Dat hoogste handje werd uiteindelijk wel stijf van het vasthouden maar loslaten wou hij niet.
 Dat hoogste handje werd uiteindelijk wel stijf van het vasthouden maar loslaten wou hij niet. SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij vroeg overigens ook steeds naar 'kuunta', dat is voor hem speeltuin.In het kader van zelfverzonnen taaltje.
Aloria fijn dat hij ineens mama zei, hopelijk volgt er snel meer.Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.

.
 . maar het fijne wordt wel steeds fijner!
 maar het fijne wordt wel steeds fijner!

het is dus vaak "daa pfoess" incl wijzen en grote ogen
 het is dus vaak "daa pfoess" incl wijzen en grote ogen  

.
 .

Ziet er heerlijk ontspannen uit.
 Ziet er heerlijk ontspannen uit.

Toffe print!
 Toffe print! 
 SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee hij was vooral not amused dat opa en oma en de auto weer weggingen SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Alleen herinneren huilende kinderen er ook aan hoe lastig het soms kan zijn.
 Alleen herinneren huilende kinderen er ook aan hoe lastig het soms kan zijn.   

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klaagmodus: uit.
Zennnn.
Opgelucht? Ja. Moe? Ook.

gedeelde smart enzo.
 gedeelde smart enzo.

quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:15 schreef vencodark het volgende:
Leuke foto’s weer.Alleen herinneren huilende kinderen er ook aan hoe lastig het soms kan zijn.

Ik verveel mij echt het leplazerus met dit weer.
Klaagmodus: aan.Oh, venco. Geef die man van je een schop onder z’n kont....Jullie zijn samen toch een team?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klaagmodus: uit.
Zennnn.
Opgelucht? Ja. Moe? Ook.
Vanmorgen sliep O langer dan 5.15, maar was peuter om 5.30 wakker, die vervolgens iedereen wakker maakte...

ik zou echt goed gefrustreerd zijn op zo'n moment
 ik zou echt goed gefrustreerd zijn op zo'n moment   sneu voor je jongen natuurlijk, maar pfff  weinig slaap is wel een van de dingen die me in no time uit balans krijgen
 sneu voor je jongen natuurlijk, maar pfff  weinig slaap is wel een van de dingen die me in no time uit balans krijgen   

Je raakt er wel een beetje aan gewend...Maar ik kijk zo uit naar straks een weekend weg met de duutser en dan gewoon 2 ononderbroken nachten hebben, want dat is al heeel lang geleden.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:40 schreef littledrummergirl het volgende:
Pff jagarik zou echt goed gefrustreerd zijn op zo'n moment
sneu voor je jongen natuurlijk, maar pfff weinig slaap is wel een van de dingen die me in no time uit balans krijgen

Kan ik me voorstellen, en dan wordt je vast nog wel n keer wakker uit gewoonte maar dan weer gewoon kunnen omdraaien is hemelsquote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:42 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Je raakt er wel een beetje aan gewend...Maar ik kijk zo uit naar straks een weekend weg met de duutser en dan gewoon 2 ononderbroken nachten hebben, want dat is al heeel lang geleden.

Ja, die vrijheid om eens even voor niemand te hoeven zorgen....quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, en dan wordt je vast nog wel n keer wakker uit gewoonte maar dan weer gewoon kunnen omdraaien is hemels

Alhoewel ie qua buien soms al een voorproefje neemt
  Alhoewel ie qua buien soms al een voorproefje neemt   

alles is "VAN MIJ!" en alle voorstellen die we doen krijgen standaard "niet
 alles is "VAN MIJ!" en alle voorstellen die we doen krijgen standaard "niet   " als antwoord. Soms noemen we een hele reeks opties op en als er dan iets tussen zit wat hij wel heel leuk vind en dat hij dat dus kan kiezen, dan straalt ie van oor tot oor en is ie supertrots dat hij invloed heeft gehad op iets
" als antwoord. Soms noemen we een hele reeks opties op en als er dan iets tussen zit wat hij wel heel leuk vind en dat hij dat dus kan kiezen, dan straalt ie van oor tot oor en is ie supertrots dat hij invloed heeft gehad op iets   
   vaak gaat het dan over een liedje wat we zingen, een keuze in eten, iets om mee te spelen oid. Hij vind het prachtig
 vaak gaat het dan over een liedje wat we zingen, een keuze in eten, iets om mee te spelen oid. Hij vind het prachtig   

.
 .  

Dit herken ik! En ik weet het eigenlijk ook niet. Ik merk dat ik idd weggaan ontwijk, zeker als ik alleen met hem ben.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:31 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Oh Jagar wat pittig
En Venco wat vervelend! Het alleen doen lijkt me erg zwaar, zeker met 2 kinderen en helemaal als je man er gewoon is. Denk je zelf nog dat daar verbetering in gaat komen?
Casper vreet op dit moment ook energie, vooral buitenshuis waar het niet dreumesproof Casperproof is doet ie alleen maar dingen wat niet mogen. Met je hand in de wcpot roeren bijvoorbeeld, keukenkastjes openmaken, stekkers eruit halen, de trap op klimmen etc en bij corrigeren volgt altijd een gigantische driftbui en daarna herhaling van wat ie aan het doen was. Uit de situatie halen heeft geen effect hier want hij zoekt m meteen zelf weer op. Herkent iemand dit en hoe lossen jullie dit op? Ik probeer weggaan nu gewoon te vermijden of ik ga na een half uur van ellende weg en ben voor de rest van de dag al bekaf

En ook een beetje boevige Casper zo te lezen, lastig dat het je afremt de deur uit te gaan, maar wat LadyS ook zegt; hij zal het uiteindelijk toch moeten gaan leren allemaal.
 En ook een beetje boevige Casper zo te lezen, lastig dat het je afremt de deur uit te gaan, maar wat LadyS ook zegt; hij zal het uiteindelijk toch moeten gaan leren allemaal.  Hij doet nog net niet de stervende zwaan
 Hij doet nog net niet de stervende zwaan  En wat balen dat peuter nu vroeg wakker werd
 En wat balen dat peuter nu vroeg wakker werd  

Snap ook wel dat het je afremt naar buiten te gaan! En stom dat je mannetje weer slechter slaapt
 Snap ook wel dat het je afremt naar buiten te gaan! En stom dat je mannetje weer slechter slaapt 
 Straks ga ik even een eind wandelen in mijn eentje, hopelijk doet dat wat voor mijn humeur.
 Straks ga ik even een eind wandelen in mijn eentje, hopelijk doet dat wat voor mijn humeur. 
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..

wel klote van je nacht zeg
 wel klote van je nacht zeg  
 balen dat het zo gaat nu tussen jullie. Ik hoop dat jullie er snel samen uit kunnen komen.
 balen dat het zo gaat nu tussen jullie. Ik hoop dat jullie er snel samen uit kunnen komen.

leuk dat ze steeds op het zachte kleed gaat liggen, Rena!
  leuk dat ze steeds op het zachte kleed gaat liggen, Rena! 
  Hoop ook dat het snel beter gaat.
  Hoop ook dat het snel beter gaat. 

En hem afleiden? Dus niet alleen uit de situatie halen, maar dan ook van “hé kijk nou, deze auto kan extra hard rijden” oid. Of om hulp vragen. “Kun jij mijn schoenen aangeven?” En vooral geen haast hebben of dingen gedaan willen hebben. Wij doen er ook een half uur over om weg te gaan. Soms is het net een flauwe comedy, trek je de een de schoenen aan, heeft de ander ze alweer half uitgetrokken en nr 3 ligt door de kamer te rollen.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:31 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Oh Jagar wat pittig
En Venco wat vervelend! Het alleen doen lijkt me erg zwaar, zeker met 2 kinderen en helemaal als je man er gewoon is. Denk je zelf nog dat daar verbetering in gaat komen?
Casper vreet op dit moment ook energie, vooral buitenshuis waar het niet dreumesproof Casperproof is doet ie alleen maar dingen wat niet mogen. Met je hand in de wcpot roeren bijvoorbeeld, keukenkastjes openmaken, stekkers eruit halen, de trap op klimmen etc en bij corrigeren volgt altijd een gigantische driftbui en daarna herhaling van wat ie aan het doen was. Uit de situatie halen heeft geen effect hier want hij zoekt m meteen zelf weer op. Herkent iemand dit en hoe lossen jullie dit op? Ik probeer weggaan nu gewoon te vermijden of ik ga na een half uur van ellende weg en ben voor de rest van de dag al bekaf

hij vind hem zelf ook heel tof, dat helpt wel. Hij heeft denk ik ook niet door dat het zijn tas is die ervoor zorgt dat hij niet zo ver weg kan. Wij hebben er een van skiphop
 hij vind hem zelf ook heel tof, dat helpt wel. Hij heeft denk ik ook niet door dat het zijn tas is die ervoor zorgt dat hij niet zo ver weg kan. Wij hebben er een van skiphop  
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door littledrummergirl op 30-06-2019 17:11:58 ]In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!

Gisteren is Juul 1 jaar geworden....1 jaar...ik begrijp er niets van, voor mijn gevoel is ze net geboren.
 Gisteren is Juul 1 jaar geworden....1 jaar...ik begrijp er niets van, voor mijn gevoel is ze net geboren. )
 ) 

.
 .  

Dat taartje ziet er ook heerlijk uit
 Dat taartje ziet er ook heerlijk uit 

gefeliciteerd!
 gefeliciteerd!

4. 10quote:Op maandag 1 juli 2019 13:23 schreef OliviaIsTaken het volgende:
Gefeliciteerd Exode en Juul!Dat taartje ziet er ook heerlijk uit
Cocooinelle, ook gefeliciteerd!
Jagar, hoe laat was het vanmorgen?
MIjn kinderen sliepen vannacht bij mijn ouders en uiteraard sliepen ze uit. T werd om 8.30 wakker, M om 7.30. Bij ons zijn ze minstens een uur eerder wakker. Dit gebeurt echt altijd
 , Maar meneer had 39 graden koorts. Helaas vertikte hij het om verder te slapen..
 , Maar meneer had 39 graden koorts. Helaas vertikte hij het om verder te slapen.. 

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze vindt het machtig mooiGiechelen en schateren als ze zichzelf ziet
 And you know I might
And you know I might

En nog gefeliciteerd met jullie dreumesen!
 En nog gefeliciteerd met jullie dreumesen! Ik hoop dat het bij Jip een beetje meevalt...
 Ik hoop dat het bij Jip een beetje meevalt...

. En je foto's brengen me op het idee om de spiegel hier eens van kruip- naar loophoogte te verplaatsen
 . En je foto's brengen me op het idee om de spiegel hier eens van kruip- naar loophoogte te verplaatsen   .
 . Jep. Volgens mij is het een geheime afspraak. Jacob wordt bij mijn ouders ook altijd later wakker.quote:Op maandag 1 juli 2019 13:23 schreef OliviaIsTaken het volgende:
MIjn kinderen sliepen vannacht bij mijn ouders en uiteraard sliepen ze uit. T werd om 8.30 wakker, M om 7.30. Bij ons zijn ze minstens een uur eerder wakker. Dit gebeurt echt altijd

Een tuigje ga ik ook wel gebruiken, ik zet m neer en weg is ie
 Een tuigje ga ik ook wel gebruiken, ik zet m neer en weg is ie   

Daar wil ik ook wel op liggen
 Daar wil ik ook wel op liggen   En leuk jurkje heeft ze aan trouwens!
 En leuk jurkje heeft ze aan trouwens! 
  Maar verder is ie goed te pas! In het kader van een vervroegde DFD een paar plaatjes.
 Maar verder is ie goed te pas! In het kader van een vervroegde DFD een paar plaatjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

En bijhorende mama’s.
 En bijhorende mama’s. 

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rena & Belle, wat een heerlijke foto’s. Protège moi de mes désirs.
Protège moi de mes désirs.

.
.  .
 .  

. En dat hij zich bij meer mensen genoeg op zijn gemak voelt om te gaan slapen is echt een fijn gevoel. Hij heeft nog steeds het liefste mij maar als ik er niet ben dan zijn de alternatieven meer dan goed genoeg. Ik vind dat oprecht goed voor hem.
. En dat hij zich bij meer mensen genoeg op zijn gemak voelt om te gaan slapen is echt een fijn gevoel. Hij heeft nog steeds het liefste mij maar als ik er niet ben dan zijn de alternatieven meer dan goed genoeg. Ik vind dat oprecht goed voor hem.

.
. dus voor nachtje best prima
 dus voor nachtje best prima

dat was echt heerlijk, maar ik vond het ook heel fijn om hem weer op te halen
 dat was echt heerlijk, maar ik vond het ook heel fijn om hem weer op te halen 

Eventueel een dagje is zat. Ik vind het echt het fijnste als we ‘s nachts allemaal weer op het nest zijn
 Eventueel een dagje is zat. Ik vind het echt het fijnste als we ‘s nachts allemaal weer op het nest zijn 
 Fijne vakantie nog!
 Fijne vakantie nog!

Keertje een meet doen
 Keertje een meet doen  ?
 ? Ben wel een keer een nacht weggeweest met een vriendin maar dan was manlief gewoon bij haar, dan heb ik er minder moeite mee.
 Ben wel een keer een nacht weggeweest met een vriendin maar dan was manlief gewoon bij haar, dan heb ik er minder moeite mee.  Ik had er minder moeite mee om haar als kleinere baby achter te laten dan nu gek genoeg.
 Ik had er minder moeite mee om haar als kleinere baby achter te laten dan nu gek genoeg.

Erg gaaf jurkje inderdaad en wat een dotje van een kind erin toch hè?quote:Op maandag 1 juli 2019 22:44 schreef rena het volgende:
van mijn schoonzusje gekregen die net 3 weken in Afrika is geweest, ik vind hem ook zo tof

Maar komt heus goed!
 Maar komt heus goed!

Ga jij Gunther naar de psz doen tegen die tijd?
 Ga jij Gunther naar de psz doen tegen die tijd? 

Ah oké, dan zat dat verkeerd in mijn hoofdquote:Op maandag 1 juli 2019 22:52 schreef rena het volgende:
Nee, ze gaat 1 dagje naar mijn schoonouders en de andere dag dat ik werk is ze bij mijn man, dus het is denk ik ook gewoon de nieuwigheid en het feit dat het al best rap dichterbij komt, morgen is ze alweer 19 maandenGa jij Gunther naar de psz doen tegen die tijd?
 Ja, dan is dr stap voor jou natuurlijk ook een flinke
 Ja, dan is dr stap voor jou natuurlijk ook een flinke 

Dat moet ik ook maar bedenken haha, maar soms lastiger dan ik dacht. De band met mijn aapje lijkt alleen maar sterker te worden, ik geniet zo van de dreumesfasequote:Op maandag 1 juli 2019 22:57 schreef minilot het volgende:
[..]
Ah oké, dan zat dat verkeerd in mijn hoofdJa, dan is dr stap voor jou natuurlijk ook een flinke
En yup, als -ie 2 is. Zucht. Snif. Zo erg geen zin in, maar voor de jongeman vast hartstikke leuk en zinnig. Grmbl.
 Over het algemeen
 Over het algemeen  

.
 .

Slapen is het probleem niet. Dat doe ‘ie ook niet als ik er wel naast lig.quote:Op maandag 1 juli 2019 22:41 schreef minilot het volgende:
Duman, dat je aan huis gebonden zou zijn is natuurlijk een kwestie van perceptie: als het maar heel af en toe eens voorkomt, zou het dan zo'n ramp zijn als U. een keertje veel later slaapt dan gewoonlijk?

Ga volgende week weer. Ken het park dan uit m’n hoofd, maar goed. 😂
 Ga volgende week weer. Ken het park dan uit m’n hoofd, maar goed. 😂 

Ai, dat is andere koek ja. Wat sneu, voor jullie allebei!quote:Op maandag 1 juli 2019 23:16 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Slapen is het probleem niet. Dat doe ‘ie ook niet als ik er wel naast lig.
Hij gaat dan echt krijsen en raakt helemaal overstuur.

Totaal geen angst. Kan ik nog wat van leren
 Totaal geen angst. Kan ik nog wat van leren   En zijn beste vriendin is een meisje van 3, hij kan geen gesprek met haar voeren maar dat meisje blijft hem constant opzoeken.
 En zijn beste vriendin is een meisje van 3, hij kan geen gesprek met haar voeren maar dat meisje blijft hem constant opzoeken.

Nee?quote:Op maandag 1 juli 2019 22:57 schreef minilot het volgende:
[..]
En yup, als -ie 2 is. Zucht. Snif. Zo erg geen zin in, maar voor de jongeman vast hartstikke leuk en zinnig. Grmbl.

hij 'ontsnapt' vaak naar de peutergroep om daar de peuters uit te dagen en nu met het warme weer ontsnapt hij ook wel eens door de open deur naar buiten en dan gaat ie daar zitten spelen
 hij 'ontsnapt' vaak naar de peutergroep om daar de peuters uit te dagen en nu met het warme weer ontsnapt hij ook wel eens door de open deur naar buiten en dan gaat ie daar zitten spelen   (op eigen omheind terrein van de opvang hoor). En hij heeft ook al zoveel leuke interactie met de andere kinderen daar
 (op eigen omheind terrein van de opvang hoor). En hij heeft ook al zoveel leuke interactie met de andere kinderen daar   Ik vind het ook tof dat ze hem gewoon laten ontdekken als ie er vandoor gaat en hem niet meteen weer naar de groep halen.
 Ik vind het ook tof dat ze hem gewoon laten ontdekken als ie er vandoor gaat en hem niet meteen weer naar de groep halen.

Ik heb doordat ik na zowat twintig jaar fulltime werken gestopt ben om voor Günther te zorgen eigenlijk het idee dat mijn leven nu al louter bestaat uit vrije ochtenden en -middagen!quote:Op maandag 1 juli 2019 23:45 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Nee?
Ik wel hoor, psz is echt zo leuk voor die kleintjes.
En een ochtendje of middagje vrijheid ook
Hoeveel dagdelen ben je van plan?

quote:Op dinsdag 2 juli 2019 07:16 schreef TolstoiFan het volgende:
Psz is ook zo'n dingetje... Ik denk dat het goed voor Simon is als ik zie hoe hij nu op andere kinderen reageert, maar vind dat toch ook moeilijk/stap van loslaten. Van het weekend bij een speeltuintje zaten oudere meiden (denk 10-12 jaar), daar ging ie ook steeds naartoe om blaadjes en takjes te laten zien
Probleem is dat wij (doordat manlief niet werkt) geen recht hebben op toeslagen, dus komen de volledige kosten van de psz voor eigen rekening. Daar moeten we even goed naar kijken of dat dan financieel haalbaar is.Psz kost niet zo veel. Ik betaalde geloof ik 11 euro per keer. Nu hebben ze alles omgegooid en zijn het kdv prijzenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wij krijgen toeslag. Als je daar geen recht op hebt kan je via de gemeente ook een bedrage krijgen.

bronquote:Voorzieningen voor ouders zonder recht op kinderopvangtoeslag
Gemeenten houden echter een belangrijke rol bij het kortdurend voorschools aanbod en de voorschoolse educatie. De gemeenten blijven verantwoordelijk voor de financiering van voorschoolse voorzieningen voor peuters waarvan de ouders geen recht hebben op kinderopvangtoeslag. In 2016 zijn bestuurlijke afspraken gemaakt tussen de minister van Sociale Zaken en Werkgelegenheid (SZW) en de Vereniging van Nederlandse Gemeenten (VNG) om ervoor te zorgen dat alle ouders van peuters die nog geen gebruik maken van een voorschoolse voorziening een aanbod voor deelname krijgen van de gemeente.
Hiervoor stelt het Rijk via een decentralisatie-uitkering aan gemeenten een budget beschikbaar dat oploopt tot structureel ¤ 60 miljoen per jaar vanaf 2021. Dit budget is specifiek voor het bereiken van peuters in de leeftijdsgroep van 2,5 tot 4 jaar van niet-werkende ouders die momenteel geen gebruik maken van een voorschoolse voorziening.

En hooiiii Cocci, jij ook gefeliciteerd!
 En hooiiii Cocci, jij ook gefeliciteerd! 

Ik heb gisteren ook even advies gevraagd aan Takkie, die kinderfysio is, en die zei een beetje hetzelfde idd. Ik denk dat ik het toch nog even aankijk en anders gewoon een keertje langsga bij een fysio. Ze ontwikkelt zich verder heel snel momenteel, op het lopen na
 Ik heb gisteren ook even advies gevraagd aan Takkie, die kinderfysio is, en die zei een beetje hetzelfde idd. Ik denk dat ik het toch nog even aankijk en anders gewoon een keertje langsga bij een fysio. Ze ontwikkelt zich verder heel snel momenteel, op het lopen na  
  Als wij de PSZ hier gaan doen moeten we 2 dagdelen afnemen, je hebt niet eens een keus voor 1 dagdeel, dat vind ik ergens wel jammer ook al snap ik het argument wel dat ze dan sneller wennen.
 Als wij de PSZ hier gaan doen moeten we 2 dagdelen afnemen, je hebt niet eens een keus voor 1 dagdeel, dat vind ik ergens wel jammer ook al snap ik het argument wel dat ze dan sneller wennen. Hopelijk kunnen ze hem toch goed behandelen!
 Hopelijk kunnen ze hem toch goed behandelen! 

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo en nu houd ik op met mijn kind te spammenAls ik trouwens de zebra op haar jurk aanwijs gaat ze hinniken
 And you know I might
And you know I might

ik ben happy want sinds de vakantie gedoogt de kapitein af en toe iets op zn hoofd
 ik ben happy want sinds de vakantie gedoogt de kapitein af en toe iets op zn hoofd   
 SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!

in het begin was het echt nog onwijs aanpoten en vermoeiend maar nu is het meestal gewoon leuk en gezellig als we samen vrij zijn
 in het begin was het echt nog onwijs aanpoten en vermoeiend maar nu is het meestal gewoon leuk en gezellig als we samen vrij zijn  
 heb hem lekker vroeg weer opgehaald
 heb hem lekker vroeg weer opgehaald   

Maar het is altijd wennen als ze net naar de kapper zijn geweest
 Maar het is altijd wennen als ze net naar de kapper zijn geweest  
  Ik stop wel vaak wat eerder met werken en dan haal ik hem vroeg op (tussen 4 en 5
 Ik stop wel vaak wat eerder met werken en dan haal ik hem vroeg op (tussen 4 en 5   ).  Maar ik vind de opvang wel een toegevoegde waarde hebben voor hem, dus ik zou het ook niet anders willen. Komt denk ik ook wel omdat we het ontzettend getroffen hebben met de opvang waar hij zit. Echt alleen maar liefde voor hen. Hij gaat trouwens maar 3 dagen naar de opvang, dat vind ik wel gewoon zat. Idealiter zou ik een dag minder willen werken, maar dat zit er voorlopig nog even niet in. Misschien ooooit.
 ).  Maar ik vind de opvang wel een toegevoegde waarde hebben voor hem, dus ik zou het ook niet anders willen. Komt denk ik ook wel omdat we het ontzettend getroffen hebben met de opvang waar hij zit. Echt alleen maar liefde voor hen. Hij gaat trouwens maar 3 dagen naar de opvang, dat vind ik wel gewoon zat. Idealiter zou ik een dag minder willen werken, maar dat zit er voorlopig nog even niet in. Misschien ooooit.

Niet altijd hoor, als alles soepeltjes gaat is het heerlijk en natuurlijk geniet ik van ze. Maar soms, als ze allebei slecht gehumeurd zijn en tegelijkertijd het op een krijsen zetten vind ik het best pittig! Vooral dus eigenlijk als ze allebei iets van me nodig hebben, dat zijn drukke momenten.
 Niet altijd hoor, als alles soepeltjes gaat is het heerlijk en natuurlijk geniet ik van ze. Maar soms, als ze allebei slecht gehumeurd zijn en tegelijkertijd het op een krijsen zetten vind ik het best pittig! Vooral dus eigenlijk als ze allebei iets van me nodig hebben, dat zijn drukke momenten. Ook hier geldt, ik geniet enorm van ze maar ik geniet er ook van als man en ik een avondje samen hebben of een nachtje weg kunnen.
 Ook hier geldt, ik geniet enorm van ze maar ik geniet er ook van als man en ik een avondje samen hebben of een nachtje weg kunnen.  

het was echt een verschrikkelijke nacht. Meneer sliep erg onrustig met veel huilen tussendoor, waardoor ik pas om 3 i slaap viel. Een om 4 werd hij wakker en was echt ontroostbaar en uur lang. Geen idee wat er aan de hand was. Maar goed, vervolgens sliep hij wel tot 7.... En nu is hij naar de opvang, even 1op1 tijd met de oudste en voorbereiden op vakantie. We hebben net de auto gewassen en zitten nu in het IKEA restaurantquote:Op dinsdag 2 juli 2019 11:38 schreef OliviaIsTaken het volgende:
Tolstoi, wat een naar nieuws zeg..heel veel sterkte.
LDG, wat is hij al groot zeg!!
Ik vind de dagen dat de kinderen thuis zijn best druk eigenlijk, werkdagen zijn soms rustigerNiet altijd hoor, als alles soepeltjes gaat is het heerlijk en natuurlijk geniet ik van ze. Maar soms, als ze allebei slecht gehumeurd zijn en tegelijkertijd het op een krijsen zetten vind ik het best pittig! Vooral dus eigenlijk als ze allebei iets van me nodig hebben, dat zijn drukke momenten.
Wat betreft logeren, ze gaan dus allebei weleens een nachtje naar mijn ouders toe. Vinden beide partijen gelukkig heel fijn, mijn ouders vragen er regelmatig om. Hebben we mazzel meeOok hier geldt, ik geniet enorm van ze maar ik geniet er ook van als man en ik een avondje samen hebben of een nachtje weg kunnen.
Naar de kinderopvang gaan ze twee dagen per week en dat bevalt ook goed
Jagar, nieuwe nacht, nieuwe kansen. Hoe was het vanmorgen? Hopelijk later dan 4.10 uur?

Oh nee! Maar als we de rest van de nacht negeren, kunnen we zeggen dat hij tot 07.00 uur heeft geslapenquote:Op dinsdag 2 juli 2019 12:47 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
het was echt een verschrikkelijke nacht. Meneer sliep erg onrustig met veel huilen tussendoor, waardoor ik pas om 3 i slaap viel. Een om 4 werd hij wakker en was echt ontroostbaar en uur lang. Geen idee wat er aan de hand was. Maar goed, vervolgens sliep hij wel tot 7.... En nu is hij naar de opvang, even 1op1 tijd met de oudste en voorbereiden op vakantie. We hebben net de auto gewassen en zitten nu in het IKEA restaurant

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al jullie DFD bijdrages ook. Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.

Zo’n lief zacht gezichtje heeft hij nog!
 Misschien tandjesleed? Wel lekker even naar de Ikea met je oudste, kom jij ook altijd met de halve zaak terug of ben ik de enige
 Misschien tandjesleed? Wel lekker even naar de Ikea met je oudste, kom jij ook altijd met de halve zaak terug of ben ik de enige  ?
 ? 

Behalve eten hebben we helemaal niets gekocht!quote:Op dinsdag 2 juli 2019 16:45 schreef rena het volgende:
Oh PKM, je ziet zijn lach steeds groter worden
De kapitein en zijn hoed
JagarMisschien tandjesleed? Wel lekker even naar de Ikea met je oudste, kom jij ook altijd met de halve zaak terug of ben ik de enige
?
Meeten in de dierentuin lijkt me ook leuk, ik ben inmiddels over mijn meet angst heen na de vorige meet, iedereen was erg aardig

.
 . SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens is poging 1 in het doorbreken van het tijdrovende slaapritueel gelukt. Ik heb tussen eten en naar bed gaan 3x verteld hoe we het gingen doen, waarvan de eerste keer ook wat we niet gingen doen, en toen voerde ik dat uit en toen ging hij liggen slapen.
. Kan nog toeval zijn natuurlijk maar so far so good.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder

Hij lijkt veel op jou vind ik! Maar ik weet natuurlijk niet hoe zijn vader er uit ziet
 Hij lijkt veel op jou vind ik! Maar ik weet natuurlijk niet hoe zijn vader er uit ziet 

.
. toen was ie boos dat we niet naar de auto gingen zoals ik had gezegd
 toen was ie boos dat we niet naar de auto gingen zoals ik had gezegd   

. Zometeen, straks, dadelijk, even wachten etc is ook moeilijk te snappen.
 . Zometeen, straks, dadelijk, even wachten etc is ook moeilijk te snappen.  . En gelijkend. Maar dat hij op mij lijkt is heel waar.
. En gelijkend. Maar dat hij op mij lijkt is heel waar.   .
 .

voor alle mooie foto's vandaag
 voor alle mooie foto's vandaag   
  dus:
 dus:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Schanu op 02-07-2019 20:37:27 ]

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een halve bijlees
gefeliciteerd exode en coccinelle

Logeren hebben we nog niet gedaan, is ook nog niet nodig geweest.
Met slapen gaat het hier wisselend. De twee kiezen zijn door maar nu lijken we in de fase tussen de 1 en 2 slaapjes te zitten. met 2 slaapjes gaat L savonds steeds later slapen terwijl de ochtend onverminderd vroeg blijft. Met 1 slaapje is hij zowel smiddags als savonds te moe om te eten. Morgen bij tussendoor wat meer eten aan te bieden.

quote:Op dinsdag 2 juli 2019 22:03 schreef LeSage het volgende:
Logeren gebeurt hier wel af en toe. Fijn, want van alle kanten wordt er dan genoten. Opa en oma zijn gelukkig heel gemakkelijk en laten peuter ook gewoon in hun bed slapen.
Laatste keer was wat minder prettig. De oma van mijn vriend lag al een tijdje slecht en wij gingen goed op stap terwijl de kindjes gingen logeren. En net die ochtend gebeurde het natuurlijk. En zo stonden er 2 hyperdepieper kinders om half 9 aan de deur
Vanmorgen een primeur, samen met 2 wandelende kinderen de hond uitgelaten en Mijm deed het super goed. Heel lief meelopen, handje geven bij het oversteken en uiteraard iedere kliko (‘Mama, kiko, pupahooien (= prullenbak gooien)’). Zo tof dat dit soort dingen ineens makkelijker gaan.Volgens mij zit jij gewoon stiekem oude foto’s van S te posten en af te wachten hoe lang het duurt voor we dat door hebben...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier wordt weinig gelogeerd. Grote broer doet dat wel af en toe, maar drie kinderen is toch wat veel voor de meeste mensen... De meiden zijn 1 keer geweest toen ze een half jaar waren en rond 1 jaar nog een keertje dacht ik. Grote broer gaat vaker, maar ook hooguit eens per drie maanden.

Echt, waar is de tijd gebleven??
  Echt, waar is de tijd gebleven?? 

voor alle mooie foto's en filmpjes!
  voor alle mooie foto's en filmpjes!

En gestoepkrijtschminkt worden door één van z'n ooms, in onze achtertuin:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgende week is -ie alweer anderhalf!
[ Bericht 8% gewijzigd door minilot op 03-07-2019 07:56:42 ]Let me see you stripped down to the bone

, koorts 39+ graden, hij is volgens manlief hangerig en duidelijk zichzelf niet.
, koorts 39+ graden, hij is volgens manlief hangerig en duidelijk zichzelf niet.  

ze lijken ooit zó ontzettend op elkaar.
 ze lijken ooit zó ontzettend op elkaar.  dat is echt wel heel smerig
 dat is echt wel heel smerig   nu durf ik ook niet meer met de jongens hoor.
 nu durf ik ook niet meer met de jongens hoor.

. Maar wie weet valt het mee en is ie morgen opeens een stuk beter.... hadden jullie een volle agenda voor morgen?
 . Maar wie weet valt het mee en is ie morgen opeens een stuk beter.... hadden jullie een volle agenda voor morgen? .
 .  

Indien verkapt date-voorstel: ik zeg joe!quote:Op woensdag 3 juli 2019 21:24 schreef Lemijn het volgende:
Misschien moet hij even bij Günther de kunst afkijken?

.
 .

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |