Keertje een meet doen
 Keertje een meet doen  ?
 ? Ben wel een keer een nacht weggeweest met een vriendin maar dan was manlief gewoon bij haar, dan heb ik er minder moeite mee.
 Ben wel een keer een nacht weggeweest met een vriendin maar dan was manlief gewoon bij haar, dan heb ik er minder moeite mee.  Ik had er minder moeite mee om haar als kleinere baby achter te laten dan nu gek genoeg.
 Ik had er minder moeite mee om haar als kleinere baby achter te laten dan nu gek genoeg.

Erg gaaf jurkje inderdaad en wat een dotje van een kind erin toch hè?quote:Op maandag 1 juli 2019 22:44 schreef rena het volgende:
van mijn schoonzusje gekregen die net 3 weken in Afrika is geweest, ik vind hem ook zo tof

Maar komt heus goed!
 Maar komt heus goed!

Ga jij Gunther naar de psz doen tegen die tijd?
 Ga jij Gunther naar de psz doen tegen die tijd? 

Ah oké, dan zat dat verkeerd in mijn hoofdquote:Op maandag 1 juli 2019 22:52 schreef rena het volgende:
Nee, ze gaat 1 dagje naar mijn schoonouders en de andere dag dat ik werk is ze bij mijn man, dus het is denk ik ook gewoon de nieuwigheid en het feit dat het al best rap dichterbij komt, morgen is ze alweer 19 maandenGa jij Gunther naar de psz doen tegen die tijd?
 Ja, dan is dr stap voor jou natuurlijk ook een flinke
 Ja, dan is dr stap voor jou natuurlijk ook een flinke 

Dat moet ik ook maar bedenken haha, maar soms lastiger dan ik dacht. De band met mijn aapje lijkt alleen maar sterker te worden, ik geniet zo van de dreumesfasequote:Op maandag 1 juli 2019 22:57 schreef minilot het volgende:
[..]
Ah oké, dan zat dat verkeerd in mijn hoofdJa, dan is dr stap voor jou natuurlijk ook een flinke
En yup, als -ie 2 is. Zucht. Snif. Zo erg geen zin in, maar voor de jongeman vast hartstikke leuk en zinnig. Grmbl.
 Over het algemeen
 Over het algemeen  

.
 .

Slapen is het probleem niet. Dat doe ‘ie ook niet als ik er wel naast lig.quote:Op maandag 1 juli 2019 22:41 schreef minilot het volgende:
Duman, dat je aan huis gebonden zou zijn is natuurlijk een kwestie van perceptie: als het maar heel af en toe eens voorkomt, zou het dan zo'n ramp zijn als U. een keertje veel later slaapt dan gewoonlijk?

Ga volgende week weer. Ken het park dan uit m’n hoofd, maar goed. 😂
 Ga volgende week weer. Ken het park dan uit m’n hoofd, maar goed. 😂 

Ai, dat is andere koek ja. Wat sneu, voor jullie allebei!quote:Op maandag 1 juli 2019 23:16 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Slapen is het probleem niet. Dat doe ‘ie ook niet als ik er wel naast lig.
Hij gaat dan echt krijsen en raakt helemaal overstuur.

Totaal geen angst. Kan ik nog wat van leren
 Totaal geen angst. Kan ik nog wat van leren   En zijn beste vriendin is een meisje van 3, hij kan geen gesprek met haar voeren maar dat meisje blijft hem constant opzoeken.
 En zijn beste vriendin is een meisje van 3, hij kan geen gesprek met haar voeren maar dat meisje blijft hem constant opzoeken.

Nee?quote:Op maandag 1 juli 2019 22:57 schreef minilot het volgende:
[..]
En yup, als -ie 2 is. Zucht. Snif. Zo erg geen zin in, maar voor de jongeman vast hartstikke leuk en zinnig. Grmbl.

hij 'ontsnapt' vaak naar de peutergroep om daar de peuters uit te dagen en nu met het warme weer ontsnapt hij ook wel eens door de open deur naar buiten en dan gaat ie daar zitten spelen
 hij 'ontsnapt' vaak naar de peutergroep om daar de peuters uit te dagen en nu met het warme weer ontsnapt hij ook wel eens door de open deur naar buiten en dan gaat ie daar zitten spelen   (op eigen omheind terrein van de opvang hoor). En hij heeft ook al zoveel leuke interactie met de andere kinderen daar
 (op eigen omheind terrein van de opvang hoor). En hij heeft ook al zoveel leuke interactie met de andere kinderen daar   Ik vind het ook tof dat ze hem gewoon laten ontdekken als ie er vandoor gaat en hem niet meteen weer naar de groep halen.
 Ik vind het ook tof dat ze hem gewoon laten ontdekken als ie er vandoor gaat en hem niet meteen weer naar de groep halen.

Ik heb doordat ik na zowat twintig jaar fulltime werken gestopt ben om voor Günther te zorgen eigenlijk het idee dat mijn leven nu al louter bestaat uit vrije ochtenden en -middagen!quote:Op maandag 1 juli 2019 23:45 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Nee?
Ik wel hoor, psz is echt zo leuk voor die kleintjes.
En een ochtendje of middagje vrijheid ook
Hoeveel dagdelen ben je van plan?

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op dinsdag 2 juli 2019 07:16 schreef TolstoiFan het volgende:
Psz is ook zo'n dingetje... Ik denk dat het goed voor Simon is als ik zie hoe hij nu op andere kinderen reageert, maar vind dat toch ook moeilijk/stap van loslaten. Van het weekend bij een speeltuintje zaten oudere meiden (denk 10-12 jaar), daar ging ie ook steeds naartoe om blaadjes en takjes te laten zien
Probleem is dat wij (doordat manlief niet werkt) geen recht hebben op toeslagen, dus komen de volledige kosten van de psz voor eigen rekening. Daar moeten we even goed naar kijken of dat dan financieel haalbaar is.Psz kost niet zo veel. Ik betaalde geloof ik 11 euro per keer. Nu hebben ze alles omgegooid en zijn het kdv prijzenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wij krijgen toeslag. Als je daar geen recht op hebt kan je via de gemeente ook een bedrage krijgen.

bronquote:Voorzieningen voor ouders zonder recht op kinderopvangtoeslag
Gemeenten houden echter een belangrijke rol bij het kortdurend voorschools aanbod en de voorschoolse educatie. De gemeenten blijven verantwoordelijk voor de financiering van voorschoolse voorzieningen voor peuters waarvan de ouders geen recht hebben op kinderopvangtoeslag. In 2016 zijn bestuurlijke afspraken gemaakt tussen de minister van Sociale Zaken en Werkgelegenheid (SZW) en de Vereniging van Nederlandse Gemeenten (VNG) om ervoor te zorgen dat alle ouders van peuters die nog geen gebruik maken van een voorschoolse voorziening een aanbod voor deelname krijgen van de gemeente.
Hiervoor stelt het Rijk via een decentralisatie-uitkering aan gemeenten een budget beschikbaar dat oploopt tot structureel ¤ 60 miljoen per jaar vanaf 2021. Dit budget is specifiek voor het bereiken van peuters in de leeftijdsgroep van 2,5 tot 4 jaar van niet-werkende ouders die momenteel geen gebruik maken van een voorschoolse voorziening.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

En hooiiii Cocci, jij ook gefeliciteerd!
 En hooiiii Cocci, jij ook gefeliciteerd! 

Ik heb gisteren ook even advies gevraagd aan Takkie, die kinderfysio is, en die zei een beetje hetzelfde idd. Ik denk dat ik het toch nog even aankijk en anders gewoon een keertje langsga bij een fysio. Ze ontwikkelt zich verder heel snel momenteel, op het lopen na
 Ik heb gisteren ook even advies gevraagd aan Takkie, die kinderfysio is, en die zei een beetje hetzelfde idd. Ik denk dat ik het toch nog even aankijk en anders gewoon een keertje langsga bij een fysio. Ze ontwikkelt zich verder heel snel momenteel, op het lopen na  
  Als wij de PSZ hier gaan doen moeten we 2 dagdelen afnemen, je hebt niet eens een keus voor 1 dagdeel, dat vind ik ergens wel jammer ook al snap ik het argument wel dat ze dan sneller wennen.
 Als wij de PSZ hier gaan doen moeten we 2 dagdelen afnemen, je hebt niet eens een keus voor 1 dagdeel, dat vind ik ergens wel jammer ook al snap ik het argument wel dat ze dan sneller wennen. Hopelijk kunnen ze hem toch goed behandelen!
 Hopelijk kunnen ze hem toch goed behandelen! 

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo en nu houd ik op met mijn kind te spammenAls ik trouwens de zebra op haar jurk aanwijs gaat ze hinniken
 And you know I might
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..

ik ben happy want sinds de vakantie gedoogt de kapitein af en toe iets op zn hoofd
 ik ben happy want sinds de vakantie gedoogt de kapitein af en toe iets op zn hoofd   
 SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!

in het begin was het echt nog onwijs aanpoten en vermoeiend maar nu is het meestal gewoon leuk en gezellig als we samen vrij zijn
 in het begin was het echt nog onwijs aanpoten en vermoeiend maar nu is het meestal gewoon leuk en gezellig als we samen vrij zijn  
 heb hem lekker vroeg weer opgehaald
 heb hem lekker vroeg weer opgehaald   

Maar het is altijd wennen als ze net naar de kapper zijn geweest
 Maar het is altijd wennen als ze net naar de kapper zijn geweest  
  Ik stop wel vaak wat eerder met werken en dan haal ik hem vroeg op (tussen 4 en 5
 Ik stop wel vaak wat eerder met werken en dan haal ik hem vroeg op (tussen 4 en 5   ).  Maar ik vind de opvang wel een toegevoegde waarde hebben voor hem, dus ik zou het ook niet anders willen. Komt denk ik ook wel omdat we het ontzettend getroffen hebben met de opvang waar hij zit. Echt alleen maar liefde voor hen. Hij gaat trouwens maar 3 dagen naar de opvang, dat vind ik wel gewoon zat. Idealiter zou ik een dag minder willen werken, maar dat zit er voorlopig nog even niet in. Misschien ooooit.
 ).  Maar ik vind de opvang wel een toegevoegde waarde hebben voor hem, dus ik zou het ook niet anders willen. Komt denk ik ook wel omdat we het ontzettend getroffen hebben met de opvang waar hij zit. Echt alleen maar liefde voor hen. Hij gaat trouwens maar 3 dagen naar de opvang, dat vind ik wel gewoon zat. Idealiter zou ik een dag minder willen werken, maar dat zit er voorlopig nog even niet in. Misschien ooooit.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |