Je moet de dieptepunten kennen om de hoogtepunten te leren waarderenquote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 23:17 schreef VraagWatJeWil het volgende:
[..]
Lastig te zeggen i.v.m. herkenbaarheid. Maar ik ben een soort accountmanager.
Ik denk niet dat hobby's en politieke voorkeur aan elkaar gelinkt zijn. Ik kan dezelfde hebben als je buurman of als jou. Tuurlijk mag mijn partner een eigen carriere. Hoewel ik van mening ben dat een carriere willen vrouw zijnde erg lastig kan zijn. Dan heb je het al gauw over een loopbaan of werk.
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 23:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je moet de dieptepunten kennen om de hoogtepunten te leren waarderen
Eens, dit slaat werkelijk helemaal nergens op..quote:Op vrijdag 28 juni 2019 23:53 schreef kwakz0r het volgende:
Overigens wel een tragisch dieptepunt voor wat een leuke topicreeks was...
Wat ben jij enorm kortzichtig.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 23:20 schreef VraagWatJeWil het volgende:
[..]
Tegenwoordig is dat bijna een voordeel ja. Iedereen moet zich aanpassen naar jou en alles je verkeerd doet kan je afwentelen op autistisch zijn
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 23:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 23:53 schreef kwakz0r het volgende:
Overigens wel een tragisch dieptepunt voor wat een leuke topicreeks was...
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 00:19 schreef Jimbo het volgende:
Kunnen we van dit topic geen spelletje maken? Wie is het - Fok editie.
ik stem op @:Dud0r
Hoe dan? Welke partij of beweging heeft jou voorkeur? En waarom?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 23:07 schreef VraagWatJeWil het volgende:
Op politiek gebied noem ik mij conservatief.
Ach gossie.quote:Ik ben 28 jaar oud![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dieptepunt is wel bereikt nu. Gimmick geweest. Geef de account nog maar weer een weekje aan de uitvaartmevrouw.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 23:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 01:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dieptepunt is wel bereikt nu. Gimmick geweest. Geef de account nog maar weer een weekje aan de uitvaartmevrouw.
Ben jij ook een conservatieve en niet-autistische hetero dan?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 01:34 schreef lrishCassidy het volgende:
Wat een vreemde omschrijiving van een vraag wat je wil.
Vraag wat je wil aan IrishCassidy is net zo iets ^^
Volgens MZK ben ik best conservatief, maar dat niet autisch, geen idee, een beetje misschien? ^^quote:Op zaterdag 29 juni 2019 01:35 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Ben jij ook een conservatieve en niet-autistische hetero dan?
Lijkt mij wel grappig.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 01:34 schreef lrishCassidy het volgende:
Wat een vreemde omschrijiving van een vraag wat je wil.
Vraag wat je wil aan IrishCassidy is net zo iets ^^
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |