest benaderen als normaal, zodat hij overstuur kreeg en daardoor de bocht toch met een behoorlijke snelheid kon uitkomen.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Is dat zo? Volgens mij is Max ook heel goed in staat om aan te geven welke problemen er zijn en wat het effect is. Als je sneller wilt moet je dat verhelpen, want "eromheen rijden" kost je gewoon tijd. Daar zal het team ook ongetwijfeld mee bezig zijn.
Dat na 20 minuten het halve veld nog niet buiten geweest is, is normaal ja?quote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:29 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik wil de auto’s wel horen..
Beter weren ze die prutser
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |